≫ 

UČITE IZ NJIH: Ovo su primeri najboljih e-mail kampanja

Činjenica je da veliki brendovi ulažu mnogo novca i vremena u imejl kampanje kako bi tako dosegli što veći broj ljudi. Kada se ovaj marketing radi loše, većina tih poruka završi u kanti za smeće

  • 0

Ukoliko ovog trenutka otvorite svoje poštansko sanduče s imejlovima, sigurno ćete zateći veliki broj neotvorenih poruka sa nepoznatih adresa koje vam nude različite proizvode i usluge. Većinu ćete verovatno odbaciti, a da se ni ne potrudite da ih pročitate,  dok ćete neke ostaviti da sačekaju nekoliko dana, pa ćete im se ponovo vratiti. Svi to radimo.

Činjenica je da veliki brendovi ulažu mnogo novca i vremena u imejl kampanje kako bi tako dosegli što veći broj ljudi. Kada se ovaj marketing radi loše, većina tih poruka završi u kanti za smeće. Ali postoje i svetli primeri koji dokazuju da je imejl vrlo isplativ medij kojim se može mnogo postići.

Predstavljamo vam nekoliko kampanja koje će vam to i potvrditi.

Charity: water

Foto: Wikimedia

Kada se ljudi prijave za određenu uslugu na vašem sajtu, sistem uglavnom generiše poruku koja se automatski šalje na vašu adresu kao zahvalnica ili neka slična forma koja je u skladu sa vašom aktivnošću.

Međutim, ova humanitarna organizacija napravila je korak više. Naime, kada neko od posetilaca sajta donira određeni novac organizaciji, ona šalje mejl u kom korisnik može da prati gde se njegova donacija nalazi u svakom trenutku. Zar se ne biste osećali odlično ukoliko biste znali čiji ste život ulepšali i poboljšali svojim dobročinstvom?

BuzzFeed

Foto: Wikimedia

Ukoliko do sada niste otkrili šta je BuzzFeed, krajnje je vreme za to. To je dnevna doza humora, zanimljivih činjenica i pozitivne energije, koja će vam pomoći da pregurate poslovne izazove i kreativne blokade.

Ono što je još bolje od sadržaja jeste njihova imejl kampanja. Naziv njihovog mejla uvek je toliko sugestivan da ne možete da odolite da ne kliknete na njega, a kada ga otvorite, unutra će vas čekati još poletniji tekst koji će vas već pri naslovu oraspoložiti.

Ako želite da vam u elektronsko sanduče svakodnevno stiže nova tura pozitivne energije, obavezno se prijavite za to na njihovom sajtu.

Uber

Foto: Wikimedia

Ovaj startap je pronašao način kako da uštedi vreme svojim mušterijama i čitaocima. Vrlo kreativno i pametno. Uber svakodnevno pretplatnicima šalje nove ponude, akcije i popuste, kao i različita obaveštenja o novim uslugama.

Ova kompanija zna da ljudi nemaju mnogo vremena za čitanje, pa često samo skeniraju pogledom poruku u potrazi za ključnim rečima. Kako bi im olakšali, kreativci iz njihove kampanje napisali su tekst u kome su podebljali sve reči koje su bitne za shvatanje poente. Za čitanje ne treba više od 10 sekundi, a poziv na akciju je jasan i prikazan u vidu jednostavnog dugmeta na koje bi trebalo da kliknete i ostvarite svoj popust.

Mom and Dad Money

Foto: Wikimedia

Mnogi stručnjaci će vam reći – manje je više. A neki drugi – lepota je u jednostavnosti. Ova organizacija drži se tog pravila i primenjuje ga na svoje imejl kampanje. Stići će vam mejl koji nema nikakav dizajn, već se čita kao jedna od mnogih poruka koje vam stižu od vaših prijatelja. Zamoliće vas za uslugu i postaviti nekoliko pitanja koja će pomoći u određivanju ciljne grupe i čitalaca koji se interesuju za njihov brend. Pokušajte da odolite i ne pomognete prijatelju u nevolji.

Ukoliko prevaziđete kreativnu blokadu i dobro razmislite o načinima za promociju vašeg brenda, imejl će se sam nametnuti kao dobro rešenje. Svi ljudi koji su vam ostavili svoju adresu očekuju da ćete im pisati.

Zato iskoristite priliku i već pri prvoj poruci koju šaljete pokušajte da budete kreativni i da ih navedete da kliknu i saznaju nešto više. Ukoliko niste upoznati sa osnovnim taktikama i veštinama potrebnim za to, završite profesionalni trening u domenu internet marketinga i započnite rad na svojoj novoj karijeri.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA