« Nazad

Selektor Hrvata slomljen posle debakla od Španaca: Raspali smo se!

Košmarnu noć doživeli su viceprvaci sveta u Elčeu

Pročitajte ceo tekst
Komentari (32)
Poređaj komentare:
  • J
    Jo

    E moji srbi komplexasi ste sutitw i igrajte tu neku ligu nacija jer vam je to jedini nacin da se kvalifikujete ,jer u kvalifikacija sigurno necete ...bronzu i srebro za svjetskog prvenstva nikad necete imat zato pssssst a boli i oni 2 0 iz Zagreba

  • J
    Ja

    Kako god,al su igrali finale.

    • М
      Мane

      @Ja

      Sada i nikad vise

  • V
    Vatrogasac73

    Za 6 spremni.ko peva na dočeku

  • B
    Boki

    Jel to bese 10 golova na poslednje dve utakmice?

  • G
    GROBAR

    Nek mu sad peva TOMSON,da mu leci rane...

  • M
    Mire

    Hrvati podleteli pod točkove :-))

  • B
    Baktros

    Dokaz da ih je sreća poslužila maksimalno pa su igrali finale svetskog, sad se vidi ko ko kosi a ko vodu nosi, spustite se na zemlju, daleko ste vi od velesile

  • v
    vuk

    realno..sta str mislili da ste 2 ekipa na planeti..iz 3 utakmice primili ste 11 golova..dosta autogolove, srece, penali, thompson..

  • L
    Ludak

    Nama je bolje da se prekrijemo ušima Mi smo odigrali remi sa Rumunima

  • Љ
    Љубиша милошевић

    То што су изгубили тако катастрофално криви су СРБИ !

  • Z
    Zilot

    Lepo je rekao selektor raspali smo se.kakva država takva i reprezentacija

  • F
    Franjo

    Samo se naslađujte, volio bih jednu tekmu sa Srbijom da vas malo spustimo.

    • D
      Divna

      @Franjo

      Moze uvek ali bez placenih Sudija sa vase strane

  • N
    Ne obavesten

    Sigurno igrali za branitelje ili im nije pevao tupson.Ovi je tek pocetak ..vise nisu kockasti nego sestouglasti,...

  • V
    Vule

    Koja ste vi prevara od reprezentacije

  • D
    Djile

    Ko visoko leti,nisko pada.tri puta prosli posle penala i produzetaka.od njih su Danci bili bolji u osmini finala.tompsona sad zovite da vas tesi

  • М
    Милан

    Све честитке Шпанцима а ови рвати су само имали среће у Русији и то је то. Њихово место у светском фудбалу је просечно, негде у рангу Бих, Црне Горе и Албаније и сл.Ја им желим да свака утакмица прође са оваквим резултатом !

  • R
    RSK

    Tovari!!!! Realnost bato...

  • M
    Mane

    Busi busi...

  • M
    Mare

    Njih je samo mrznja vodila u Rusiji.Kada je proslo.Evo vrece za punjenje.

  • M
    Matija

    Za dom spremni? ;-)

  • M
    Milo

    Trebalo je da povrdete tupsona da vam "pjeva"o ustaštvu jer je samo to motiv za vas.

  • b
    boba

    Nemaju oni veze sa fudbalom ono na SP cista sreca i nista vise

  • М
    Мика

    Ово је потврда колико су ујаци имали среће у Русији да стигну до финала светског првенства...а после високог лета обично се јако ниско пада.

  • h
    hahahahahahahaha

    Hahahahahahahaha

  • E
    Ečeverija,brat od strica MOMOV!

    6:0 samo potvrđuje da su na SP imali više sreće nego znanja!

  • E
    Ečeverija,brat od strica MOMOV!

    6:0 samo potvrđuje da su na SP imali više sreće nego znanja! Ali mi je brate milo:))

  • c
    coarapfk

    jbg

  • F
    Fl@bush

    Ko će sad da ti peva raspali???!!!

  • P
    Partizan pa Bog

    Kme kme kme ujaci kme kme , Spanska musica je bolja od africke sljive i to 6 puta. Kme kme kme ...............

  • j
    ja

    Sad zovi svog glazbenika Tomsona da ti peva za utehu.