SVETSKI A NAŠ: Ovo je Beograđanin koji je šef u evropskoj centrali Gugla!

Pročitajte šta ima da poruči Lazar Džamić koji kao digitalni strateg radi u Londonu, a sredinom maja prelazi na mesto šefa za planiranje brenda Gugl

  • 6

Lazar Džamić, preselio se u London naoružan teorijskim znanjem iz oblasti digitalnog marketinga, a zatim više godina to znanje primenjivao u praksi, sa važnim klijentima i u različitim agencijama, početkom godine dobio je poziv koji se ne odbija - da pređe u Gugl.

On će sredinom maja početi da radi kao šef za planiranje brenda u evropskoj centrali ove kompanije.

- Njima treba neko ko govori jezik marketinga. Gugl ima više od 100 proizvoda, tačnije platformi, u svom sistemu, i svaka od njih može da se koristi za različite stvari. On hoće da omogući i agencijama i klijentima da bolje urade to što žele kroz njegov eko-sistem, ne samo kroz pretraživanje. Jutjub je u suštini platforma za brendiranje, samo što klijenti još ne razmišljaju na taj način i treba im neko ko će da im pomogne – rekao je Džamić za "Politiku" prilikom nedavne posete Beogradu.

Dok je radio kao šef planiranja u velikoj agenciji Kitket nor didžitas klijenti su mu bili Gep, Glenfidik, Vejtrouz, a ima i višegodišnje iskustvo u promovisanju turizma u Velsu.

- Vejtrouz je imao oglase bazirane na informaciji. Recimo, prikazivali su farmera od kog nabavljaju pečurke. U digitalnoj eri to nije dovoljno, jer priča može da se nadogradi receptima za te pečurke i takmičenjem na Fejsbuku ko će da napravi najbolje jelo. Zatim, na Jutjubu, gde mnogo ljudi svakodnevno traži recepte, spakovali smo sav video-sadržaj u jedan brendirani kanal, ali na način relevantan potrošačima: jednu listu za one koji kuvaju samo vikendom, drugu za samce i slično - objasnio je Džamić.

Jedan od aktuelnih trendova u svetu oglašavanja su jača kreativna rešenja sa emotivnom porukom, dok je drugi automatska kupovina oglasa. Algoritmom oglašivač „gađa” ciljnu grupu više puta tako što prati njeno ponašanje na internetu i ispituje na koju kreativnu poruku će da reaguje.

Džamić smatra da digitalni prostor treba tretirati kao mnogo više od kanala oglašavanja, jer postoji ogroman potencijal za transformaciju poslovanja.

- Postoji ogromna šansa za brendove da deo svojih usluga prenesu onlajn kako bi oslobodili svoje resurse, na primer da ljudi više ne moraju da zivkaju i čekaju u redovima da bi nešto završili. Ne mislim samo na brendove nego i na državu. Mnogo toga može da se obavi onlajn. Tehnologija je tu da nam život učini lakšim, a poslovanje jednostavnijim i efikasnijim - poručuje Džamić.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Beogradjanin

    5. maj 2014 | 20:05

    Tako sam i ja napustio Srbiju,nisam bio dobar i kvalifikovan a onda dodjes u jednu daleku Kanadu i pocnes posle 2 godine da radis na Univerzitetu u Manitobi (Winnipegu) i danas se pitam da li u Srbiji zaista na fakultetima predaju eksperti kojih sam bio nedostojan ili neki kvazi strucnjaci koji tu dolaze preko veze.

  • Gmo Srbin

    5. maj 2014 | 19:58

    Naravno nista bez nas!!

  • steva

    5. maj 2014 | 21:50

    pa da u Srbiji partiski se zaposlavljaju pametni odu ka zapad

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA