0

Pripremite se za Dane komunikacija

Rezervišite svoju kotizaciju i smeštaj na vreme - budite deo festivala koji ruši sve rekorde

Šesto izdanje najvećeg komunikacijskog festivala "Dani komunikacija" održaće se od 12. do 15. aprila 2018., a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone.

Zbog velikog interesovanja za festival, kompletna ponuda smeštaja u hotelu Lone prošle godine je bila rasprodata za samo tri nedelje. Zbog toga ove godine organizatori sve zainteresovane već sada pozivaju da što pre isplaniraju svoju odlazak u Rovinj i rezervišu svoj smeštaj i kotizacije.

- Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu sa fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz celog sveta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima - visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorka festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija.

Foto: Promo

Srušeni svi rekordi

Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% učesnika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako bi želeli da se vrate i sledeće godine. Prijavljeno je ukupno 227 takmičarskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija.

Tokom tri dana festivala, posetioci su imali priliku da upiju znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 kompanija i institucija podržalo je projekt što takođe potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Foto: Promo

Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodelama nagrada za prestižna takmičenja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.

Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 13. februara 2017. Smeštaj u hotelu Lone do tada se može rezervisati po posebnim cenama samo za učesnike festivala, a svi koji će biti smešteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cenu kotizacije već od 300 kn po osobi.

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Promo

HURA

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Foto: Promo

IAB Hrvatska

IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije da potpomogne razvoj interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB-a.

(Telegraf.rs/ PR)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: Dani komunikacija, Festival, Hrvatska, IAB Europe, marketing, Rovinj

Zaustavljena izrada medijske strategije: Vučić predložio da se OEBS uključi u proces

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

PINK pred istorijskom promenom koncepta? Zakazan hitan sastanak

Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)

Udruženje medija traži da novinari u Srbiji dobiju status službenog lica

Pokrenuto 7 istraga o izveštavanju Raša tudej: Nepristrasni u pisanju o ruskom špijunu?

Dodeljene najprestižnije nagrade u američkom novinarstvu: Kome je pripao Pulicer 2018. (FOTO)

Digital Day nam donosi vesti o industrijskim trendovima u svetu

Udruženja: Nametanje nelegitimne strategije

Najtužnija novinarska fotka godina: Pre 5 godina Pulicerova nagrada, danas otpušteno više od pola novinara (VIDEO)

O Vučiću dva puta više negativnih tekstova, nego pozitivnih

Magazin Diplomacy&Commerce proslavio drugi rođendan (FOTO)

Kinezi jačaju kontrolu spajanjem više medija u jedan

Beograd je svoj i budi se: Kako je "Mond" opisao uzbudljivu srpsku prestonicu i uporedio je sa Berlinom (FOTO)

Promocija "Hello! Travel Vojvodina": Zvanice se vozile Plavim vozom od Beograda do Sremskih Karlovaca (FOTO)

Zekić RTS-u: Pošto Vesić jeste bio stišavan, krenite na pravila

Kako je proteklo prvo uključenje iz novog studija Telegrafa u jutarnji program televizije Prva (VIDEO)

Fejsbuk je zbog ovih objava banovao Slavorum, a oni su oštro uzvratili napadom na Cukerberga (FOTO)

"Kuva" u BBC-ju: Zaposleni traže da se obelodane sve plate

Direktor Njujork Tajmsa najavio kraj štampanog izdanja

Izabrano novo rukovodstvo IAB Serbia

Jedan od najvećih svetskih nedeljnika je u rasulu posle najnovijih ostavki direktora i urednika zbog malverzacija

VAŽAN I VELIKI JUBILEJ: Šezdeset godina Radio Beograda 2

NAJSKUPLJE REKLAME NA SVETU: Pet miliona dolara za pola minuta marketinga na Superboulu (VIDEO)

Glavna urednica Bilda podnela ostavku: Ne pristaje na kompromise

Odabrani tekstovi Njujork Tajmsa na srpskom od sad i na sajtu Nedeljnika

Konačna odluka: Predstavnik Asocijacije medija neće se vratiti u Radnu grupu za izradu Medijske strategije

Velika analiza naslova u medijima: Koja ličnost, koji klub, a koji grad se najviše spominju u srpskoj štampi?

Gardijan redizajnirao internet i štampano izdanje

Nova godina portala Telegraf.rs: Novi menadžment, nova zgrada, novi studio, novi projekti... (FOTO)

KRIZA POVERENJA: Urednica BBC-a podnela ostavku zbog nejednakih plata

United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

PRODAJA VEKA: "Volt Dizni" kupuje "21st Century Fox", ovo je posao "težak" više od 50 milijardi dolara

Nagrade za marketing i humanost: Direct Media nagrađena i za volontiranje zaposlenih

Gde tradicionalni mediji greše u borbi za opstanak protiv modernih online redakcija?

Preminuo čovek koji je skoro uvek bio uz Tita: Snimio je ono o čemu ne možete ni da sanjate (FOTO)

Dva zlatna Semplera Direct Mediji (VIDEO)

ČUVENI CBS drma skandal: Ekspresni otkaz voditelju zbog optužbi da seksualno uznemiravao 13 žena

Šamar Njujork Tajmsa nadobudnim štampanim medijima: Odluka budućnosti medijskog giganta (VIDEO)

Ana Brnabić sa predstavnicima Grupe za slobodu medija: Primarni zadatak rad na započetim reformama

Književno veče VANJE BULIĆA kao promocija BG Media Festivala 2017 (FOTO)

Po prvi put u Beogradu: "Originalni razgovori" sa menadžerima velikih kompanija