0

Četiri pravila koja će omogućiti da svi zapamte vašu vizitkartu

Sve je više dizajnera, fotografa i kreativaca koji će potrošiti mnoge sate na osmišljavanje originalne vizitke. Zašto to ne biste uradili i vi? Sledi nekoliko saveta kako to najpre da učinite

Vizitkarta
Foto: Pixabay.com

Činjenica je da vizitkarte više nisu popularne kao što su bile pre desetak godina. Sve je počelo da se svodi na razmenjivanje imejl adresa ili brojeva telefona.

Međutim, one se danas polako vraćaju u modu. U vremenu u kome gotovo svako ima svoj web sajt vizitkarte pomažu dovitljivom profesionalcu da se istakne. Sve je više dizajnera, fotografa i kreativaca koji će potrošiti mnoge sate na osmišljavanje originalne vizitke. Zašto to ne biste uradili i vi?  Sledi nekoliko saveta kako to najpre da učinite!

Budite koncizni

Koja je vaša prva reakcija kada vidite bilbord s previše teksta ili oglas u novinama koji ima tekst preko cele strane? Okrećete glavu ili stranicu. Isto je i s vizitkartama. Sve što želite i možete da kažete, možete reći i kraće i konciznije.

Ne punite karticu informacijama koje nikome nisu potrebne i ne služe ničemu. Sve što je potrebno jeste vaše ime, pozicija, imejl adresa i broj telefona. Ukoliko nastavite s adresom firme u kojoj radite, brojem faksa, recepcije ili nečeg trećeg, navešćete čitaoca tih podataka da se izgubi u mnoštvu informacija koje ste mu ponudili.

Razmišljajte o društvenim mrežama

Ukoliko se bavite poslom koji je direktno vezan za društvene mreže, onda je vrlo logično da ove linkove na neki način dodate i na vizitkarticu. Međutim, budite oprezni – ako to činite, onda dobro obratite pažnju na sadržaje koje ostavljate na profilima. Vaši potencijalni klijenti ne moraju da znaju u koje klubove izlazite i koje vam je omiljeno piće.

S druge strane, ukoliko želite da vaši privatni profili budu privatni, onda na vizitkarti ostavite linkove profesionalnih mreža kao što je LinkedIn ili Behance, gde će potencijalni klijenti moći da pročitaju nešto više o tome čime se bavite i šta ste sve do sada radili. Fejsbuk i Tviter zadržite za sebe.

Imajte uvek „sveže” kartice

Foto-ilustracija: Profimedia

Foto-ilustracija: Profimedia

Ako ste promenili nekoliko poslova ili pozicija, a nemate nove vizitkarte, povedite računa o tome da nikada ne koristite stare primerke. Ukoliko negde na dnu torbe ili novčanika stoji stara kartica i padate u iskušenje da je prosledite potencijalnom klijentu, razmislite dvaput: kakav bi utisak o vama ostavio izgužvan ili izlomljen komad kartona s podacima? Svakom svom sagovorniku ukažite poštovanje tako što ćete mu dati novu, svežu i čistu vizitkartu.

Razmišljajte o štampanju

Kada ste se opredelili za finalni dizajn i informacije koje ćete na njega da primenite, morate dobro razmisliti o štampariji kojoj ste spremni da poverite ovaj posao. Nemojte misliti da je sve završeno onog trenutka kada ste zatvorili svoj Photoshop.

Zamislite da pošaljete vizitkarte u proizvodnju, a vrate vam se izlomljene ili loše isečene. Raspitajte se o vrsti štampe i razlikama. Takođe je važno da pri štampanju veće količine materijala budete potpuno sigurni da će boje na proizvodu biti identične onima koje su predviđene u dizajnu. Ne radite u prvoj kopirnici iza ugla, već se raspitajte o pouzdanoj štampariji.

Ako se budete držali ovih principa, a pritom vodili računa o svom ličnom brendu i svim asocijacijama koje za njega vezujete, budite sigurni da ćete ostaviti dobar utisak na svog sagovornika i potencijalnog klijenta. Naravno, ako ste voljni da sami sebi kreirate vizitkarte, upišite grafički dizajn i naučite kako to možete učiniti. Mnogi svojoj kreativnosti ne dopuštajuda se ispolji, jer im nedostaje tehničkih znanja. Zato je kratak, a efektivan obrazovni program dobro rešenje. Na taj način stičete još jedan zanat, a smanjujete troškove dizajnera.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: Dizajn, dizajneri, Grafički dizajn, Klijenti, posao, Saveti, Uspeh, Vizitkarta

foto dana

video dana