Pitanje na kojem padaju i najbolji vozači, a nema ga na testu za polaganje vozačkog ispita! (FOTO)

Ova fotka vam deluje jednostavno? Hajde, rešite je i dobro zapamtite kojim redosledom automobili prolaze

Komentari

  • Zoran Subotic

    15. oktobar 2019 | 21:55

    Kad vidim ove sve komentare ja cu ipak stati na znak stop i cekati

  • Rockey B

    15. mart 2019 | 11:17

    Ljudi, ovakva raskrsnica je čisto hipotetičko pitanje. U svetu nigde ne postoji ovako obeležena raskrsnica. Znači ili bi i plavi i žuti imali trougao ili stop.

    • 23. oktobar 2019 | 11:43

      Bojan

      @Rockey B

      Ma kakvo hipoteticko pitanje, u Pozarevcu postoji takva raskrsnica pogledajte na maps ukrstanje Takovska(glavna znak pruzanje puta sa prvenstvom prolaza), Jug Bogdanova (Glavna), Dunavska (trougao) i Nemanjina (znak stop).

  • Sloba

    2. oktobar 2018 | 15:06

    Ama ljudi znaci obavezan stop i trougao nisu iste vaznosti

  • FANTOM

    13. mart 2018 | 23:11

    Za ovakvo poznavanje saobracajnih propisa dobro prolazimo a da nemamo katastrofalne posledice? Jedino ispravno resenje je crveni, plavi i zuti. Ovde je ukrstanje puta sa pravom prvenstva sa sporednim putevima sa leve i desne strane pod pravim uglom! Ovde je pogresno obelezeno jer i sa jedne i sa druge strane moraju biti isti znaci upozorenja a ne polovicni i razliciti. Postoji samo put sa pravom prvenstva i sporedni put. Sta lupate o nekim izlascima iz garaza i bilo kakvim drugim nebulozama. Kad vidite znak za zaustavljanje ili znak za nailazak na put sa pravom prvenstva duzni ste se zaustaviti i pravilima prvenstva prolaza obaviti radnje. Crveni prolazi prvi jer je na putu sa pravom prvenstva zatim plavi jer nemenja smer kretanja u odnosu na zuti koji skrece levo a oba se nalaze na sporednim putevima iste vaznosti. Gde ovde vidite seoski put ili izlaz iz neke garaze ili bilo kakve druge ulice vec puteve iste vaznosti . I plavi i zuti nailaze na put sa pravom prvenstva samo su razlicitim znakom upozoreni a oba imaju isto znacenjen. Namere vozaca o pravcu kretanja signaliziraju zmigavcima . Mnogo vas nije procitalo zakon o saobracajnim propisima a ludujete drumovima.

  • SDG-BG

    13. mart 2018 | 19:58

    Kad je guzva i nisi iz tog grada nemas vremena toliko da razmatras situaciju najbolje lagano proci da mozes da stanes kad je situacija ne jasna a ne po gasu posle kuku lele,ima gde ce biti po gasu!!!!

  • Vesna

    21. decembar 2017 | 17:57

    Ovde ljude najviše zbuni što se pogrešno misli da se žuto i plavo auto nalaze na putu jednake važnosti.A što nije tačno i zato i imaju razlčite znakove koje moraju poštovati.Za žuto auto prednost imaju samo vozila sa puta-pravca sa kojim se ukršta.A za plavo auto prednost imaju svi drugi na raskrsnci.Plavo auto je verovatno na nekome sporednome priključku na glavni put tj na put veće važnosti.

  • Predtrag

    21. decembar 2017 | 09:58

    Nemoguce jer niasam jos nigde video ovakav raspored znakova a i da ima znak "stop" mora da propusti sve ostale jer je to znak izricitih naredbi!

    • 21. decembar 2017 | 11:32

      ana

      @Predtrag

      onaj odgore sto ide levoi ne vidi njegov znak i cekace do beskonacnosti. plavi mora d apropustisamo ovog na glavnom putu

  • Sve ovo pise jedna osoba

    21. decembar 2017 | 01:32

    Crveni, zuti pa plavi.

    • 21. decembar 2017 | 18:32

      Dany 5

      @Sve ovo pise jedna osoba

      Pao si na ispitnom kao i ja

  • @#$

    21. decembar 2017 | 01:14

    Prednost u odnosu na smer iz kojega dolazi zuti imaju vozila sa pravca sa kojim se ukrsta njegev smer. A u odnosu na plavoga prednost imaju sva druga vozila i svi drugi smerovi na raskrsnici. Ovakakav raspored znakova moze postojati jer mozda plavi dolazi sa slepoga puta ili eventualno se ukljucuje sa parkiralista pa zato mu i stoji znak stop.

  • Goran

    21. decembar 2017 | 00:54

    Svi vi,sto tvrdite,da je raspored,crveni,zuti,plavi,dobro se zamislite,jer sutradan moze neko da strada zbog vas.Ne mogu da verujem, da toliko ne poznajete pravila saobracaja,i kako ste u opste dobili vozacku dozvolu?Evo moze opklada.Ja tvrdim da je raspored crveni,plavi,zuti,odredite sami cifru za opkladu.

    • 21. decembar 2017 | 14:52

      Saob.inzinjer

      @Goran

      Ispravan raspored prolaska je crveni-zuti-plavi, ova raskrsnica moze postojati jer plavi mozda dolazi iz neke slepe ulice, prvi ide crveni jer je se nalazi na putu sa prvenstvom prolaza, ostaju zuti i plavi, i posto je plavom stop mora cekati jer znak "nailazak na put sa prvenstvom prolaza" koji ima zuti ne znaci obavezno zaustavljanje. Vama je bolje da uzmete testove i lijepo procitate u testovima, ovo je jedno od pitanja, ja predajem u autoskoli u BiH i ovo znam.

    • 21. decembar 2017 | 15:48

      Goran

      @Goran

      @Saob.inzinjer Gospodine saobracajni inzenjeru,niste u pravu.Konsultujte se sa kolegama,pa ce vam sve biti jasno,i imam jedno pitanje,da je i zutom znak stop,kako bi znali ko ce prvi krenuti?

  • Marko

    21. decembar 2017 | 00:40

    Posto ovde niko ne zna ni 1% pravila da vam objasnim ovo sto su napisali je opsolitno tacno crveni je prvi tu se svi slazemo drugi je plavi jer trougao ima isto znacenje kao i stop samo sto nije duzan da se zaustavi na liniju preglednosti ovakva raskrsnica je jako retka u praksi i moze se postaviti samo u slucaju da zuti automobil ima dobru preglednost da moze da se ukljuci u raskrsnicu bez zaustavljanja ali je duzan da propusti sve ucesnike kao i plavo vozilo koje ima znak stop ali posto zuto vozilo sece traku plavog vozila ono automatski nema presnost a sto se tice strucnjaka koji kaze kako ce oni znati ko ima stop a ko trougao zato su i znaci napravljeni u tim oblicima da bi ljudi koji dolaze sa suprotne strane znaka znali koji je to znak Ovo je sramota koliko ne znate zato i postoje tolike guzve kad ima toliko pametnih sve bi vas vratio na polaganje

    • 21. decembar 2017 | 00:54

      @#$

      @Marko

      Od kada se znak gleda sa suprotne strane? Svako ima svoj znak iz smera iz kojega dolazi i po njrmu je duzan postupiti.

    • 21. decembar 2017 | 01:01

      luka

      @Marko

      Dzabe im objasnjavas,oni to i dalje ne razumeju.

    • 21. decembar 2017 | 01:19

      Gidra

      @Marko

      Potcenjuješ druge a sam lupetaš. Plavo vozilo nije u obavezi da gleda kakav znak stoji ispred žutoga vozila a ni žuto vozilo kakav znak je ispred plavoga.

    • 24. jun 2018 | 14:48

      Mirko

      @Marko

      Hijerarhija pravila u saobraćaju se završava sa pravilom desne strane, kao poslednjim. (Ne postoji pravilo "Ne menjanja pravca kretanja", a mnogi se često baš na njega pozivaju.). Pošto jedan auto ima (Stop), on mora stati i propustiti sve na putu na koji nailazi. Drugi ima (Trougao) i on mora propustiti sve na putu na koji nailazi. Dolazimo u problem... Oba vozila bi trebala da stoje večno na raskrsnici. Tada se koristi poslednje pravilo regulisano zakonom, a to je pravilo DESNE STRANE. Nadam se da je sada jasna dilema. Srećan put!

    • 4. novembar 2018 | 02:54

      Ray Rajkovic

      @Marko

      Tačan odgovor Marko, uz malu dopunu; Po pravilu,znak STOP se postavlja na prilazu u raskrsnicu koja je nepregledna, 'zatvorena' (to je razlog zašto treba potpuno zaustaviti vozilo i uveriti se da li je bezbedno produžiti), znak PRVENSTVO PROLAZA se postavlja na prilazu u preglednu, 'otvorenu' raskrsnicu pa zato nije potrebno potpuno zaustaviti vozilo jer se već u prilasku raskrsnici, pri usporenoj vožnji, vidi da li je bezbedno produžiti. Nažalost, ova 'logika' i pravilo, koje se primenjuje u Svetu, nije obaveza u regionu.

  • g

    20. decembar 2017 | 23:57

    zuti ,crveni,plavi

    • 21. decembar 2017 | 01:13

      Botafogo

      @g

      jbt.koliko pluseva na ovu opciju.Pa mi stvarno nismo normalni

  • Marko

    20. decembar 2017 | 23:54

    Kakvo objasnjenje!? Pocepaj diplomu druze! Zbog takvih nam je i signalizacija na putevima takva! Mnogo njih je objasnilo, samo prati znakove i prolaze kako ko ima prvenstvo, CRVENI, ZUTI i na kraju PLAVI, u kom to filmu plavi ima prvenstvo nad zutim? Bas me zanima kako bi resio raskrsnicu ACE JOKSIMOVICA i RATKA MITROVICA u Zarkovu!?

  • Veseli

    20. decembar 2017 | 17:14

    Vaš stručnjak nema blage veze sa životom! Na raskrsnici važe sledeća pravila. Kao prvo, bezuslovno mora da se poštuju uputstva koja daje saobraćajni policajac. Ako ga nema, onda se gleda svetlosna signalizacija, odnosno semafori. Ukoliko ni njih nema, onda se postupa po saobraćajnim znacima (STOP mora sve druge da propusti). Tek na kraju, ako na raskrsnici nema ničega od prethodno navedenog, važe pravila susretanja (zadržavanje pravca, pravilo desne strane itd). Dakle, ispravan redosled je crveni, žuti, plavi automobil, upravo kao što je većina čitalaca glasala!

    • 20. decembar 2017 | 18:16

      tom

      @Veseli

      Au skloni se ti druze kolima sa ulice

    • 20. decembar 2017 | 22:58

      Vozac

      @Veseli

      Buraz,dodji sebi ako nemas kome!!!

    • 21. decembar 2017 | 00:00

      s.ing.

      @Veseli

      ispravno je crveni-zuti-plavi, nema nista sporno na fotografiji.

  • Lilika

    20. decembar 2017 | 16:42

    Na znak STOP ima da stanes i propustis sve redom od traktora volovskih kola bicikliste drugih automobila itd,tako i nikako drugacije i slus bre.

  • COLT 45

    20. decembar 2017 | 16:39

    Pogrešno sam napisao PLAVI pa ŽUTI

  • Pfc

    20. decembar 2017 | 16:31

    Da vam objasnim strucnjaci.. Ako stoji znak stop plavom, onda treba i zutom autu, jel nema nikakve logike da ovde stoji stop, a sa suprotne ne.. To je znak da je greska izvodjaca radova, jel kod zutih kola nema stop.. Ako je stop kod plavih, onda glavna ulica je gde je crveni i crveni ide prvi, jel dolazi iz glavne ulice, pa onda zuti, jer nema znak stop, plavom stoji STOP i on ceka.. I ide CRVENI, ZUTI, PLAVI..a da je STOP i kod zutog kao sto treba da bude onda bi isli CRVENI, PLAVI, ZUTI.. pozz vozaci

  • COLT 45

    20. decembar 2017 | 16:30

    Nije mi jasno šta je sporno????? Gledaj znakove i to je to: CRVENI, ŽUTI pa PLAVI.

  • Taki

    20. decembar 2017 | 16:22

    Nemogu da verujem da ima onih koji tvrde da neko vozilo ima pravo prvenstva i pored toga sto ima znak STOP,dali ste bre normalni eeej znak stop ima bre da stanes i sve propustis od kera,macke,pesaka vozila pa tek onda da nastavis,eto zasto se toliko gine imas kaze prvenstvo prolaza na znak STOP,strasno uzas

  • Slobodan

    20. decembar 2017 | 15:57

    Pa jbt ko ovo nezna ne treba ni da vozi

  • Drinka

    20. decembar 2017 | 15:51

    Zašto postoji znak "stop", ako nije obavzno stati ispred njega? Prođite ga bez stajanja pred saobraćajcima, pa ćete videti šta vam sleduje, i koliko kaznenih bodova.

  • ajs

    20. decembar 2017 | 15:50

    E moj dpl. Inž. Pa cemu onda razliciti znakovi ako imaju isto znacenje? U realnoj situaciji bi po ligici dpl.inž.bila saobracajka u najavi.

  • Miki..

    20. decembar 2017 | 14:52

    crveni zuti plavi

  • Dragan dzela

    20. decembar 2017 | 14:38

    Onda sklonite stop

    • 20. decembar 2017 | 15:07

      kiki

      @Dragan dzela

      Pa to su strucnjaci, cemu stop ako on ima prednost?!

  • .

    20. decembar 2017 | 14:30

    Crveni,zuti,plavi...

  • Petar ns 66

    20. decembar 2017 | 14:28

    Jednostavno pravilo desne strane, ajmo tupsoni!

  • Cane

    20. decembar 2017 | 14:15

    U ovom slucaju po znacima koje svako vozilo ima samo crveni i zuti auto znaju da put sa pravom prvenstva ide pravo da nije tako imali bi drugaciji znak zuti sa zakrivljenom podebljanom crnom linijom,plavi auto po svom znaku nezna dali su i crveni i zuti na putu sa pravom prvenstva i zato ima znak koji ga obavezuje da stane i propusti sva vozila

    • 21. decembar 2017 | 06:42

      Saša

      @Cane

      Vozač svakog automobila zna na kom putu i sa kakvim prioritetom se nalaze druga dva vozača i to baš po znakovima. Nisu badava ta tri znaka napravljena tako, već da bi vozači znali kakav je put sa kojim se ukrštaju.

  • Lara

    20. decembar 2017 | 14:14

    To ako he tako, super nacin da se gine. Stop je stop. Imam slicni siuaciju blizu kuce odmah bi me slupao ovaj sa trouglo da ka presecem sa stopa. Stop je stop. Tako sam ucila u skoli pre 26 god. I moja deca su od skoro vozaci ovo ne pije vodu.

  • Gagi

    20. decembar 2017 | 14:06

    Pod hitno ovo da se skloni sa sajta i da se ovom inzinjeru oduzme diploma, ovo je neeverovatno ssta chovek pricha, prvo na ovakvu raskrsnicu tesko da ce te naici a i ako naidjete on kaze da trougao ima pravilo propustanja a ovaj sa stop ne menja pravav kretanja alooooo, pa znak stop je znak obaveze i mora sve apsolutno da propusti od pesaka, biciklista i sva vozila plus mora da stane imalo koga ili ne dok na trugao ne mora da se stane, da li si ti choveche normalan....

  • Nešo

    20. decembar 2017 | 14:03

    Kada se nalazite na putu koji ima znak trokuta, to vam govori da se nalazite na sporednom putu. Jednako tako, ako se nalazite na putu sa znakom Stop – govori Vam da ste na sporednom putu. Ne postoji “sporedniji” put i “manje sporedniji”put. Dakle oba vozila se nalaze na sporednom put. A zakon je tu jasan – za vozila na putu iste važnosti važi pravilo desne strane.

    • 20. decembar 2017 | 15:55

      ajs

      @Nešo

      Brate u pravu si za puteve ali nisi u pravu za tumacenje znakova. Zasto su znakovi fizicki razliciti ako imaju isto znscenje? Nije logicno. STOP je STOP, a UKRSTANJE... je UKRSTANJE...

    • 13. mart 2018 | 14:50

      Radivoje

      @Nešo

      Kazes pravilo desne strane? Zuti automobil nema nikoga s desne strane, crveni kad ode olavi takodje nema nikoga s desne strane, sta onda ?

  • SrbIN

    20. decembar 2017 | 14:02

    Ko je postavio ova dva znaka je lud

  • Bale

    20. decembar 2017 | 13:43

    A znak "STOP" služi da se uzmu pare za prekršaj?

  • Cova

    20. decembar 2017 | 13:40

    Ovaj Jezdimirovic nije SAV svoj,pa covece kada imas znak za STOP ti si GA ugasio,svi imaju prvenstvo u odnosu na tebe,bez razlike KO gde i kako skrece.STOP glupostima

    • 20. decembar 2017 | 14:05

      DraganCe

      @Cova

      Au, pa ti podhitno knjigu u sake! Nije ni cudo ovoliko sudara, pa vi ljudi, pojma nemate!

  • Mican

    20. decembar 2017 | 13:37

    Svako gleda svoj znak,odkud vozac plavog auta moze da zna da zuti auto nije na putu sa pravom prvenstva sto je moguce jer put sa pravom prvenstva moze i da skrece nemora da ide pravo tako da za plavog oba vozila su mozda na putu sa pravom prvenstva,e zato je plavom znak STOP i duzan je da stane i propusti sva vozila

    • 20. decembar 2017 | 15:03

      Kiki

      @Mican

      Jaooooo ti si jedan od tih zbog kojih se desavaju sudari.... Znak stop je tu zato što nije lako providna raskrsnica i zato što ima ulica koja ima prednost a sa druge strane se vidi da je znak trougao ( a ako ne znaš šta se nalazi u trougao onda bolje nemoj vozis) znači opisuje da je raskrsnica u kojoj moraš da daješ prvenstvo drugima ali je providno dali ide nek ili ne.... A ovaj sa znakom stop ima prvenstvo pre žutog zato što ide pravo a žuti skreće desno....

  • Cova

    20. decembar 2017 | 13:35

    Ljudi pa gledajte samo oznakei pravce kretanja,zuti-crveni pa na kraju plavi.Samo to dolazi u obzir

    • 20. decembar 2017 | 14:39

      Sale

      @Cova

      Zuti ima znak da nailazi na put sa prvenstvom prolaza.Dok je crveni na putu sa prvenstvom prolaza a cak i znak ima.Tako da zuti ne ide prvi nikako.

  • Sale

    20. decembar 2017 | 13:32

    Plavi bi trebalo projuriti kroz raskrsnicu.

  • Neko iz mase

    20. decembar 2017 | 13:28

    Crveni, plavi pa zuti, druge opcije nema!

  • Ozna

    20. decembar 2017 | 13:18

    Zašto služi znak STOP!

    • 20. decembar 2017 | 15:06

      Kiki

      @Ozna

      Služi da bi stao jer nije u 100% providljiva raskrsnica a ne znači da svi imaju prvenstvo!!!!

  • VOTA

    20. decembar 2017 | 13:17

    Ako ovakva situacija stvatno postoji na terenu ne vidim razlog da oba vozila nemaju isti znak ili stop ili trougao .Verujem da je trik ili ako postoji greska pri postavljanju signalizacije.

    • 20. decembar 2017 | 15:08

      Kiki

      @VOTA

      Nije trik ni ništa nego imaš takve raskrsnice na kojima sa jedne strane je providno dal ima auta sa prvenstvom a sa druge strane nije providno

  • nije vazno

    20. decembar 2017 | 13:14

    Koliko vidim,crveni se nalazi na putu s prvenstvom prolaza i prolazi prvi.Zatm zuti,koji ima znak ukrstanja i na kraju plavi koji ima stop.Jasno kao dan,u cemu je problem?

  • dragan

    20. decembar 2017 | 12:39

    Da sam ja vozač žutog auta, sigurno bih išao pre plavog jer on ima znak STOP. Crveni auto ide prvi, pa ja u žutom sam drfugi a plavi neka sačeka da prođu ova dva i biće treći. Živo me interesuje šta bi rekla policija da se žuti i plavi sudare?

  • dago

    20. decembar 2017 | 12:27

    Prodje crveni a od ove dvojice ko prije krene 😊😂😂

  • 48god vozac

    20. decembar 2017 | 12:24

    Dali G. Inzenjer zna state je STOP

    • 20. decembar 2017 | 13:21

      ŠUMADINAC KG

      @48god vozac

      G. Inženjer zna i sto posto je u pravu, a ti prijatelju ponovo u auto školu jer si pre 48 godina polagao kao i moj otac, sa instruktorom, tada su obuku vršili policajci privatnim autom, po kafanama.

    • 20. decembar 2017 | 13:44

      Sneki

      @48god vozac

      Nije bio na nastavi kada se ta tema obrađivala.

  • MILE

    20. decembar 2017 | 12:21

    Zuti bi imao prednost u odnosu na plavi auto da nema crvenog, s'obzirom da ima crvenog koji ima prednost u odnosu i na žuti i na plavi, time žuti auto gubi prednost u odnosu na plavi jer svakako mora da propusti crveni.

  • branko

    20. decembar 2017 | 12:07

    crveni, zuti, plavi, jedno jedino tacno resenje, svaka drugacija postavka, saobracajka u najavi,

  • Narednik

    20. decembar 2017 | 12:05

    Ovakva situacija u stvarnosti je nemoguca.

  • Ccc

    20. decembar 2017 | 12:04

    Ovo je lako.To su sada snizili kriterijum.Mi iz 80 tih resavali smo teze raskrsnice.

  • Brta

    20. decembar 2017 | 12:00

    Ovaj ludi inzenjer nikada ne bi polzio test voznje. On izjednacava znak obaveznog zaustavljanja sa znakom nailazak na put sa prvenstvom prolaza a ne ustupanja prvenstva kako ga on pogresno naziva. Kakav inzenjer saobracaja takvi i vozači pa se cudimo sto izlaze iz auto skole potpuno saobracajno nepismeni vozaci.

    • 20. decembar 2017 | 12:04

      milos

      @Brta

      Ti pojma nemas baci dozvolu ako je uopste imas otvori knjigu znakovi su identicne vaznosti

    • 20. decembar 2017 | 12:11

      Cane

      @Brta

      Apsolutno pravi komentar,on inzenjer saobracaja od 2 razlicita znaka i po znacenju i po izgledu on ih napravi da su isti,ja kolko znam na znak stop je obavezno zaustavljanje pa makar i da nema nijedno drugo vozilo a na ovaj drugi znak nije obaveza da se stane samo usporiti.

    • 20. decembar 2017 | 12:12

      Posmatrač

      @Brta

      Prema onom sto ste napisali, ispada da ste i vi jedan od tih vozača. Podsetite se malo pravila i propisa o saobraćaju.

  • Cika Jova

    20. decembar 2017 | 11:47

    Pa zar nema trougao prednost u odnosu na stop? Koliko ja znam, kad imas stop moras da propustas sve i svakoga, a trougao je samo obaveza usporavanja. Dakle trougao bi trebalo da ima prednost u odnosu na stop? Tek onda se gleda pravilo ko skrece a ko ide pravcem.

    • 20. decembar 2017 | 12:24

      Mile

      @Cika Jova

      Naravno da je tako, kakav inz. takva im je i obuka i vozaci.

  • Miki

    20. decembar 2017 | 11:36

    Nisam pao.... joj ima svakakih vozaca i dozvola tako da moguve je da je dosta palo na ovom pitanju.

  • plika

    20. decembar 2017 | 11:30

    Sta znaci znak STOP gos ing ?

  • Казанџија

    20. decembar 2017 | 11:30

    Рекли смо шта је ко имАо да каже и шта је решење(са објашњењем)

  • Krzo

    20. decembar 2017 | 11:26

    Crveno ,plavi pa zuti,a onaj ko nije siguran neka saceka pa kad pocnu svi da sviraju i psuju mu sve po spisku tek tada moze da prodje😃

  • Mican

    20. decembar 2017 | 11:26

    Crveni je prosao ostali su plavi i zuti,plavi gleda svoj znak stop a zuti gleda svoj znak nailazak na put sa prvenstvom prolaza,odkud plavi zna da zuti nije na putu sa pravom prvenstva kao i sto zuti nezna da plavi nije na putu sa pravom prvenstva jer put sa pravom prvenstva prolaza nemora da ide pravo moze i da skrece,e zato zutom i plavom nisu isti znakovi plavom je stop i mora da se zaustavi i propusti sva vozila odakle god dolazila.

  • Srboljub

    20. decembar 2017 | 11:24

    Zato nam je haos na putevima, zbog ovakvih stručnjaka? Šta znači znak Stop? Navedite pravilo. Pa da nastavimo priču dalje. Ovaj propušta vozila sa desne strane ali ne i ovoga sa znakom Stop.

  • Komentator

    20. decembar 2017 | 11:17

    Crveni zuti plavi

  • Gambit

    20. decembar 2017 | 11:11

    Ko je ludji

  • Shomyz

    20. decembar 2017 | 11:05

    Crveni plavi pa zuti, ko misli drugacije neka baci dozvolu i ne seda za volan, a vidim da vas ima mnogo...

  • Миријевац

    20. decembar 2017 | 11:02

    Црвени, жути, плави - по мом мишљењу то је правилно. Једноставно је. Плави би имао предност над жутим по правилу десне стране, али у овом случају не, јер има знак СТОП, па возило мора пропустити и возила са знаком ТРОУГАО.

  • Sasa

    20. decembar 2017 | 10:57

    Crveni nema znak,zuti ima pr enstvo prolaza,plavi ima stop

  • Lina♡♤♢□♧

    20. decembar 2017 | 10:55

    Ja nisam znala za ovo pravilo susretanja, al nema veze ja još neću polagati nije dobro za ove što su polozili

  • Botafogo

    20. decembar 2017 | 10:50

    Crveni,jer je na putu sa prvenstvom prolaza,plavi pa zuti,jer su na putu iste vaznosti,i vazi pravilo desne strane.E, sad ce se naci neko pametan,pa ce reci da plavi ima znak stop,i da mora propustiti zutog.E,pa bato moj,ponovo na polaganje da ides,nego je steta sto vise nema drzavnih auto skola,samo ovi privatnici,pa da vidim kada bi polozio vozacki ispit

    • 20. decembar 2017 | 11:01

      srdjan

      @Botafogo

      Na znak stop stajes i propustas sve moguce, kakvo pravilo desne strane ako imaju znakovi, cemu oni sluze. Pod hitno oduzeti vozacku gospodinu.

    • 20. decembar 2017 | 13:29

      Botafogo

      @Botafogo

      srdjan...Prijatelju,jos si ti zelen, za saobracaj.Jesi li ti ucio, da postoje saobracajni znakovi iste vaznosti?I sta bi bilo ,posto se razumes toliko,da je i zutom znak stop?Da se cekaju do sutra,ko ce prvi krenuti?

  • Нинџаго

    20. decembar 2017 | 10:46

    жути,црвени плави

  • Botafogo

    20. decembar 2017 | 10:42

    Crveni,jer je na putu sa prvenstvom prolaza,plavi pa zuti,jer su na putu iste vaznosti,i vazi pravilo desne strane.E,sad ce se naci neko pametan,pa ce reci da plavi ima znak stop,i da mora propustiti zutog.E,pa bato moj,odmah na ponovno polaganje,nego je steta sto nema srzavnih auto skola kao nekad,nego samo ovi privatnici,pa da vidim kada biste polozili vozacki ispit

    • 20. decembar 2017 | 10:53

      kiki

      @Botafogo

      Prvo zato bi postojala tri razlicita znaka na raskrsnici?! To mogu samo nasi strucnjaci da postave, kao sto su postavili na uglu kralja petra i jovanove iz obe ulice stop, dok narod nije reagovao pa sklonili, pazi tog strucnjaka!

  • Казанџија

    20. decembar 2017 | 10:36

    Црвени плави жути.

  • Goran

    20. decembar 2017 | 10:35

    Ako na ovom pitanju padaju netreba da sedaju za volan.

  • Goran

    20. decembar 2017 | 10:32

    Ovakva raskrsnica je bila kod nas u gradu i na sugestiji policiji kako je to moguce posle izvesnog vremena je znak nailazenje na put sa pravom prvenstva zamenjen i postavljen znak stop

  • iki

    20. decembar 2017 | 10:30

    Znak stop ili trougao znaci da nailazis na put sa prvenstvom prolaza ,stop oznacava obavezno zaustavljanje vozila .za vozila u istoj ulici vaze pravila sa prvenstvom prolaza

  • Mungos

    20. decembar 2017 | 10:29

    Samo dajemo glupe ideje ovim našim iz sekretarijata sa saobraćaj da nameštaju znakove koje će izazivati sudare.

  • Co21

    20. decembar 2017 | 10:19

    Najbolje resenje ovakve raskrsnice jeste to da se kojim slucajem covek nadje u ovakvoj situaciji, proceni u kakvom su stanju druga dvojica vozaca. Po nacinu upravljanja vozilom moze se videti da li su nervozni, nestabilni. Stanes brate, pusti ih nek prodju ako i nemaju pravo prvenstva, nek idu sto kaze u bozju mater. Sudar je u Srbiji na ovakvim primerima neminovan, a sto razbiti auto...

  • Peđa

    20. decembar 2017 | 10:13

    Još bi teža situacija bila da žuti zadržava smer kretanja, a plavi skreće levo. Bio bi isti raspored prolaska kroz raskrsnicu. Da li je to g-din Jezdimirović što je tražio da se u Jugiće auto-škola ugrađuju tahografi?

  • Bivši zvezdaš

    20. decembar 2017 | 10:09

    Crveni, žuti i na kraju plavi.

  • NN

    20. decembar 2017 | 10:08

    Logicki kako bih ja uradio, crvemi je na glavnom putu i ima prvenstvo prolaza i skrece levo, zatim plavi iz sporedne ulice koji ide pravo, a zutom je isto znak za zautsavljanje ali se ukljucuje levo na glavni put on je poslednji :)

  • OO7

    20. decembar 2017 | 10:05

    Sve je ovo okej sto kaze inzenjer saobracaja ... Samo jedno pitanje bih imao za ovog doticnog inzenjer ... u slucaju sudara plavog i zutog, kada dodju vestaci i policija na uvidjaj sta prvo gledaju ... prvo sledi majstore imas Stop tablu ... Raskrsnica se slika i na sudu ni sveti petar ne moze da te odbrani ...

  • darko

    20. decembar 2017 | 10:04

    Sta je nejasno ovde glavna i sporedna ulica prednost sa desne strane privi ide crveni jer iz glavne skrece u sporednu posle njega ide plavi jer ide pravo iz sporedne a posle njega zuti nema du sta da se pametnuje

  • Ја! И нико Мој.

    20. decembar 2017 | 10:02

    Ето видите ко нам прича о правилима. Баш си стручњак. Ко Дуло. Човече не лупетај. Знак СТОП све мора пропустити. И да нема никог у раскрсници овај на знаку Стоп мора да сам стане. Нема везе што иде право. Наравно први иде црвени јер се налази на путу исте важности и нема саобраћног знака који га обавезује. Овај што излази на улицу са првенством је после а знак Стоп последњи. Е мој саобраћајац.

    • 20. decembar 2017 | 12:13

      Strsljen

      @Ја! И нико Мој.

      Sinak, potpisi se, da znamo koji si i sta vozis, da se sklonimo.

  • Zagondzija

    20. decembar 2017 | 10:02

    Gluposti stavi semafor i ne zamaraj narod

  • Mistik

    20. decembar 2017 | 10:01

    Dobro, bar su se svi slozili da crveni prolazi prvi.

  • Vlaja iz Niša

    20. decembar 2017 | 10:00

    Zeleni, braon, pa tek onda tuturundzasti. I sve to samo zato sto je vodostaj mali.

  • roki

    20. decembar 2017 | 09:57

    Kad bi citali sta pise gore onda bi znali tacan odgovor da ne nagadjate i pogresno vozite . Ovo je lako kad bi gresili u njemacku odma bi imali udes , ali posto kod nas niko nije siguran jel ima pravo . Bolje ceka dok neko nemane da vozi. To je katastrofa

  • Momir

    20. decembar 2017 | 09:56

    Meni je receno: znak STOP znaci da stanes i propustis sva auta na raskrsnici, kad je cisto, ti prodjes.

    • 20. decembar 2017 | 10:15

      Марко

      @Momir

      Тачно тако,али у овој ситуацији је другачије,стоп значи да обавезно станеш,а троугао да успориш скоро до заустављања,пошто је овај са стоп знаком ипак десни жутом,онда има предност.

  • dudule

    20. decembar 2017 | 09:55

    Crveni put sa prvenstvom prolaza ide prvi, zuti jer je na putu koji se ukrsta sa putem sa prvenstvom prolaza, a onda plavi jer ima stop...plavi bi imao prednost nad zutim samo u slucaju da je i ispred zutog znak stop ...

  • Mirko

    20. decembar 2017 | 09:53

    Crveni, plavi,zuti. Plavi I zuti mailaze na put sa prvenstvom prolaza zuti mra da propusti plavog

  • Desha

    20. decembar 2017 | 09:51

    ...a pravilo desne strane?

    • 20. decembar 2017 | 10:23

      Maki

      @Desha

      Sta ce ti pravilo desne strane imaju znakovi

    • 20. decembar 2017 | 10:41

      dudule

      @Desha

      Pravilo desne strane vazi samo ako raskrsnica nije regulisana svjetlosnom signalizacijom tj semaforom, ili znakovima...posto ovde postoje znakovi znaci ne primjenjuje se pravilo desne strane nego se postuju znakovi...

  • Jedan bezobrazan

    20. decembar 2017 | 09:50

    Sva trojica voze VW, sudar je neminovan.

  • Dani

    20. decembar 2017 | 09:45

    Crveni, plavi, žuti

  • Petar12

    20. decembar 2017 | 09:34

    Crveni jer je put sa prvenstvom prolaza, zuti jer plavi ima znak stop pa onda plavi...

  • draleRS

    20. decembar 2017 | 09:33

    crveni,zuti ,plavi

  • borisdelija

    20. decembar 2017 | 09:31

    Pao bih ....

  • Ja sam ja

    27. april 2017 | 02:13

    Pa ne stoji dzabe da ovde mnogi iskusni vozaci grese...da pojasnimi u ovoj situaciji je saobracajna signalizacija lose postavljena, jer ako je trougao na jednoj strani onda i na drugoj treba da bude, na primer...druga stvar zbog cega se ovde vodi rasprava je da je redosled "crveni, plavi, zuti" evo i objasnjenja, crveni naravno jer je na putu saprvenstvom prolaza, e sad zasto plavi a ne zuti kad je ovom stop a ovom trougao? Pa ta dva znaka su ustvari iste vaznosti, u ovom slucaju pogotovo, zato tu stupa pravilo desne strane...opet kazem, lose postavljena signalizacija...a tu vecina ljudi grese na ovakvom primeru, bas kad sam isao u autoskoli na casovima teoretskim profesor nam je bas na ovu situaciju skrenuo paznju i objasnio

    • 24. septembar 2017 | 15:09

      Nehat iz Skoplja

      @Ja sam ja

      Odgovor ti je tacan ali su i znaci dobro postavljeni... Imate vakvu situaciju u Splitu raskrsce ul. Mostarske i Sarajevske ako se ne varam

    • 20. decembar 2017 | 10:31

      Maki

      @Ja sam ja

      ja idem putem sa prvenstvom ti si plavi sudarimo se moje auto vrijedi 30 000eur cije osiguranje KOME PLACA štetu sta mislite pametnjakovići

    • 20. decembar 2017 | 10:42

      Beranje

      @Ja sam ja

      Bravo

  • V.

    23. decembar 2016 | 16:41

    Koliko su mene ucili u auto skoli, STOP je STOP, i nema nikakvih pravila mimoilazenja i ostalih gluposti. Stajes i pustas one koji imaju "Nailazak na put sa pravom prvensta prolaza gde zaustavljanje nije obavezno" jer ti je zaustavljanje znakom STOP obabezno u svakom mogucem slucaju. STOP je STOP i na STOP stajes uvek i zauvek

    • 7. april 2017 | 22:55

      Gojko

      @V.

      Nemas ti pojma. STOP ti govori da staneš i da vozila koja nisu sa tvog puta imaju prvenstvo prolaza. Za vozila koja su na istom putu(smeru) kao i ti koja skreću se primenjuje susretanja. STOP ne govori da žuti ima prvenstvo jer isto tako i žuti automobil može da ima ispred sebe znak STOP a onda bi se ti i on čekali beskonačno.

  • Flojd

    23. decembar 2016 | 00:26

    Dal vi ljudi imate dozvole i kako ste ih dobili? Crveni,plavi,zuti...crveni na putu sa prvenstvom, plavi i zuti na sporednom putu,plavi hoce pravo a zuti hoce levo, a kad puste crvenog ide plavi, jer ide pravo i zuti ima da ceka jer plavom sece putanju!

    • 23. decembar 2016 | 11:14

      Luta

      @Flojd

      CRVENI, PLAVI pa ŽUTI, Wauuu... PLAVI udario u ŽUTI. Inspektor saobraćja na licu mesta, ko je kriv?? Jedan od auta nije imao nikakav znak apsolutnog stajanja, a drugi jeste. Ko je kriv za inspektora??

  • marko

    22. decembar 2016 | 22:48

    prvo ide crveni plavi pa zuti na kraju.

  • armin

    22. decembar 2016 | 22:31

    Crveni posto je na glavnom putu a onda idu sa sporednog puta sa znakovima stop i tu ide praavilo desne strane to jest ide plavi pa onda zuti auto...

  • Goca

    22. decembar 2016 | 15:27

    Prvo crveni, žuti pa plavi. Ovakvu raskrsnicu sa tri različita znaka nisam videla. Verovatno logika.

  • goran

    22. decembar 2016 | 13:02

    ovo jedino u Srbiji vidjam iako je samo test da putevi iste vaznosti imaju razlicite znakove,uvek tezite da se igrate sveznalaca umesto da kao i u praksi sto se desava takva pitanja i stavljate u tekst a ne trik pitanja,voleo bih vas da vidim da u voznji imate vremena da ovoliko razmisljate ili osmatrate oko vas da li je drugaciji znak na drugoj ili trecoj strani,vec radite ono sto znak ispred vas nalaze...

  • Kaya

    22. decembar 2016 | 12:30

    1. Crveni 2. Plavi 3. Žuti Crveni ide prvi zato što je na putu sa pravom prvenstva,a trougao(znak koji daje prvenstvo) i znak stop u ovoj situaciji su iste vrednosti zato se primenjuje pravilo desne strane i po pravilu desne strane prvenstvo ima plavi automobil.:)

    • 20. decembar 2017 | 10:33

      Инструктор

      @Kaya

      Никад и нигде у свету знак СТОП и црвени троугао не могу имати исто значење, конкретно у овом случају не може се применити правило десне стране јер знак стоп значи да сви остали имају предност, да је знак стоп на обадве стране тад би важило правило десне стане.

  • Pera Kojot

    22. decembar 2016 | 12:05

    Pozdravljam ovakakav clanak! Prema komentarima je jasno da je jako potrebno da svi ucesnici u saobracaju preispitaju svoje i onako tanko poznavanje pravila, propisa i znakova u saobracaju.

  • Sinisa

    22. decembar 2016 | 11:25

    Pa ovo je strasno,svi vi koji bi propustili zutog pre plavog nazad na polaganje,oduzeti dozvole po kratkom postupku. Zamisli da ste u vozilu,normalno guzva u saobracaju nedo Bog da postoji ovakva raskrsnica.. Bas vi imate vremena da gledate koji je znak nasuprot vaseg trougla.Normanlo pratite svoj znak i prema tome se ponasate u saobracaju. Crveni,plavi,zuti.

    • 23. decembar 2016 | 11:33

      Luta

      @Sinisa

      Ova situacija nije u sred gužve i beograda. Može biti u jutarnje sate i van grada. Znak STOP je apsolutno stajanje dok su druga vozila u blizini i kretanju.--sad; Da plavi udari u žuti, šta bi se konstatovalo? Da je žuti kriv jer nije propustijo prvenstvo plavom sa desne strane? To znači da izbacujemo iz obzira ovaj znak STOP i dajemo pravo plavom autu? Po mnogima ovaj znak Stop je đabe izmišjen kako ja vidim

  • Nenad

    22. decembar 2016 | 10:55

    Crveni automobil pa plavi a onda zuti zbog toga zato su I plavi I zuti na putu iste vaznosti

  • Ogi

    22. decembar 2016 | 09:55

    Zuti, plavi,crveni

  • Pera

    22. decembar 2016 | 09:30

    Moze biti crveni plavi zuti i ako je tako zato ljudi i ginu jer je znak znak

  • Joske

    22. decembar 2016 | 09:00

    Resenje je sledece: 1.Crveni 2.Plavi pa 3.Zuti. Obrazlozenje: Svima je jasno da crveni ide prvi i tu nema dileme, ali ovo je i jedini slucaj gde STOP ima prednost u odnosu na trougao. Zuti se nalazi ispred trougla, odnosno ispred puta sa pravom prvenstva i on mora da saceka da prodju svi, on ne zna koji je glavni put, zna samo da njegov nije, svi ostali bi mogli biti.

    • 22. decembar 2016 | 09:23

      Ivan

      @Joske

      Postovani...znakovi kojima je regulisano pravo prvenstva prolaza u raskrsnici,namenski su razlicitog oblika i takvi su da bismo ih,iz svake tacke gledista videli i zakljucili koji je znak u pitanju,svaki je jedinstven i ne moze se pomesati sa onim drugim tako da u datoj raskrsnici svi ucesnici jasno vide o cemu se radi...vozilo ispred koga je znak stop ide poslednje i to je jasno! Hijerarhija saobracajnog znaka je jasno definisana i ne postoji pravilo:ja idem pravo i niko meni ne moze seci put...

    • 22. decembar 2016 | 09:25

      Goran

      @Joske

      Žuti zna da ima "obrnuti trougao", pa stoji.. A plavi zna, tj vidi da ima STOP, pa i on stoji. Primeni istu logiku i za plavog i za žutog... Svako od njih gleda "svoj" znak. Valjda je smisao da raskrsnica bude logično i smisleno regulisana, a ne da stvara nedoumice. Zbog toga je ovakva raskrsnica samo teorijsko pitanje, a u praksu nema smisla i bila bi veoma opasna.

    • 22. decembar 2016 | 10:57

      Rale

      @Joske

      Resenje je tacno iako obrazlozenje nije. Znakovi stop i trougao su znakovi jednake vaznosti te se iz tog razloga primenjuje pravilo desne strane.

  • braca limar

    22. decembar 2016 | 08:23

    ovakva raskrsnica ne postoji

  • Kiza

    22. decembar 2016 | 07:46

    Ja mislim da sva trojica treba da stanu i da cekaju dok se ovde ne resi ko ima prednost, ili neka se okrenu i svaki vrati odakle je dosao i u buduce izbegavaju ovu raskrsnicu. Eto. :)

  • Tekija

    22. decembar 2016 | 07:25

    Ja sam svoju dozvolu pocepao I spalio upravo sada,ne zbog toga sto ne znam vec zbog toga sto mi je pored toliko vas sigurnije da ne napustam sigurnost svoga doma.

  • Mare

    22. decembar 2016 | 07:21

    To je za vas beogradjane spansko selo!!!

  • Palivoda

    22. decembar 2016 | 07:08

    Ja bi proterao taj plavi

  • Ko sve danas vozi!!!

    22. decembar 2016 | 03:33

    Koliko procentualno netačnih odgovora! Pa ovo znači da oko 40% ljudi bi potencijalno moglo da izazove saobraćajnu nesreću i nekoga da povredi ili ubije u raskrsnici! Da ne govorim o onima koji bi u situaciji gde su oni žuti auto napravili prekršaj i još psovali onoga ko je vozio plavi auto ili izašli da se obračunaju sa njim ako bi ovaj sa plavim autom pokušao da prođe nakon crvenog, a pre žutog.

  • Boris

    22. decembar 2016 | 03:23

    Trik pitanje u stvarnosti ne postoji takva situacija crveni, plavi pa zuti

  • Japanac

    22. decembar 2016 | 03:00

    Ovo je apsurd. Ovako nemoze da se regulise raskrsnica . Dolazi do sukoba zakona saobracaja tako da moj inzinjeru idi u penziju . Pozdrav

  • 100

    22. decembar 2016 | 02:45

    Molim telegraf da ponovo kontaktira profesora i da detaljnije objasni zasto zuti ide zadnji.Ja znam da je tako .

  • Kizo

    22. decembar 2016 | 02:42

    I...??? Sta bi sad, soferi :D hahahah dooobro smo mi i zivi ;)

  • Nikola

    22. decembar 2016 | 02:21

    Zasto, onda sluze oni znakovi.

  • Pax

    22. decembar 2016 | 02:04

    Smatram da svima sto nisu tacno odgovorili a imaju vozacke dozvole, iste treba oduzeti I poslati ih na ponovno polaganje!!!

  • Nebitan

    22. decembar 2016 | 01:39

    I još jedno pojašnjenje. To što na stop moraš stati, nigde ne piše da trougao ima prednost nad znakom stop. Svakako oboje na putu koji nema prvenstvo i zato ide pravilo desne strane. I da dodam, da ako postoji ovakva raskrsnica, da je to greška, jer je logično da je isti znak sa obe strane puta koji nema prvenstvo.

  • Nebitan

    22. decembar 2016 | 01:37

    Strašno koliko ljudi misli da kad ideš pravo imaš prednost. Recimo nailaziš na T raskrsnicu. Gledaj slovo T, ideš odozdo na gore i skrećeš desno, nema znakova. A nailazi auto koji ide sa leva na desno tj pravo i mora da te propusti i ako skrećeš. Jednostavno pravilo desne strane.

  • pp

    22. decembar 2016 | 01:35

    Stop ne znaci propustanje svih vozila. Stop znaci "stani kod znaka pa polako produzi do linije raskrsnice, pa ustupi prvenstvo onom ko ga ima, ako ima takvih." Onaj sto ima trougao nema prvenstvo u odnosu na ovog sto ima "stop". Trougao ne znaci "ustupi prvenstvo" vec znaci "nailazis na put sa prvenstvom, produzi oprezno do linije raskrsnice pa ustupi prvenstvo onome ko ga ima". U trenutku kada su vozila na liniji raskrsnice znaci su vec odigrali svoju ulogu i pocela su da vaze pravila, narocito pravilo desne strane. Zato onaj sto je imao stop ima prednost u odnosu na onog sa trouglom.

  • Nebitan

    22. decembar 2016 | 01:21

    Između plavog i žutog primenjujemo pravilo desne strane! A to to skreće, a ko ide pravo apsolutno nema uticaj.

  • Nenad

    22. decembar 2016 | 01:13

    Zuti nailazi na put sa pravom prvenstva, tko da mora da propusti crvenog da prodje. Tako da prvi ide plavi , pa zuti i na kraju plavi koji mor da stane i propusti ostala vozila.

  • Mira Zigic

    22. decembar 2016 | 00:00

    e treba dobro savladati gradivo a ne dobiti "vozacku" preko veze.Zato nam GINU MLADI VOZACI.

  • Milan

    21. decembar 2016 | 22:39

    Jednostavno,samo dobro pogledati znakove,pa prvenstvo i jo je to...

    • 22. decembar 2016 | 07:23

      dr

      @Milan

      daj bre, stop je uvek bio stop, kakvo je ovo p.oseravanje

  • Pera

    21. decembar 2016 | 22:24

    Vi bre ne razlikujete znakove obavestenja od znakova izricitih naredbi

  • Vlada

    21. decembar 2016 | 22:18

    U zemljama sa visokom saobracajnom kulturom nekog ko bi ovako regulisao raskrsnicu ili pomislio da takvo pitanje postavi u auto skole verovatno bi ga poslali u najblizu psihijatrijsku kliniku na posmatranje.Sta ako ono nije znak put sa prvenstvom prednosti nego prestanak puta sa prvenstvom prednosti , niko nevidi,sve je moguce u nasoj Srbiji.

    • 22. decembar 2016 | 00:01

      Batanis

      @Vlada

      Da je taj znak sa prestankom prvenstva on bi stajao najmanje 50 m od raskrsnice

  • Pera

    21. decembar 2016 | 22:18

    Znak stop je obavezno zaustavljanje vozila i propustanje svih ostalih ova vasa glupost bi bila ispravna samo da je i sa druge strane bio znak stop,prema tome ne bunite vozace nego idite polazite vozacki da biste nesto naucili

    • 22. decembar 2016 | 05:33

      Maki

      @Pera

      Bravo

    • 22. decembar 2016 | 12:12

      Pera Kojot

      @Pera

      Da, obavezno zaustavljanje i propustanje vozila sa prvenstvom prolaza - zuti to nije. Jako gresis i ne vidim cemu tolika ljutnja pogotovo sto nikako nisi u pravu!

    • 22. decembar 2016 | 12:18

      Rale

      @Pera

      Obavezno zaustavljanje i propustanje ostalih ucesnika sa prvenstvom prolaza...mogao bi i ti Pero da obnovis gradivo...

  • TESLA

    21. decembar 2016 | 22:03

    Nemanja vole nepismeni crveni ima peavo prolaza pa zatim plavi pa onda zuti Konju ko ti daobdozvolu

  • Batanis

    21. decembar 2016 | 22:02

    Po mom misljenju kako su postavljeni saobracajni znakovi, tri vozila se nalaze na putevima razlicitih vaznosti ili kategorija.Plavo vozilo ne menja pravac ali se ono posle raskrsnice ukjucuje na put vise vaznosti gde se nalazi zuto vozilo.Znakove razlicitog oblika su izmislili pametni ljudi a nase je da ih se pridrzavamo

  • El...

    21. decembar 2016 | 22:01

    Crveni , plavi , zuti ! Crveni ima prvenstvo , plavi i zuti imaju Stop , ali plavi dolazi zutom s'desne strane ...

    • 22. decembar 2016 | 01:41

      pp

      @El...

      Tacno tako. Trougao i stop su prakticno isti znak, osim sto kod stopa moras da stanes kod znaka, pa opet na samoj raskrsnici, ako ima potrebe, a kod trougla ne moras da stanes kod znaka, vec samo na raskrsnici, ako ima potrebe.

    • 22. decembar 2016 | 05:35

      Maki

      @El...

      Bože koji neznanci

    • 23. decembar 2016 | 11:03

      Luta

      @El...

      Bravo senjor EL. Ti si velika opasnost na putu! CRVENI, PLAVI pa ŽUTI po tvom. Prvo, žuti auto nema znak STOP, već znak propusta. A PLAVI auto ima apsolutno stajanje, STOP. Sad pitanje za tebe; PLAVI auto da udari ŽUTI, ko je kriv po tvom?? ŽUTI auto koji nema nikakav znak obaveznog stajanja, ili PLAVI koji ima apsolutni znak stajanja, STOP? Šta konstatuje inspektor saobraćaja na licu mesta? Ko je kriv? Ili ovaj znak STOP nema nikakve važnosti za tebe...

  • BB

    21. decembar 2016 | 21:42

    Prvo ide crveni jer se nalazi na putu s prvenstvom prolaza,zatim zuti pa plavi.Plavi ima znak STOP pa mora da propusti zuti auto

    • 21. decembar 2016 | 22:48

      Mladen

      @BB

      To je jedini tačan odgovor a ovi svi zajedno sa školom za vozače bi trebali ponovo u auto školu. Vozilo sa stop znakom je naj zadnje . Ako bi žuti imao isto stop onda bi situacija bila drugačija.

  • NN

    21. decembar 2016 | 21:33

    Zaustavio policajac Muju. Vozacku dozvolu molim. Ma nemoj kaze Mujo idi u Doboj pa si sam kupi, ja sam moju skupo platio.

  • hulk

    21. decembar 2016 | 21:17

    Onaj ko ne zna prvenstvo prolaza na pvoj raskrsnici ne bi trebalo ni na igrici da vozi kola....

  • Igor

    21. decembar 2016 | 21:16

    Zasto postoji stop znak inzinjeru trebalo bi da ga nema a postavlja se pitanje zasto se po obliku razlikuje od drugih?

  • Pametno!

    21. decembar 2016 | 21:12

    Ovaj sto je ovo napisao kao tacan odgovor neka prouci malo testove! Pa ljudi covek ima znak stop(obavezno zaustavljanje), pa kakvo zadrzavanje putanje kretanja! Da nema stop, e tada bi bilo ovo sto je napisano kao resenje. Polozio sam sa maksimumom! Znam o cemu pricam.

    • 22. decembar 2016 | 05:10

      Marija

      @Pametno!

      aj samo nemoj da vozis molim te da ne bi mi neduzni ginuli

    • 22. decembar 2016 | 05:39

      Maki

      @Pametno!

      Druže toliko sam razočaran kad vidim šta ljudi lupaju vidiš ti njih oni nemaju pojma toliko njih daje prednost plavom vozilu koji ima stop.

  • Čika Sima

    21. decembar 2016 | 21:01

    Crveni prvi ide jer se nalazi na glavnom putu sa znakom prednosti, a zatim plavi jer ne može žuti da seče .

