0

Pripremite se za Dane komunikacija

Rezervišite svoju kotizaciju i smeštaj na vreme - budite deo festivala koji ruši sve rekorde

Šesto izdanje najvećeg komunikacijskog festivala "Dani komunikacija" održaće se od 12. do 15. aprila 2018., a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone.

Zbog velikog interesovanja za festival, kompletna ponuda smeštaja u hotelu Lone prošle godine je bila rasprodata za samo tri nedelje. Zbog toga ove godine organizatori sve zainteresovane već sada pozivaju da što pre isplaniraju svoju odlazak u Rovinj i rezervišu svoj smeštaj i kotizacije.

- Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu sa fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz celog sveta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima - visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorka festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija.

Foto: Promo

Srušeni svi rekordi

Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% učesnika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako bi želeli da se vrate i sledeće godine. Prijavljeno je ukupno 227 takmičarskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija.

Tokom tri dana festivala, posetioci su imali priliku da upiju znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 kompanija i institucija podržalo je projekt što takođe potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Foto: Promo

Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodelama nagrada za prestižna takmičenja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.

Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 13. februara 2017. Smeštaj u hotelu Lone do tada se može rezervisati po posebnim cenama samo za učesnike festivala, a svi koji će biti smešteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cenu kotizacije već od 300 kn po osobi.

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Promo

HURA

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Foto: Promo

IAB Hrvatska

IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije da potpomogne razvoj interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB-a.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Dani komunikacija, Festival, Hrvatska, IAB Europe, marketing, Rovinj

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)

Karić želi nacionalnu frekvenciju: Srbija je puna Tijanića

4 televizije u borbi za nacionalnu frekvenciju: Mesto upražnjeno već pet godina

Brnabić: Ne krećemo od nule u izradi medijske strategije

Željko Mitrović doneo važne odluke o budućnosti Pinka

I Karići hoće nacionalnu frekvenciju: BK televizija konkuriše za mesto u etru

Zaustavljena izrada medijske strategije: Vučić predložio da se OEBS uključi u proces

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

PINK pred istorijskom promenom koncepta? Zakazan hitan sastanak

Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)

Udruženje medija traži da novinari u Srbiji dobiju status službenog lica

Pokrenuto 7 istraga o izveštavanju Raša tudej: Nepristrasni u pisanju o ruskom špijunu?

Dodeljene najprestižnije nagrade u američkom novinarstvu: Kome je pripao Pulicer 2018. (FOTO)

Digital Day nam donosi vesti o industrijskim trendovima u svetu

Udruženja: Nametanje nelegitimne strategije

Najtužnija novinarska fotka godina: Pre 5 godina Pulicerova nagrada, danas otpušteno više od pola novinara (VIDEO)

O Vučiću dva puta više negativnih tekstova, nego pozitivnih

Magazin Diplomacy&Commerce proslavio drugi rođendan (FOTO)

Kinezi jačaju kontrolu spajanjem više medija u jedan

Beograd je svoj i budi se: Kako je "Mond" opisao uzbudljivu srpsku prestonicu i uporedio je sa Berlinom (FOTO)

Promocija "Hello! Travel Vojvodina": Zvanice se vozile Plavim vozom od Beograda do Sremskih Karlovaca (FOTO)

Zekić RTS-u: Pošto Vesić jeste bio stišavan, krenite na pravila

Kako je proteklo prvo uključenje iz novog studija Telegrafa u jutarnji program televizije Prva (VIDEO)