Mr. Bingo, od Guardiana prozvani "troll for hire", dolazi na Dane komunikacija

Mr. Bingo globalno je poznati ilustrator koji za život zarađuje smišljajući apsurdne projekte poput onoga u kojem je prodavao vlastito prijateljstvo na godinu dana

  • 1

Na Dane komunikacija, iz Londona u Rovinj, dolazi nam Mr. Bingo još jedan izrazito zanimljiv govornik koji svojim nastupom i delovanjem iskače iz mase. Mr. Bingo vrhunski je ilustrator, arhitekta uspešnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice.

Nakon uspeha ovog projekta i par sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo je odlučio je da se oprosti s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umetnik.

- O intrigantnom karakteru Mr. Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao "troll for hire". On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspešno unovčuje i na njima gradi karijeru - izjavila je direktorka Dana komunikacija i direktorka programa festivala, Dunja Ivana Ballon.

Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život na svoj duhovit i dinamičan način provešće nas kroz poslednjih 20 godina života koje je obiležio nizom uspešnih projekata i pokojim neuspešnim, poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.

Foto: Promo

Mnogima još uvek nije jasno kako to uspeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je učesnike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vozu, slanjem kraljičinog pornografskog crteža ili nepristojnim pozivom na Božić. Mr. Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vredan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a

O Danima komunikacija:

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija beleže sve veći porast posetioca. Uz Mr. Binga, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktorku agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick. Organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj. Za više informacija o Danima komunikacija posetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Miks

    8. februar 2018 | 18:06

    Šta sve neće zaludni svet da smisli da potroši višak para

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA