Prvog dana naplaćene 173 posebne karte i napisano 427 prekršajnih prijava

U toku jučerašnjeg dana naplaćene 173 posebne karte od 2.000 dinara i 427 prekršajnih kazni koje iznose 6.000 dinara, a ako se plate u roku od osam dana iznose 3.000 dinara

  • 1

- Već prvog dana naplate prekršajnih kazni onima koji se švercuju u gradskom prevozu naplaćene su 173 posebne karte od 2.000 dinara na osnovu kojih onaj ko je platio može da se vozi čitav dan i 427 prekrašajnih kazni koje iznose 6.000 dinara, a ako se plate u roku od osam dana iznose 3.000 dinara – rekao je gradski menadžer Goran Vesić gostujuči na RTV Studio B.

 

On je podsetio da je tokom leta pokrenuta kampanja o tome zašto gradski prevoz mora da se plaća, a da u septembru kontrolori nisu naplatili ni jednu kaznu već su samo upozoravali putnike, da bi tek od juče počeli da naplaćuju kazne.

 

–Mogu da izrazim zadovoljstvo da je porast prihoda u saobraćaju tokom septembra veći od 30 odsto, što samo govori o tome da su građani shvatili poruku i počeli da plaćaju karte, a imamo značajan porast prihoda i u plaćanju kompanija koje kupuju karte svojim zaposlenima. Na taj način pokazalo se da može da se učini nešto sa gradskim prevozom. Kad imamo više prihoda onda možemo gradski prevpoz da učinimo boljim. Tako smo juče produžili liniju 49 koja sada prolazi kroz naselje „Stepa Stepanović”, a sledeće godine možete da očekujete i prve električne autobuse u centru grada, kao što ih imaju neke svetske metropole, koji mogu da prolaze korz uske ulice i ne zagađuju životnu sredinu. To je ta uzročno posledična veza. Redovno plaćanje karata smanjuje subvencije za javni prevoz, a to opet znači više para za škole, obdaništa i puteve – rekao je Vesić.

 

 

Povodom štrajka radnika železnice zbog kojeg ne saobraćaju Beo voz i BG voz gradski menadžer Goran Vesić je rekao da iako to formalno gledano nije gradski problem grad je reagovao tako da je od jutros pojačana linija 73 sa dva nova autobusa. –

 

Naši dispečeri iz Direkcije za javni prevoz smanjuju određeni broj vozila na drugim linijama kako bi u špicu pojačali linije na toj saobraćajnici u smislu da građani imaju više autobusa da se prevezu jer ne znamo koliko će trajati štrajk železnica – rekao je Vesić i dodao da se još jednom pokazalao da je grad u pravu kada želi da i BG voz i Beo voz u nekoj budućnbosti budu deo Beogradskog saobraćajnog sistema, jer će na taj način bolje da se upravlja celokupnim sistemom koji mora da bude jedinstven.

 

(Telegraf.rs / Beoinfo)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Peca

    3. oktobar 2014 | 02:27

    Eto dokaza koliko smo mi vredan Narod. Nemam reči za njihovu posvećenost poslu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA