0

Pripremite se za Dane komunikacija

Rezervišite svoju kotizaciju i smeštaj na vreme - budite deo festivala koji ruši sve rekorde

Šesto izdanje najvećeg komunikacijskog festivala "Dani komunikacija" održaće se od 12. do 15. aprila 2018., a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone.

Zbog velikog interesovanja za festival, kompletna ponuda smeštaja u hotelu Lone prošle godine je bila rasprodata za samo tri nedelje. Zbog toga ove godine organizatori sve zainteresovane već sada pozivaju da što pre isplaniraju svoju odlazak u Rovinj i rezervišu svoj smeštaj i kotizacije.

- Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu sa fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz celog sveta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima - visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorka festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija.

Foto: Promo

Srušeni svi rekordi

Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% učesnika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako bi želeli da se vrate i sledeće godine. Prijavljeno je ukupno 227 takmičarskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija.

Tokom tri dana festivala, posetioci su imali priliku da upiju znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 kompanija i institucija podržalo je projekt što takođe potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Foto: Promo

Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodelama nagrada za prestižna takmičenja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.

Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 13. februara 2017. Smeštaj u hotelu Lone do tada se može rezervisati po posebnim cenama samo za učesnike festivala, a svi koji će biti smešteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cenu kotizacije već od 300 kn po osobi.

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Promo

HURA

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Foto: Promo

IAB Hrvatska

IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije da potpomogne razvoj interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB-a.

(Telegraf.rs/ PR)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: dani-komunikacija festival-2 hrvatska rovinj marketing iab-europe

Nova godina portala Telegraf.rs: Novi menadžment, nova zgrada, novi studio, novi projekti... (FOTO)

KRIZA POVERENJA: Urednica BBC-a podnela ostavku zbog nejednakih plata

United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

PRODAJA VEKA: "Volt Dizni" kupuje "21st Century Fox", ovo je posao "težak" više od 50 milijardi dolara

Nagrade za marketing i humanost: Direct Media nagrađena i za volontiranje zaposlenih

Gde tradicionalni mediji greše u borbi za opstanak protiv modernih online redakcija?

Preminuo čovek koji je skoro uvek bio uz Tita: Snimio je ono o čemu ne možete ni da sanjate (FOTO)

Dva zlatna Semplera Direct Mediji (VIDEO)

ČUVENI CBS drma skandal: Ekspresni otkaz voditelju zbog optužbi da seksualno uznemiravao 13 žena

Šamar Njujork Tajmsa nadobudnim štampanim medijima: Odluka budućnosti medijskog giganta (VIDEO)

Ana Brnabić sa predstavnicima Grupe za slobodu medija: Primarni zadatak rad na započetim reformama

Književno veče VANJE BULIĆA kao promocija BG Media Festivala 2017 (FOTO)

Po prvi put u Beogradu: "Originalni razgovori" sa menadžerima velikih kompanija

Dva chatbota ulaze u bar - početak vica ili kraj superiornosti ljudske rase? (VIDEO)

Kako čuveni Vog piše o Hramu Svetog Save: To je srpska Sagrada familia - večiti "rad u toku"

Da li je online ubio štampu? Kako je tekla diskusija na Telegraf panelu (VIDEO)

APSOLUTNA DOMINACIJA TELEGRAFA: Uživo sa Sajma medija - Tropiko bend, MMA borac Darko Stošić, a u 15 h velika panel diskusija (FOTO)

Prvi dan sajma medija: Da li je digital ubica printa ili ne? (VIDEO)

KAKTUS 2017: Potrošače zapravo interesuju samo dobre priče

Treći sajam medija "Media Market": Digital ubica printa s predumišljajem ili bez (FOTO)

Preminuo novinar RTS Dragan Jokić

Ljiljana Smajlović podnela ostavku u radnoj grupi za medijsku strategiju

Izrevoltirani izjavom Ane Brnabić o objektivnom izveštavanju - novinari pozivaju premijerku Srbije na dijalog

U Grčkoj danas neće biti plasirana ni jedna jedina vest, zbog štrajka novinara

Insajderski vodič kroz Srbiju: BBC otkrio gde je najbolje ići u šoping i na odmor u našoj zemlji u hladnim danima

Albanci dobijaju svoje dnevne novine u Srbiji: Evo kako će se zvati

Vlada se oglasila povodom gašenja "Vranjskih": Njihov problem nije sloboda javne reči

Ugasile se "Novine Vranjske" posle 23 godine

Stiže nova medijska strategija: Koliko para dobije RTS, šta će biti s Tanjugom, Politikom, Novostima...

Smešna strana medija: Voditelj se izgubio u studiju, trčao s jednog kraja na drugi (VIDEO)

Preminuo novinar i književnik Petar Lazić

Tužan dan za medije u Srbiji: Preminula glavna urednica radija Beograd

B92 danas odlazi u istoriju i postaje O2 televizija: Nije samo ime promenjeno, tu su i nova zaštitna lica

Mediji iz celog regiona preneli su vest o smrti Ljubiše Samardžića: Otišla je velika legenda!

Milorad Vučelić na čelu "Večernjih novosti"

Ministar Vukosavljević otvorio konferenciju "Digital 2017": Zahvaljujući tehnologiji, ništa nije nemoguće i mašta nije granica (FOTO)

Čuveni tabloid žestoko kažnjen zbog golih fotki Kejt Midlton

Sajt "Al Džazire" ukinuo komentare: Razlog razumljiv, ali odluka prenaglašena?

Magazin "Liceulice" dobio međunarodnu nagradu za ovu naslovnicu (FOTO)

Vikend broj Srpskog telegrafa: Tajni iskaz Arkana u Hagu, Austrijanci snimali porniće sa srpskom decom, Lepa Brena letuje na Zrću

B92 uskoro postaje 02 TV, a Sergej Trifunović je novo zaštitno lice kampanje

Voditelj CNN-a dobio otkaz zbog nacističkog pozdrava! Jedan tvit promenio mu je život