≫ 

Ovih šest alata svaki marketinški menadžer mora da poznaje

Portal „Lifehack“ objavio je listu šest preporučenih marketinških alata u 2017. godini

  • 0

Marketing je okosnica mnogih kompanija, a bez alata koji podržavaju vašu kompaniju, vaši konkurenti bi mogli da vas nadmaše. Alati će vam olakšati  i pojednostaviti proces u kom ćete profesionalno predstavljati svoj brend. Od malih blogera do brendova koji vladaju na globalnom tržištu, svako je u potrazi za marketinškim alatima koji će im pomoći da povećaju svoju efikasnost.

Portal „Lifehack“ objavio je listu šest preporučenih marketinških alata u 2017. godini.

Google Analytics

Kako biste sprovodili različite strategije i merili uticaj bilo kog poslovanja, treba da znate frekvenciju kupaca ili posetilaca koje imate online. Google Analytics je jednostavan alat koji je razvio tehnološki gigant „Gugl“ i ovaj alat vam olakšava da pronađete podatke o posetiocima, meri uticaj društvenih medija i izračunava konverzije.

Google Analytics je danas toliko razvijen da možete da nađete prilagođene izveštaje, uključujući demografiju, godine, pol i korisničku aktivnost na njihovim stranicama. To pomaže kompanijama da sprovode različite strategije u skladu s njihovim potrebama i zahtevima.

Unbounce

Iako imaju svoju web stranicu i blog, mnoge digitalne kompanije ne uspevaju da ostvare konverzije i generišu prodaju. Odredišne ​​stranice su ono što olakšava stvari i povećava prodaju. Ovo je mesto gde „Unbounce“ stupa na scenu.

Ovaj jednostavan marketinški alat vam pomaže da kreirate odredišne ​​stranice bez potrebe za tehničkim znanjima kao što je programiranje. Da biste razvili konverzije, „Unbounce“ vam pomaže da stvorite, prilagodite i objavite lepe odredišne ​​stranice kako biste poboljšali marketinške kampanje bez pomoći stručnjaka.

RightlyWritten

Foto: Profimedia/Tetra Images Foto: Profimedia/Tetra Images

Dok slike, kako kaže izreka, govore više od 1000 reči, tekstualni sadržaj je ono što danas najviše utiče na rangiranje na pretraživačima. RightlyWritten pruža usluge raznih vrsta tekstopisanja, uključujući blog, web sadržaj, opise proizvoda i još mnogo toga drugog za kompanije svih veličina.

Mesečni blog paket na RightlyWritten omogućuje kompanijama da svoje web stranice i blogove vode na „autopilotu“. Ovi paketi su potpuno prilagodljivi i kompanije mogu da biraju pakete po svojim potrebama i dobiju ideje za sadržaj, pičinge, informacije za stvaranje i objavljivanje sadržaja i tome slično. Njihov paket omogućuje kompanijama i da prate njihove narudžbine sadržaja u realnom vremenu, da kreiraju nove narudžbine i komuniciraju u bilo kom trenutku. Najzad, kvalitet sadržaja  je veoma dobar, a ne košta mnogo.

Mention

Bilo da se radi o društvenim medijima ili blogovima, o kompanijama i brendovima se raspravlja svuda. Ovo je razlog zašto vredi imati alat „Mention“ pri ruci. Ovaj alat vam pomaže da pratite svoje poslovanje, kao i poslovanje svojih konkurenata, a pomaže vam i da saznate šta  ljudi govore.

Praćenje količine i učestalosti pominjanja brenda i ključnih fraza u realnom vremenu pomaže kompanijama da dođu do potencijalnih kupaca i nikad ne propuste bilo koji razgovor koji oni vode.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Crowd Reviews

Crowd Reviews je marketinški alat koji pomaže i kompanijama i potrošačima da pronađu legitimne digitalne recenzije o tehnološkim uslugama i softverima. Ovo je alat koji je prilagođen potrošačima, jer sadrži transparentne detalje kojima u potpunosti upravlja publika. Reviews  pruža besplatan pristup smislenim mišljenjima i rang-listama, a uzima u obzir snagu i kvalitet tih mišljenja i lista.

IFTTT

IFTTT je engleska skraćenica koja u prevodu znači „Ako je... onda je". Mnogi marketinški stručnjaci smatraju da je ovo neverovatno koristan alat, jer pomaže marketinškim sektorima da automatizuju svoje poslovanje. Od deljenja na različitim društvenim mrežama, primanja obaveštenja o prodaji u realnom vremenu i više, IFTTT pomaže kompanijama da postave protokol na osnovu određenih radnji.

Ako vas interesuje karijera u digitalnim medijima i želite da naučite kako da iskoristite internet i sve digitalne platforme i servise tako da budu u službi vašeg marketinga i komunikacije s potrošačima, više o tome možete saznati na ovom linku.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA