≫ 

Najnoviji cenovnik poreza na automobile: Stižu poskupljenja, ko je prošao najgore? (PRECIZNA TABELA)

 ≫ 

Porez na vozila od 1.150 kubika iznosi 1.270 dinara, dok za ona iznad 3.000 ide do 231.930 dinara

Komentari

  • Boris

    26. avgust 2019 | 17:43

    Potrebno je udruzenje svih vlasnika starih vozila sa preko 2000 m3.i ultimatim Skupstini.Od 01.01.2020 necemo registrovati vozila.Vozicemo bez registraceje. Treba se organizovati i udruziti ovako svi placaju i cute.To moze da prodje samo u Srbiji i nigde vise.

  • Mita

    27. decembar 2018 | 13:06

    To je fasizam!!!terorizam i otimacina!!!

  • Dr

    7. avgust 2018 | 07:36

    Porez na korišćenje vozila je čista pljačka. Auto od 3000cm3 je kupljen sa PDV i sa carinom koja je proporcijala vrednosti vozila. Takav auto troši više goriva ali to plaća korisnik. Država ima akcize u prodaji goriva. Takav auto ne oštećuje put više nego drugi auto, zagađenje vazduha zavisi od kvaliteta motora i može biti i manje nego što jedan Yugo zagađuje. Nema nikakvog opravdanja za otimanje preko svih nameta još 112000 rsd,osim da im se može. Rezon je jaši vola koji vuče... a to na duge staze ne vodi nukuda.

  • Zoran

    19. april 2018 | 01:37

    Dali je normalno da se za vozila stara od 15-20 godina i od 2000 do 2500 cm3 plaća luksuz i registracija 62.000 dinara a da će vlasnici tih istih vozila starijih od 15 godina morati da rade šestomesečni tehnički pregled , zbog sumnje u tehničku ispravnost , koji je možda već izglasan . Pa gde tu ima logige ?

  • Novica Randjelovic

    5. februar 2018 | 11:11

    Oni koji u Srbiji imaju vozila preko 2000 kubika i treba da placaju toliki porez jer to su cudovista za nase puteve i obicno su to bahati vozaci koji autoputem idu peko ogranicenja brzine koja se krece i do 200 km/h a takodje bih oporezivao dizelase a eko motorima bih davao umanjen porez do 10godina.A za one koji placu zbog poreza preporucio bih za pocetak vozilo od 1500-2000 kubika za nase puteve idealna vozila.Vozacku dozvolu imam vec 44 godine a do sada nisam imao ni jedan udes i nisam hteo nikada da kupim vozilo cija je kubikaza prelazila 1500 kubika.

    • 5. februar 2018 | 16:21

      k957

      @Novica Randjelovic

      Ti si za bolnicu kao i ovi što ovo naplaćuju !!!

    • 18. april 2018 | 13:19

      Bimmer80

      @Novica Randjelovic

      Jeste, svi koji voze preko 2000 kubika su bahati vozači. Sve ih treba pohapsiti preventivno 😀 Sistem je loš kako ne razumeš, ima nas koji volimo određene brendove i vozimo auto 15,20god stare a plaćamo registraciju 450€ na auto koji vredi 3000€. Ti koji celi život voziš 1,5 to ne razumeš. I na tvoje iskustvo od 44god da ti kažem da imam dozvolu 20god i preko 1000000km. Bez prekršaja i udesa. Sistem ne valja,ne etiketiraj vozače koji voze aute preko 2,0.

    • 18. april 2018 | 23:45

      Branko

      @Novica Randjelovic

      Lupaš ko otvoren prozor!

    • 19. april 2018 | 01:12

      Rasa

      @Novica Randjelovic

      A koliko si kilometara presao za 44 godine? Za razliku od pre 44 godine sada automobili od 1500 kubika idu preko 200km/h, da li po tebi treba jos smanjiti kubikazu? Tebi je resenje smanjivanje kubikaze i to je to! Bahati vozaci su bahati i tu treba da bude ostriji zakon a ne da se oporezuju na luksuz kola koja nisu vise ni luksuzna ni toliko vredna. Moje misljenje je da treba uzeti u obzir i trenutnu vrednost auta i onda odrediti porez. I jos nesto, vidi koliko tvoje misljenje ima pozitivnih i koliko negativnih ocena pa sam zakljuci. Rasa

    • 8. septembar 2018 | 14:15

      jurisic

      @Novica Randjelovic

      danas svaki automobil od 1500 kubika ide 200km brzine pa je vasa tvrdnja obicna glupost

    • 18. septembar 2018 | 17:50

      Ivan

      @Novica Randjelovic

      Druze nisi ti bitan u ovoj prici i tvoje vozilo od 1500kubiks, vec harac drzave po narodu.Nece tebe juriti sa tehnickog ako vozis 200 nego policija,i samim tim placas kaznu.

  • Goran

    3. februar 2018 | 15:59

    Neka kazu u kojoj evropskoj zemlji je porez 230 000 na bilo koji automobil cirkus

    • 15. februar 2018 | 10:49

      vaslija

      @Goran

      U KOJOJ evropskoj ZEMLJI ljudi voze kola a duguju za struju milion

  • Vaske

    2. februar 2018 | 23:33

    Већи порез на аутомобил од 3000 кубика него за вилу на Дедињу ????

  • Miroljub

    2. februar 2018 | 18:54

    Pa eto kako se povecavaju penzije i plate,jos da se uvede porez na vozace po godinama starosti.

  • Djordjo

    2. februar 2018 | 18:22

    Koliki je porez na ispod 1150? Hahahaha

  • Dend

    2. februar 2018 | 17:35

    Isto kao u normalnom svetu prema vradnosti kola na godine proizvodnje ? Bice to jeftinije cim pronadju rupu na saksiji !

  • Krle

    2. februar 2018 | 14:26

    Kad je kasa prazna, porezi je ispune.

    • 2. februar 2018 | 17:54

      Čilaber

      @Krle

      Porez je hrana za državu da bi ona funkcionisala, bez poreza nema ni države!

  • Dag

    2. februar 2018 | 13:55

    Krxa,lrca, nova - kola.A ko mi se, u njh - vozi?...

  • Sale

    2. februar 2018 | 10:53

    Van svake logike

  • Ilija

    2. februar 2018 | 10:20

    Fica imas pare za luksuz plati luksuz ili se pridruzi bednicima pa urgiraj za smanjenje

  • Fica

    2. februar 2018 | 10:06

    Ajmo svi na test o zagadjenje fap filter i dpf filter.pa da vidimo.voze se krsevi bez atesta a hoce manje registracije a neko se zrtvuje da ispuni sve standarde kupi euro 6 standard vozilo novo i treba da placa vise od nekoga ko vozi ne ispravan auto.

    • 2. februar 2018 | 10:37

      Čabrija

      @Fica

      Ajde mani se zapadne propagande, ekologije i drugih gluposti. Cilj svega toga je da se ugradjuje što više delova i stvaraju novi troškovi. Naučno je dokazano da su izduvni gasovi iz vozila višestruko štetniji i opasniji po zdravlje od običnog izduvnog gasa. A tek ti FAP filteri koji u sebi sagorevaju dodatne hemikalije i grade opasna jedinjenja kojih inače ne bi bilo. Američka logika je "izmislim problem, nadjem rešenje za njega, i skupo ti ga prodam".

    • 2. februar 2018 | 10:39

      Zec

      @Fica

      Gospodine svaka vama čast za auto sa euro6 motorom,verovatno si ga kupio sa platom iz nekog rudnika u Srbiji

    • 2. februar 2018 | 12:17

      jeci

      @Fica

      Uu sigurno si se zrtvovao zbog zivotne sredine. I ja bih se tako zrtvovala da mogu finansijski i odmah kupila auto sa euro 6 mot.U potpunosti se slazem sa zakonom!

    • 2. februar 2018 | 13:10

      Ivan

      @Fica

      Bas tako vecina vade fap filter jer je skup

    • 5. februar 2018 | 16:25

      k957

      @Fica

      Kakav si ti stručnjak , svaka ti čast !

  • PeXoN

    2. februar 2018 | 09:54

    Svake godine mi auto sve stariji a registracija sve skuplja!

  • Sasa

    2. februar 2018 | 09:24

    Najmanje plate ali zato pratimo Evropu po cenama ubedljivo najskuplja registracija

    • 2. februar 2018 | 10:48

      Djasmin

      @Sasa

      Nigde u eu ne postoji da svake godine rasiš registraciju vozila, kakva taksa na upotrebu vozila to ima samo u srb. U eu plaćaš u mesečnim ratama osiguranje može i od jednom i uradiš tehnički pregled, radiš ga od 5-1godine zavisno od starosti vozila. Ovo sto ima u srb to nepostoji nigde.

    • 3. februar 2018 | 06:51

      Danica

      @Sasa

      I treba da bude poskupe i registraciju i gorivo i poostre mere u saobracaju Svako jutro putujem Pcvo-Bg Hiljade automobila jurca i u njemu sam vozac.I nemamo novca za lekove, nema za decu, nema za bolesne...eeeej bre nemamo pameti...sve sam egoist i tacka

  • Hm

    2. februar 2018 | 08:57

    Kakva glupost ovo nasi nemaju pojma da rese kako treba tu registraciju

  • Кастор

    2. februar 2018 | 08:57

    Браво, коначно неко да напише онако како јесте. Слушам пре неки дан на ТВ-у неког "стручњака" како има објашњење за овај харач. Још једном, браво Телеграф.

  • mihailovic

    2. februar 2018 | 08:48

    ""Ideja da se registracija plaća na osnovu vrednosti automobila, a ne kubikaže, moraće, čini se, još malo da sačeka na realizaciju""" Godisnja registracija bi morala biti na osnovu izbacenih izduvnih gasova po gramu na 1 kilometar a svaki gram koji prelazi 95 CO2 morao bi kostati 1000 dinara. Dakle koliko grama toliko i hiljadarki da se plati pa vlasnici jakih i velikih automobila bi se prisilili da razmisljaju kupiti automobil koji je zdraviji za prirodu . Da bi se to primenjivalo moraju servisi za tehnicki pregled imati posebne kopjutere sa meracima izduvnih gasova Beograd ali i drugi gradovi su toliko kontaminirani od izduvnih gasova da narod se gusi kao da zivi u gasnoj komori. Da bi zrak bio cistiji nuzno je zakonom propisati da nemogu se voziti auta bez katalizatora a da se pocne primenjivati naplata registracije vozila na osnovu izduvnih gasova CO2 po gramu i po kilometru

    • 2. februar 2018 | 10:07

      Floydzakon

      @mihailovic

      Yugo je stavljao katalizator na svoja vozila jos tokom 80ih i 90ih... ne znam cemu pametujes kada ni ne znas od kada je katalizotor u upotrebi. Manja vozila vise goriva trose nego vozila sa 2.0 ili 3.0 motorima usled manjeg napora motora da postigne isto. Za prirodu se moze samo skroz izbaciti gorivo i tacka.

    • 2. februar 2018 | 10:32

      Role

      @mihailovic

      Druze ne pricaj o necemu u sta nisi upucen...

  • Xyz

    2. februar 2018 | 08:31

    Za vozilo 2.8. staro 19 god.čija je vrednost 1.500 Eur, produžetak registacije 800 eur, za novo vozilo 2.0 čija je vrednost 25.000 Eur , reg. 200 Eur.

  • Igor Valjevo

    2. februar 2018 | 08:31

    Nista Novo idemo dalje.

  • Xyz

    2. februar 2018 | 08:28

    Smešno. Tamo gde logika presaje, počinje Srbija.

  • Mika

    2. februar 2018 | 08:27

    Dokle ce vise da lazu, staro vozilo 30god iste kubikaze da kosta kao i novo, strasno!

  • Zoran Veteran

    2. februar 2018 | 08:13

    Odlično,ne.. moze kod nas bolje da bude...

  • Čist seljak

    2. februar 2018 | 08:08

    Svake godine ista prica..a mi smo i dalje lud narod...

  • Nele

    2. februar 2018 | 08:07

    Sramota deru kozu a nista ne nude

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA