NAUČNO DOKAZANO: Srbi najstariji narod iz čijeg gena potiču Hrvati, Bosanci i Arijevci!

Anatolij Aleksejevič Kljosov, profesor biologije Harvadskog univerziteta, u svom naučnom radu izneo je tvrdnje da je srpski gen star 12.000 godina i da potiče od Nojevog sina

Komentari

  • Zivorad Bozinovic

    30. januar 2023 | 10:49

    Pa eto, drago mi je da je prof. dr. Aleksej Kljosov dokazao da je Srpski gen R1A1 najstariji gen na Svetu a da je samim tim i Srpski Narod najstariji na Svetu. Ja sam još pre 32. Godine rekao da kada je Bog stvorio Čoveka on je u stvari stvorio Srbina i dao mu ime Adam i tako je sve pocelo.

  • slaviša

    6. avgust 2021 | 00:00

    Sve je tačno to je bio jedan beli narod koji se razdelio kad se počele razdvajati zemlja i ostrva pa tako i Nemci kao i Skandinavci nose Srbski gen jednostavno je nekad treba pogledati istini u oči iako je nekima teško priznati jasno je da svi na balkanu pričamo istim jezikom i zato možemo razumeti jedni druge bez da nam iko prevodi ljudi su slabo obrazovani i recimo neznaju da su na zemlju spuštene 3 rase belci,crnci i žuta rasa kinezi. onda je mešanjem došlo do crvene rase indijanaca.Sad koliko je to bitno verovatno nije ali neke izuzetno boli i vređa kad saznaju ko su i kako je došlo do svega opisanog jer je izbio veliki rat i tako su neke civilizacije spuštene na zemlju kako bi pobegli od rata koji je razorio neke planete poput Marsa.Zemlja nije ljudski prirodan planet na zemlji su več postojale rase koje su ahtotone dok su ljudi došljaci.Ljudi smo poput parazita gde god se pojavimo uništimo planet.

  • AleksaSantic92

    27. januar 2018 | 12:50

    Srbi su proto evropljani (35.000 godina stari) to jeste dokazano. Ne od nekog Srpskog papana nego od internacionalne zajednice. "Proto-Europeans" je strucni naziv. Od tih proto-evropljana su nastali i Hrvati i ostala ekipa osim Albanaca oni su Arapi dosli u doba zlatnog doba i ekspanzije Islama. Nisu Balkanski narodi nastali od Srba vec su svi oni nastali kolektivno od proto evropljana. Koji su nastali od evolucijom Crnog lovca sakupljaca iz srca Afrike (koji se vode kao prvi ljudi). Cekajte 30 godina i videcete da je ovo sve sto sam napisao istina. U vezi Arijevaca nije istina, samo su 3/5 hercegovaca arijevci ito zvanicno (tj jedna od 5 pod grupa Arijevske krvi) "Dinaric", dok su ostali hercegovci mediteransko-mesani tip. Takodje 2/5 Bosnjaka i pola hrvata u bosni su takodje Arijevci. Pozz

  • Nepoznati

    30. maj 2017 | 12:05

    idemooooo Srbi stariji od amebaaaaaaa

  • Damir Ljuhar

    18. oktobar 2016 | 10:59

    Posto taj professor Kljusina tvrdi da su Srbi stari 12000 godina a postali su of Nojevog sina, interesuje me dali je I Noj bio Srbin ? posto se zna "os baba je sinu ostanulo"

    • 31. decembar 2016 | 10:55

      bibi

      @Damir Ljuhar

      Profesor se pereziva Kljusov, a ti Ljuskar nas poštedi svojih primitivnih komentara. Uzgred, lo ti je bio đed?

  • cat7

    28. jul 2016 | 09:20

    Vecu glupost odavno nisam citala!!!!

  • Crnoglavac

    28. decembar 2015 | 00:33

    Svajcarski Genetski Institut iGENEA je specijalizovan za genetskim poreklom Evropljana i sada mogu definisati genetski brojne istorijske starosedeoce . Od autohtonih naroda , ovde se odnose na ljude grupe iz antike koje su definisane ne samo sopstvenog jezika , kulture i istorije , već i po sopstvenom DNK - profila . Ono što je važno nije uobičajena jezičko poreklo ili istorijsko - antropološki kategorizacija , ali su individualne genetske karakteristike jednog naroda . Sledeći Rezultati za domorodaca su se okupili za zapadni Balkan država : Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Srbija i Crna Gora . Rezultati najbolje govore za sebe a oni su sledeći: Bosna i Hercegovina: Iliri 40% Teutonci (Germani) 20% Kelti 15% Sloveni 15% Huni 6% Tracani 4% Hrvatska Iliri 34% Sloveni 20% Kelti 18% Teutonci (Germani) 12% Fenicani 8% Heleni 8% Srbija & Crna Gora Sloveni 30% Iliri 21% Teutonci (Germani) 18% Kelti 14% Fenicani 9% Heleni 6% Vikinzi 2%

    • 18. oktobar 2016 | 11:59

      Damir Ljuhar

      @Crnoglavac

      Ova Svajcarska Statistika ce malo teze proci kod Srba. Opet ce biti "Zapad je protiv Srba"

    • 18. oktobar 2016 | 12:03

      Damir Ljuhar

      @Crnoglavac

      Ova Svajcarska Statistika ce malo teze proci kod Srba. Opet ce biti "Zapad je protiv Srba" Zelim samo reci "ako se tako lahko prihvataju podaci od gosp. Kljusine, ime nesta tako, onda bi se mogle prihvatiti I tvrdnje Svajcarskog Genetskog Instituta iGENEA.

  • srboljub cetkovic

    5. novembar 2015 | 12:24

    citao sam publikacije najvecega medju najvecim u britaniji i svijetu dr Kljosova,. istina ne odgovara okruzenju ali iz danasnje R Srpske i dijelova Srbije potice glavni gen Srba odnosno Rusa,. 70% BiH je gen a ostatak su srbija ,hrv,macedon,itd,.tako stoji u izdanjima na engleskome jeziku kao i u dokumentaciji univerz,. u Hamburgu na Njemackome jeziku,. hvala g Kljosovu sta bi dali englezi da imaju takav um,.

    • 18. oktobar 2016 | 11:09

      Damir Ljuhar

      @srboljub cetkovic

      Taj gosp. Kljusina dokazuje da je I Adam postao od Srba posto Biblija tvrdi da je svijet star 6000 godina ???

    • 18. oktobar 2016 | 11:12

      Damir Ljuhar

      @srboljub cetkovic

      Taj gosp. Kljusina dokazuje da je I Adam postao od Srba posto Biblija tvrdi da je svijet star 6000 godina ??? Molio bih vas da se okrenete I pogledate Svicarsku analizu koja tvrdi da sastojak genetskog naroda u Bosni I Hrvatskoj ima jako veliki % Ilirskog gena.

  • petar

    9. oktobar 2015 | 10:37

    Geneologija je dostigla visok stepen tako da je danas sve moguće dokazati

  • Vala-hik-hik!

    19. jul 2015 | 16:45

    Sve je ovo smišljeno dovođenje Srba u zabludu, jer se krije da su te prastare gene u Srbski narod uneli posrbljeni paleobalkanski Vlasi! Pravi Sorabi nisu stariji od VI-VII veka ove ere!

    • 15. decembar 2015 | 01:38

      Нино Белов

      @Vala-hik-hik!

      Па Власи су исто Срби, шта ту има да се прича. Румунија и Молдавија су измишљене земље и нације, а све су то у стари СРБИ! ;)

  • realni

    18. jul 2015 | 13:35

    Dzaba i ako je to tako,kad mi danas zivimo ko psi,i niko u svetu nas ne sljivi ni dva posto

    • 18. oktobar 2016 | 11:26

      Damir Ljuhar

      @realni

      To da vas ne sljive ni 2% su zasluge Srpskih Hitlera, (naravno oni su pod drugim imenima) koje Srpski narod izabira za svoje lidere I junake. Jako, ili Uzasno je malo Srpskog naroda koji hoce to da prizna, posto u protivnom taj narod bi izabrao za politickog vodju nekoga ko hoce dobro Srpskom narodu I Srbiji.

  • normala

    15. decembar 2014 | 02:00

    S obzirom da je piramida u Bosni i ljudi tvrde da je najstarija piramida na svijetu znaci iz Bosne je sve krenulo. Pozz

    • 15. decembar 2015 | 01:49

      Нино Белов

      @normala

      Ти још увек не схваташ да си прави СРБИН! :)

  • stole

    23. oktobar 2014 | 05:42

    Po ovoj analizi I mapi stanovnistva sa srpskim genom vise zivi u skandinaviji ahrvatskoj I Bosni nego u Srbiji

    • 18. oktobar 2016 | 11:30

      Damir Ljuhar

      @stole

      Pa sts se cudis? vise od 5 vjekova u Srbiji vladao ZAKON "Prve Bracne Noci", sta tu ima nejasno.

    • 7. januar 2018 | 19:17

      Ognjen

      @stole

      Svjestan čovjke svog porjekla . Svaka čast

  • Asdf

    4. septembar 2014 | 02:51

    Niđe veze :P

    • 15. decembar 2015 | 01:51

      Нино Белов

      @Asdf

      Итекако има везе, јер су те лагали цео живот да су ти Срби непријатељи, а ти си у ствари СРБИН!

  • RADOMIR

    11. april 2014 | 12:14

    Evo moje Svet zna da su jevreji krali od srba istoriju o Boznstvu jedino sto su tacno napisali je da je Sin Boga praSlovenskog kad je zlo napalo zemlju i zaledilo je{samo ovo da dodam posto je teorija velikog praska iz slovenske relegije tako bog stvara pocetni univerzum i kao sto je opisano on neprestajno stvara nove svetove i siri univerzum sve u cemu je energija koja je u temperaturi koja je u plusu je sirenje materije i prostora ali da ne zaboravimo i suprotno od toga gde su crne rupe to su boziji stisci koji guzvaju svu tvar i materiju osim vodonika koji cine prostor,tako imamo nesto sto danasnjica ne zna da je ustvar uzrok crne rupe velika minusna temperatura koja zbija materiju bolje nego bilo kakva presa tako Bog u praSlovenskoj relegiji guzva ostatke smeca izgorelog i ugasenog jer sam prostor pocinje da se trese i guzva u tom vrtlogu koji zbija svu tvar i na kraju se radja ta mala zbijena masa koja propadajuci kroz zakrivljenost svemira se pocinje otapati i praviti sazvedje novo tako je nastao i nas mlecni put.)tako imamo da je bog odvoio vodu od vode sto se uklapa i da je ponovo izgradio zivot na zemlji tako su nam izumrle mnoge vrste koje u novom nebu i zemlji neisu obnivljene tako mnoge misterije i lazi nam su servirane zbog Mojsija i drugih koji su trazili zemlju za ovaj mali i prekratki zivo koji je slep Jer lepo nam Sin Boziji kaze da je nas zivot kao prozazak slepog misa kroz pecinu o ovome se moze mnogo toga reci ali drugom prilikom.

  • Slepi putnik

    28. mart 2014 | 21:39

    Sve je to lepo ali to nama pomoci nece.

  • Mrgud

    3. februar 2014 | 19:13

    Kao prvo sa Hrvatima nemamo ništa nego sa pokatoličenim Srbima. Pravi Hrvati su samo mali broj Zagoraca "Kajkavca", i oni su došli sa najezdama huna, tatara, mongola i bili su njihovi robovi. Ostali su tu i posle ih je katolička crkva iskoristila za unijaćenje Srba i prodor ka istoku. Vinča, Lepenski vir isl su mladi koliko su Srbi dugo na ovim prostorima. Još kad se otvore Aleksandrijska biblioteka (za koju se tvrdilo da je zapaljena) i Carigradska a obe su u Moskvi u posedu Rusa vidiće se sve. Rusi su je otvorili videli da vode poreklo od Srba i odmah zatvorili. Kljosov je samo to naučno dokazao. Šveđani u školi uče da su vikinzi bili SRBI a mi i dalje forsiramo Germansko-Nordijsku istoriju od koje su i oni sami odustali. Hitler je otkrio da mu 40% školske dece ima srpski gen i cenio je Srbe zbog Arijevske krvi a onda nas Englezi 27. marta potpomognuti komunistima uništiše. Kineska istorija pominje Srbe koji su ih napadali iz sadašnjeg Sibira i spominju njihovu moćnu vojsku sa preko 100000 konjanika(pa gde je pešadija i koliki je taj narod bio kad je imao toliku vojsku). Klupko se odmotava što bi naš srpski narod rekao strpljen spašen.

    • 7. jul 2014 | 19:46

      ČETNIK U DUŠI

      @Mrgud

      BRAVO MRGUDE! RECI TI NJIMA! SVI SMO MI SRBI! ALEKSANDRIJSKA BIBLIOTEKA JE REKLA! SVI SMO SRBI!

    • 15. septembar 2014 | 17:47

      A SVE SRBIN DA NIJESAM SAD BI BIO IZ INATA!!!

      @Mrgud

      Bravo ti gaa majstore! Zna se zasto se vodio krstaski rat, tj zasto ga je vatikan vodio pa da bi uzeo ili spalio knjige u kojima je pisala istina i da bi istoriju mogao da oblikuje po svojoj volji..

    • 7. maj 2016 | 16:53

      KaN

      @Mrgud

      Ljudi, zaboga! Hrvati su ČAKAVCI. Svi kajkavci, pa i oni iz "Hrvatskog" Zagorja su Slovenci.

    • 7. januar 2018 | 19:20

      ognjen

      @Mrgud

      Hrvati su Avari druze

  • Milorad Videkanic

    24. januar 2014 | 20:50

    Razvoj ekonomije može doprineti i razvoju nauke a samim tim i doprinosu ovakvih istraživanja koja imaju naučna utemeljenja...........

    • 25. januar 2014 | 02:21

      Ivan Stanojkovic

      @Milorad Videkanic

      Postovane Dame I Gospodo odnosno Braco I Sestre .Ovo nisu prva genetska istrazivanja.To su vec radili u Londonu I Parizu na Sorboni.Negde u Francuskim Alpima pronasli su telo Kramanjonca.I onda su Francuski I Engleski geneticari pravili DNK analizu.Skelet Kramanjonca bio je ster 22 000 godina.Uporedjivali su dnk gene sa FrancuzimaEenglezima Nijemcima I ostalim zapadno Evropljanima I dnk se nije poklopila.Kada su uporedili sa Srbima sa Dinare Smedereva I Hercegovine dnk Kramanjonca su se poklopile sa Srbima znaci 22 000 godina.Takodje u Kini je pronadjena plava zena plave kose I ociju ostala je zamrznuta 22 000 godina u ledu tacnije na Mont Everestu .Kineski istoricari su se poklonili genetici I dopustili ucenje Dr Deretica da su Srbi stariji od Kineza.Spozdravom svima ko zeli da zna svoje tacno poreklo moze dasam napravi DNK analizu.Dnk analiza kosta 200 dolara.Idite na Google I pronadjite DNK labatoriju u vasoj blizini.Spozdravom Ivan Stanojkovic Boca Raton Florida.

  • Bane

    22. januar 2014 | 03:49

    Za 12000+ godina koliko je mesovitih brakova pa i sada ko je sad 100 posto siguran za pretke a i sta ima da se delimo samo da se volimo

  • Nidža

    9. januar 2014 | 22:31

    ha aha ahaha ahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah

  • Vojislav

    21. decembar 2013 | 13:45

    Srbija i Srpski narod, ili velika Srbija ili jugoslavija, nema veze, sve su naši narod, od karlobag karlovac virovitica i vukovar ! Samo sloga Srbina Svoga !

  • Srbobran

    21. decembar 2013 | 12:46

    Znači, Srbi su branili svoju zemlju samo od 1990 - 2000, zaključak !

  • Србослав

    21. decembar 2013 | 12:42

    Коначни доказ, и линија карлобаг - карловац - вировитица , велика Србија, и напис Добродошли у Велику Србију ! само слога брата Србина свога, Југославија - Велика Србија !

  • vranac

    10. decembar 2013 | 20:36

    bosnjak pa zna se ko koga trijebi vec ohoh, jesi li zaboravijo cije ste vi cvjece! zna se koga izdas da ga mrzis i da ga u oci ne mozes gledat. e sa takvima vi se "volite" samo sto vas sokci strucno iskoristavaju, ma sto ti ja to pricam kad ti to znas

  • keselj

    10. decembar 2013 | 19:35

    srbija ceka seselja

  • josip

    21. novembar 2013 | 15:39

    kljosov je ovo denantirao....to je laž koju su izmislili srpski novinari.....kljosov ovakvo pisanje kurira svrstava u zabavni dio genologije..i njemu je ovo smiješno.....

    • 15. decembar 2015 | 02:03

      Нино Белов

      @josip

      Кад покажеш деманти, онда причај, овако брате католички Србине, уживај поносно у свом српству! ;)

  • Trpimir

    17. novembar 2013 | 15:27

    ma je srbi su nastali prije ameba....

  • Bošnjak

    16. novembar 2013 | 06:27

    Ako je tako zašto se onda srbima toliko žuri da istrijebe Bošnjake???!!!

    • 15. decembar 2015 | 02:01

      Нино Белов

      @Bošnjak

      Јаој "Бошњак", је л' ти је то рахметли Алија улио у главу да Срби хоће да истребе своју браћу?!

  • Lord

    6. novembar 2013 | 18:08

    Auuu po ovom srbi su stariji od ameba. Prvo je bio dinosaur pa onda srbin pa onda ostatak svijeta. Koje podizanje morala jednog naroda koji se gubi u istoriji

    • 15. decembar 2015 | 02:06

      Нино Белов

      @Lord

      Ех, када би ти знао истину, да је данашњи облик људског рода (модеран човек - Homo sapiens) живео на земљи још у доба јуре, не би се тако разбацивао са изјавама... ;)

    • 18. oktobar 2016 | 11:55

      Damir Ljuhar

      @Lord

      Kao sto ono Emir Kusturica ili Nemanja (kako hoces) , tvrdi da Bela Kuga vlada Srbima ja bi samo dodao "da se bar jos Crna kuga udruzi sa Belom kugom" bio bi brzi napredak.

  • Tribal - starosrpskog porekla

    22. oktobar 2013 | 20:12

    Sve ovo sam znao ali nisam smeo od srpskih komunista da kažem javno :

  • Naim

    19. oktobar 2013 | 15:18

    Lupetajte koliko hocete zna se ko su najstariji u evropi ILIROPELAZGI mi smo njihovog porekla.Kada smo mi albanci postojali nisu postojali ni grci a kamoli srbi sa karpata.

    • 15. decembar 2015 | 02:11

      Нино Белов

      @Naim

      Илири и Пелазги су СРБИ, а ти као Шиптар, потичеш од Арбанаса, који су из Азије, као мало племе (од негде изнад Авганистана) нешто пре Турака дошли на тло Европе, наравно СРБИЈЕ. Ви сте азијатски дошљаци у Европи!

  • Munchmallow

    30. septembar 2013 | 01:27

    Ljudi, zasto gubite vrijeme o bespotrebnim glupostima citav svoj zivot? Kako vam se ne smuci od takvih gluposti? Zar nije dovoljno znati ko ti je otac i djed i gdje si ti rodjen za odredjivanje nacije toboznje? To koliko si ti cist pripadnik ove ili one nacije ne znaci nista. Mislim da je bitno danas biti cist covjek, a to je tesko izgleda i veoma rijetko.

  • spcv

    24. septembar 2013 | 03:21

    Dokazano!Srbi su Homo sapiens, ostali Homo sapiens sapiens. Sad se zna na kojem ste nivou.

  • Sacramento Kings 16

    23. septembar 2013 | 14:35

    Objektivno ali i malo subjektivno gledajuci, jedan Srbin pogotovu Dinarskog varijeteta, kad se uporedi sa stanovnikom pojedinih zapadnih zemalja, zapazamo sta? Dinarac je u proseku visi od njega za 10 cm, neuporedivo lepse i prijatnije pojave( Setite se Njegosa dok je boravio u Becu, nije mogao ceo Bec da se nagleda takve ljudske lepote ).To su same estetske prednosti ljudi sa ovih prostora.O geniju, inovativnosti, liderstvu necemo trositi reci.Gotovo na oko mozemo videti da je narod ovde deo jedne vrlo drevne civilizacije.Deretic je na pravom putu, ali ipak mislim da njegova ucenja nisu bas toliko dobr

  • ja

    22. septembar 2013 | 19:44

    Ljudi su ljudi!

  • Budjoni

    22. septembar 2013 | 18:21

    Ostali mladji narodi, zavide nam do te mere da sve cine da sto pre postanemo "Nebeski narod". E, moj Hrvoje, a ti hteo da nas kacis na vrbe. Pre potopa Noje je samo poveo Srbe i ostale zivotinje ! Geneticari proucite SRPSKI KOD !

  • sany

    22. septembar 2013 | 15:10

    Slazem se da smo najstariji.gde god se okrenem penzioner :D

  • ЗОЋКЕ

    22. septembar 2013 | 14:12

    ЗА СРБЕ ЗНА СЕ РАСА НЕБЕСКА, КРВ ПЛАВА ЧИСТА АРИЈЕВСКА, ЗА СРБЕ ЗНА СЕ НАРОД СУ СТАРИ, И ПРАВОСЛАВЉА ДА СУ ЧУВАРИ... ПОРЕКЛОМ СВОЈИМ СЕ ПОНОСИМО, СЕМ БОГА СВАКОМ МИ ПРКОСИМО, НАЈСТАРИ НАРОД СЛАВУ СМО СТЕКЛИ, СВИ СУ ДРУГИ ОД СРБА ПОТЕКЛИ! ...научно доказано! ;)

  • зоћке

    22. septembar 2013 | 14:03

    ЗА СРБЕ ЗНА СЕ РАСА НЕБЕСКА, КРВ ПЛАВА ЧИСТА АРИЈЕВСКА, ЗА СРБЕ ЗНА СЕ НАРОД СУ СТАРИ, И ПРАВОСЛАВЉА ДА СУ ЧУВАРИ... ПОРЕКЛОМ СВОЈИМ СЕ ПОНОСИМО, СЕМ БОГА СВАКОМ МИ ПРКОСИМО, НАЈСТАРИ НАРОД СЛАВУ СМО СТЕКЛИ, СВИ СУ ДРУГИ ОД СРБА ПОТЕКЛИ!!! ...научно доказано! ;)

  • зоћке

    22. septembar 2013 | 13:46

    Ви дежурни СРБО-МРСЦИ, Шиптари, Усташе, Балије и домаћи издајници и европски плаћеници... можете да пишете шта хоћете, можете да измишљате до прекосутра-можете да смишљате своју "историју" и да тражите "рупе" у овоме, ал то вам невреди ништа... СРБИ СУ НАЈСТАРИ НАРОД! НАРОД ОД БОГА! Најстарији и први! од нас потичу сви! Биологија је неумољива-чињенице су чињеницњ! Неморате ви да признате то-али ваши потомци ХОЋЕ, и пре или касније ћесе вратити своме роду и својој вери! ЖИВЕЛА ВЕЛИКА СРБИЈА! СРБИЈА ДО ТОКИЈА ОД ТОКИЈА ДО МИЛВОКИЈА!

  • antropoloska demagogija uz smrad SANU-a

    21. septembar 2013 | 19:03

    Koliko je samo dobio od Srbije da objavi ove rezultate "istrazivanja" ?Originalni i najstariji Evropski gen koji datira preko 20 000 godina je haplogroup IM-170 koja pripada starosjediocima evrope. Haplogupa R1A1 ili kako ga "naucnik" zove "slavenski gen" pripada Evroazijskom haplogupi i na ovim prostorima se pojavljuje tek u zadnjih 3000 godina.

  • Jelena

    21. septembar 2013 | 09:26

    Visoka koncetracija idiota na malom prostoru. Koliko vidim ovo (u glavnom) citaju i komentarisu ljudi koji pojma nema o genetici. Dragi moji, nema srpskog gena, nema hrvatskog gena, nema bosanskog gena, nema siptarskog gena. I kad vec toliiko padate na ovakve konstrkcije (koje nemaju ama bas nikakve veze sa Kljosovom) bolje bi bilo da proucite kako dolazi do promene gena, odnosno kako i zasto nastaje neka genetska adaptacija. Kada to shvatite, vise nikada necete napisati ovoliko gluposti koje samo pale narod i nista drugo. Naravno, tiraz je bitan i PROFIT. A u to ime je dozvoljeno lagati. To se zove novinarska sloboda, ra zazliku od ekonomskih sloboda (laganje) koje se susrecu u svim granama privrede. Fuj!

  • Mikiveliki

    20. septembar 2013 | 21:53

    Ne raduje me ova informacija, jer ko je toliko star, brzo ce da umre,, voleo bih da smo najvise 100 godina stari, omladinci i omladinke,,,...

  • Ladjar

    20. septembar 2013 | 20:34

    Znaci sledi pitanje: `Ko je stariji? Srbin ili Jaje?`

  • marko

    20. septembar 2013 | 18:52

    Ode Rom na drugi svijet a tu Bog razvrstava gdje će koga ponovo poslati na zemlju. Dođe red na Roma a bog mu reče. Druže tebe šaljem u Srbiju i bit ćeš Srbin. Nato Rom zaplaka te ga bog upita zašto plače. Dragi bogo ne mogu biti Srbin pa već sam bio Ciga.

  • Aso

    20. septembar 2013 | 18:14

    Hahahahahahahahahahahahaha.. koji cigani hahahahahahahha gdje vam je bila srbija prijee?

    • 21. septembar 2013 | 07:55

      Slavisa

      @Aso

      Mento , procitak ko je napisao tekst , nisu Srbi nego naucnici sa univerziteta koji se nalazu u zemlji koja i neobozava bas nesto preteranoo Srbe .

    • 15. decembar 2015 | 02:20

      Нино Белов

      @Aso

      СРБИЈА је постојала од памтивека (Нино Белов, Александар "Велики" Карановић, а да не причамо још и о Римским владарима, Србима), а твоја измишљена држава постоји тек од скоро... ;)

  • Sloga

    20. septembar 2013 | 17:07

    Pošto smo se svi izblebetali ovde džaba nam što smo Srbi kada ne možemo da se složimo, zato će da nas i bude sve manje i manje. Umesto što lupetamo bolje da odemo svi na trg i da potpišemo tu peticiju za ukidanje bus plusa i peticiju protiv parčanja zemlje. Pokradoše nas načisto. Mislim nemam veze sa njima, jesam se potpisao i tužno je što sam morao sam da potpišem još 10toro ljudi zato što ih mrzi da učine nešto za sebe, narano i za druge, ali po kafićima može da se sedi. Mislim ne mora da znači da će išta da se promeni ali barem smo pokušali. Džaba nam 12000 godina evolucije kada i dalje ne razumemo ona četiri slova S...

  • VLADA

    20. septembar 2013 | 16:19

    Pre svega svaka cast Anatolij Kljosov...Nauka je dokazala puno toga pa i ovo da jesmo medju najstarijim narodima na planeti i da mnogi narodi imaju nase gene...Dosta je vise nacionalistickih komentara....Ko ne veruje u naucni dokaz neka ne veruje...

  • Adnan Šljivar

    20. septembar 2013 | 15:49

    Koje ste vi budale koji to lažirate a još veče vi koji vjerujete. Te slike su slike Hrvata i Bošnjaka a ne nekih Srba. Vršene su pretrage sve imate u ovome videu. Kao prvo je vec direktno ne moguce da su Srbi stariji jer se Hrvati a i Bošnjaci spominju prije njih. ALi razumijem ja srpski državni interes - laž! P.S. ova izjava: Kljosov dаlje zаključuje dа su Arijevci, u stvаri, Sloveni koji su sа područjа Srbije stigli do Indije. DOKAZUJE KOLIKO STE RETARDIDRANI http://www.youtube.com/watch?v=9oUDcxcXLoc

    • 20. septembar 2013 | 22:14

      Istoricarka

      @Adnan Šljivar

      oo, kako se vi samo dobro razumete u istoriju! :)

    • 27. septembar 2013 | 00:00

      xxxxxx

      @Adnan Šljivar

      Ma to se brate i vidi po karti.Što je ljubičasta boja jača to taj narod ima više tih balkanskih gena.Pogledaj kolko se tamni Hrvatska i BIH a kolko srbija.Pa srbi su ustvari nastali od Hrvata.Nisu originalni srbi nastali od nas ali oni su od velikog broja Hrvata pravili srbe i sad se to dokazalo dnk analizom jer otkud srbima dinarski gen ako su oni slaveni kako tvrde.Pa otud šta su od Hrvata pravili srbe a šešelj je najbolji primjer !

    • 15. decembar 2015 | 02:26

      Нино Белов

      @Adnan Šljivar

      Хрвати се помињу као српско племе, а Босна је одувек, па до Турака, била Српска држава, па су је после Турака преотели Аустроугари, две Југославије и на крају Тито. Зашто ти је толико тешко да сам себи признаш голу истину?!

    • 21. decembar 2017 | 10:38

      Srbenda

      @Adnan Šljivar

      Bošnjaci i hrvati su srbi koji su promenili veru. Sve je poteklo od Srba💪💪

    • 26. jun 2018 | 22:32

      Vlada

      @Adnan Šljivar

      Da, naročito Hrvati, a posebno Bošnjaci, a za njima i ostale Saksonsko - Germanske sluge.

  • Nikola

    20. septembar 2013 | 15:01

    A sta je rekao Viljuska u "Lepa sela lepo gore " xDDDDDDDD

  • Mirela

    20. septembar 2013 | 13:22

    Ma to je najbitnije, ko je od koga nastao i ko ide dalje.Kakva zatucanost!

  • Savetodavac

    20. septembar 2013 | 13:18

    Nadam se da će ovi rezultati staviti tačku na one napaljene komentare tipa "Turci su ovde bili 500 godina pa su svi sadašnji Srbi njihovi potomci..." ili "Sloveni su na Balkan došli u 7 veku nove ere..."Genetika pokazuje da iako smo dugo bili pod Turcima nije bilo značajnijeg mešanja i da je migracija naroda tekla sa Balkana na istok i zapad a ne obrnuto.

  • Dek

    20. septembar 2013 | 13:05

    HALPOGRUPA R1a JESTE KARAKTERISTICNA ZA EVROAZIJSKE NARODE. OVAJ NAUCNIK JE MISLIO NA LUZICKE SRBE U SVOJIM ISTRAZIVANJIMA KOJI IMAJU PREKO 60% OVIH GENA.

  • mia

    20. septembar 2013 | 11:56

    @student...nisi u pravu,moj komentar JOS nije objavljen,Telegrafu se nesvidja istna koju sam napisala...

  • VikT

    20. septembar 2013 | 11:15

    Narod koji konstantno gleda u proslost nema buducnost. Adam je SrbIN? Ajde umuknite vise sa kvazi-naucnicima koji su dokaz vasih dubokih osecanja da su Srbi stariji, vazniji, bolji od drugih posto sve te teorije nemaju nikakvi uticaj na sadasnjost i surovu realnost. Jedino sto vidim je kompleks male nacije koja jako zeli da bude bitna. Ne, braco Srbi, nismo bitni. Bitna vam je zena, muz, deca, porodica, drugovi, a ostalo vam se sve pricinjava!

  • ноле

    20. septembar 2013 | 10:26

    Od toliko istorije, mitova i legendi, počinje da nas boli želudac, a bogami i glava popušta ! Hoćemo nekud napred, a stalno se osvrćemo nazad. Tražimo sami sebe tamo gde nas nikad nije bilo. Sve i da jeste i da potičemo otud.....hoće li nam biti bolje, hoće li naša budućnost biti izvesnija ?

  • Srki021

    20. septembar 2013 | 09:50

    ,,SRBI BOŽIJI NARO,, ,,SRBI NEBESKI NAROD,, ima nešto u toj izreci nije to za džabe rečeno......

  • marko

    20. septembar 2013 | 09:26

    Historija je dobro objasnila nastanak imena Srba na Balkanu. Nažalost nije poznat narod i pleme pod imenom Srbi koji je došao na balkan te je ime nastalo kasnije. U svijetu je poznat narod koji je nastao u Srbiji i dobio ime Srbi.

    • 26. jun 2018 | 23:03

      Vlada

      @marko

      Historija ili histerija lažova...? "tko" je šta dokazao!? Pa valjada ne misliš da nam i jedna reč potomaka bečkih konjušara i služavki ma šta znači, od tamo nečega se pita ne pravi, a od sluge sam svoj gospodar ne biva nikada, ako neko hoće i dalje da bude švapski sluga, pa neka to i bude, geni su geni, neko hoće da bude svoj gospodar makar i po ceni sopstvene glave, a neko sluga i to po ceni sopstvene stražnjice.

  • Biljana Markova Zavisic

    20. septembar 2013 | 09:03

    Deretićeve tvrdnje su sad potkrepljene dokazima. Ali šta mi imamao od toga??? Sjajna vest, ali će profesora optužiti da je Srbin i pristrasan.

  • Student

    20. septembar 2013 | 08:52

    Ajd mia ne lupaj!Ostavi svoja ubjedjenja sebi, koja nemaju skoro nikakve veze s temom.

  • Nagasaki

    20. septembar 2013 | 08:48

    Znači Deretić je u pravu! Nisam ni sumnjo!

  • Владан

    20. septembar 2013 | 08:10

    Адаме Адеме прво што је бомбардовано 41, је била библиотека, Германи, ватикан и саксонци потом овде ћопавом дају власт окрећући леђа Чичи и тако даље бришу историју србије, али као што Немањић рече да чувајући језик и народне умотворине чувамо државу и истину. Осврнуо би се на једну, по мени прикладну, да опише период Србије под турском окупацијом, први се мачићи бацају у воду.

  • beast from the east

    20. septembar 2013 | 05:24

    A kapija naroda na dalekom istoku?

  • Hrvat

    20. septembar 2013 | 04:05

    Najbolji primer tko je od koga potekao je izmisljeni Srbin Vjekoslav Seselj koji se trenutacno nalazi u haskom zatvoru !!!

  • vaš novinar

    20. septembar 2013 | 03:31

    @hrvat....Pa komšija i Poljaci su pravoslavci koji su pokatoličeni od strane Germana....budi ponosan što potičeš sa prostora Poljske...

  • русија

    20. septembar 2013 | 03:23

    супер текст

  • Dositej

    20. septembar 2013 | 02:09

    I dobro, Srbi su najbolji, najpametniji, najlepši. Ljudi, uhvatimo se knjige i zasucimo rukave; priče o praocima i genima nam ništa neće doneti ako je glava prazna, a ruke zaludne.

  • Crni

    20. septembar 2013 | 01:52

    LLL....Da su Turci radili to sto ti lazes, ne bi vas bilo ni pola od pola. ...

  • Maka

    20. septembar 2013 | 01:46

    Pročitao sam ceo rad profesora Kljosova (Klyosov) i nigde nisam našao ovaj podatak o Srbima. Istina, piše da narod iz Srbije, Makedonije, Bosne i Kosova vodi najstarije poreklo na ovim prostorima(testirano 13 ljudi). Možda postoji još neki rad koji nisam našao na stranici pomenutog naučnika.

  • Boki

    20. septembar 2013 | 01:34

    Najdraze ce mi biti kad se zvanicno Darvinova teorija opovrgne, a to ko je od koga stariji narod, svi smo mi od jednog nastali...

  • knele

    20. septembar 2013 | 00:28

    nebeski narod!!!!

  • Edo

    19. septembar 2013 | 23:27

    Tata mi je Jusuf,a majka Azra i ne stidim se svog srbskog porekla.

  • Brzi

    19. septembar 2013 | 23:03

    Eto ti sada!! Verujem naucniku ali,tek sad mi biva jasno, da su svi ovi narodi koji su postali od nas Srba toliko izopaceni samo zato sto nose nase gene:).Nema potrebe za prepucavanje izmedju Srba, hrvata i muslimana-bosnjaka,sada znamo od koga smo svi postali,da su nam pra- Tata i pra- Mama zajednicki i daj da se slozimo,da se volimo i da budemo prava braca po pra-roditelju.:)

  • Бинср

    19. septembar 2013 | 23:01

    Сора - са неба Би - народ, најстарији и творци цивилизације на овој Планети...

  • mia

    19. septembar 2013 | 22:57

    ...od koga smo potekli...pa od majmuna...i svremenom smo se popeli na civilizovani nivo,ali svi se nisu uspjeli tamo zadrzati,evo sami ste dokaz za to,zato i to piskaranje ; te sveti ljudi,te drzava do Tokija ahahaha...Sta je sljedece ?

  • Nikola Pena

    19. septembar 2013 | 22:49

    opste je poznato da su Srbi nebeski narod

  • Vlada

    19. septembar 2013 | 22:48

    Pa dokazano je da smo mi i Hrvati isti narod,samo nas je crkva zavadila.Vatikan ih je preobracao vecito i izvrtao cinjenice da bi se kao katolici razlikovali od nas pravoslavaca.

  • Deksi

    19. septembar 2013 | 22:19

    Dobrojutro Hahaha.PROBIDITE SE SRBI MI SMO NAJ STARIJI NAROD VALJDA IMA PRAVDE KOJA TREBA DA POBEDI ALI DOBRO JE BAR NEKO DA KAŽE

  • djomla

    19. septembar 2013 | 22:15

    zasto se ovaj naucink mucio ovoliko da ovo sve sazna, kad je mogao jednostavno da pozove Krkobabica da mu ovaj sve lepo objasni!

  • Dule

    19. septembar 2013 | 22:10

    Cak i da je ova glupost tacna, nema nikakvog razloga za ponos. Toliko stari a nista nismo evoluirali, cak smo na samom dnu. A i noviji geni su bolji i otporniji od starih. I na kraju, srpski jezik se nije govorio na ovim prostorima pre naseljavanja Slovena. Bilo je raznih starosedeoca, ali oni nisu bili Srbi. Sloveni koji su se ovde doselili bili su divljaci koji su pustosili sve zivo, tek nesto malo prezivelih starosedelaca se izmesalo sa njima, i to vam je braco to.

    • 15. decembar 2015 | 02:39

      Нино Белов

      @Dule

      То о чему причаш је измишљена историја, која нема везе са истином...

  • vjeko

    19. septembar 2013 | 22:04

    Braćo srbi u Kristu,što će nas ubiti ta činjenica, za mene je svaki čovik jednako vridan, ali problem čovika je vičan, oću gospodarit nad drugim i oću svoju kulturu nad robovima, to nam je vični problem, ljudski primitivizam i životinjski nagoni, a glumimo da smo ljudi i Kristovi.

  • roko

    19. septembar 2013 | 21:59

    To se zna poodavno al se te stvari ne mogu objasniti komunistickim kopiladima i prokletim dusama koji su svoju veru i narod napustili ili sa ostalima ukrstili pa se danas predstavljaju kao neko drugi( tako ce im i bog pomoci) . Sve vam pise u krvi i protiv toga se nemoze , al opet ce i pored toga svako ko je psihicki ogranicen reci da je covek lud, jer su naprosto tolko ograniceni da im je to vrhunac inteligencije. Srbi jesu najstariji sto se vidi sad a videce se i za narednih 12.000god

  • Miloš

    19. septembar 2013 | 21:55

    Mladene svaka čast za zadnji komentar!! Slažem se u potpunosti. Zreba gledato od čega se danas živi i u kakvoj državi živimo.

  • Pedja-PFC

    19. septembar 2013 | 21:44

    Ajde rodjaci vise da se radi ,a manje da se krade!Dzaba gen najstariji kad odosmo u .....

  • pedja

    19. septembar 2013 | 21:24

    Za "hrvat"- Jesi ti to poverovao Manjini,iz serije Slozna braca, da su tjekom sedmog stoljeca Franjevci izmislili ceo svet? Verovatno nam zato sad prosipas neke gluposti.

  • makarije2

    19. septembar 2013 | 21:15

    Srbi najstariji narod na svetu.

  • Student

    19. septembar 2013 | 21:02

    E moj mladene i tvoj komentar je za reci strasno.

  • axel

    19. septembar 2013 | 21:01

    Ako svi mi imamo nesto srpsko u sebi onda sigurno i srbi imaju dosta sa turcima jer 500 godina je ipak jedan veliki period

    • 19. septembar 2013 | 22:48

      LLL

      @axel

      Zahvaljujuci nasoj crkvi mi smo jedini narod koji je bio pod Turcima a koji je uspeo ocuvati svoje izvorske gene jednom okrutnom metodom ali delotvornom.Turci su otimali i silovali nase devojke,zene ali svaka koja bi zatrudnila sa Turcinom to dete bi dala popu koji bi ih bacio.Znam da zvuci ocajno i okrutno ali zato smo mi i dalje Srbi a Grci u svom genomu imaju vise Turskog nego Grckog danas.

    • 20. septembar 2013 | 17:50

      Vlada

      @axel

      Pod Turcima smo bili 375 godina od pada Smedereva...a inace tema zanimljiva, znaci da je pokojni Milic od Macve bio u pravu

  • Dragana

    19. septembar 2013 | 20:40

    Izvini Zeljko komentar je bio upućen Darku :)

  • Dragana

    19. septembar 2013 | 20:37

    Zeljko, a ti ne znaš da se "ne znaš" piše odvojeno!!!

  • Mladen

    19. septembar 2013 | 20:33

    Ja stvarno ne razumijem. Kakve jebene koristi imamo od ovoga kad nas svako ziv j..e? Korumpirana zemlja, svako krade, nerazvijenost. Probudite se vec jednom lol Boli me k....a i da smo "Srbi pa amebe" samo shvatite malo

  • GIO

    19. septembar 2013 | 20:22

    Sve matori do matorog :)

  • Bozidar

    19. septembar 2013 | 20:22

    Cak i mi Srbi koji verujemo u sve ...tesko da cemo poverovati u ovo ...cuj mi najstariji narod e svasta

  • Bojan

    19. septembar 2013 | 20:15

    Znači svi imaju nešto Srpsko u sebi?!

  • Slobodan Veljkovic

    19. septembar 2013 | 19:58

    Dolazi sa HARVARDA. Do sada su ovakve informacije bile osporavane u naučnij jacnosti Srbije jkao delo "velikosrpskih zanesenjaka" i nacionalista. Nije li vreme da se SANU priključi profesorima sa harvarda u daljem radu. Imaju prefiks SRPSKA. Jednog se bojim : Ako je sve ovo istina kako smo uspeli da danas padnemo na tako niske grane?

  • Bogi

    19. septembar 2013 | 19:58

    Iz nečega je moralo sve postati, i šta sad ispada da je Nojev sin bio Srbin, jeste sigurno :D

  • Milutin

    19. septembar 2013 | 19:43

    Srbija do Tokija!!!

  • Mladen Stojanović

    19. septembar 2013 | 19:37

    Ček bre, ovaj 'ladno u NAUČNI rad uneo podatke iz biblije??? Njemu je Noje istorijska ličnost? E moj, "doktore" nauka, jadan i taj Harvard kad te uze za profesora.

    • 19. septembar 2013 | 19:59

      Darko Urosevic Coma

      @Mladen Stojanović

      Mladene bolje cuti kad nista neznas.

    • 19. septembar 2013 | 20:03

      Zeljko

      @Mladen Stojanović

      Haha ala si glup ne verujem

    • 20. septembar 2013 | 13:35

      bulat

      @Mladen Stojanović

      ma taj doktor nauka ili ne postoji, te su ga izmislili, ili postoji ali nije to dokazao, jer to bas nije tako jednostavno dokazivo.. kako je ova prica puna supljina ne bi me cudilo da je deretic ovo napisao.. izgubih 4 dragocjena minuta na ovu glupost, a mislio sam da cu nesto pametno saznati..

  • Izujedase me komarci...

    19. septembar 2013 | 19:33

    Zar je neko sumnjao da ne poticu od nas,Srba?!

  • Ivan

    19. septembar 2013 | 19:24

    Biće na kraju da je onaj Deretić ustvari za sve upravu. :D

  • Ostap Bender

    19. septembar 2013 | 19:21

    Zato tako dobro drzzimo glavu u pesku...

  • ZoranBgd

    19. septembar 2013 | 19:21

    @pokojni toza - znači da ti jesi, čim to pitaš, a mi ostali naravno da nismo. Inače ovo je ozbiljan nezavisni naučni rad i ne treba mu se sprdati. I kod dnk analiza nema proizvoljnosti i tumačenja, genetika je egzaktna nauka!

  • Ultra

    19. septembar 2013 | 19:15

    Vec je bilo vreme da neko obelodani istinu, inace opstepoznatu u naucnim krugovima, da Slaveni nisu ovde dosli niotkud, ovde su oduvek.

    • 19. septembar 2013 | 21:21

      bigred

      @Ultra

      kako smo oduvijek kada smo svi došli iz afrike.

  • Ada

    19. septembar 2013 | 19:12

    stariji od ameba i bičara...

  • Makarije

    19. septembar 2013 | 19:11

    Lepo je to što se trude na sve načine da dokazuju svašta zarad lične promocije,...nažalost sad smo im mi pogodni,...samo nam prave još veću medijsku štetu,...kao svojevremeno što je i Troja otkrivena na ovim prostorima...

  • Weber S

    19. septembar 2013 | 19:09

    Naucnik Jovan Deretic sigurno dokazao. Nema biti ko drugi.

  • SRBA

    19. septembar 2013 | 19:09

    Hajde Bosnjaci,Hrvati, Siptari i ostali Srbo-mrzci da vas sad cujem cijim jezikom govorite koje sishao sa Karpata i ostale bajke koje prisvajate. Evo covek nema nikakve veze sa Srbijim i Srbina pa je izne naucno potkovanu teoriju, koju sve ove godine Jovan Deretic uporno izlaze i pokusava da otvori oci nasem narodu. Naravno zbog SANU i ostalih izdajnika i Jugoslovena ovakve stvai nisu dobro dosle u zemlji Srbiji.

    • 6. novembar 2013 | 10:16

      Til Schreier

      @SRBA

      Hahahaha, izvini, ja bih ti rado rekao kojim jezikom govorimo i ja i ti al nemogu od smijeha. Pitaj Dobrice Cosica kojim jezikom govoris. Naime, jezikom LAZI.

  • Sabina Rossonero

    19. septembar 2013 | 19:01

    Ma samo se tesite hehe...Mozete to samo sanjat :) :) :)

  • mne

    19. septembar 2013 | 18:58

    A Crnogorsko gen je star 13000god. Mi pobjedili!!!!

    • 24. januar 2014 | 17:40

      Serbon

      @mne

      Ne, Milose, ne ti, ti nisi nebeski. Ti si jedan od malobrojnih koji su dosli u 7.veku sa Kavkaza ili bar tako zvucis.

  • ej

    19. septembar 2013 | 18:53

    normalno srbi najstariji narod

  • zullu

    19. septembar 2013 | 18:52

    Vatikan krije svu istinu...Sva zla koja su zadesila Srbe potiču upravo iz Vatikana, dokazano!

    • 20. septembar 2013 | 08:08

      marc

      @zullu

      nerazumijem zasto sve potice iz Vatikana,zasto ne potice iz Srbije ako ste najstariji narod,,svasta cuj iz Vatikana i da Vatikan nesto krije,,,nemojte vi kriti,izbacite djelo na vidjelo

  • Miloš

    19. septembar 2013 | 18:48

    Prvo nastao Srbin pa on smislo čitav univerzum. Još jedan dokaz da smo nebesku narid. ŽIVELE DEVEDESETE.

  • kuku

    19. septembar 2013 | 18:42

    hahahahahhahahahhahahahaha

  • Cu

    19. septembar 2013 | 18:35

    To smo znali i bez DNK analize.

    • 24. jun 2014 | 12:27

      smijeh

      @Cu

      naravno da ste znali, samo vam je trebao neki naucnik RUS da to potvrdi, budala je svako ko vjeruje u ovo, ali eto, svako tele ima svoje veselje

  • probudi se Srbijo

    19. septembar 2013 | 18:26

    Znaci vodimo poreklo od jednog od Noinih sinova.Zar nisu oni po predanju na kraju silovali Oca svoga.Ako je to zaista istina imamo odlicne gene!

  • nezadovoljština

    19. septembar 2013 | 18:23

    Sviđa mi se vest

  • Nikola

    19. septembar 2013 | 18:22

    Nije bajka. Srbi najstariji narod na ovoj strani sveta. Sve te podatke Vatikan vešto krije istoriju mnogih naroda ne samo nas

  • Lenjivac

    19. septembar 2013 | 18:21

    Podseti me clanak na Deretica...

  • Pera

    19. septembar 2013 | 18:15

    Ovo ce ubiti u pojam bracu hrvate.

    • 19. septembar 2013 | 19:49

      hrvat

      @Pera

      haha, ubit? samo ako malo bolje promislis koliko je 12 000 godina i koliko je bilo razmnozavanja i ako uzems cinjenicu da su hrvati dosli sa djela danasnje juzne poljske u 7 stoljecu, od stoljeca 7 koliko je vjerojatnost da ce se geni izmjesat, e moj prijatelju, mogli bi se zapitat koliko vas ima hrvatski gen, koliko je bilo emigracija sa ovih prostora, koji su i dalje opstili sa drugim ljudima(zapadni dio europe), nije ni cudno braca srbi/rusi, hrvati/poljaci/slovaci jedino evo,, cime se mozes hvalit je da je ovaj rekao da ste najstariji narod. eto svaka vam cast! zalosno je sto ste sve manji, a toliko vas ima :(

    • 21. septembar 2013 | 15:45

      Hrvat

      @Pera

      Zašto bi nas ubilo u pojam. Što je narod stariji to je primitivniji. Gledajući cijeli svijet, a ne samo Europu, Crnci su najstariji narod pa su najbliži majmunima od svih ostalih naroda.

    • 18. oktobar 2016 | 10:55

      Damir Ljuhar

      @Pera

      Ma ne dace ubiti Hrvate nego ce I cijelu Bibliju podrmati, posto Biblija tvrdi da svijet postoji oko 6000 godina. Ako je tako onda je I Adam postao of Srba.

    • 10. april 2017 | 21:09

      Iva

      @Pera

      Iz kog razloga? Pa Srbi su Turci! Svaka mlada provela prvu bracnu noc sa turcinom - a 500 godina nije sala!

  • Pokojni Toza

    19. septembar 2013 | 18:12

    Jel to znaci da smo mi neandertalci

  • Radex

    19. septembar 2013 | 18:11

    Pa to i Seselj kaze :-) cccc

    • 20. septembar 2013 | 11:29

      Винчанац и лепенац

      @Radex

      Мала допуна: Пре 10.000 година Европска цивилизација је настала у Подунавњу и Поморављу (Винчанска цивилизација, Лепенски вир, Плочник, ...) која је трајала преко 5000 година, и онда су се СТАРОСЕДЕОЦИ морали повући у ДИНАРСКЕ планине, због продора племена из Азије.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA