TITO JE SRPSKOM KRALJU UKRAO BLAGO! Ovo bogatstvo Srbija MORA da vrati Karađorđevićima (SPISAK)

Gotovo je nemoguće utvrditi vrednost onoga čime je nekada raspolagao kralj Petar II Karađorđević, a evo šta Srbija sve mora da vrati Karađorđevićima

Komentari

  • Slobodan Mikavica

    3. mart 2016 | 14:28

    Zivela kraljevska familija Karadjordjvica, simbol postojanja i slavne istorije Srbije! Sve ostali komentari koji govore o napustanju Yu su gluposti, bolje to nego biti suzanj Hitlerovske Nemacke. Najzad mnoge kraljevske kuce Evrope su to isto ucinile, Luksemburg, Holandija, Norveska, Danska. U luksemburgu gde zivim nikad nisam cuo prigovor sto je njihova Velika Vojodkinja otisla sa djecom u Englesku a potom u Kanadu. Samo neki Srbi isprane svesti o nezavisnocti i slavnom istorijom Srije imaju takav odnos prema nasim simbolima.

    • 27. mart 2016 | 12:38

      MILICA

      @Slobodan Mikavica

      Drago mi je da imamo pametnih i kulturnih ljudi nadam se da su neznalice u manjini svaka cast na komentaru i ja potpisujem

  • Gumar

    24. februar 2016 | 12:48

    Odakle "srpskom kralju" blago? Neka "prestolonaslednik" fino dokaže poreklo imovine!

    • 28. februar 2016 | 12:38

      Dr Lune

      @Gumar

      Hm,hmm..kada je u pitanju zlato, imao je vecu lopatu od Alije Sirotanovica !!!

    • 27. mart 2016 | 12:49

      MILICA

      @Gumar

      Pojma nemas neznalice o cemu se ovde radi

  • Shone

    22. februar 2016 | 17:08

    To je narodno blago i treba da se uloži u zemlju srbiju vratiti srbiji sve što joj pripada prvo to

  • pravda

    22. februar 2016 | 16:39

    Karadjordjevice preseliti kod VUKA DRASKOVIC-a ,jer ih je on i doveo.Da je bilo srece nebi ni dosli.Pa kakvu korist od nih narod ima,osim sto im placamo apanazu-uzdrzavanje.Neka i oni idu na dnevnicu,pa neka vide kako sirotinja zivi.

    • 26. februar 2016 | 22:35

      Strahinja

      @pravda

      Kraljevska porodica od države ne dobija nikakvu apanažu

  • Jeretik

    22. februar 2016 | 16:20

    Sta tuzilastvo ceka, po pitanju Karadjordjevica , zbog laznog predstavljanja i uznemiravanja javnosti , trebao je vec da odgovara .

  • Mare

    22. februar 2016 | 01:15

    Nominativ: Ko? Šta?.. Da, da.., (čitaj pažljivije) Genitiv: Od koga? Od čega? Hmm.. Dativ: Kome? Čemu? Karađorđevićima Akuzativ : 'Našem Prestolonaslededniku, bez prestola Vokativ : "' alo,.. Okrećem nulu, ali i dalje ne mogu dobijem Tomicu, a sad će slikovanje" Instrumental: s kime? čime? Baš tako čime, ali da se dođe u Chanel, s' Tomovačom Lokativ: gde? čime? o kome? o čemu? na kome? na čemu? po kome? po čemu? u kome? u čemu?.  Lokativ je uvek bio bajkovit :-) Elem... Čim Aleksandro ih sve nauči,padeže, to je lepo, makar da se razumemo, da ne kažem normalno. No, i dalje ništa, što se ja pitam, i što bi voleo :-)

  • iznogud

    21. februar 2016 | 23:14

    jedina dinastija koja je donela dobrog srbiji su bili obrenovici.karadjordjevici pocev od petra prvog i aleksandra su bili sinonim bezobzirnog bogacenja.uvesti drzavu u tri balkanska rata i jedan svetski,od miliona vojnika vratiti 100hiljada,dok su sirocad umirala od gladi posle njihovih tih promasaja oni zidaju dvorce,mauzoleje,skupljaju zlato,oprastaju katolicima ratnu odstetu,raspustaju stab srpske vojske da bi mesta cuvenih vojskovodja zauzeli bivsi austrougarski oficiri...ma lista njihovih promasaja je ogroma,ali je i bogastvo koje su izneli ogromno...u stvari oni nam netrebaju na grbaci,a sto se tice imovine vratite i kucuk-aliji,dzingis kanu,ilirima,keltima...i oni imaju prava

  • Moj rodjak sa sela

    21. februar 2016 | 23:00

    Braco srbi mi smo narod velicinom obdaren. Pa vratimo im obdarenoscu nasom velikom !

  • mladjo

    21. februar 2016 | 21:40

    Броз је Србима украо националну државу.Успио је око себе окупити мање интелигентне Србе и искористити их да раде против својих потомака и свог народа.Благо је најмање битно у овој нашој националној трагедији коју својим радом изазваше српски комунисти на челу са Брозом...

    • 21. februar 2016 | 22:47

      Lune

      @mladjo

      Hmhmm...zalutao si negde, nije tema Broz, nego Aleksandar I,sudeci po sadrzajukoji navodis

    • 23. februar 2016 | 19:32

      Draśkić

      @mladjo

      Pogledaj neko okupljanje milih ti četnika pa proceni koliko su inteligentni. Ni četkicu za zube ne umeju koristiti pa ih je većina krezava...

  • Vladimir

    21. februar 2016 | 20:48

    Tito je ukrao kralju,a kralj narodu!

  • eka

    21. februar 2016 | 20:39

    Ma cekajte ljudi,narode pa zasto taj "kralj " nije dosao i rekao -braco srbi narode evo doneo sam nekoliko tona zlata evo narode gradi pravi popravljaj skoluj se to je od vaseg KRALJA. Ni Titovi potomci nisu nista dobili.

  • Kondor

    21. februar 2016 | 18:17

    Tito je krao,al je nama dao.. Ovi takodje kradu,al nista ne dadu

  • DD

    21. februar 2016 | 18:15

    Karadjordjevici, nista nije Vase....sve sto ste imali uzeto je od naroda

  • Sasa

    21. februar 2016 | 18:04

    Odakle im? Ispitati poreklo imovine. Obavezno. Nisu oni vladali 500 godina, a kao da jesu.

  • Dag

    21. februar 2016 | 16:42

    Srbija NE MORA nista,da im vrati,od - navedenog.Ona samo, treba da prepusti, da se sami "Kardjordjevici" -razracunaju.Njih 48 polaze "pravo" na - nasledje.Vise od 4.000 tuzbi, je predato Sudu u Srazzburu.Objavite testament Petra II.koji je predat Mici Lou,i ispitajte, sta su Karadjordjevici radili poslednjih 50 god.Svakome je jasno da je u pitanju - grtabez...

  • Cemko

    21. februar 2016 | 16:21

    Pa odakle sve to njima i oni su krali od srbije i srpskog naroda netreba nista njima vracati treba treba njih vratiti gde su i pobegli

  • Cule

    21. februar 2016 | 16:10

    Tito od nikoga ništa nije ukrao, sve je ostavio narodu koji sad to rasparčava i sam od sebe krade,beskrupolozniji više neki manje a neki nemogu da stignu na red a i nikada neće.

  • Dag

    21. februar 2016 | 16:08

    Sve je ovo, priprema terena, za dolazak ,pravog prestolonaslednika,princa Carlsa,koji doazi ,u posetu - laznom... (Razmislite malo, o prisustvu Engleza u Srbiji,tokom istorije.Oni su i dalje prisutni ,sa svojim tajnim sluzbama.Krajnji cilj je - obnova monarhije u -,Srbiji.Sumnjate?A kako je moguce ,da jedna proskribovana pertija, preko noci, dobije ogromnu - moc?)...

  • Bogi

    21. februar 2016 | 12:18

    A onda je Princ Aleksandar pokrao svu familiju I sve sto je mogo prepisao njemu. Njegov Tata ga se bio odrekao, I nista posebno mu nije ostavio u nasledstvu, Ali Aleksandar je presao preko toga , bez stida I srama I sva prava prisvojio na kraljestvo I posede, imovine I titule, nikog nije zarezivao. Zelja njegovog oca nije trenutno stanje koje zeli ds predstavi Aleksandar.

  • milan

    21. februar 2016 | 11:49

    i jedni i drugi su banda, sve protiv srba

  • Krsta

    21. februar 2016 | 11:44

    Kralj je otimao od naroda po kapitalistickom sistemu.Dati mu nužni deo .Dosta je krali njegovi potomci srbiju i iskorišćava l krali.Svaki novi sistem i vlast uzima šta je ostalo od predhodnih. ...Da je narodu bilo dobro u vreme kralja on bi i ostao kao i kapitalizam u ono vreme.

  • Oziris

    21. februar 2016 | 11:40

    Tito nista nije uzeo za sebe sve je ostalo drzavi,ako je nesto bilo uzele su fukare posle njegove smrti,a ovome kretenu je bolje da se pokupi i ide tamo gde je i bio

    • 21. februar 2016 | 16:15

      Jeretik

      @Oziris

      Pa to je jasno kao dan , Srbija vraca , znaci u njenom je vlasnistvu ,a ne u vlasnistvu Tita , tj njegovih naslednika .

  • Çučuk Stanoje

    21. februar 2016 | 11:39

    Zadnji kralj je bruka i sramota za Srbiju. Potpisao kapitulaciju i pobegao iz zemlje. Od tog trenutka kraljevina je prošlost i nepostoji.Ovaj danas bi bio bruka da je nešto, sreća pa nije.Sve ukupno to je jedna strana banda (mislim i na sve oko njega ) koja je došla u Srbiju u nameri da otme sve što može.Beskrupulozni,besni,matori. ljudi koji nemaju veze sa stvarnošću i koje bi trebalo skloniti što pre . Od njih bi mogli u budućnosti očekivati samo svađe,razdor, pljačku i ponovnu izdaju.Da bude stani-pani opet bi prvi zbrisali napolje.

  • Braco

    21. februar 2016 | 11:35

    Kome da SE VRATI??? Šta da SE vrati??? Lopovimima, Bandi? Kukavicama??? Izrodima??? Dao bi ja vama jedan ogromni šipak, čak bi vam zabranio dolazili u Srbiju, prljate nam Srbiju bandooooo prokleta izdajnička...

  • Dragan

    21. februar 2016 | 11:13

    Jel im to od plate

  • dejan

    21. februar 2016 | 11:05

    Jedino Nemanjice priznajem,sve ostalo olos.

  • Sima

    21. februar 2016 | 10:27

    A kako je to taj kralj stekao? Odakle to osim svojatanjem I otimacinom. Koliko je Srba dalo zivot za to. Sram da ih bude,olos I Banda

    • 21. februar 2016 | 11:23

      Vladimir

      @Sima

      Potpuno se slazem sa ovim komentarom;da nije to kralj zaradio radeći?:-D

    • 21. februar 2016 | 11:36

      Jeretik

      @Sima

      Kako je utekao , tako je i stekao , na " obraz " .

  • Bub

    21. februar 2016 | 10:22

    @Ludi Milojko niko neosporava da Obrenovici nisu imali svoje bogactvo,ali kad neko izda svoju drzavu i ostavi narod na cjedilu sasvim je normalno da naredna vlada to pljeni i ostavlja to sve u korist drzave .Nije Tito to ostavio sebi to je pohranio u sef za drzavnu korist .Dali se niste pitali da je bio neko umeto njega nebi nasli ni sef ni to sto je u sefu posle njega .mislim da svi znamo koliko je Jugoslovenske imovine tako zavrsilo .Nepitate se zasto poneki pojedinci posle Tita postaju bogatasi Tito nije dozvolio da se pojedinci bogate na racun naroda.Firme su bile za radnike ,a sada .Nepitamo se kako su sva bogactva nekadasnje Jugoslavije dosle tako lako kod nekih pojedinaca u ruke nego krivimoTita .Sada bi dosta nas bilo sretno da je Tito ziv on nas je igradivo ,ida je uzo nesto za sebe dao je i narodu ,a danas ko pre do devojke njegova je .Ti nemisle kako je narodu.

  • Kimilsung

    21. februar 2016 | 10:05

    I kralj Petar i Broz su dosli u Srbiju siromasni ko crkveni misevi. O kakvom njihovom blagu pricamo

  • Sloba

    21. februar 2016 | 10:02

    Zasto da Srbija njima vraca nesto to je sve narod dao i pravio vreme je da ta lopovska banda napusti srbiju neka odu odakle dosli dosta je da su izdali srbiju

  • Novosadjanin

    21. februar 2016 | 09:59

    Mene samo interesuje da li ce prestolonaslednik iz svog licnog dzepa placati racune i odrzavanje dvorskog kompleksa ili ce to biti njegova imovina a placati je narod kroz porez?!

  • coveculjak

    21. februar 2016 | 09:08

    Jeste, jeste. Tito je ukrao zlato Karadjordjevicima video ja onomad voz pun zlatnih poluga ode za Englesku.

  • Ludi Milojko@

    21. februar 2016 | 08:56

    Pa po ovome ti su vlasnici cijele Srbije,a šta su Obrenovići onda imali gdje je njihovo bogatstvo?

  • Bub

    21. februar 2016 | 08:29

    Smatram da je ovo stvarno glupo lupetanje oTitu .Sve sto je pronadeno od blaga poslije begstva kralja Petra je normalno da drzava zapleni on je izdo svoj narod da je mogo pono bi on sve ,pa sad sigurno nebi ni taj Karadordevic bio tu .Tito je sve blago ostavio za narod.Samo ga se blati.Dal ste se pikali koliko je kuca i zemlje ostalo posle iseljavanja svaba koji su bili na nasoj teritoriji .Tito ih je sve podelio (Kolonistima ) koji su se naseljavali posle reta na ta podrucja. Zemlju nije opljackao Tito i njegovi komunisti to se desilo se od kada njega nema .Sve je to maslo antiTitovaca .

    • 21. februar 2016 | 11:45

      eskobar

      @Bub

      To svako pametan zna,samo budale lupetaju protiv Tita a u dzepu ni cvonjka.

  • Kondor

    21. februar 2016 | 05:29

    Živio drug Tito

  • Zika

    21. februar 2016 | 03:25

    I sve je to stekao vukuci gajbe ili otimajuci postenom narodu? Tito vrati se sve ti je oprosteno

  • Mirko

    21. februar 2016 | 01:32

    Moja baba je govorila..sine za vreme kralja su najbolje ziveli činovnici i popovi bilo koje vere a sad isto sine jaram nam negine...

  • Трт

    21. februar 2016 | 00:36

    А кога су све ти Карађорђевићи опљачкали да би дошли до свих тих некртнина?! Народ су опљачкали! Смрт фашизму - Слобода народу!

    • 21. februar 2016 | 07:17

      Prater-Bec

      @Трт

      Vlasnistvo jeste zagarantovano koje je steceno legalnim putem,a ako je ovo legalno steceno,jer je otimano od naroda,zasto je oduzeta nekretnina Saricu kao nelegalna kad se zna kako je stecena.Ova Imovina je narodna i treba ostati narodu,a Tito da je hteo da ju prisvoji ostavio bi zlato u Svajcarskoj banci,a ne SFRJ.Pozdrav svima koji volekralja i Tita

    • 21. februar 2016 | 15:32

      VukBgd

      @Трт

      Kakve veze imaju Karadjordjevici sa fasizmom? Pa da nije njih bilo ti bi se sad zvao mali Jože Austrijanac?! Hahhahaha jao komunjare, ne počinje istorija '45-te!

  • SRECKO

    20. februar 2016 | 23:52

    SRAM DA BUDE SVE ONE STO KAZU DA JE TITO NESTO UKRAO I OTEO..ON JE SIROMASNU ZAOSTALU AGRARNU ZEMLJU DIGAO IZ PEPELA..NISTA NIJE OTEO..SVE STVORENO JE OSTAVIO NA DOBROBIT NARODA..DRUGA STVAR JE STO TAJNAROD NIJE ZNAO DA CENI TO..

    • 21. februar 2016 | 00:42

      veljko

      @SRECKO

      U pravu si 100%.

    • 21. februar 2016 | 08:08

      Aleksandar N

      @SRECKO

      Dao bih ja tom toboz kralju ono sto mlada dobije prvo vece. I Njemu i svim drugim cetnicima. Pa sto je bezao??? Kako smo ziveli pod kraljem zna se a Bogami i kako smo ziveli Sa Titom

  • Предраг Манојловић

    20. februar 2016 | 23:40

    Па власништво је загарантовано међународним законом!!!

    • 21. februar 2016 | 03:31

      Zika

      @Предраг Манојловић

      Da narocito kad si glavni pa ti niko nista ne moze po sistemu ovo mi se svidja cinovnici-resite to! Pa makar i oteli ili zaratili kao i svi kraljevi,carevi,predsednici,diktatori... I sve za dobrobit narod :'(

    • 21. februar 2016 | 06:47

      Jeretik

      @Предраг Манојловић

      " Al Kaponeu " nije .

    • 21. februar 2016 | 07:42

      Dart vejder

      @Предраг Манојловић

      A otkuda njima to sve.Čini mi se da su i oni tajkuni,pljačkali narodno pa prisvojili.

    • 21. februar 2016 | 11:35

      Dragan

      @Предраг Манојловић

      Opljačkano od naroda.A da traže da im u Slovenija i Hrvatska vrate nešto sa njihove teritorije. Malo morgen.Prvo da dokažu kako su sve stekli i da se vidi šta su sve uz narodne banke odneli u London,pa ro oduzeti.Mislim da će oni doplatiti nama

  • ljubica petric

    20. februar 2016 | 23:25

    vratite imovinu i nasem narodu oni su dosta dobili

  • Messi

    20. februar 2016 | 22:47

    Dokle cete vise da blatite Tita , kako vas nije sramota .

  • Lune

    20. februar 2016 | 22:25

    Hm,hmmm...ako, nesto potrazuje, neka to trazi od Mici Lou,nosioca testamenta !!

  • Boki

    20. februar 2016 | 21:58

    Dao bih im ja k...

  • Predrag Z.

    20. februar 2016 | 21:51

    Tito je sve pokrao što je Srpsko bilo. Ne zasluženo bravar jedan vladao toliko godina našom državom

    • 21. februar 2016 | 06:13

      terminus

      @Predrag Z.

      Konačno neko ko ima oči

    • 21. februar 2016 | 08:53

      Boro

      @Predrag Z.

      Ako je neko pokrao sve sto je Srpsko bilo to su onda Zuti Srbi pokrali i opljackali,posle Tita je ostalo bar nesto,a posle Zutih ama bas nista ne osta,a sta bi tek bilo dasu oni vladali jos par godina...mi nebi ni postojali

    • 21. februar 2016 | 14:57

      D.N.

      @Predrag Z.

      Bravo!! Al su zatucani,izgleda da ne znaju ko je bio tito,pa samo je ubijao srbe,otimao,dao siptatima slobodu na kosovu...srbomrzac

  • D

    20. februar 2016 | 21:50

    Sto se mene tice nista im ne treba vratiti....i onako zive na racun naroda....

  • zoran

    20. februar 2016 | 20:58

    Od koga ste vi ukrali to blago?

  • Ja

    20. februar 2016 | 20:21

    Sve je to od naroda.Karadjordjevici i Tito su uzeli od naroda Srbije.

    • 20. februar 2016 | 21:14

      ЗА ОТАЏБИНУ

      @Ja

      Takoje sve treba vratiti narodu zemlje Srbije !

    • 20. februar 2016 | 23:39

      Bg.

      @Ja

      Tako je, narodu vratiti. A od tita i karadjordjevica nezna se ko je veci lopov i unistavac srpskog identiteta. Ovi poceli sa kvazi jugoslavijom a tito zavrsio i Srbi najgore prosli.

  • MI

    20. februar 2016 | 20:19

    PA KARADJORDJEVICI SU BILI U MASONIMA NISU OBRENOVICI. ZATO SU I OSTALI NA VLASTI I BILI PODOBNI MASONSKOJ LOZI. A OBRENOVICI SU UKLONJENI KADA SU UBILI DRAGU MASIN I ALEKSANDRA OBRENOVICA MISLITE DA SU TO URADILI SRBI. NE NISU NEGO SU IH MASONI UBILI I DOVELI PODOBNE KARADJORDJEVICE PA KAD SU NA KRAJU U MARSEJU UBILI I KARADJORDJEVICA. SVE KAKO IM ODGOVARA SVE STO JE ORGANIZOVANO POSLE TURAKA U SRBIJI NISU SRBI RADILI NEGO STRANE SLUZBE SEKTE ITD. DO DAN DANAS NI ZASTA SE SRBI NISU PITALI

  • Савица

    20. februar 2016 | 20:12

    А ДА ИСПИТАМО МАЛО ПОРЕКЛО ИМОВИНЕ КОД ТИХ ПОБЕГУЉА.

    • 20. februar 2016 | 20:49

      Mića iz Kafića

      @Савица

      Poklonili im plemeniti rođaci iz Engleske a i engleska kraljica ih volela kao najrođenije pa ih pripazila.Zato volimo englesku kraljicu jer i ona vole naše mile Karađorđeviće a preko njih i sve nas.Ako i ne zna da postojimo to znaju engleski avioni koji su nas bombardovali i kao saveznike a i kroz NATO. Ne treba sumnjati u engleska pravila i ljubav jer koga se vole toga se i bombarduje.Bljak.

    • 20. februar 2016 | 22:31

      Drasko

      @Савица

      O luda zeno .

    • 21. februar 2016 | 03:37

      Apostol

      @Савица

      Tako je, treba im ispitati poreklo imovine I videti kako su to sve stekli. Dosli su u Srbiju da je opljackaju, a Kralj je pobegao, a Srbi ginuli I kasnij3 sve obnovili, pa sad oce na gotovo. Protiv sam svih ti masona, a mrzim I komunjare.

    • 21. februar 2016 | 06:46

      Jeretik

      @Савица

      Vec je ispitano , zato je i nacionalizovano ( oduzeto ) , i vraceno narodu , tj drzavi , koju su Karadjordjevici sa svojom kamarilom , sistematski pljackali .

    • 21. februar 2016 | 16:06

      VukBgd

      @Савица

      I poreklo imovine od Tita i njegovih partizana! Pa da vidimo ko je gde i sa čime raspolagao!

  • Moj rodjak sa sela

    20. februar 2016 | 18:56

    Enee, a da pitaju mog Drakceta da im on da ?

    • 20. februar 2016 | 19:27

      Draškić

      @Moj rodjak sa sela

      Dok su gradovi, sela i država goreli pod naletima raznih okupatora, nemačkih, talijanskih, bugarskih..., kralj i njegova svita kao i vlada te rastrgane i rasparčane države su najviše brinuli brigu u Londonu o svojim frizurama da ne zaostanu puno na tome polju u odnosu na englesku i drugu aristrokatiju. Lako je Dragčetu biti prvi u selu sa frizurom ali kako biti pomodan sa frizurom u onolikom Londonu? Nije isto koga Dragče predstavlja na selu a koga naše pobegulje predstavljaju u Londonu. Pravda za naše pobegulje, nisu u Londonu frizeri jeftini!

    • 20. februar 2016 | 19:42

      Mića iz kafića

      @Moj rodjak sa sela

      Zar nije lepo sada reći da imamo naše rođake u Engleskoj?Šta bi bilo da smo svi ostali na selu i u gradu, ki u toru zbijeni.Ovako nekome bio rat a nekome u Engleskoj rođak i brat.Kamo sreće da smo svi za kraljem zdušili u Englesku da zaebemo Švabe i ostavimo im praznu zemlju.

  • Pepi

    20. februar 2016 | 18:47

    Da su pravi Srbi i da im je stalo do Srbije trebalo bi da ih bude sramota da sve ovde nabrojano traze.Trebalo bi da znaju da u danasnje vreme gradske bolnice kasarne tj, vojne ustanove rudnici nemogu biti privatno vlasnistvo.

    • 21. februar 2016 | 15:11

      SAVA

      @Pepi

      Tacno, zemlja u krizi kao celi svet, narod kopa po kontejnerima a oni posle toliko godina dosli i traze pola Srbije. Neverovatno, ali istinito.

  • Peta

    20. februar 2016 | 18:32

    Od koga su pokrali Karadjordjevici?

  • Razmazena

    20. februar 2016 | 17:59

    Zaista je bio najpametniji i nije dozvolio da jedan ima previse i da gazi po ostalima, sve sto im uzeo dao je u druge svrhe ili na koriscenje. Tako bi trebalo i sada a ne paraju oci svojim imanjem i glupostima a o platama i da ne pricamo, to sve pred narodom koji jos malo nece imati sta da jede. Podelite svoje imanje a ne grabite od naroda.Sramota.

    • 21. februar 2016 | 03:42

      Apostol

      @Razmazena

      Svaka Vam cast, neznaju ni srpski, a sad ih Kraljica poslala u Srbiju da je opljackaju kao sto danasnji popovi ovde u Australiji pljackaju Crkve I lazu narod.

  • zlaja ,

    20. februar 2016 | 17:57

    Neka prvo nauci srpski jezik pa neka onda trazi nesto

  • Tutor

    20. februar 2016 | 16:45

    Došli su na vlast stravičnim ubistvom zakonitog kralja Srbije, i to kao puka sirotinja, a sad traže kule i gradove. Sve što su stekli, stekli su lopovlukom i zloupotrebom, a koliko znam zakon o poreklu imovine deluje retroaktivno, pa nek dokažu da su legalno stekli imovinu. Za sve što dokažu da su zakonito stekli, alal im bilo, neka im se vrati.

    • 21. februar 2016 | 20:44

      ne mogu da verujem

      @Tutor

      Treba ih vratiti kod rodjake engleske kraljice. A sto se tice njihovih potrazivanja POLA i ViSE od pola Srbije- to je za neverovati. Poznato je kako su monarsi u istoriji sticali svoje BOGATSTVO - otimanjem od seljaka. Zato im njihova nasledna prava treba NAPLATITI trazeci da vrate ono sto su i do sada dobili nazad ili zadrzali u svojini !!! A sto se tice pokazivanja postovanja svog porekla - o tome govori njihov srpski jezik kojim govore. Pa bolje govore strani ambasadori posle nekoliko meseci zivota u Srbiji od prestolonaslednika posle 15 godina zivota u Srbiji !!! Srsmota !!!!

  • Kondor

    20. februar 2016 | 16:32

    I naporni ste više sa Titom.. Kakvi su ovi danas,on je bog

  • CHE

    20. februar 2016 | 16:18

    NJIH TREBA VRNUT ODAKLE SU I DOŠLI.

  • eskobar

    20. februar 2016 | 15:41

    Nije to njihovo,to je narodna imovina.Karadjordjevicima malo sto su ukrali o odnijeli kada su bjezali u London sada bi jos...Potrosilo se.Dao bi im ja nesto...ali nije za javnost.Banda.

    • 20. februar 2016 | 16:38

      Bishke

      @eskobar

      Kakav narod? Lična imovina bi trebala biti neotuđiva. Tito je mnogo toga oteo i mnoge unesrecio. Prava pošast za srbe...

  • Tanja

    20. februar 2016 | 15:38

    To nije njihovo, to je drzavno, da ih je neka dinastija svrgla to bi pripalo toj dinastiji... Treba in vratiti samo licne stvari, nakit i blago koje ima njihov zig.

    • 21. februar 2016 | 03:44

      Apostol

      @Tanja

      Nista im ne treba vratiti I neka idu gde su odrasli.

  • Svedok

    20. februar 2016 | 14:53

    Onaj i oni koji su se borili protiv okupatora i od njih oslobodili zemlju zaslužuju i da imaju.A oni koji su utekli u najteże vreme po zemlju i narod neka imovinu traże od svojih zapadnih gazda čiji su poslušnici bili.

  • MIRJANA

    20. februar 2016 | 14:48

    Kako je TITO ukrao blago kada je to blago nadjeno u sefu u Srbiji nije odneo u sef neke druge zemlje ili podelio unucima a mogao je po meni je to on sacuvao jel da su do toga dosli drugi verovatno bi odavno to prodali a to sto ovi iza njega nisu dali da se uradi ostavinska pre 30 godina a mozda i bolje nebi ni saznali za to blago drugi bi ga razneli TITO nije kriv.Po meni ja nebi dala ni Karadjordjevicima nego stavila u muzej pod kljuc.

  • bojan

    20. februar 2016 | 14:32

    Ma dajte, ovi monarhisti koji su ustvari obicne udvorice i uz "kralja" su samo jer zele neki euro od svog "zastitnika" sluze se obicnom, jeftinom lazi. Prvo, odakle to karadjordjevicima toliko bogatstvo,jesu li ga mozda zaradili? Drugo niti je doticni kralj niti je srbin, ta porodica nikad i nije bila srpska, pa nista slovensko nema na njima, ni svetle kose ni svetlih ociju, svi su bili crni kao turci, ko zna iz kog turskog, arnautskog plemena poticu. Tito je nas jedini slovenski vladar u modernoj istoriji i ova zemlja dozivela je svoje najsvetlije trenutke u svim aspektima upravo za njegove vladavine. Nama opet treba vladar slovenske krvi a ne ovi mesanci tursko-zapadnjacke sorte...

    • 20. februar 2016 | 17:55

      srbin bn

      @bojan

      Sad je i kralj turcin za neke pa ima nas pravi Srba koji ne zive u Srbiji,sta bi drugi narodi dali da imaju kraljevstvo ato je kod nas tako ljudi su zlobni pa zato smo crna rupa ,poznati po kriminalu.

  • Petar

    20. februar 2016 | 14:29

    Tacno! Srbima treba kralj, mi se jos nalazimo u 19 veku. Mnogo smo prost i zaostao narod.

  • Cile

    20. februar 2016 | 14:20

    Tito je sacuvao njihovo zlato u sefu. Nije podelio familiji ili poneo u grob.

    • 20. februar 2016 | 15:10

      Lune

      @Cile

      Hm,hmmm...drzavna komisija je izvrsila popis i smesteno je u sef, nije Tito nista uzeo, iz nekakvih davnih pisanija,fali jedna ingota,poluga,koju je tito dao na poklon Hajlu Selasiju.

  • Istina je tu negde

    20. februar 2016 | 14:20

    Bogatstvo nije ni Titovo ni kralja. Sve je to gradjana Srbije. Nemoguce je da je to kralj sve zaradio.

    • 20. februar 2016 | 15:26

      Jela23

      @Istina je tu negde

      A gde ti ovde vidis gradane? Sve diberi.

  • Dabo

    20. februar 2016 | 14:16

    Koji li je ovo gusan ?

  • Kića Kredit

    20. februar 2016 | 14:15

    Pozivam njegovo trošičanstvo prestolonaslednika sa svom njegovom svitom i rodbinom da mi izađu na crtu da se ogledamo u trošenju i rasipništvu! Greota je da onaj ko je najsposobniji i najveštiji u troškarenju i rasipništvu ne ponese laskavu titulu najvećega rasipnika. Šifra za prepoznavanje: Trošim za trojicu, kraljeva.

    • 20. februar 2016 | 16:06

      Fiduka vidoviti

      @Kića Kredit

      Kićo Kićence ti se tek ispilio i već se umislio da si heroj!? Kao da takvih heroja nemamo dovoljno pa moramo izazivati i uvoziti slične heroje iz inostranstva? Ti si Kićo prema njegovom trošičanstvu čika Aci i Karađorđevićima, koji su u tome profesionalci iza kojih je višedecenijsko iskustvo u troškarenju, samo novokomponovani amater. Zato troši i rasipaj a pusti i druge da troše i rasipaju!

  • japij

    20. februar 2016 | 14:05

    Sve su Karadjordjevici zasukali rukave i to stekli poštenim radom. Nosili jadni gajbice?

  • Petar

    20. februar 2016 | 14:04

    Gde je Tito sakrio to sto je pokrao. Ipak je to nenormalno, da neko lma toliko bogatstvo. Odmah Karadjordjevice pretvoriti u obicne gradjane, a ne da ostanu neobicni.

  • No-pasaran

    20. februar 2016 | 14:01

    Може, вратићемо краљу имовину чим он врати Србију на ону величину територије колика је била некад, у време кад је све оставио и запалио код Енглеза

  • Kiza

    20. februar 2016 | 13:57

    Ovi danas su nam sve uzeli i ne znam da li ce ikada da nam vrate

  • Ponosna Tanja

    20. februar 2016 | 13:47

    Nek prica ko sta hoce, za vreme Tita ziveli smo dobro i bezbrizno, bez straha od terorizma i bez kriminala. E to je bila Titova Jugoslavija.

  • Nikolajević D

    20. februar 2016 | 13:47

    A kako su od siromašnog i čestitog Karađorđa ovi dogurali do ovakvog bogatstva? Kuš i u mišju rupu. Tamo gde su Srpskim zlatom gradili mostove neka traže da im se vrati, iako i to nije njihovo.

  • Aca

    20. februar 2016 | 13:43

    a koliko imovine je uzeto obicnim gradjanima pa to niko ne pominje,ne znam sta ste se uhvatili za Karadjordjevice kad oni imaju i vise nego dovoljno. Njima treba kurs srpskog jezika pa tek kad to savladaju onda neka se bune!!!

  • Posmatrač

    20. februar 2016 | 13:41

    Bilo bi oteto da je drug Tito to sve zadžao za sebe i svoju porodicu. To što je nacionalizova uradio je pravu stvar. Zapitajmo se utkud njima toliko bogatstvo? Trebalo bi nacionalizovati imovinu tajkuna i ratnih profitera onako kao Šilerovu.

  • travka

    20. februar 2016 | 13:35

    Prvo pitajte ovog čiču gdeje rodjen pa šta trazi po Srbiji to šo trazi to je sve tudje

  • branka

    20. februar 2016 | 13:29

    Dosta vise ovog nezajazljivog skotine.Parazit koji godinama zivi na nasoj grbaci.

  • nesa ns

    20. februar 2016 | 13:21

    kao kad bih neko za sto godina trebalo da vrati dacicu ono koferce sa 100 000 eura.

  • Љиљана

    20. februar 2016 | 13:17

    То је имовина по мајци и оцу, не заборавите. То што ду нам комунисти причали, ништа није истина, па сад видите. 'Победници' су писали историју и њоме нам мозак испирали.

    • 20. februar 2016 | 16:47

      Tutor

      @Љиљана

      Kako su sve to zaradili, pošteno nisu sigurno.

    • 20. februar 2016 | 22:35

      Lune

      @Љиљана

      Hm,hmmm..kucaj fatalna crnka Mici Lou !!

  • Čiča- deda

    20. februar 2016 | 13:12

    Enono bogatstvo sene stiče poštenim radom.Rudnici i zemlja pripadali su državi-narodu-koji s teritorijom i čini državu.Narod e gladovao,rmbačio,kulučio,i sistematski pljačkan,kao do sada,a i sada.Sve treba bitidržavno a ove proterati u neku straćaru,a i to imje mnogo

  • Neutralna pavlaka

    20. februar 2016 | 13:02

    Ja smatram da svakome treba vratiti sta mu je oduzeto. Ne daj Boze, da meni neko oduzme moje htela bih da mi vrati.

  • Feniks

    20. februar 2016 | 13:01

    A odakle njima? Po istom osnovu i oni to treba da vrate narodu od koga je oteto. I nek se nose u tu Englesku vise samo nam jos i oni sad trebaju, svaki kinez u bloku 70 prica srpski bolje od tog indijanca

  • Душан

    20. februar 2016 | 13:00

    Кад сви Карађорђевићи српски науче онда се о томе може разговарати!

    • 20. februar 2016 | 14:20

      Mića iz kafića

      @Душан

      Prevodioci bi nas baš skupo koštali.

  • Hm

    20. februar 2016 | 12:51

    A kralj je to sve sam zaradio? Dodje mi da veisnem.

    • 20. februar 2016 | 13:16

      SAVA

      @Hm

      To ispadne da je kralj bio vlasnik cele Srbije, sta je narod imao i od cega je ziveo. U Svajcarskoj ima podosta zlata sto je kralj deponirao, zasto se suti o tome.

    • 20. februar 2016 | 13:25

      Gorcilo

      @Hm

      Ovaj je samo nasledio. Da li ga mi voleli ili ne to je druga stvar. Najbolji od svih kraljeva je bio Petar I Karadjordjevic i narod ga je obozavao. Sa ovim je druga prica ali je nasledio od porodice i to je tako.

  • Dadoredstar

    20. februar 2016 | 12:44

    A šta je Srpski kralj ukrao Srpskom narodu??!!

    • 20. februar 2016 | 13:25

      Gorcilo

      @Dadoredstar

      De napisi sta je ukrao?

    • 20. februar 2016 | 14:28

      Posmatrač

      @Dadoredstar

      Druže pogledaj malooko sebe... Nekad su narod pljačali kraljevska porodica i vlaastelini adanas to rade političari i tajkuni. Za 30-takgodina na vlasti sve to pošteno stekli ili pošteno oteli...

    • 20. februar 2016 | 18:40

      Peta

      @Dadoredstar

      Pobegao je.

  • Padre

    20. februar 2016 | 12:43

    Pa neznam, dali je on bio "srpski kralj", možda je bio kralj "Kraljevine SHS", ali meni baš nešto ne treba, niti sam ja njegov niti je on moj!

    • 20. februar 2016 | 15:19

      Lune

      @Padre

      Hm,hmmm..bilo pa proslo, odsustvom monarha,duzim od sst meseci iz zmlje.. gasi se tron pobegli, ostavili ne obezbedjeno i pojela maaaacaaaa !

  • &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    20. februar 2016 | 12:34

    Tito je trebao da vas namami da se vratite i da vas baci na Goli Otok i da vas pita gde ste češali mu.a 4 godine dok vam je ginuo narod!!!!!

  • Sloba jovic

    20. februar 2016 | 12:31

    Svaki put su pobegli i sada da se vrati.Pa od ceka su ziveli u inostranstvu tolike godine.

  • srbin bn

    20. februar 2016 | 12:26

    Sve sto je oteto to mora da se vratia kraljevine svugdje u svijetu su napredne samo kod nas pripali komunisti i tito koji je unistio srpski narod.Upamtite samo kadd se vrati kraljevina Srbima ce biti bole a sada je dobro lopovima i laznim rodoljubima koji kradu samo za sebe i svoju rodbinu.Zato narode birajte bolje zlo nego do sada,samo rad ,red postenje vodi ka boljitku .Pozdrav iz Njemacke.

    • 20. februar 2016 | 16:50

      Tutor

      @srbin bn

      Ma da, sve su to oni pošteno zaradili noseći gajbice.

    • 20. februar 2016 | 18:43

      Peta

      @srbin bn

      On nije bio kralj Srbije,želeo je Slovence,Hrvate i izgubio sve što je ovaj narod krvlju osvojio nakon Prvog rata

  • Dr

    20. februar 2016 | 12:26

    znas kad cete da ih dobijete nazad? nikad

  • Dag

    20. februar 2016 | 12:26

    I dalje, sirite ,lazne ibformacije.Srbija je - Republika.Ne postoji nikakav kralj.Monarhija je ukinuta 1945.Ne postoji ni - Jugoslavija... (Ko je u dilemi, neka procita:Milan Bartos:"Kako su Karadjordjrvici opljackali Srbiju".)...

  • Istina

    20. februar 2016 | 12:14

    Lipine!!!Previše im je i ono što su odneli kad su pobegli,ostavljajuci svoj narod...Sramota nek ih je ponositih predaka,ni jezik ne znaju maternji a znaju da otimaju ono što im ne pripada nikako...Odrekli su se oni i Srbije i srbska al hektara i hektara nikako ne mogu....isterati bandu...

    • 20. februar 2016 | 13:11

      Beograd

      @Istina

      Koji je to Kralj docekao okupatore kod kuce?

  • ccc ccc

    20. februar 2016 | 12:13

    A DA IM IPAK NE PRIPADNE MALO MUKA ???

  • Pas laje, vetar nosi

    20. februar 2016 | 12:11

    A odakle zlato Karadjordjevicima?

  • Rade

    20. februar 2016 | 12:10

    Sto je oteto da se vrati!!!! Samo sto nisu mislili na narod kad su bezali ka Niksicu (pa u Grcku),ali su zato mislilu i odneli 9 tovara zlata i ko zna jos cega. Ostavili narod i zemlju na milostvi nemilost, mogu da zamislim tu patriotsku borbu iz Londona. Nije ni cudo sto je stari Zagorac uspeo da se domogne vlasti kad je Kralj Srbije" patriotski" napustio domovinu....

    • 20. februar 2016 | 13:30

      Gorcilo

      @Rade

      Svi kraljevi i kraljice, princevi i plemici su bezali za vreme drugog svetskog rata. I Holandska Kraljica je pobegla, i Spanski kralj, i Svedski itd. a brod sa zlatom i dragocenim stvarima je na pola puta za Spaniju potopljen i nikada nije stigao na odrediste.

  • Crni

    20. februar 2016 | 12:06

    Citam vase komentare i ne mogu da verujem kakve gluposti pisete. Tito nije pobegao iz zemlje kao taj kralj sa zlatom i bogatstvom sto je zbrisao za London. Tito se borio za zemlju i narod, da bi vi danas mirno mogli tog istog Tita da pljujete. Trebao je sve to bez borbe prepustiti Nemcima pa bi danas lepo sve ovo bilo Nemacka, vi bi radili kao robovi za Nemce i verovatno bili zadovoljni. Tu je Tito napravio istorijsku gresku!!!!

    • 20. februar 2016 | 13:22

      SAVA

      @Crni

      Bravo za komentar i u pravu ste, Tito nevalja samo kraljevim slugama jer zele jos robovat kao pre. Ako oni dobiju sve sto traze , a nepita nitko od kuda kralju sve to, mozda su marsovci doneli i poklonili im.Najlakse je doc u oslobodjenu zemlju bez muke i pobrat kajmak, a vi narode svirajte klavir.

  • Sasa M.

    20. februar 2016 | 12:04

    Tito pokrao? Pa u sefu koji je ostao posle Tita su nadjeni predmeti koji imaju Petrov žig! Znači ako je Tito i ukrao nije potrošio, a gde je zlato što su ovi odneli 41?

    • 22. februar 2016 | 09:43

      VukBgd

      @Sasa M.

      A majke ti, od cega je kupovao Rolsrojseve, jahte, kubanske cigare, dijamantsko prstenje, najbolja engleska odela?

  • Sokobanjac

    20. februar 2016 | 11:55

    Kraljevske livade oko 6 hektara u Sokobanji? Hoće naše Boriće, a? A da neće možda tu opet da zasadi vinograde koji su nekad postojali, pa da, kako neko napisa u jednom komentaru, pozapošljava ljude, o ovom slučaju, nas sokobanjce, i da mu radimo za dobru platu, jer on je ipak kralj(a nije kralj, već običan Prestolonaslednik) koji voli(?) svoj narod? Čudi me da nije tražio i Popovicu, i ona je, po nekim spisima, pripadala njima, od restorana Pećina pa sve do Podgrađa, 22 hektara. Da se ja pitam, nikad im niša ne bih vratio, jer što kaže ona narodna, kako došlo, tako i otišlo. A kao stvari stoje i kako su sve više, i na drzak način, počeli da traže nešto što je, kao to baš, njihovo, izgleda da vas konačno sustiže ona stara jevrejska kletva, da bog da imao pa nemao!

  • Cicko

    20. februar 2016 | 11:55

    Kako, otisao Tito u London I ukrao kralju blago? Ne lupetajte vise majke vam mile.

    • 20. februar 2016 | 13:25

      SAVA

      @Cicko

      Kako i od cega su ziveli tolike godine u skupom Londonu, vidi se po izgledu da im nije bilo lose. Otkud lova za takav zivot?

  • dipe

    20. februar 2016 | 11:54

    Tito je krao i narudu dao,, a ovi kradu a narodu ne dadu

  • filipj

    20. februar 2016 | 11:43

    Kom kralju? Koje blago? Karadjordjevići radili sa deset prstiju pa zaradili

  • Mire

    20. februar 2016 | 11:36

    Kralju kraljevo , caru carevo . a ono ruznilo od kuce cveca daj te ustasama , nije cudo kako je copa pokrao blago pa bio je bravar , on je jedini lopov na svetu kojeg je cuvala garda a i grobno mesto su cuvali prosledite ga u kumrovac nek tamo pociva na seoskom groblju tamo on pripada.

    • 20. februar 2016 | 11:42

      filipj

      @Mire

      Nauči pravopis.

    • 20. februar 2016 | 11:45

      VukBgd

      @Mire

      Tacno tako!

    • 20. februar 2016 | 13:29

      SAVA

      @Mire

      Kod nas kazu da je napad najveca obrana, pa tako iti, verovatno je i tebi pala kasika u med sada, ovaj kog ti pominjes nije ostavio narod okupatoru i begao sa hrpom zlatabkao tvoj ljubimac. Dobar glas se daleko cuje a los jos dalje.

  • ks

    20. februar 2016 | 11:35

    Vratiti nego šta a država da se namiri oduzimanjem imovine skorojevićima tj.tajkunima. Od Čede praška pa redom...

    • 20. februar 2016 | 11:46

      VukBgd

      @ks

      Tajkuni su deca partizana koji su pokrali sve sto su mogli pocev od '45 pa do danasnjih dana!

  • Miki

    20. februar 2016 | 11:34

    A odakle srpskom kralju nego sa grbače svog naroda.

  • Salvatore

    20. februar 2016 | 11:33

    A sta su oni od naroda pokrali do 1941!!!!

  • D.N.

    20. februar 2016 | 11:30

    Tito djubre je krao otimao od svakoga,on je odlucivao dal ti je dovoljna 1 il 2 krave....mamu mu! Dao slobodu siptarima ,sad placamo sve to....Ubijao samo Srbe ...Srbomrzac!!!!!!!!!!!

    • 20. februar 2016 | 15:33

      Jeca

      @D.N.

      Lupas. Mnogo drugih je takode pobijeno, vecina zasluzeno zbog saradnje sa okupatorom I zbog zlocina nad nasim narodima.

    • 20. februar 2016 | 18:51

      Peta

      @D.N.

      Ti si ispunjen mržnjom jadan si

  • mixi

    20. februar 2016 | 11:19

    Dok su oni samo se bogatili narod je bio rob njihov

  • Nikolas

    20. februar 2016 | 11:18

    KOMUNJARSKA JUGOSLAVIJA JE STVORENA U JAJCU I MORALA JE DA ODE U KU..: !!!POCIVALA JE NA PLJACKI IMOVINE BOGATIH ,U IME NARODA, A ZA JOSKU AUSTRIJANCA !!OTETO PROKLETO !!!!!

  • :::

    20. februar 2016 | 11:14

    Dok je narod ovde grcao pod raznim okupacijama, režimima i agresijama oni su bili skoro više od pola veka na demoNkratskome i kapitalističkome zapadu pa kako nisu za to vreme nešto značajnije zaradili?A ako su skloni samo trošenju a ne i zaradi kojom bi pokrili svoje troškove šta će nam takav bilo ko na grbači? Ne treba nam nikakav kralj da nam pokaže kako se kraljevski troši. To ume svako. ali zaraditi pare i kapital je već umeće.

    • 20. februar 2016 | 12:46

      Mića iz kafića

      @:::

      Neka se javi neko ko może više potrošiti od mene? I ja sam kralj kada je potrošnja u pitanju. A prihodima se baš i ne mogu pohvaliti. Razliku pokrivam kreditima i pozajmicama. Pa ako su ovi što su plave krvi slični meni neka mi se jave da razmenimo iskustva kako godinama trošiti više nego zarađivati. Njihovo iskustvo u toj oblasti je ogromno i mnogo bi mi koristio njihov savet. Hvala im unapred!

  • Sumadinac

    20. februar 2016 | 11:10

    Pa da'l da im vrate sve navedeno.....

    • 20. februar 2016 | 22:41

      Lune

      @Sumadinac

      Hm,hmmm...jok,drapali su Bor i Majdanpek,a po testamentu, nemaju nista..testament je kod..kucaj Mici Lou !

  • jeki

    20. februar 2016 | 11:04

    Ljudi, vazda je bilo kraljeva i kojekakvih vladara koji su na ovaj ili onaj nacin dolazili do vlasti. Uglavnom su zacetnici tih loza bili junaci, a to se kroz generacija razvodnjavalo soderom i istorija je pokazala da su potomci, narocito unuci,uglavnom uzivali bez morala i savesti, a niko ih nije izabrao ni hteo, a ne mozes da ih se ratosiljas. Kako su se smenjivale donastije, tako je imovina preuzimana. Ovi su svrgnuti i fer je da im se vrati samo ono sto je kralj Petar doneo sa sobom u dvor. Ostalo je narodno, jer je sada demokratija na vlasti, a ja licno ne verujem da je ovaj covek veci Srbin od bilo koga od nas i nasih predaka koji su krvarili za ovu drzavu i nisu imali megalomanske apetite da vladaju svim Juznim Slovenima, sto nas je i gurnulo u bedu! Prema tome, mogu da uzmu Karadjordjeve kubure i sablju, i ako ima, neku njivu oko Topole.

  • Ponosna Tanja

    20. februar 2016 | 11:02

    Sad ga treba tuziti. Sram ga bilo, kako je mogao biti takav lopov.

    • 20. februar 2016 | 12:11

      Gekke Joopi

      @Ponosna Tanja

      U pravu si, treba ga dozivotno osuditi,a ne da se baskari po kuci cveca!

  • Miodrag

    20. februar 2016 | 11:01

    Napadate kralja a sta je tito radio posle rata koliko je zemlje oteo od naroda

    • 20. februar 2016 | 17:04

      Tutor

      @Miodrag

      Uzeo od gulikoža i da narodu. I šta si ono hteo da kažeš?

  • Horus

    20. februar 2016 | 11:01

    Cemu konentari? To je pravno pitanje... neka svako radi svoj posao!

  • WWW

    20. februar 2016 | 11:00

    A JEL SU POSTENO ZARADILI? KRALO SE I KRADE SE...... OD OBICNIH GRADJANA , PRE SU BILI NAMETI A SADA SU TAKSE... .

  • dragan trebinje

    20. februar 2016 | 11:00

    Dajte spisak onoga što ovi ne traže!Svašta.

  • Del

    20. februar 2016 | 10:59

    Kao prvo ovaj lik ne zna Srpski jezik i uopste se ne trudi da ga nauci.

    • 21. februar 2016 | 04:07

      Apostol

      @Del

      Da je normalan I voli Srbiju I srpski narod trebao bih da pokloni sve drzavi Srbiji I onda bi ga narod cenio I mozda postao novi Kralj, a ovako je samo obicni engleski olos

  • Karadjordje

    20. februar 2016 | 10:57

    Srpski narod ce jos dugo da ispasta za svoje grehe,a sobzirom da i dalje pravi grehe ne verujem da ce im biti bolje do konacnog suda Boga istinitog

  • Тарас Буљба

    20. februar 2016 | 10:56

    Добар краљ, једва прича српски, претходник му побегао у британију чим загустило а народ ко шљиви!

    • 20. februar 2016 | 12:47

      VukBgd

      @Тарас Буљба

      Na engeskom dvoru je do pocetka Velikog rata zvanicni jezik bio nemacki, Vinzori su imali nemacko prezime. 5 engleskih kraljeva nije znalo da bekne engleski jezik. I? Gde su oni sad? Prokleti gospodari sveta! A tebi smeta srpski kralj? Tebi smeta srpska dinastija? Na srpskom prestolu nikad nije sedeo ni nemac ni rus, uvek samo srbi! To nemas ni u jednoj evropskoj dinastiji! A Tebi smeta sto ne zna srpski?to je najveci problem....a Tito hrvat je parlao srpski kao Vuk Karadzić? A? Pa ti nije smetao?! Garant drzis na zidu jos uvek njegovu sliku, sliku hrvata koji je zavio srbiju u crno! Preispitaj svoje stavove, jos nije kasno?

  • Draškić

    20. februar 2016 | 10:50

    Ne samo što je sporno kako su došli do imovine kao bivši svinjari već je pitanje jesu li oni branili i čuvali svoju imovinu? Narod sačuvao tu imovinu i u najgora vremena okupacije i rata dok su oni utekli u inostranstvo na bezbedno i sada bi da dođu na gotovo i da im se to servira? Gde su oni bili dok je grmelo i sevalo kako za vreme nemačke okupacije tako za vreme i NATO agresije na Srbiju? Možda su ostali i vratili se da čuvaju tu "svoju" imovinu? Drugi da je i u najteża vremena čuvaju a oni posle da u njoj uživaju?

    • 20. februar 2016 | 12:04

      brana

      @Draškić

      Pa nemoj tako,povracali su oni i imali sulne mamurluke u mnogim jutrima posle ludih zurki a mislili su za to vreme na narod kojem su ukazali cast da gine za "njihove"rudnike i vile,vinograde...

  • tito i ja

    20. februar 2016 | 10:48

    smesnooo, sad napravise druga Tita lopovom! zaboravili ste onu njegovu" tudje necemo, svoje ne damo" samo vi nastavljajte sa nepravdama prema Titu, Bog vidi sve!

  • Bosanac

    20. februar 2016 | 10:47

    Kralj potrosio sto je pokro 41 pa doso da mu se da jos. Pa ako je Tito i komunisti pokrali njihovo zlato od cega su zivili toliko dugo u egzilu?! Kralj prevario narod i opet ce! Evo vidi se namjera! Ostavio i opet ce ako bude bjezo! Nedajte mu braco Srbi! Nije zasluzio. Da je valjo ostao bi sa narodom koji ga je toliko volio i postovao. A koliko je on narod znamo!

    • 20. februar 2016 | 13:38

      SAVA

      @Bosanac

      Meni ovo vise lici da neki zele od Srbije napraviti kraljevinu.

  • Matej

    20. februar 2016 | 10:42

    Kada prestolonaslednik nauči srpski jezik neka mu vrate jedan deo!! Pa odakle im to bogatstvo, uzimali od ove zemlje i naroda kao i današnji političari!!!

  • MILOSAV ŽIVKOVIĆ

    20. februar 2016 | 10:40

    SAMO MI ODGOVORITE KAKO JE I GDE ZARADILA SVO TO BOGATSTVO , U VREME NJIHOVE VLADAVINE ORALO SE VOLOVIMA NOSILE TEŽINJAVE GAĆE I SUKNENE PANTALONE A ONI SU PRIREDJIVALI BALOVE OD ČIJIH PARA. TO SVE TREBA OSTAVITI NARODU

    • 20. februar 2016 | 12:04

      Momo

      @MILOSAV ŽIVKOVIĆ

      Tako ti je to u svakoj kraljevini! Jedno je sigurno-SFRJ je bila zemlja UTOPIJA-ali svi mi njeni narodi smo se potrudili da je UTOPIMO u krvi-Eto nam danas surova stvarnost-Nemamo nigdje nista,fabrike uglavnom ne rade,od plate nemamo ni za osnovne potrebe,djeca-narkomani,kriminalci i ubice,svaka komšiska vrata zatvorena,nacije podjeljene ,radni staž-vidimo se,penzije samo za hljeba i nista uz njega-TAJKUNI SE BASKARE.I STO JE NAJGORE NIKO SE NE BUNI!!! Mi smo STO*A ILI MOŽDA GRIJESIM JER I STOKA OSJETI DA JOJ SE SPREMA NESTO LOSE KAD JE VODE NA K*nje!

  • Gile

    20. februar 2016 | 10:39

    A neka mu se vrati što da ne , ko da mi narod imamo neku vajdu od te imovine

  • Petar Arsenijevć

    20. februar 2016 | 10:38

    A šta je sa zlatom koje je taj "junački" kralj odneo u GB i USA? To je novac srpskog naroda.

    • 20. februar 2016 | 12:19

      VukBgd

      @Petar Arsenijevć

      Pa iskreno a ti kazem, kralj Petar II je umro u Americi i nije bio bas nesto finansijski "jak"....radio je poslove kao obican gradjanin Amerike, od prodavca cipela pa nadalje...ne znam gde mu se dedose svi ti milioni u zlatu koje je odneo? On je po tvojoj prici trebalo da zivi na Beverli Hilsu i vozi Lambordzini kao danasnji šejci? A ipak neko drugi je ziveo takav zivot? Tito je vozio mercedese i Rols Rojseve? Tito se kitio prstenjem sa dijamantima i brilijantima? Tito je imao jahtu od 50 matara? Tito se druzio sa Holivudskim glumcima? Kod Tita u sefu je pronadjeno zlato sa kraljevskim grbom? Pa aj sad ti meni objasni sve to, evo slusam tj citam?

  • brrrrr

    20. februar 2016 | 10:30

    vratite ih u ameriku gde su i pobegli.a ne mi da placamo njihove bahanalije.21 vek je,kakvi kraljevi i gluposti!

  • Toni

    20. februar 2016 | 10:29

    A oni su otimali od naroda.

  • Mirjana

    20. februar 2016 | 10:29

    Naravno da im se vrati oteto

  • Ljuti

    20. februar 2016 | 10:29

    Mogu da vam kazem, komunizam MRZIM ali isto Tako i kralja. Ima jedna narodna uzrecica; nijedan kralj nevalja. Tito je samo nas saucesnik a mismoga srusili . Setitese Dragana Nikolica i Voje Brajevica.?

    • 20. februar 2016 | 13:17

      Antonije

      @Ljuti

      Eto ti arapa koji su do sada kupili vise desetina salasa pa imaju problem sa prijavom boravista jer svaki ima po tri do cetiri zene.,

  • brana

    20. februar 2016 | 10:28

    Kralj je Srpskom narodu prvi ukrao blago pa tek onda Tito njemu,svakako Srbi su pokradeni a ne kralj i ako nekome nesto treba da se vrati to je onda Srpski narod a ne ovaj mutavac!

  • VukBgd

    20. februar 2016 | 10:14

    Čudno je to da dva čoveka sa margine društva u svakom pogledu, Tito i Staljin, ruše pravoslavnu kraljevinu i imperiju....Ako to nije zavera englesko & nemačkih pajaca, ja ne znam sta je? Rusija sa Putinom na čelu se vraća tradicionalnim vrednostima carske Rusije, a mi? Sta je sa nama? Jos uvek pljujemo naš plemeniti rod! Ovde po portalu pisu jos uvek komunisti svoje lazi! Kralj ukrao, kralj izdao?! Istina je jedna, Tito je oteo majku Srbiju iz naručija Srpskog naroda, silaovao je i zlostavljao 50 godina i onda je predao u ruke svojoj deci Slobi, Tudjmanu, Izedbegoviću, Tačiju i ostalim zlotvorima da je siluju jos 50 godina! Uzas, sramota, jad i čemer! Srbija Srbima! Živeo kralj! Živela Kraljevina Srbija!

    • 20. februar 2016 | 13:15

      Antonije

      @VukBgd

      I skojevci Milo i Momir, pa kepec Kucan, pa BJRM-ovci...

    • 21. februar 2016 | 12:07

      Braco

      @VukBgd

      Ti SI LUD!!! Zaslepljen SI mrznjom, neka otvoriće se i tebi oči jednoga Dana.....

  • Antonije

    20. februar 2016 | 10:14

    Sem sto su nas desetkovali, oteli su nam svu pokretnu i nepokretnu imovinu. Uselili su bagru u nasu kucu i stanove. Skoro su sve “prodali” (citaj poklonili), dinara nam nisu platili- zamajavaju nas s laznom restitucijom... Na vlasti u Srbiji su komunisti i deca njihova. Miliji su im arapi, turci, kinezi...od nas starosedelaca. Dakle- Karadjordjevici ce dobiti imovinu kad na vrbi zasvrbi.

  • Greg

    20. februar 2016 | 10:10

    Dok je narod mrtvovo oni su hteli da žive, pa su još i napustili isti taj narod koji je gladovao da bi oni na njihovim plećima stekli svašta nešto. Onog trenutka kada kralj nije spreman da se žrtvuje za svoj narod istog trenutka gubi pravo na sva dobra stečena od tog naroda ( a što je naj jače ni nacistima a ni komunistima ne bi predstavljao nikakvu opasnost )

    • 20. februar 2016 | 11:36

      Drfhffgvhgdfgjhfsfgjhvfgjv

      @Greg

      Narod je zaje.ao stvar u drugom svetskom ratu.Umesto da gledamo kako se svet kolje a mi sedimo i razvijamo našu industriju.Ne.Bolje rat nego pakt bolje grob nego rob.I na kraju su nas povešali na bandere u sred Beograda.

  • MANEŠTANI

    20. februar 2016 | 10:09

    Vratite Kralju njegovo, ima tu dosta prostora za zapošljavanje. Ako ne može biti kralj u Srbiji sigurno bi bio dobar preduzetnik i biznismen. Verujem da bi zaposlio dosta ljudi i da bi ljudi radili za dobru platu. Tako bi pokazo kako bi bio i dobar kralj svom narodu i državi ukoliko bi ga želeli ponovo;-)

    • 20. februar 2016 | 10:57

      ???

      @MANEŠTANI

      Imao sam tu srecu da budem lekar gardijske brigade,i znam iz prve ruke kako se ponasao prema tim momcima,koji su spavali u stalama belog dvora,znam kako se ponasa prema zaposlenima,nema tu ni k od kralja,samo zelja da se dokopa para. Davno je preminuo pravi poslednji srpski kralj,onaj koji je sa svojom vojskom pregazio albaniju....

    • 20. februar 2016 | 11:33

      Ser Žile

      @MANEŠTANI

      Aaahahahahahaha! O čemu ti pričaš bre, pa koga će taj ikad da zaposli? Baš njega briga i za tebe i za ostale, i da li nekom treba posao ili ne, nemu je sad najbitnije da se dočepa svega, što može brže bolje da proda, i da troši te pare na nekakav luksuz, a kad ih potroši, onda će za koju godinu opet da potražuje nešto, pod izgovorom da je to pripadalo Karađorđevićima....

    • 22. februar 2016 | 22:40

      Andra

      @MANEŠTANI

      Pa da tvoja deca ili unuci rade za suvi lebac.

  • kim

    20. februar 2016 | 10:02

    A da mi je znati od koga su Karadjordjevici oteli? Hoce li oni da vrate prvobitnim vlasnicima? I hocemo li mi i dalje da placamo to sto su oni ovde? I da vrate pare sto su izneli iz Srbije. Ako vec pricamo o vracanju.

    • 20. februar 2016 | 13:01

      djoka

      @kim

      bravo !

    • 20. februar 2016 | 15:13

      Lune

      @kim

      Hm,hmm..zna se, da su zlato i srbro, dranjali od Bora,Majdanpka..od pre 1935. godine,zlato i srbro,prodati na aukciji i uliziti u Borski rudnik.

    • 21. februar 2016 | 11:57

      Nada Johansson

      @kim

      Ministri i vlada je svo blago odnela po inostranstvu a Karadordevici ostali bez icega. Kralj Petar je bio samo jedan decak koga je vlada iskoristila za svoje potrebe. Ne krivite ove Karadordevici ce oni nisu krivi. Onaj prokleti Tito je bio kao i Hitler za Srbe

    • 21. februar 2016 | 18:42

      Чарапан

      @kim

      Живео краљ!

  • Gorcilo

    20. februar 2016 | 09:59

    Normalno da treba da mu se vrati. To je njegova dedovina, i ocevina i ima pravo na to. Ja njega licno ne podrzavam posto jako lose prica Srpski ali mislim da mu treba vratiti. Pitam se sta ce biti sa njegovim akcijama u Francuskoj zeleznici? Zar nema on prava i na to u inostranstvu?

    • 20. februar 2016 | 10:57

      ???

      @Gorcilo

      Kad mu slovenci vrate bled onda mozemo i mi osalo

    • 20. februar 2016 | 17:13

      Tutor

      @Gorcilo

      Odakle im kada 1903. nisu imali ni cvonjka?

  • Vladimir

    20. februar 2016 | 09:58

    Treba im vratiti zaradili su...! A narod neka i dalje gladuje!!! Ko ce narodu da vrati normalan zivot? Ko je odgovoran za to? Da je kralj tada vladao kako treba nebi bilo ni tita a ni ovakvih posledica po drzavi!!!

  • LudZbunjen

    20. februar 2016 | 09:54

    Ma kako do je kad no vrbi rodi grordje sto I mom Dedi I Pradedi vrate 50hektara zemlje pod vinogradinaa na oplencu sto su mi svi oduzeli sramota a sad Djokovici kupuju to sto nije ni njihovo

  • Jeretik

    20. februar 2016 | 09:53

    Srpski kralj je pokrao, a posle i izdao narod , nacionalizacijom , posle rata , pokradeno je vraceno narodu , tj drzavi , tako treba i da ostane .

  • Zekonja

    20. februar 2016 | 09:53

    Kako to Srbija da vrati!? Zar nije Tito bio predsednik Jugoslavije!? A drugo taj koji mu je ukrao taj neka mu i vrati.

  • gogi

    20. februar 2016 | 09:53

    Naravno da treba svakom vratiti svoje. Prvo vratiti kralju njegovo ali onda preispitati kako su Karadordevici dosli do sve te imovine i kakvim duznostima podlijeze sticanje iste. Isto pravno ispitati sta vazi ukoliko kralj napusti svoju zemlju u slucaju da njegov narod bude napadnut, sta se desava sa imovinom i dali se podleze zakonima o izdaji zemlje u kojoj je u toku mira uzivao velike privilegije. Znaci nista rekla kazala, samo pravnim putem dok se klupko rasplete.

    • 20. februar 2016 | 10:42

      Draškić

      @gogi

      Od kojega datuma početi? Zašto vraćati samo od datuma i vremena koji Karađorđevićima odgovara?

  • Discovery

    20. februar 2016 | 09:52

    A isti taj kralj je, kao i svaka posleratna vlast do današnjeg dana, otimao od običnog naroda kroz razne poreze i nerazumne namete, obogatio se, a narodu ostalo jedva da preživi. Ne postoji džabe ona narodna: "Kad je beg bio cicija? Da nije bio cicija, nikad ne bi bio beg."

  • Mr.

    20. februar 2016 | 09:45

    A cekajte.... sta je sa imovinom kralja u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni? Ako se ne varam, a ne varam se, Tokom SHS i u kraljevine Jugoslavije, kralj je sigurno imao teritorije i pisede i objekte i u drugim ex-yu zemljama! Sto i od njih ne traze?

    • 20. februar 2016 | 12:02

      Tazz

      @Mr.

      Znaju sta tamo mogu da dobiju, od nas ovaca nesto i mogu da iskukaju

    • 20. februar 2016 | 15:41

      Jeca23

      @Mr.

      Pa I drugi iz Slovenije, Hrvatske, Bosne.....su imali imovinu u Srbiji.

  • Zlotvor

    20. februar 2016 | 09:44

    Koji Srpski Kralj zar mi nismo REPUBLIKA

    • 21. februar 2016 | 20:26

      VukBgd

      @Zlotvor

      Jesmo, postali smo republika kad je nasilno ukinuta monarhija! Aj bas idi proveri pa odgovori na tu temu?

  • ÔDragan

    20. februar 2016 | 09:43

    A kralj je to sve maznuo od napacenog naroda,i to mu sve oduzeti.srbija nihe kralhevina i nema vise kraljeva iz srednjeg veka.

  • kole

    20. februar 2016 | 09:43

    opljačkao kralj , opljačkao tito .

  • VAN

    20. februar 2016 | 09:41

    Karađorđevića blago je narodno blago i treba ga vratiti narodu.

  • Vlaja

    20. februar 2016 | 09:39

    A u Hvrvatskoj i Sloveniji?

  • sax

    20. februar 2016 | 09:39

    ŠTA SRBIJA DA VRATI I KOME ???TO JE NARODNA IMOVINA KAKAV BRE NASLEDNIK????

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA