« Nazad

Auto-škole menjaju cene: Same će moći da određuju koliko će koštati časovi!

Iz predloga izmena i dopuna Zakona o bezbednosti saobraćaja za koje je najavljeno da će biti usvojene ove godine, izostavljena je sadašnja odredba da vlada određuje najnižu cenu teorijske i praktične obuke. Šta ovo znači za auto-škole, a šta za njihove polaznike i buduće vozače, i koliko bi realno trebalo da košta obuka za B-kategoriju?

Pročitajte ceo tekst
Ukupno komentara (15)
  • s
    saxo

    U hrvatskoj su cijene obicno 1000€ ili pak u nekim dijelovima di nemaju konkurencije cak i 1400-1500€!! uzasno..

  • ?
    ?

    50% vozača pogrešno vozi u kružnom toku.Slučajno ili namerno

  • g
    gaga

    obuka nije zbog mupa 70 000 din, nego zbog agencije zasaobracaj i njenih genijalnih ideja.odavnonje trebalo ugasiti tu agenciju.sve njihobve ideje po dzepu gradjana idu.

  • Š
    ŠĆEPAN

    Sad je 63 soma i to dosta auto škola ne poštuje...ako se ovo pravilo povuče to nije normalno...kako da radi auto škola kad ima 5 automobila i 5 radnika i 1 predavača...treba platiti plate i gorivo i struju i telefon i opremu za polaganje...pa za te troškove moraš upisati minimum 20 kandidata mesečno...

  • B
    BRKA

    Kod nas najskuplje u odnosu na platu

    • M
      milano

      @BRKA

      cene ko na zapadu .

  • P
    Pirke

    51.080 din.kad bi evro bio 100 din.ovako je 63000din

  • P
    Petar

    Ljudi i dalje ginu zato sto imamo puno starih vozaca na putevima kojima se produzava vozacka samo da bi se punio budzet.

    • A
      Autoprevoznik

      @Petar

      Pogledaj malo statistiku pa onda komentariši, sebe ne svrstavam ni u starije ni u mladje vozače, već u iskusne vozače. Vozač sam u teretnom saobraćaju od 92 godine!

  • A
    Autoprevoznik

    Da se ja pitam, uveo bi da na svako polaganje dodje profesionalni vozač šlepera i da on nakon svih ceremonija odluči ko je položio a ko nije! Pola vozača u Srbiji vozi i tripuje se da zna da vozi a ne ume da uparkira izmedju dva vozila. Koliko samo vozača ima koji izadju na autoput i od naplatne rampe u bubanj potoku do naplatne rampe kod Najsa uhvati treću traku i iz nje ne izlazi a pojma nema da mi nemamo ni brzu traku a ni treću traku kako je sami nazivaju već imamo preticajnu traku i ako vozilo obidješ treba da se vratiš u traku kojom svi treba da se kreću. I da ne nabrajam još hiljadu jednu stvar koja se greši ner su položili kako su položili a i još jedan glavni razlog je i taj što kod nas ne kažnjavaju a u inostranstvu se posle hvatate za glavu kad vam pljusnu kaznu za ono što ovde svakodnevno radite. Pozdrav od Profesionalnog vozača teretnog vozila.

  • s
    seka

    Još ako je saobraćajni policajac neki isfrustrirani kao što je bio kod mene pa me obarao zato što sam prerano zakočila e to je hit i čim je on otišao na odmor došao drugi ja položila..... znači ludaka na svakom ćošku kamere i mikrofone u auta pa da vidimo ko je kakav.....

  • S
    SM

    Najbolje da obuka bude 3000e,po logici MUP-a onda bi bila najkvalitetnija obuka

    • R
      RM

      @SM

      U italiji je 2500 evra pa ti vidi, a vozači ne znaš koji je gori

  • D
    Dragan

    Koliko ova drzava nista ne ume da uradi mozete videti po ovim glupiranjima oko voznje...Promenite jos pet puta bitno da napunite dzepove a ljudi i dalje ginu....Strasno