    • 23. decembar 2016 | 10:39

      Luta

      @Čika Sima

      I kad plavi udari u žuti, ko je kriv? Šta konstatuje saobraćajac? Kako ovaj plavi što imao apsolutni STOP, udario ovog žutog koji nije imao nikakav obavezni znak stajanja?? Po vašem ovaj znak STOP nema nikakve vrednosti, mogao bi i da se izbaci iz upotrebe? Vi ste velika OPASNOST na putu gospodine. Ako dobro neznate vrednosti znakova za autosaobraćaj, kao što su njihovi oblici, njihove boje i napisi, ja vam preporučujem da ih mnogo bolje naučite i bećete sigurni da stignete nezbedno na poželjeno mesto. Stećan put

  • Nemanja

    21. decembar 2016 | 20:52

    Opet ste papci zbog trika. STOP je znak od pet uglova a znak žutog auta je trougkast ( izlazi na put sa prvenstvom prolaza) a crvenog izgleda isto trouglast. I sta reci?

    • 22. decembar 2016 | 11:06

      Nikola

      @Nemanja

      O čemu ti pišeš, majke ti? Kakvih 5 uglova na znaku STOP? Brojiš uglove na saobraćajnom znaku? Čoveče, teško da si ti normalan...

    • 20. decembar 2017 | 10:17

      Građanin

      @Nemanja

      Nemanja, nemala te majka.

  • Vladimir

    21. decembar 2016 | 20:51

    Zaustavlja policajac Muju i kaže Gospodine ja moram da vas isključim iz saobraćaja A Mujo će: Neeemmmoj mmaterrreti jedva sam seee uukkključioo

  • Klikeras

    21. decembar 2016 | 20:36

    Nije ni cudo sto se desavaju saobracajne nesrece kakve budale postavljaju znakove...

  • Zeljko

    21. decembar 2016 | 20:25

    Kao prvo nemogu na ovakvoj raskrsnici biti tri znaka nego dva put s prvenstvom i uslov ili put s prvenstvom i stop a nikako tri

  • ZOR-AN

    21. decembar 2016 | 20:21

    Znak stop je izričit i obavezno se staje, svuda u svetu, a po ovome ispada da ima prvenstvo nad znakom izlaska na put sa pravom prvenstva. To verovatno samo u Srbiji i samo po tumačenju dotičnog, bez zdrave logike.

    • 22. decembar 2016 | 05:43

      Maki

      @ZOR-AN

      Ne dotičnog već dotičnih ima ih koliko hoces. Gdjesu oni polagali?

  • Bivši zvezdas

    21. decembar 2016 | 20:08

    Kako moze da stoji znak stop plavom, a trouglasti znak za vozila iz suprotnog smera? Ovo je trik pitanje. Ili su iz oba smera znači" ukrštanje sa putem sa prvenstvom prolaza" ili je znak stop obojici.

    • 21. decembar 2016 | 20:30

      lola

      @Bivši zvezdas

      Ne mora da bude isti znak stop u oba smera. Npr: Moze da bude da je tu smanjena vidljivost i da mora znak stop, a da na gornjem delu raskrsnice nije potreban znak stop jer je preglednost raskrsnice dobra.

    • 21. decembar 2016 | 21:04

      Dragan SA

      @Bivši zvezdas

      U stvarnosti tako bi trebalo da bude, ali ovde je raskrsnica koja je regulisana znacima koji kako stoji u zakonu o saobracaju (barem tako je bilo kada sam ja polagao),moraju da se postuju,mada kod nas je sve moguce

  • Sajo

    21. decembar 2016 | 20:08

    Zuti nesme da sece Put plavom tako da mora da ga propusti posle crvenog.

  • Stanovnik

    21. decembar 2016 | 20:06

    Ovo nije normalno.

  • Sajo

    21. decembar 2016 | 20:01

    Crveni plavi Pa zuti

  • Sunshine

    21. decembar 2016 | 19:58

    Netacno. To pravilo vazi ako su oba auta na putu da istim znakom . Stop je stop a trougao je zna se sta. Crveni, zuti pa plavi i nelupajte. Gde moze auto sa znakom stop da ima prednost.

    • 22. decembar 2016 | 02:19

      Pax

      @Sunshine

      Moze jer idu iz suprotnih smerova, posto zuti automobil skrece, time plavi ima prednostkad prodje crveni, jer ne menja rutu nego ide pravo

    • 20. decembar 2017 | 10:10

      Extrasranje

      @Sunshine

      Znak stop i obrnuti trougao su isti znaci. U Americi si dužan da stanes na oba,samo se kod nas izmišlja..

  • IdiDucaBL

    21. decembar 2016 | 19:57

    Vozim dugo godina i tako zaradjujem ne mogu da vjerujem da ovdje postoji ikakva dvojba crveni plavi i na kraju zuti na istoj je cesti kao i plavi ali mora da saceka jer mijenja pravac tj. Skrece

  • Gordon Frimen je iz Pozarevac

    21. decembar 2016 | 19:43

    Svasta, pa u praksi niko ziv ne i znao da tako treba-ja prvi.

    • 21. decembar 2016 | 21:22

      Gordon Frimen je iz Pozarevac

      @Gordon Frimen je iz Pozarevac

      I zaboravio sam da napisem da ne bih voleo da se susretnem sa doticnim diplomiranim inzenjerom, posto ima da pobrkam nesto sigurno.

  • Dragan SA

    21. decembar 2016 | 19:43

    Meni stvarno nije jasno gde ovaj dipl. inž. saobraćaja zavrsi skolu.Ja kada sam polagao, nije bilo privatnih skola i mene su naucili da trouglasti znak znaci ukrstanje puta sa putem prvenstva prolaza,i ako nema nijedan automobil na tom putu nisi obavezan da stajes,a stop je stop OBAVEZNO zaustavljanje,a pravilo susretanja ja nikada nisam cuo da postoji u saobracaju.

  • Damnjan

    21. decembar 2016 | 19:39

    Crveni,zuti i na kraju plavi,ne moze niko da me ubedi u suproto,zna se cemu sluzi znak STOP tako dabatalite sa tim glupim pitanjima a jos glupljim odgovorima. . . :-)

  • Danko

    21. decembar 2016 | 19:30

    Crveni, Žuti i Plavi.

  • Danko

    21. decembar 2016 | 19:27

    Crveni, Žuti ,Plavi.

  • Ser

    21. decembar 2016 | 19:22

    Uvek se prvo gleda znak ili semafor. Posle toga uvek prednost ima ko ide pravo pa onaj ko skrece. Ako svi skrecu, prvenstvo ima onaj koji skrece desno (ne sece srednju liniju putanjom). To sa skretanjem znaci ako je put iste vaznisti i bez semafora normalno.

    • 21. decembar 2016 | 20:20

      lola

      @Ser

      Ako si zelo da nas nasmejes uspeo si 100%. Ali ako si ozbiljan... Ne znam sta bih ti rekao.

    • 21. decembar 2016 | 21:16

      IdiDucaBL

      @Ser

      Hahahha ovo sto pricaju to nije tacnoo☺

  • Miki

    21. decembar 2016 | 19:17

    tacan odgovor je.. crveni zuti plavi

  • Semajlirane pufne

    21. decembar 2016 | 19:09

    Crveni,žuti,plavi..prosto

  • ZILE

    21. decembar 2016 | 19:07

    Crveni žuti, pa plavi moje mišljenje.

  • Maksa

    21. decembar 2016 | 19:01

    Pravilo susretanja...e da cujem i taj izraz posle 25 godina voznje...ovaj inzinjer nekavokaci diplomu o klin...kako bre pravilo susretanja ...daj ne lupetaj ....

  • Vlada

    21. decembar 2016 | 18:59

    Ovo nema logike sto ste napisli. Ide crveni pa zuti pa plavi. Kakve veze ima ovaj ako je stop taj sve mora da propusti

  • Djora

    21. decembar 2016 | 18:58

    Taj diplomirani kupi diplomu,zna se ako postoji na raskrsnici sabracajni znak onda se postupa po znakovima a ne tamo neko pravilo susreta ,i zna se sta znaci znak ,,stop,,

  • snj

    21. decembar 2016 | 18:51

    Zuti,crveni,plavi vj mi 100%

  • Vlada

    21. decembar 2016 | 18:40

    Ovaj znak put sa prvenstvom prolaza naci ce te samo na par mesta u Beogradu , ljudi se ne susrecu sa njim pa zaborave koje je njegovo znacenje.U pravu je neko ko je napisao da bi ovakva raskrsnica mogla biti ovako obelezena samo kod nas, u normalnim zemljama se to radi na najlaksi nacin sto jednostavnije da bi onaj ko dolazi na raskrsce prosao sto lakse i sigurnije i da po mogucstvu nepravi guzvu a ne da stane pa da razmislja ko ima prednost .Takve raskrsnice vise govore o tim inzinjerima i njihovom smislu za saobracaj, daj boze da su i oni polozili voznju.

  • Goga

    21. decembar 2016 | 18:28

    E cvrc...ništa više nije kao što je bilo!!!

  • Miroslav

    21. decembar 2016 | 18:23

    Žuti , Crveni pa Plavi. Uvek onaj s desna ima prvenstvo

  • Dusan

    21. decembar 2016 | 18:19

    Koliko pogresnih odgovora a naj vise gresili kamiondzije,kao oni znaju profesionalci a njima je jedino pravilo pravilo jaceg da moraju svi da beze od njih

    • 21. decembar 2016 | 19:22

      Miki..

      @Dusan

      evo ti tacan odgovor od kamiondjije crveni zuti plavi..... pogledaj znakove malo bolje

  • Slobodan

    21. decembar 2016 | 18:12

    Неможе иста улица са једне стране да има стоп а из супротног смера истога правца да има троугао, нека врати диплому овај инг. Оваква раскрсница не постоји зато је нема у тестовима.

    • 21. decembar 2016 | 19:02

      Ovca

      @Slobodan

      Ti jesi Slobodan ali za ispašu

    • 21. decembar 2016 | 19:14

      alf

      @Slobodan

      BRAVO! To sam i ja rekao Ili oba da imaju stop ili oba da imaju trougao

  • Ja

    21. decembar 2016 | 18:04

    Ovakva raskrsnica ne postoji kod nas to prvo, nikada se na raskrsnice ne stavljaju s.znakovi razlicite vaznosti,kao na prikazanoj sliki, mislim na znak stop i trougao. Tako da zato ga i nema na testovima. Nemojte da zbunjujete vozace bezveze.

    • 21. decembar 2016 | 18:46

      Ivan

      @Ja

      Nazalost ovakvo raskrsce postoji.tko ne vjeruje neka dode u zagreb spansko kod vrtica.prvi ide crveni zatim plavi a na kraju zuti.znak stop i znak nailazak na cestu sa prednoscu prolaza su znakovi iste vaznosti.posto plavo vozilo zadrzava smjer ima prednost ispred zutog.bas me ovo krizanje zanimalo i iznenadio sam se kako sam pogresio kada sam rekao da onaj koji ima znak stop mora propustiti sva vozila.i ja sam kao vecina pao na ovome.

    • 21. decembar 2016 | 19:00

      Ti

      @Ja

      Grešiš ima ga u Subotici Aleja M. Tita

  • Milka

    21. decembar 2016 | 18:04

    Naravno da je tako?mora se gledati i polagali smo ?ja pre 30god. Ali sam odma dobro resila?

  • Boban

    21. decembar 2016 | 18:03

    To je moj komentar

  • Sisoje

    21. decembar 2016 | 17:50

    Ljudi nemate pojma. Pa vas 99% bi palo na ispitu.

  • Vlatko Kanižaj

    21. decembar 2016 | 17:47

    Ovako označeno raskrižje nećete naći nigdje, iz prostog razloga , koji bi se magistar prometa išao toliko blamirati i još riskirati moguću tužbu u slučaju prometne nesreće , da tako iznaći raskrižje....

  • botafogo

    21. decembar 2016 | 17:47

    Crveni,plavi,zuti....Ne mogu da verujem, kako ne poznajemo, saobracajne propise...Jeste li vi kod privatnika polagali?

    • 21. decembar 2016 | 18:16

      Srbin

      @botafogo

      Kako mislis da drugi ide plavi... kad mu jasno stoji znak STOP...on ide poslednji

  • Dab

    21. decembar 2016 | 17:39

    Alarmantno je da 40% vozaca nezna pravila...

  • sanja

    21. decembar 2016 | 17:36

    Zuti je prvi,crveni pa plavi ide poslednji,obratite znakove i desnu stranu narovno po prednosti!!!

  • Ja

    21. decembar 2016 | 17:35

    Naravno da je ovo pokrenuo neko ko bi voleo da je pametan. Zbog ovakvih putara koji postavljaju znakove u zavisnosti na koju nogu su ustali nam je i ovakvo stanje u saobracaju. Vozaci cu (po njima svi psihopate) a kratere na putevima, raskrsnice sa nelogicnim znakovima, ogranicenja kao da se vozimo zapregom...itd...ma za to su krivi opet vozaci.

  • Batanis

    21. decembar 2016 | 17:30

    A posle svega mislim da bi bilo posteno da svi koji su netacno glasali i koji su u komentarima nepravilno odgovorili podju na besplatne dopunke casove da ne prave guzve u saobracaju.

    • 21. decembar 2016 | 21:33

      Slobodan

      @Batanis

      У Београду има преко 3000 улица нема ни једна оваква раскрсница. Нека се јави иједан возач који је платио казну што је прекршио ово првенство пролаза!

  • Dudule

    21. decembar 2016 | 17:28

    Posle ovakvih odgovora strah me da sednem u kola

  • Oo

    21. decembar 2016 | 17:27

    Onaj ko mi kaze prvo plavi oduzeo bi mu vozacku dozvolu dozivotno !

  • milica golubac

    21. decembar 2016 | 17:26

    Auuu pa ja bolje znam pravila usmeno nego kada vozim.. ovo sam resila u dve sekunde.neka neka naucicu i ja da vozim..

  • duki

    21. decembar 2016 | 17:25

    Crveni,plavi,zuti...crveni ima prvenstvo prolaza a za ova dva pravilo desne ruke vazi

  • Aleksicv@yahoo.com

    21. decembar 2016 | 17:24

    Знак стоп је знак који зауставља возила а трокут је јачи од стопа јер возило није обавезно да се заустави у односу на возило где је знак стоп.??

    • 21. decembar 2016 | 18:30

      Goga

      @Aleksicv@yahoo.com

      Slažem se!!!

    • 21. decembar 2016 | 18:33

      Amin

      @Aleksicv@yahoo.com

      Ali mu preseca put, pravilo vozilo iz suprotnog smera.

  • Maher

    21. decembar 2016 | 17:20

    Priznajem gresku :)

    • 21. decembar 2016 | 18:17

      Bane

      @Maher

      Ovo u praksi ne postoji, a teoretski je moguće.

  • Kajakalo

    21. decembar 2016 | 17:20

    Ni 30% tačnih! Malo nas gine koliko nemamo pojma o saobraćaju!

  • zu

    21. decembar 2016 | 17:12

    crveni ide putem sa prvenstvom prolaza tako da on ima prednost i prolazi prvi. zuti ima trougao, on prolazi drugi. plavi jedini ima stop, tako da on prolazi treci.

  • Ugy

    21. decembar 2016 | 17:09

    Prvo i prvo ne znam kako bi mogli ovako biti postavljeni znakovi da je sa jedne strane stop a s druge trougao

  • Marko

    21. decembar 2016 | 17:08

    Crveni plavi zuti

  • Dragan

    21. decembar 2016 | 17:07

    Crveni,plavi,zuti

  • Radovan

    21. decembar 2016 | 17:07

    Crveni žuti plavi.

  • Miki

    21. decembar 2016 | 17:04

    Crveni ima prvenstvo prilaza, pa plavi jer ima trougao i onda zuti posto ima znak stop

  • Ax

    21. decembar 2016 | 17:03

    Tacno je 17h i 3min. 05sek. Odgovor je...

  • Veseli

    21. decembar 2016 | 17:02

    Prvo ide crveni, jer se nalazi u ulici sa pravom prvenstva. Zatim, prednost ima žuti, jer ima znak obrnuti trougao, sto znaci nailazak na ulicu sa pravom prvenstva. Tek na kraju prolazi plavi auto, jer ima znak Stop i dužan je da propusti sve učesnike u saobraćaju na raskrsnici. Pretpostavljam da se vozači mogu zbuniti zbog pravila desne strane ili zbog pravila da prednost ima vozilo koje zadržava pravac kretanja, ali saobraćajni znaci koje sam pomenuo imaju "veću snagu" od ovih pravila...

  • Vladimir

    21. decembar 2016 | 16:58

    Mnogi zaboravljaju i zanemaruju linije na kolovozu a prema njima imaju i plavi i žuti obavezno zaustavljanje a plavi ide prvi jer ne mijenja pravac

  • Vesna Bajic

    21. decembar 2016 | 16:57

    Crveni prednost Zuti trougao ;paznja Plavi stop ceka sve

  • Sandžak

    21. decembar 2016 | 16:57

    Ja sam mislio crveni, žuti pa plavi zbog znakova, ali nije. Može da vozi samo žuti, druga dva moraju da se isključe iz saobraćaja- nisu upalili svijetla :D

  • Gordon Frimen je iz Pozarevac

    21. decembar 2016 | 16:56

    Crveni znak za prvenstvo, zuti nilazi na put sa prvenstvom znaci on drugi i plavi treci posto ima stop i mora da stane.

  • Milena

    21. decembar 2016 | 16:53

    Plavi, zuti, crveni.

  • Goga

    21. decembar 2016 | 16:50

    1.crveni-prvenstvo prolaza,2.zuti-ukr sa pr.prolaza,3.plavi -ima znak STOP

  • milos

    21. decembar 2016 | 16:48

    Kod crvenog se ne vidi I nije lepo pokazan znak...ali predpostavljam da je znak sa prvensvom..tako mi lici...zuti ima uslovno kretanje..dok je plavi duzan da se zaustavi I propusti sve ucesnike...tako je to po mom mislj....mozda sam pigresio

  • Radnuk

    21. decembar 2016 | 16:48

    Crveni, plavi, zuti !!!

  • Neko

    21. decembar 2016 | 16:47

    CRVENI,ZUTI,PLAVI.POGLEDAJTE ZNAKOVE.

  • Titov pionir

    21. decembar 2016 | 16:47

    1 crveni ,zato sto se nalazi na putu prvensva prolaza 2 zuti ,zato sto dolazi na put prvenstva tj glavni put i 3 plavi, tj .posljednji zato sto mora stati zbog znaka" stop" i sve propustiti

  • Sara

    21. decembar 2016 | 16:47

    U vožnji se prvo poštuju policajci,zatim semafori , pa znaci , pa oznake na putu, pa zatim kao posljednja stvar pravila desne strane ti.pravila vožnje. Tako da ide crveni, žuti pa plavi . Crveni je prema znaku i oznakama na putu sa prvenstvom prolaza, žuti ima trougao i u obavezi je da pusti automobile sa glavnog puta, a plavi ima znak stop,što znači da mora da pusti sve sa glavnog puta i one koji na njega pristupljuju. :-)

  • milos

    21. decembar 2016 | 16:47

    Kod crvenog se ne vidi I nije lepo pokazan znak...ali predpostavljam da je znak sa prvensvom..tako mi lici...zuti ima uslovno kretanje..dik je plavi duzan da se zaustavi I propusti sve ucesnike...tako je to po momome...mozda sam pigresio

  • Crven zuti plavGPopovic r

    21. decembar 2016 | 16:46

    Zuti mislim da ima znak prvenstva pa psta crvenog pa zatim krece zuti jer plavi ima znak stop

  • elvit

    21. decembar 2016 | 16:46

    Pošto je plavo auto na putu sa pravom prvenstva jer žuto auto ima znak izlazak na put sa pravom prvenstva ono nema prednost a crveno auto ima stop znak tako da ide plavo,crveno pa tek onda zuto.

  • Srbija

    21. decembar 2016 | 16:44

    Zamisli 37% vozaca bi napravilo saobracajni udes jer su kipili vozacku? Ako je ovo tesko pitanje, kako li izgleda lako? Crveni, plavi, zuti...

  • Kamiondžija

    21. decembar 2016 | 16:44

    Crveni prednost, žuti nailazak na put sa pravom prvenstva i plavi znak stop.

  • Dab

    21. decembar 2016 | 16:43

    Prosto ne mogu da verujem koliko neznalica ima a prave se pametni i jos ugrozavaju tudje zivote.Redosled je crveni ,plavi pa tek na kraju zuti. Glupo mi je sa ovim kupljenim vozackama da objasnjavam zasto ,ima tu i redovnih kao sto su u komentarima anonimus ,vozi misko, itd...

  • deMarko

    21. decembar 2016 | 16:41

    Mislim da ce se vecina ugristi za jezik kada budu videli odgovor. Pogotovu ovi pametnjakovici sa odgovorima tipa da se vozimo biciklom i sl.

  • Zule

    21. decembar 2016 | 16:38

    Crveno plavo zuti pratime znakove

  • Profy

    21. decembar 2016 | 16:37

    Pa eto ko vozi... malo znakovi kazu...crveni zuti pa ondak plavi

  • Milan

    21. decembar 2016 | 16:37

    Crveni,zuti pa plavi

  • Žuti crveni pa plavi

    21. decembar 2016 | 16:34

    Veliki borac

  • Velimir

    21. decembar 2016 | 16:34

    Crveni ,zuti pa plavi!

  • Braco

    21. decembar 2016 | 16:32

    Jasno kao dan. Plavi Ima znak STOP obavezno zaustavljanje. Ovde vazi pravilo desne strane, zuti, crveni pa zatim plavi.

  • Mane

    21. decembar 2016 | 16:31

    Dajte neki dinar za tacan odgovor.

  • Srbenda

    21. decembar 2016 | 16:24

    Crveni jer je u smeru kojim znakom mu dozvoljava prednost, plavi zbog prvenstva prolaza pa zuti...

    • 21. decembar 2016 | 16:43

      MMMM

      @Srbenda

      Plavi ima obavezno stop!!!

    • 21. decembar 2016 | 16:48

      Srbin

      @Srbenda

      Plavi ide poslednji zbog znaka stop... gde ste polagali voznju

  • Ivana

    21. decembar 2016 | 16:23

    Zuti Crveni pa Plavi 100%

  • ja

    21. decembar 2016 | 16:22

    Zuti plavi crveni

  • Petar

    21. decembar 2016 | 16:20

    Pošo crveni nema znaka,a nalazi se na ulici prava prvenstva prvi prolazi,za njim žuti,a polavi poslednji.

  • Kizo

    21. decembar 2016 | 16:20

    Pa... logicno je kada pogledate sliku tj test, da je redosled crveni, zuti, plavi... ali u praksi vi ne vidite koji je znak onome koji dolazi iz suprotnog smera... Tako da njegov trougao znaci isto sto i vama.. npr znak STOP. Verovatno je ta zackoljica da plavi auto nastavlja svojom putanjom, ide pravo, a zuti menja putanju i plavi auto mu dolazi sa desne strane... U ovom slucaju moze biti redosled CRVENI, PLAVI, ZUTI... Pozivate se na pravilo desne strane!!! Pozdrav

    • 21. decembar 2016 | 16:40

      Batanis

      @Kizo

      Kako ne vidis koji znak kad su oni razlicitog oblika i onaj ko je dozvolu posteno dobio to zna.

    • 21. decembar 2016 | 16:47

      Kamiondžija

      @Kizo

      Ne rođo začkoljica je koncentrišemo se na strelice pa negledamo znake

    • 21. decembar 2016 | 17:08

      Luta

      @Kizo

      Po pravilu zakona vožnje, normalno, plavi auto ima STOP. što je apsolutno stajanje dok ima druga vozila u kretanju i bez prvenstva, jer Stop poništava desno prvenstvo. Žuti auto ima znak, propuštanja drugih vozila, ali nije obavezan STOP i prvenstan je nad plavim autom, jer ima obavezan STOP. Po redu normalno bi trebalo da ide, 1 Crveni. 2 Žuti. 3 Plavi. Da žuti auto ima isto Stop, tu bi plavi bio prvenstven nad njim, jer tada prevladava desno prvenstvo ako žuti skreće i seče put plavom kao na slici

    • 21. decembar 2016 | 20:25

      Branko

      @Kizo

      Tačno tako. Ja u raskrsnici moram da pretpostavljam koje znakove imaju vozači suprotno od mene odnosno sa strane. Ako ih odmah ne primetim moram šijuda krivim i gledam jači znak koji stoji naopačke meni. Zato ja onda kojim saobracaj

    • 21. decembar 2016 | 21:18

      Petar

      @Kizo

      Otkud pravilo desne strane kada je znakovima regulisa saobraćaj.

  • Snjezan

    21. decembar 2016 | 16:20

    Nece dozvoli glasanje ali jasna stvar crveni... jer je na glavnom putu, zuti jer je na sporednom putu i ukoliko se niko ne nalazi na glavnom putu nije duzan ni da se zaustavi da bi se ukljucio a zatim plavi jer ima obavezan stop i svi imaju prednost pre njega.

  • Pera

    21. decembar 2016 | 16:20

    Plavi ima znak stop i mora da čeka da se raskrsnica isprazni, crveni mora da propusti žutog jer žuti mu je sa desne strane a oba su na saobracajnici isto ranga-prava prvenstva. Žuti ima apsolutnu prednost jer je na traci sa pravom prvenstva.

  • SV

    21. decembar 2016 | 16:18

    Crveni, Zuti pa Plavi nikako drugacije :)

  • Jana

    21. decembar 2016 | 16:18

    Svakako sva trojica treba da stanu,uspore posebno ovom sto ima stop

  • pedja

    21. decembar 2016 | 16:14

    Zuti ima prednost u odnosu na crvenog jer mu dolazi sa dese strane,a plavi ima znak stop i prolazi zadnji!

  • Filip

    21. decembar 2016 | 16:14

    Zuti crveni plavi

  • redsreds

    21. decembar 2016 | 16:14

    Crveni, jer je na putu prvenstva prolaza. Zatim zuti, jer izlazi na put sa prvenstvom prolaza, a nema znaka stop. Plavi zadnji, jer je jedino njemu znak stop.

  • Jana

    21. decembar 2016 | 16:09

    Zuti pa crveni pa plavi.Zuti i crveni zato sto imaju oboje prvenstvo prolaza samo sto zbog desne strane zuti ide prvi,pa crveni pa plavi koji ima stop

  • Brrr

    21. decembar 2016 | 16:06

    Pravilo desne strane

  • Mita

    21. decembar 2016 | 16:05

    Prvi ide beli pa za njim crni i na kraj narandzasti!!! Ko je daltonista onda nema veze...nacice se u sredini.

  • Nikola

    21. decembar 2016 | 16:05

    Crveni-zuti-plavi

  • Jankovic milan jange

    21. decembar 2016 | 16:00

    Crveni zuti plavi

  • ccccc ..

    21. decembar 2016 | 15:59

    ovakva raskrsnica ne postoji..samo se zezate sa narodom.

  • Suzana

    21. decembar 2016 | 15:58

    Nisam vozac al mislim da prvo ide zuti, crveni pa plavi. Da l' bi mogla poloziti voznju?

  • snezanaee

    21. decembar 2016 | 15:57

    Crveni pravo prvenstva. Ziti ima trokuy. Plavi Stop, ide poslednji.

  • Wollf

    21. decembar 2016 | 15:56

    Ako se siruacija ovih automobola desila u Leskovcu prvenstvo ima Ko je brzi to jest Pobrz

  • Student

    21. decembar 2016 | 15:56

    Ljudi, hajde procitajte tekst,pa komentarisite! Po pravilu je crveni,plavi,zuti, medjutim u praksi tog se malo ko drzi.Vecina ce stajati na stop dok ne propusti sve, dakle, vecina se u praksi drzi rasporeda crveni, zuti, plavi. Htjeli vi neki pihvatiti ili ne, ali po zakonu-pravilu je crveni, plavi, zuti.

  • Zzx

    21. decembar 2016 | 15:55

    Znak stop i tako zvani obrnuti trougao su jedinstvenog oblika bas zbog toga da bi se prepoznali sa svih vozackih strana!!!

  • Zex

    21. decembar 2016 | 15:53

    Crveni,zuti,plavi. Ako je po komentaru ovog u tekstu sto se ova dva puta ne budu iste vaznosti?

  • Maher

    21. decembar 2016 | 15:52

    Žuto-Crveno-Plavo. Pobogu ljudi. Da li je moguce da je ovako los rezultat? Da je ovakvo neznanje. Ko sve danas vozi....

    • 21. decembar 2016 | 16:09

      e, stvarno...

      @Maher

      Vi, ni slučajno ne sedajte za volan!

    • 21. decembar 2016 | 16:11

      redsreds

      @Maher

      I ja se pitam ko sve danas vozi. Kod tebe izgleda nema put sa prvenstvom prolaza, ne gledas znakove ?

    • 21. decembar 2016 | 16:12

      Boki

      @Maher

      I ja se to pitam kad procitam tvoj odgovor

    • 21. decembar 2016 | 16:15

      Texasm86

      @Maher

      Crveno zuto plavo...prati znakove pametni... pravo prvenstva, pa trokut, pa stop...

    • 21. decembar 2016 | 16:23

      Ivan

      @Maher

      Ti bi burazeru odmah pao na ispitu. Zuti mora da saceka crvenog jer crveni ima prvenstvo prolaza. Pogledaj znak koji ima zuti....

    • 21. decembar 2016 | 16:28

      Bojan.

      @Maher

      Crveno zuti plavi.plavi ima stop.zuti nailazi na raskrsnicu sa pravom prvenstva.a crveni ima znak sa pravom prvenstva prolaza.znak je na levoj strani

  • Sakula

    21. decembar 2016 | 15:52

    Pa ko ovo nije znao , nikako za volan. Ovo se uči u odnovnoj školi.

    • 21. decembar 2016 | 16:17

      SV

      @Sakula

      Hahah u osnovnoj ne ucis voznju i poznavanje saibracajnih propisa bar ja nisam :)

    • 21. decembar 2016 | 16:22

      Petar

      @Sakula

      Što ne daš rešenje?

    • 21. decembar 2016 | 16:39

      Bosko

      @Sakula

      U praksi zavisi marka kola i godiste dozvole

  • Bane

    21. decembar 2016 | 15:50

    Ko je ovo resio ovako taj nema blage veze,znak stop ide zadnji bez obzira sto zadržava pravac,jer trougao ima prednost nad stopom uvek

  • Miladinović Vuk

    21. decembar 2016 | 15:46

    Idu crveni,žuti,plavi

    • 22. decembar 2016 | 08:29

      Стеван

      @Miladinović Vuk

      Црвени,плави,жути. Црвени се налази на путу првенства. Плави и жути имају знак стоп али Плави задржава правац.

  • Manjo

    21. decembar 2016 | 15:46

    Crveno plavo zuto

  • Anoniumus

    21. decembar 2016 | 15:45

    Klasično trik pitanje za one što brzaju. I znak stop i znak "obrnuti trougao" spadaju u istu kategoriju znakova i obaveštavaju vozača koji na njih nailazi da nailazi na put sa prvenstvom prolaza. Razlika je što se na zank stop obavezno zaustavlja dok se na trougao ne mora zaustavljati ukoliko nema vozila na putu sa prvenstvom prolaza. Dakle i plavi žuti su obavezni da se zaustave i propuste crveni automobil. Kada ostanu samo plavi i žuti poštuje se pravilo desne strane jer se oba vozila nalaze na putu niže kategorije, dakle posle crvenog ide plavi i poslednji raskrsnicu prolazi žuti automobil.

    • 21. decembar 2016 | 15:54

      Lisac

      @Anoniumus

      Tako je...

    • 21. decembar 2016 | 16:06

      TANJA

      @Anoniumus

      Pravilo desne strane se postuje samo kad na rasktsnici nijednim znakom nije saobracaj regulisan.Sta ce pravilo desne strane tamo gde ima saobracajnih znakova.

    • 21. decembar 2016 | 16:15

      Instruktor Mile iz Kubišnicu

      @Anoniumus

      Da plavi ima isti znak ispred sebe ko zuti onda bi imao prednost prolaska u odnosu na žućka ,ali posto ima znak STOP koji znaci obavezno zaustavljanje....on mora žućka da pusti da ode u pravac koji žucko želi pa makar se žucko pet puta okretao u toj raskrnici ko da je u kruzni tok! Plavom nema mrdanja druže....

    • 21. decembar 2016 | 16:19

      STARI VOZAC, 50 godina vozim.

      @Anoniumus

      Naravno crveni, plavi, pa zuti. Zalosno je koliko vozaca to nezna, pa zato je toliko sudara i nesreca. Instruktori su "jaki" neznaju,pa pola mladih vozaca neznaju ni zmigavca ukljuciti ni kad ulijevo skrecu. E nekad su to bile prave auto skole. Katastrofa!

    • 21. decembar 2016 | 16:45

      Istina

      @Anoniumus

      Kod nas se cesto pravi greska da ljudi tumace da obrnuti trougao ima prvenstvo u odnosu na stop. Prilikom ukrstanja puteva tih vozila, gleda se pravilo desne strane, i prvenstvo ima onaj koji dolazi sa desne strane. Prosto. Ne koristi se pravilo desne strane samo kad nema znakova, nego i kada vozila kojima se ukrstaju pitebi imaju znakove iste vaznosti, da li je to zeleno svetlo na semaforu, stop i obrnuti trougao... Anonimus zna sta prica, verovatno smo kolege :)

  • Zika

    21. decembar 2016 | 15:45

    Crveni,žuti,plavi!

  • Student

    21. decembar 2016 | 15:42

    Samo ne znam sta je ovdje tesko...

  • Vota

    21. decembar 2016 | 15:42

    Ovoga nema na testovima jer ga nema ni u saobracaju nemozejedna ovakva ulica na jednoj strani da ima stop a na drugoj trougao vozac sam od 1975 nisam naisao na takvu raskrsnicu na slici uvek propustaj desnu stranu i nema problema

    • 21. decembar 2016 | 16:09

      JM

      @Vota

      Ako si iz Beograda i ako nije promenjeno bar 30god.ovakva situacija je na slaviji na raskrsnici Beogradske i Srpskih vladara.

    • 21. decembar 2016 | 16:36

      deMarko

      @Vota

      Dodji u Pozarevac!

  • Igor Suvajac Veliko Gradište

    21. decembar 2016 | 15:39

    Prednost ima prvo crveni auto. On ima znak da

    • 21. decembar 2016 | 15:59

      СРБИЈА-КОСОВО-ЗВЕЗДА

      @Igor Suvajac Veliko Gradište

      Стварно?

  • DuhPredaka

    21. decembar 2016 | 15:38

    Žuti,crveni,pa plavi! Zuti ima prednost i dolazi sa desne strane crvenog vozila. Svi polako na dopunske casove. Neznanje ubija!

    • 21. decembar 2016 | 16:00

      СРБИЈА-КОСОВО-ЗВЕЗДА

      @DuhPredaka

      Хахахахахахахахахахаха...

    • 21. decembar 2016 | 16:11

      TANJA

      @DuhPredaka

      Covece kakvo pravilo desne strane na raskrsnici koja je regulisana saobracajnim znacima. To pravilo se primenjuje kad saobracajnih znakova ni semafora nema.

    • 21. decembar 2016 | 16:39

      Braco

      @DuhPredaka

      Pao si vidimo SE za 15 Dana. Crveni, Plavi zatim zuti.

    • 21. decembar 2016 | 16:44

      D

      @DuhPredaka

      Da je tako ti bi odavno bio mrtav.

    • 21. decembar 2016 | 16:49

      dragan

      @DuhPredaka

      tako je ne znanje ubija a sto zuti ima okrenut trougao je tvoje znanje

    • 23. decembar 2016 | 12:15

      Luta

      @DuhPredaka

      Eh ti si naučio da voziš kod "čika Pere" na traktor usred njive. Samo te naučio da propustaš svi koji ti dolaze sa desne strane!! Moj savet, ne iz-la-zi iz njive na putu sa takvo znanje!!!

  • Ha ha

    21. decembar 2016 | 15:37

    Pa zar je ovo teško???

  • cobi ns

    21. decembar 2016 | 15:33

    Crveni,žuti,plavi....to ne znaju???

  • Brzòóki

    21. decembar 2016 | 15:18

    Crveni, žuti, plavi. Crveni - put sa prvenstvom prolaza, žuti - jer je plavom znak stop. Dakle, dok se raskrsnica ne isprazni - nema plavom prolaska.

  • Messi

    21. decembar 2016 | 15:15

    Crvena , zuta , plava.

    • 21. decembar 2016 | 15:26

      zoja

      @Messi

      Pojma nemas. Malo bolje citaj znakove. Plavi ima znak stop prema tome ide poslednji. Naravno crveni je prvi, zuti drugi. Pozdrav

    • 21. decembar 2016 | 15:43

      zivanka

      @Messi

      Ko ovu raskrsnicu ne zna onda treba ponovo polagati testove za voznju

    • 21. decembar 2016 | 15:48

      Vozi Miškooooo....

      @Messi

      Crveni, plavi pa žuti druže zato śto skreće levo a plavi ide pravo.

  • n

    21. decembar 2016 | 15:11

    Meni iskreno nema logike ni da jedan isti put ima sa jedne strane stop a sa druge trougao...u svakom slučaju ovaj kod stopa ide poslednji, a prvi naravno onaj sa prvenstvom...

    • 22. decembar 2016 | 10:25

      Koyot

      @n

      Pa vidis da je za tebe tesko, zuti ide poslednji. Pre njega ide plavi jer zadrzava pravac a zuti skrece levo!

  • Orthodox boys Lj.

    21. decembar 2016 | 15:10

    Pa znakovi i pravila i sve jasno kao dan,crveni sa prednostne pa plavi jer ga zuti ceka pravilo sretanja,ko ovo nije dobro napravio ni na biciklo MOLIM!

    • 21. decembar 2016 | 15:16

      Nia

      @Orthodox boys Lj.

      Plavi ima stop a zuti trougao, ko nezna razliku ni na biciklo MOLIM

    • 21. decembar 2016 | 15:18

      Alex

      @Orthodox boys Lj.

      A ti ponovo u školu na opismenjavanje!

    • 21. decembar 2016 | 15:23

      Zotan

      @Orthodox boys Lj.

      Ctveni zuti plavi

    • 21. decembar 2016 | 15:27

      Mr. Been

      @Orthodox boys Lj.

      a sta sa sa znakom stop prijatelju?

    • 21. decembar 2016 | 15:29

      Maksa

      @Orthodox boys Lj.

      ....pa pogledaj ...bolje plavi ima stop...ne sedaj na biciklo...

    • 21. decembar 2016 | 15:30

      Texasm86

      @Orthodox boys Lj.

      Stop!!!! Prednost crveni, nakon njega trougao, pa tek onda stop... nemas dozvolu sinak

    • 21. decembar 2016 | 15:45

      Grof

      @Orthodox boys Lj.

      Plavi ima znak STOP, znači ima da čeka žutog pa ti misli šta hoćeš.

    • 21. decembar 2016 | 15:51

      Bane

      @Orthodox boys Lj.

      Nemas ti blage veze,stop ide zadnji bez obzira na pravac kretanja

    • 23. decembar 2016 | 12:57

      Luta

      @Orthodox boys Lj.

      Ostavi auto pod šupu i guraj biciklu pored sebe. Sigurnije je za sve nas

  • frka frka

    21. decembar 2016 | 15:06

    Crveni žuti plavi

  • Dragan

    21. decembar 2016 | 15:04

    Prvo ima zeleni a crni na kraju!

  • Saša

    21. decembar 2016 | 15:03

    Crveni, žuti, plavi.

  • Maestro

    21. decembar 2016 | 15:02

    Crveni- plavi-zuti.

  • Arkan

    21. decembar 2016 | 15:02

    Crveni plavi zuti zato sto trougao isti je znak kao stop !

    • 21. decembar 2016 | 15:17

      Nia

      @Arkan

      Onda nebi postojala dva znaka

    • 21. decembar 2016 | 15:31

      Maksa

      @Arkan

      ....u pavu bi bio kada bi umesto znaka stop stajao ...ukrstanje sa putom sa pravom prvenstva prolaza...

    • 21. decembar 2016 | 19:25

      Orthodox boys Lj.

      @Arkan

      Hvala ti Arkane ... Ima nade, ovi sto su meni odgovarali verovatno voze od kuce do seoske prodavnice ... Bilo bi glupo objasnjavati stop i dolaz na prednostnu cestu ovim sa suvise pameti... Zato i jeste tako kako je u Srbiji najvazniji zakon jacega, jad !

    • 23. decembar 2016 | 13:06

      Luta

      @Arkan

      E baš nije isto zemljak. Prostudiraj bolje značaj znakova i nemoj kako ti zamišljaš. Jer bi mogao jednog dana na lošu stranu nekog kamiona da se nađeš

  • Šone

    21. decembar 2016 | 15:01

    Crveni žuti pa plavi, čisto da se zna da sam vozač šlepera i to mi daje za pravo da ne objašnjavam!

    • 21. decembar 2016 | 15:34

      Alex

      @Šone

      Vrati dozvolu!

    • 21. decembar 2016 | 15:43

      Dusan

      @Šone

      Hahaha vi ste naj vece sirovine u saobracaju vladate se velicinom u saobracaju

  • Arkan

    21. decembar 2016 | 15:01

    Crveni plavi zuti

  • Vlada

    21. decembar 2016 | 15:01

    Crveni ,žuti, plavi

  • Marko

    21. decembar 2016 | 15:00

    Crveni,zuti,plavi.

  • Marijaa

    21. decembar 2016 | 14:58

    Crveni, plavi, zuti ✔

    • 23. decembar 2016 | 14:15

      Luta

      @Marijaa

      Nikad tako! Ja nezna šta je vama sa ovaj STOP znak da mu većina ljudi daju neko prvenstvo sprem ostalim znakovima. Evo jednom zauvek da se zna i ko nezna da upamti; PO ZAKONU U PRAVILU VOŽNJE MOTORIZOVANIH VOZILA, NA DVA ILI ČETIRI TOČKA; ZNAK STOP JE ZNAK APSOLUTNOG STAJANJA. IMALI ILI NE DRUGOG VOZILA U NJEGOVOJ BLIZINI. VOZILO PRED KOJIM JE ZNAK STOP, DUŽNO JE DA MARKIRA STOJ, PROVERI SAOBRAĆAJ DRUGIH VOZILA U SVOJU BLIZINU I PROPUSTI SVA VOZILA KOJA SU U POKRETU I OZNAČAVAJU SVOJ PRAVAC KRETANAJA. U slučaju udesa i dodira dva vozila, jedino što će se upisati i zadržati jeste putni znakovi i njihovo poštovanje kako bi označili i utvrdili koje vozilo nije izpoštovalo pravilo zakona motornih vozila. Stepen odgovornosti je važan za osiguranja i njihove oštete.

  • Vladimir

    21. decembar 2016 | 14:57

    Crveni ima prednosg jer se kreće putem sa prvenstvom prolaza, žuti ide drugi jer ima trougao što znači da se uključuje na put sa prvenstvom, a plavi ide poslednji jer ima znak stop, logično. I nije vam neko teško pitanje...

    • 21. decembar 2016 | 15:12

      Orthodox boys Lj.

      @Vladimir

      Bravo, al mani se volana, zaboravio si pravilo sretanja, zato plavi ide pre zutog koji smije do sredine raskrnice,pa ga ceka jer ovaj ide pravo,u ovakim slucajevima stop znak i trougao su posve jednakopravni...

  • Prijepoljac

    21. decembar 2016 | 14:57

    Majko sveta.. Nadam se da ovi sto su pisali komentare pre mene nisu vozači, jer ako jesu jadna nama majka, crveni naravno ide jer ima znak, al žuti i plavi dolaze sa sporednih puteva i tu važi pravilo desne strane to jest jer dolaze iz istog puta ima prvenstvo vozilo koje zadržava pravac... Znaci Crveni plavi zuti...

    • 21. decembar 2016 | 15:09

      Dr

      @Prijepoljac

      Nisam baš siguran da si u pravu, jedan ima stop,drugi trougao.

    • 21. decembar 2016 | 15:11

      Dare

      @Prijepoljac

      Pravilo desne strane se primenjuje samo u slucaju kad nepostoji nikakav znak na raskrsnici..sedi 1

    • 21. decembar 2016 | 15:25

      Alex

      @Prijepoljac

      Nemaš pojma!Sačekaj rešenje!Stop se odnosi na celu raskrsnicu a znak ukrštanje sa putem sa prvenstvom prolaza samo na putni pravac kojim se kreće crveni!

    • 21. decembar 2016 | 15:30

      zoja

      @Prijepoljac

      I ti bi trebao ponovo na testove. Sedi jedan. Bolje da cutis

    • 21. decembar 2016 | 15:44

      Dusan

      @Prijepoljac

      Tako je

    • 21. decembar 2016 | 15:52

      Dijana

      @Prijepoljac

      A ti si vozac??? Cemu nam znakovi sluze?

    • 21. decembar 2016 | 16:16

      TANJA

      @Prijepoljac

      Jao koji si ti po redu sto pominje pravilo desne strane.Koje bre pravilo desne strane na raskrsnici gde je saobracaj regulisan saobracajnim znacima.

  • Goran

    21. decembar 2016 | 14:56

    Idu crveni, plavi pa zuti zato sto je crveni na glavnoj cesti, sto se vidi znakom za prednost prolaska. Plavi ide drugi jer ne mijenja smjer kretanja, tj. Ide ravno Zuti ide zadnji jer skrece ulijevo, a nalazi se na sporednoj cesti isto kao i plavi automobil.

  • Cile

    21. decembar 2016 | 14:56

    Crveni zuti plavi gledajte daobracajne znake stop trougao iprvenstvo prolaza

  • dejo

    21. decembar 2016 | 14:56

    CRVENI,ZUTI ,PLAVI MILION POSTO

  • Ivica

    21. decembar 2016 | 14:55

    Crveni,zuti na kraju plavi

  • Jasko

    21. decembar 2016 | 14:55

    Zuti, Crveni I plavi

  • Bane

    21. decembar 2016 | 14:51

    Crveni,zuti,plavi.

  • 123456789

    21. decembar 2016 | 14:48

    Prvi crveni zuti pa plavi. Plavi je zadnji 100% jer je znak stop. Crveni je na putu sa prvenstvom prolaza tako da verovatno treba prvi, ali sad nisam siguran, moguce je da je zuti prvi jer zuti ide na put sa prvenstvom prolaza, a crveni na sporednu put pa da je onda zuti prvi.. Ali vise je verovatno crveni, zuti pa plavi. Jer crveni nema nikakav znak osim za prvenstvo prolaza. Ovaj stop ima, tako da je on zadnji. A ova ispred ima ovaj znak, nizi rang od stopa, sto znaci da se mora zaustaviti ako ima neko na putu i propustiti a ako nema, nastavlja. Sa stopom obavezno mora stati i propustiti sve. Ja sam plozio pre 2 godine.

  • Nn

    21. decembar 2016 | 14:45

    Prvo ide crveni auto jer je na glavnom putu pa zuti jerbima obrnuti trougao i zaustavlja se samo ako ima auto na glavnon putu a ovaj zadnj ima znak za obavezno zaustavljanje..tako da ide prvo crveni pa zuti auto

  • Ivan Schwarz Stevkovski

    21. decembar 2016 | 14:40

    1. crvenata kola, 2 zutztz, 3 plavata kola

  • Dzeko

    21. decembar 2016 | 14:38

    Crveno žuto onda plavo

  • Taca

    21. decembar 2016 | 14:37

    Mislim da je crveni (ulica sa prvenstvom prolaza), zatim žuti (znak na koji on nailazi samo obaveštava o ukrštanju sa ulicom koja ima prvenstvo), a plavi na kraju zbog znaka za obavezno zaustavljenje.

  • Nikola

    21. decembar 2016 | 14:36

    Možda crveni, plavi pa zuti ?

  • siiimoooonoovic

    21. decembar 2016 | 14:34

    prvo crveni posto je na putu sa pravom prvenstva prolaza,drugi je zuti zato sto nailazi na raskrsnicu sa pravom prvenstva prolaza (znak obrnuti trougao) i na kraju plavi nailazi na znak stop.

  • Sik

    21. decembar 2016 | 14:34

    Ako neko ovo ne zna, ne bi trebao ni bajanu da vozi.

  • SRBIN

    21. decembar 2016 | 14:34

    Prvo ovaj na glavnoj ulici,zatim ovaj koji ne menja pravac,,a ovaj treci,on ce da priceka..

  • Sajbna

    21. decembar 2016 | 14:32

    Crveni,zuti,plavi...

  • Recepcionar

    21. decembar 2016 | 14:31

    Crveni, plavi, žuti.

  • Nikola

    21. decembar 2016 | 14:30

    Crveni,Plavi,Žuti.

  • Vlada

    21. decembar 2016 | 14:30

    Crveni Auto je na prvenstvenoj ulici znaci on ima prednost sledeci je zuti zato sto ima samo dati prednost zadnji je plavi stop tabla

  • Batanis

    21. decembar 2016 | 14:29

    Crveni, zuti, plavi

  • Наставник

    21. decembar 2016 | 14:29

    Црвени јер он се креће улицом са првенством пролаза, па жути јер иако му плави долази са десне стране приликом скретања, плави има знак СТОП што значи обавезно заустављање и пропуштање свих возила.

  • milos

    21. decembar 2016 | 14:27

    Zuti crveni plavi

  • Dejan

    21. decembar 2016 | 14:26

    Crveni,zuti,plavi

  • Maki

    21. decembar 2016 | 14:26

    Crveni žuti plavi .Zuti ima znak dati prednost plavi stop tablu a crveni je na putu s prvenstvom. Neznam staje ovde teško

    • 21. decembar 2016 | 14:58

      Dusan

      @Maki

      Tesko je za tebe jer zuti skrece levo i nema obavezu potpunog zaustavljanja ali nema ni prednost ,na ovom slucaju morace i on da se zaustavi ili ce placati plavom opravku

    • 21. decembar 2016 | 16:19

      Darko Petrovic

      @Maki

      Greška.

    • 21. decembar 2016 | 17:48

      Sisoje

      @Maki

      Crveni,plavi,zuti. Obrati paznju na trougao,prvenstvo prolaza. Znak je vazniji od pravila,kao sto je semafor od znaka,a a od svih pravila je vaznije uputsttvo saobracajaca ako se nalazi na raskrsnici

    • 21. decembar 2016 | 18:07

      vozac

      @Maki

      Komentiras a ni sam nemas pojma. Ide crveni, plavi pa onda zuti. Jos je gore to sto ima preko 80 ljudi koji misle kao i ti!!

    • 21. decembar 2016 | 19:59

      Slox

      @Maki

      Pa tesko je to,jer nisi odgovorio tacno.Pao si.Prvo ide Crveni,pa plavi,pa tek onda zuti.

    • 22. decembar 2016 | 02:29

      Emmateja

      @Maki

      Vecina komentira crveni, zuti, plavi ali nije crveni je na glavnoj cesti i ima prednost gdje god da ide 1. onda zuti i plavi su na sporednim cestama makar je stop on ide sljedeci jer zadrzava pravac ide ravno to je isto neko pravilo i onda ide zuti jer sjece put plavom pa mora propustit plavog

    • 22. decembar 2016 | 08:59

      Aleksa Miljkovic

      @Maki

      Zuti ima znak "nailazenje na put sa pravom prvenstva prolaza" ako bi zuti skrenuo nasao bi mu se sa desne strane plavi i morao di ga propustiti. Crveni naravno ide prvi pa plavi pa zuti!!!!

    • 22. decembar 2016 | 11:26

      Sinisaka

      @Maki

      Tebe treba na spihijatriju ne u saobracaj..

    • 26. decembar 2016 | 01:16

      Art

      @Maki

      Izgleda da je ipak teško, mada mi se činilo da će biti jasno svima. Nema nikakve veze ko ima stop tablu, a ko znak ukrštanja s putem s prvenstvom prolaza. I žuti i plavi se nalaze na sporednom putu i oba imaju propustiti crvenog. Nakon toga ide plavi, a žuti ga ima propustiti zbog pravila desne strane (plavi mu dolazi s desne strane, a i jedan i drugi su na putu iste važnosti). Nadam se da je sad svima jasno.

    • 2. januar 2017 | 08:11

      Slađana

      @Maki

      Crveni,plavi i na kraju žuti

    • 21. decembar 2017 | 00:00

      drazan

      @Maki

      pod hitno polagati ponovo testove

  • Alterego

    21. decembar 2016 | 14:24

    Crveni,zuti,plavi

    • 21. decembar 2016 | 16:13

      bratislav

      @Alterego

      Crveni,žuti,plavi. Ako bi žuti imao znak "stop" kao što ima plavi auto onda bi redosled prolaska bio: crveni,plavi žuti. Ovako,pošto plavi ima znak obaveznog zaustavljanja ("stop") isti će stati, a žuti proći dok on (plavi) stoji, jer ponoviću - plavi ima obavezu zaustavljanja, a žuti ne. Šta da radi žuti ako već plavi stoji? Neće ga,valjda, čekati ceo dan!? Čudi me da to profesor koji je dao "tačno" rešenje ne zna. Neka malo bolje prouči zakon i pravila saobraćaja. Napomenuo bih da je bezveze i to sto na potpuno istoj ulici (putu) plavi auto ima znak "stop", a žuti obrnuti trougao,umesto da imaju isti znak ( oba ili "stop" ili obrnuti trougao).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA