USKORO DISKONTNE CENE: "Lidl" u Srbiji 2014. godine

Ulazak ove kompanije na tržište Srbije, kako su istakli stručnjaci, pokazaće našu otvorenost za dolazak drugih stranih trgovinskih lanaca što će dovesti do pada cena određenih proizvoda

  • 10

Nemački internacionalni diskontni lanac "Lidl" u Srbiju će, kako se očekuje, doći krajem 2014. godine, što će omogućiti domaćim potrošačima povoljnu kupovinu po diskontnim cenama, koje su po pravilu niže za 20 do 40 odsto od prosečnih tržišnih.

Ulazak "Lidla" na tržište Srbije, kako su istakli stručnjaci, pokazaće našu otvorenost za dolazak drugih stranih trgovinskih lanaca, doprineće opštem porastu kvaliteta trgovinskih usluga, upotpunjavanju ponude, ali i pooštravanju konkurencije, što će dovesti do pada cena određenih proizvoda.

Ekonomista Centra za slobodno tržište Aleksandar Stevanović izjavio je da je dolazak nemačkog diskontnog trgovinskog lanca "Lidl" na tržište Srbije bolji od bilo kakve socijalne potrošačke korpe i da će doneti veću slobodu izbora.

- Što više slobode izbora, biće veće blagostanje za svakoga, a tržište može da deluje dobro i za najsiromašnije. Ako je nekome skupo da plaća proizvođačke robne marke, njemu će dolazak "Lidla" biti odličan - rekao je on.

Stevanović je rekao da su moguće cene niže i do 40 odsto, jer "Lidl" ima manji asortiman proizvoda i preovlađu njegove trgovačke marke.

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović ocenio je da će dolazak svetski poznatog "Lidla", koji već ima objekte u zemljama u okruženju, značiti mnogo za domaće tržište.

Papović je objasnio da se to odnosi ne samo na ponudu kvalitetnih trgovačkih marki po povoljnim cenama, već i na sprečavanje "trgovačkog i proizvođačkog monopola sa kojima smo trenutno suočeni."

Veoma je bitno, prema rečima Papovića, da na naše tržište dođu nove, kvalitetne, trgovačke marke, jer se na osnovu najnovijih analiza postojećih trgovačkih marki može "ozbiljno sumnjati u njihov kvalitet."

On je izrazio i nadu da će "Lidl" za izradu sopstvenih robnih marki angažovati i proizvođače iz Srbije.

"Lidl" je do sada kupio zemljište u Subotici, Zrenjaninu, Novom Sadu i Valjevu, kao i u Nišu, gde treba da otvori nekoliko objekata.

(M. R. / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Teleg

    15. januar 2013 | 18:41

    Ako LIDL dodje u Srbiju neka se drugi marketi spreme za bankrot.Na zapadu vazi pravilo Lidl=majka.Videcete zasto.

  • Marina

    16. januar 2013 | 01:02

    Ja radim za Nemacku kompaniju Aldi. Aldi i Lidl posluju kao dva imena ali je to jedno te isto. Kompanije drze dva rodjena brata. Zivim i radim Australiji. Pouzdano znam da su im cene najniže,i posluju jako dobro. Osim sto ce omoguciti niske i pristupačne cene za svakog omogućiće i mnoga radna mesta,a opet pouzdano znam da placaju vise nego i jedna kompanija koja se bavi prehrambenom proizvodnjom. Npr. ovde marketi Coles svoje radnike placaju 17-18 $ na sat,a Aldi placa 23$ na sat i vikend se placa duplo. Samo mi je zao sto nece imati radnju u Beogradu odmah,ali ce je sigurno otvoriti jer nema sumnje da ce poslovati jako dobro.

  • almir

    20. januar 2013 | 12:12

    hahhaha ovo je smesno citao sam da ce lidl dodji u trziste srbije sredinom 2013 a sada krajem 2014 nece lidl dodji nikad u srbiji kako je pocelo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA