Ukupna vrednost onlajn oglašavanja u Srbiji veća od 16 miliona evra!

Najveći udeo u ukupnoj vrednosti tržišta i dalje ima displej oglašavanje (50,68%), odnosno oglašavanje standardnim i naprednim baner formatima na domaćim veb i mobilnim sajtovima, koje oglašivači koriste za pozicioniranje svojih brendova i komunikaciju propagandnih poruka ciljnim kupcima

  • 3

Tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji je sa 2012. na 2013. poraslo je za 13,41 odsto, što znači da je ukupna potrošnja na onlajn oglašavanje u 2013. procenjena na 16.240.000 evra!

Na osnovu ovogodišnje "Adex" studije, rezultati govore da najveći udeo u ukupnoj vrednosti tržišta i dalje ima displej oglašavanje (50,68%), odnosno oglašavanje standardnim i naprednim baner formatima na domaćim veb i mobilnim sajtovima, koje oglašivači koriste za pozicioniranje svojih brendova i komunikaciju propagandnih poruka ciljnim kupcima.

Najveći doprinos rastu tržišta dalo je oglašavanje na društvenim mrežama (26,83%), od kojih je najpopularniji Fejsbuk, kao i oglašavanje na internet pretraživačima (26,6%), od kojih je na našem tržištu najdominantniji Gugl.

Rast srpskog digitalnog tržišta je i u 2013. godini bilo iznad evropskog proseka koji je objavio IAB Europe 11,50%), ali je manji od prosečne stope rasta u centralno-istočnoj Evropi, koja iznosi celih 21,20%.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mako

    30. maj 2014 | 20:39

    Puta 20% pdv i vidi koliko država gubi porez

  • marko

    30. maj 2014 | 21:56

    Niko od njih neplaca porez u iznosu u kom treba, a prednjace strane kompanije ... udri samo po narodu i sirotinji ...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA