≫ 

Jedna radnica je poslala pitanje besnom poslodavcu: Zašto je moje potomstvo tvoje prokletstvo? Pusti moje jajnike i moje slobodno vreme!

 ≫ 

"Dok svaki dan naporno radim i predano gradim karijeru, ja živim u nadi da ću što pre postati jedna od onih trudnica i porodilja koje se bezobzirno "razmnožavaju" na račun jadnog malog tebe i još jadnijeg i manjeg državnog budžeta"

Komentari

  • 14. septembar 2018 | 16:22

    Neosvrtati se na poslodavce rađati decu svaka ćast gos. Na upučenom pismu!

    • 15. septembar 2018 | 18:22

      Ivana

      @Cž

      Za dvadesetak godina nece imati ko da radi I od cega da se isplacuje penzija. Mladi odose a babe ne mogu vise da radjaju.podrzimo zene I majke sad da bi sutra svima bilo bolje. Potomstvo je problem svih bas.

  • Dorotea

    14. septembar 2018 | 10:46

    Smatram da se neopravdano napada predstavnica Ministarstva zbog „ispada“. Ona je imala hrabrosti da kaže istinu, zbog čega joj preti kazna u vidu smanjenja plata i još ponešto. Ona se sada brani da nije tako mislila i td. Nije ona kriva zbog činjenice koja je evidentna u nsšem društvu. Država je ta koja mora da zaštiti i pomogne i trudnici i poslodavcu. Napominjem da su naše zaposlene mame pre četrdeset godina imale porođajno bolovanje od 105 dana, i pola radnog vremena do godinu dana bebe. Upravo ovi četrdedotogodišnjaci su sada poslodavci. Trudnoća nije bolest i malo trudnice i preteruju odlaskom na bolovanje čim zatrudne, osim izuzetaka za koje imam razumevanja.

    • 14. septembar 2018 | 21:08

      Majka

      @Dorotea

      Ne znam da li je teze upisati dete u vrtic il pronaci posao,u malom mestu Ili raditi drugu smenu pa gde sa detetom? Dete ni od 10 godina ne moze biti samo,a ne malo od dve,tri godine. Mnogo propusta gde god da glavu okrenete! O bedi i siromastvu,necu nista reci osim da danas imati 2,3 dece je lukcuz. Uvek neko i nesto u kuci trpi,pa stoga mnoge majke nece da rode decu,jer jednostavno nemaju za osnovno. A drzava-tesko nama sa zakonima.

  • Radnica- majka

    14. septembar 2018 | 10:35

    U Kanadi su od prošle godine produžili porodiljsko odsustvo i porodice su dobile još gomilu povlastica, a sve u cilju povećanja nataliteta. Mi to ovde nećemo doživeti. Ovde ako i rodiš decu,zdravu,pravu i doživiš da ih školuješ, ne uspevaš to. Jer za ovu platu za koju radim,a bez zaduživanja na drugoj strani, ni slučajno ne mogu da kupim udžbenike i sve ostalo neophodno za polazak u školu. Znači, koliko roditelja može da odškoluje svoju decu koja sutra treba da budu stub društva, i kao takvi naj veća pomoć ovim idiotima od malih i srednjih ( polupismenih) vlasnika preduzeća za sitne pare? E jadna li smo država!!!

    • 14. septembar 2018 | 12:14

      neda

      @Radnica- majka

      Da produzili su porodiljsko odsustvo sa 3 meseca na 6 meseci. Na odrzavanje trudnoce niko ne ide. Nema sanse da neko ostane 2 godine na bolovanju da odrzava trudnocu i posle godinu sa detetom i da prima punu platu.Moze neplaceno jedino... Dakle ne fantazirajte kako je u kanadi sve dovno i sjajno, deca polaze u jasle sa 6 meseci. Sve u svemu finansijska pomoci postoji, ali je sve i skuplje pa tako vrtic kosta oko 2000$ i to bez hrane, hranu spremas i nosis sam.

  • Momir Pećanac

    14. septembar 2018 | 10:20

    Koje gluposti se pišu, zakone za privredu donose oni koji su kupili diplome i koji nikad nisu radili u istoj. Pišete o Srbiji kao o Norveskoj, znate li u čemu je srž problema? Ja kao preduzetnik imam 14 tužbi koje nikako nisu naplative. Sud kao da i ne postoji. Firme koje duguju uvek su bliske nekoj vlasti, koliko je subvencije dato stranim firmama koje plaćaju minimilac, i kako za nas nisu isti uslovi? Ako mislite zajedno sa predsednikom da bi vi nešto bolje znali osnujte vi svoju firmu pa da da vas vidim. Problem je što ste vi navikli na takav način, ja kao vlasnik male firme sa 20 tak zaposlenih moram raditi i po 12 sati dnevno vući se po sudovima, kad nema naplate podizati kredite za platu, ja moram na sve da mislim a država samo da naredi, i to oni koji dođu u 9 na posao razni poltroni koji su kupili diplome; rado ću se menjati sa vama ja ću biti poltron evo vama vodite firmu i zaradite platu.

  • Maja

    14. septembar 2018 | 10:13

    Draga gospođo nije uredu što vređate žene koje su prešle pedeset godina. Ko kaže da ne znamo programske jezike? Ti ćeš da mi kažeš da ne znam da instaliram viber. U današnje vreme sva ta znanja su dostupna. Ko hoće može da nauči to nema veze sa godinama. Čak ni fizički izgled više nema veze sa godinama, ko vodi računa izgleda bolje od mnogih mlađih. Moja generacija je bila hendikepirana jer kad samo bile tvojih godina bio je rat, radili smo za 5 maraka i mnogim mojim prijateljicama nije padalo na pamet da rađamo.

  • Mirko

    14. septembar 2018 | 09:25

    Ja zivim u Norveskoj i samo me zanima u kojoj toj Norveskoj zive njeni prijatelji, jer izgleda da ne zivimo u istoj. Ostalo ne komentarisem.

  • tamara

    14. septembar 2018 | 09:14

    svi se pozivate na zapad. Nigde, ali nigde na zapadu trudnicko ne traje vise od 6 meseci. Sve preko moze, ali neplaceno. Dakle 6 meseci sve ukupno, da li ces da krenes u 8.mesecu paImas 5 sa bebom ili ces raditi do poslednjeg dana pred porodjaj-tvoj izbor. Ovde zene odu na trudnicko cim zatrudne i onda fakticki budu odsutne i po dve godine... dakle sve se maksimalno koristi samo da bi se sto manje radilo i onda kao drzava protiv trudnica!? Na zapadu nigde ne biste mogli sedeti kuci 2 godine jer ste trudnica pa posle sa bebom godinu dana paSvi izvuku jos mesec dva od odmora... onda ako u tom periodu ostanu trudne i drugi put na posao se ne vracaju 4 godine.. ima milion takvih primera, ja ih znam 3

    • 14. septembar 2018 | 09:30

      Miki Barca

      @tamara

      Ja znam bar jedan. Evo četvrta godina,dvoje dece.

    • 14. septembar 2018 | 09:40

      Jea

      @tamara

      Sta nalupa zivota ti,feministkinja????

    • 14. septembar 2018 | 09:51

      Janche

      @tamara

      Tamara ne mlati praznu slamu..

    • 14. septembar 2018 | 10:06

      marakuja

      @tamara

      Slazem se u potpunosti sa tobom, koja zena ima za cilj da godinu za godinom ostaje trudna ja mislim da treba da gleda bogato da se uda i da bude domacica. A prave zene karijeriste nesto i ne vape bas za decom. Meni je za cilj na primer samo da zgrcem novac a deca mi ni na kraj pameti nisu a blizim se 30. Jasno mi je da zivim ovde gde necu punu zaradu ostvarivati ako sam trudnica ili porodilja.

    • 14. septembar 2018 | 10:09

      Hulk

      @tamara

      Rodi i ti u Srbiji 2 deteta. i mojne da radis 4godine.Ne budi zavidna.

    • 14. septembar 2018 | 10:27

      Suncica

      @tamara

      Zasto kazete da je zena zavidna.Svi vi u Srbiji non stop pricate o Zapadu,platama na Zapadu i uslovima koji su daleko"bolji" od onih u Srbiji.Pa kad vame neko napise kako odredjene stvari funkcionisu na tom Zapadu,onda zovete ljude da se vrate.Tamara je rekla istinu.Moja drugarica rodila troje u Beogradu i sest godina sedila kod kuce,a posao je cekao.Zaboravila put do posla,a da ne govorimo sta je sve zaboravila o poslu za to vreme.Decu radjate sebi,a ne drzavi,pa se shodno tome i organizujte.I da,zena sam,imam dvoje,i morala da se vratim na posao kada su imali po osam nedelja.Jer je takav zakon.Pa mozes da se bunis do mile volje.

    • 14. septembar 2018 | 10:33

      Alekszandar

      @tamara

      Nije tacno,moja zena se porodila i imamo prelepu cerkicu od 2 godine,takodje ona je sedela 2 god kuci i primala novac....sad cekamo drugo dete i sedece jos 2 god kod kuce ...kada se prodju te dve godine vraca se normalno na posao be ikakvih problema! Pozdrav iz Austije

    • 14. septembar 2018 | 12:24

      Maksa

      @tamara

      ....alo bre pa sta imas ti protiv toga...kakve to veze ima sa tobom....

    • 14. septembar 2018 | 13:00

      Maja

      @tamara

      Nemojte lupati gluposti ako vec niste upuceni. Ja sam rodila 3 dece i sa svakim sam provela po 2 i po god kod kuce i imala placeno

  • nikola

    14. septembar 2018 | 09:10

    Za muza radi kad nije na poslu!? Nije ti poslodavac kriv sto si se lose udala.... ova je nesto opasno isfrustrirana. Inace ne podrzavam ove poslodavce, ali neke zene bas znaju da budu isfrustrirane i neprijatne.

  • Srdjan

    14. septembar 2018 | 09:08

    Da sam vlast trudnicama bih dao jos vise prava a ovi takozvani preduzetnici treba da ucestvuju u obnovi drzave jer samo kukaju i sve im mnogo porezi, plate, sad porodiljska. Posle dugo vremene imamo svoju drzavu srbiju a ne jugoslaviju i zato svaka cast mlada damo na odgovoru

    • 14. septembar 2018 | 09:39

      Miki Barca

      @Srdjan

      Znači ti bi im dao još više ali na moju grbaču? Jel? Jer neko mora da zaradi da bi ona dobila više,zar ne? Znači za dvoje dece će ležati kuće 4 godine a ja da joj to plaćam! Zašto? Tvoje dete ti ga izdržavaj. Radi gospodjo. Moja majka je 90-ih radila dva posla i nije kukala. 92 kad su bile inflacije brat i ja smo imali po 6-7 godina i ostajali sami kući,majka dva posla a otac ceo dan fizikališe jer je pokradena firma u kojoj je radio. Pa ništa. Nego jok,ove danas ne bi da mrdne. Nego misle da su državi učinile uslugu što su rodile. Pa niste,nije vam ih država ni pravila. Dosta kukanja,vaša deca,sami se za njih borite. Niisam poslodavac ali ih razumem. Mnogo porezi,pa naravno,on da tebi plati bar minimalac mora da zaradi dva,a ako ima 5 radnika to je 10 plata da zaradi i to je sve samo da ispoštuje radnika i poreze. A ti budi privatnik i na to što drzava daje tvojoj radnici ti joj daj još toliko!

  • Čika Jova

    14. septembar 2018 | 08:46

    Ova mlada žena je potpuno u pravu jer je zakon više naklonjen poslodavcima a trebao bi, bar u istoj meri, da štiti radnika. A što se tiče njenog daljeg komentara nije u pravu. I muškarci sa visokim obrazovanjem rade za minimalac, drže tezge na pijacu, šikanirani su od poslodavca, usisavaju im stan, kuvaju pasulj...

  • Van

    14. septembar 2018 | 08:42

    Poslodavci nevole radnice koje zatrudne kada deca nisu njihova.

  • Ivana

    14. septembar 2018 | 07:53

    Ova devojka sa ulicnim slengom sigurno nije primer dobre radnice kakvom se predstavlja, jer njen recnik odrazava njen intelekt, koji je nizak. Elem, drzava treba da uredi odnose izmedju poslodavaca i radnika, tako da obe strane budu zadovoljne. U konkretnom slucaju to bi znacilo da su kasnjenja porodiljskih naknada poslodavcima nedopustive. Takodje, sto je problem ove drzave, porodiljsko odsustvo treba da bude 2 godine, jer detetu je potrebna majka, u suprotnom anksiozna i zabrinuta majka nije dobar roditelj i gajice anksiozno i zabrinuto dete, a nama su potrebna zdrava i srecna deca, koja ce sutra moci da daju svoj doprinos ovoj drzavi. Poslodavci ipak treba da imaju vise razumevanja za zene, bolovanja radi nege deteta, jer i njihove zene se "razmozavaju" o drzavnom trosku. Ja sam prva ugrozena, 5 godina radim na ugovor o ppp, i odlagala sam trudnocu. Sad vec imam 37 i kajem se, ali sebe krivim,samo sebe, imala sam alternativu..imala sam sigurno...gde ima volje ima i nacina...pa i taj beli svet...sto da ne?

    • 14. septembar 2018 | 09:44

      Haha

      @Ivana

      Ti si klasican dokaz sebicnosti i materijaliste,sve ti je prece od radjanja ,odgoja i dece same...razmisli malo o svom zivotu,mebi nema nista ljepse kad sam sa svoje troje dece

    • 25. mart 2019 | 16:45

      Cale

      @Ivana

      Vazno da je vas sleng ok....

  • Miloš

    14. septembar 2018 | 07:45

    Svaka čast buduća porodiljo. Svaka napisana reč ti je na mestu i svaka je zlatna. I velikim slovima ZLATNA. Poslodavci koji onako misle kao onaj pobesneli, i svi njemu slični koji su se pojavljivali u komentarima,su kancerogeno tkivo ovog društva A znate šta se radi sa takvim tkivom? Trudi se svim silama da se odstrani i eliminiše trajno. Državni zadatak broj 1 je da to uradi, a paralelno da forsira i stimuliše zdravo tkivo , a to ste VI sadašnje i buduće trudnice i porodilje. Želim TI (i svimaVAMA) svu sreću i ispunjenje životnih snova!!! Dužno poštovanje onom malom broju poštenih, uspešnih, stručnih i kulturnih poslodavaca!

  • PS

    14. septembar 2018 | 07:37

    Četa mladih osoba sa navedenim obrazovanjem, stečenim znanjem i takvim opredeljenjem. Na to nisam naišao, voleo bih, ali se bojim da je to fraza.

  • Snezana

    14. septembar 2018 | 07:22

    Svaka cast mladoj, buducoj majci! I potpuna podrska svim buducim, mladim mamama!!! Poslodavci u Srbiji(cast izuzecima) su obican sljam! Radjajte vi mlade mame, a poslodavci, ko ih pita!

  • rax

    14. septembar 2018 | 07:17

    nisam poslodavac vec zaposleni na minimalcu. ali razumem problem. u firmi radim vec 4 godine. za to vreme sam upoznao 3 koleginice, na vecem platnom rezimu od mene. prilicno vecem. lepe, mlade, perspektivne... dodje, zavede red, firma pocne da cveta,... ode na porodiljsko. dodje druga... napravi odredjene izmene, taman se mi naviknemo, i ona zatrudni... dosla treca. necete verovati, i ona bila ti celih 4 meseca i prosle nedelje dat oglas za posao jer je radnica na trudnickom bolovanju... mislim strasno. i onda zene hoce ista prva rada kao muskarci. u redu, ljudska prava i politicak prava podrzavam. ali isto pravo na poslu... to malo teze. ako je u drugom stanju, ne moze da radi. ako nije, nedelju dana tokom meseca ima smanjenu produktivnost zbog ciklusa. ako je u odredjenim godinama, muci je menopauza. posle toga, ona je starija gospodja i od nje se ne sme traziti norma... shvatite da bioloski nismo isti i prihvatite to

  • Nesa

    14. septembar 2018 | 07:14

    Neko je ovde debelo pomesao teme. Napadaju se poslodavci za zakon koji je donela drzava. Ja sam poslodavac i pricam iz tog ugla. Svako od nas radi da bi nesto zaradio i to je prirodno. Kao sto radnik trazi posao da bi nesto zaridio a ne iz ljubavi prema poslu ili jer mu je dosadno kuci. Slazem se samo sa tim da drzava treba da podstice radjanje ali ne preko ledja poslodavaca. A znam masu zena koje su ostale u drugom stanju kao nezaposlene pa nasle nekog da ih prijavi mesec dana kako bi nakon toga otisle na bolovanje dve godine

  • Duki

    14. septembar 2018 | 06:45

    Najbolje da nam poslodavci prave decu, pa oni lepo kad sracunaju da im sledi bogat period u firmi onda aj sad upri

  • Miki

    14. septembar 2018 | 06:21

    Šta smo tražili, to smo i dobili .

  • Vukodlak

    14. septembar 2018 | 00:03

    Svaka cast mlada damo ,narod - a vreme je treba jednom da kaze -STOP.!!NEKA MI NEKO KAZE I JEDAN ZAKON KOJI JE U SRBIJI DONELA VLADA, DA VALJA????NE VALJA NIJEDAN?Zato nas niko i neceni,jer sami sebe potcenjujemo,ponizavamo. Zato dobijaju pohvale od MMF. ZAKON o penziji-65g. Ko te godine dozivi,a mladi zuje ne zaposleni,citaju oglase za inostranstvo. BrukA!!??SRAMOTA!!!ZA KOGA BRE VI RADITE,ZA srpski narod -NE!!????

    • 14. septembar 2018 | 07:24

      slobodan

      @Vukodlak

      Nije mi jasno zasto ona tako pametna i mudra radi za jednog MALOG i loseg coveka zasto kao i on ne krene u sopstveni posao pa onda moza kako god zeli da organizuje posao?

  • Nesa

    13. septembar 2018 | 23:47

    Ako sam dobro razumeo gospodju iz Ministarstva pricala je o zenama koje nadju posao a posle mesec dva odu na porodiljsko. Ja kao poslodovac i vlasnik male firme odlicno razumem o cemu prica. Meni je za obuku novozaposlenog radnika potrebno 2 do 3 meseca. I taman nauci da radi i da zaradi tu platu koju dobija, a do tad sam ja kao poslodavac na cistom gubitku jer pravi skart i ne postize normu, ona ode na bolovanje. A onda opet dovodis novog radnika u koga moras da ulozis nekoliko meseci. I sta kad se doticna vrati sa porodiljskog ? Koga ostaviti a koga otpustiti ? Pricam o malim firmama sa nekoliko uposljenika gde se svaki manjak jednog radnika itekako oseca a gde nisi u situaciji da placas jos jednog radnika koji ti je visak. Gledajte malo i iz ugla onih koju za te plate trebaju da zarade.

    • 14. septembar 2018 | 06:49

      Anja

      @Nesa

      Postovani,gde ste vi pocinjali da radite?esteli vi ostetili "nekoga"?Kako Vas nije sramota?Hajte procitajte sta ste napisali?!?Obuka kazete 2-3mes.i nakon toga opet imate skart robu,onda onaj ko Vam radi obuku nije dobro prosao istu.Vi ste i bez novih radnika u problemu!!!!

    • 14. septembar 2018 | 07:35

      Kiki

      @Nesa

      Pa ti prijatelju zavrni rukave pa odradi njenu smenu šta ti fali

    • 14. septembar 2018 | 08:03

      Ana

      @Nesa

      Meni kao poslodavcu ne smeta što žena ide na porodiljsko godinu dana, pa i malo bolovanja pre toga nije problem, ali mi itekako smetaju žene koje danas ugledaju dve linije, a sutra su na bolovanju. E od takve radnice nam je jedini dobitak dete. 20 godina je takva praksa kod nas,tome se moralo stati u kraj, mada ja bih taj problem rešila tako da se zdravstvo kontroliše, da postoji neka kontrola kako se bolovanja pišu, jer ispade da imamo 80% patoloških trudnoća, što naravno nije tačno.

    • 14. septembar 2018 | 08:59

      Leon

      @Nesa

      Pa propašćeš i ti i svaki nečovek koji razmišlja tako. Nemoj s dobrom nadati.Ali ne zbog trudnica i porodi8lja nego zato što ono što poseješ to ćeš i požnjeti. Misli o tome!!

  • Srbin

    13. septembar 2018 | 23:24

    Srbijo majko nece nas ni siptari ni hrvati,ni ameri istrebiti vec nasa vlada i nasa drzava.Oni nam brane da se deca radjaju,to je dno dna.

    • 13. septembar 2018 | 23:50

      @#$

      @Srbin

      Leba bez motike? E ne moze jer nista ne pada sa Neba pa ni poslovi ni zarada ni profit. I mnogi veliki svetski biznismeni su dugo vremena crncili i pocinjali od nule.

  • Eden

    13. septembar 2018 | 23:12

    Šta reci. Od žena se očekuje da rađaju a poslodavci bi da o tome odlučuju. Bez dobrih zakona i njihove dosledne primene nema nataliteta. Moj sin ima cerku od 4 godine a cerka sina od godinu dana. Kažu da ne nameravaju da idu na drugo dete, jet kažu samo ra roditeljski dodatak im treba milion papira, cene hrane i dečje garderobe su psprene a ovo što političari i rukovodioci pričaju su prazne priče. I podržavam ih u tome. Zašto da rađaju sirotinju, socijalne slučajeve i sluge skorojevicima i gladnim bagrama.

  • Neću da ...

    13. septembar 2018 | 23:11

    budem poslodavac !!!

  • Tomatinjo

    13. septembar 2018 | 23:01

    Šta ste spopali poslodavce? Zlo ako ih nema zlo ako ih ima. Treba se shvatiti da su poslodavcu u prvome planu rezultdt i rezultati rada a ne nečije potomstvo. Puslodavci nisu socijalne ustanove. Zašto su Zapad i Daleki istok npr Japan, J. koreja itd ekomomski mnogo razvijeniji od nas. Između ostaloga i zato jer su pruduktivnost i efikaasnust u radu podigli do maksimuma. Nema kod njih cile-mile. Čak i robote uvode u proizvodnju i radnici se nekada moraju i sa njima takmičiti u efikasnosti. Inače ostadoše bez posla. Takav je kapitalizam, sa svojim dobrim i lošim strtnama.

    • 13. septembar 2018 | 23:17

      Kockica

      @Tomatinjo

      Tomatinjo...gde Vi zivite? U Japanu, Kini? Kriv je sistem koji dozvoljava, izmedju ostalog da se i poslodavci ophode prema zaposlenima kao da smo u robovlasnickom drustvu! Sigurno ste Vi jedan od poslodavaca koji zeli sebe da opravda...ili ste pak neko ko ima dovoljno para , ali ne i razum da shvati problematiku!

    • 13. septembar 2018 | 23:37

      DD

      @Tomatinjo

      Zato se kapital i proizvodnja sele u Kinu i tamo gde je jeftina radna snaga. Pa mi zato umesto da proizvodimo uvozimo sve i svašta.

    • 13. septembar 2018 | 23:55

      @#$

      @Tomatinjo

      Nisu im valjali Tito, komunizam i socijalizam a sada nesto kukumacu. E pa trazili ste dobili ste.

    • 14. septembar 2018 | 06:35

      Boza

      @Tomatinjo

      Dodji te vi gospodine cile Mile da radite u promaji i prasini,malo malo izlozeni raznim hemiskim preparatima da bi roba opstala.Radi se naime o poljoprivredi i da ste sve i radnik,majstor,fizilalac i to sve za 31000 dinara mesecno....gde se ne zna tacno ni koji ti je posao e moj cile Mile......ne znas ti sta je posao......gde ljudi sa fakultetima rade za sicu....cile Mile kapitalizam nije samo rmbanje nego i zarada nisi rekao koliki je tamo standard.

    • 14. septembar 2018 | 07:02

      Gaga

      @Tomatinjo

      Nije kriv pojedinac ,kriv je sistem u drzavi, ova vlada i vladavina bahatih ....

    • 14. septembar 2018 | 08:10

      Ilija

      @Tomatinjo

      Gospodo o cemu pricate, pa ja zivim vec 45g na tom zapadu o kome vi pricate, imam dvoje dece moja je zena bila na trudnickom za svako dete godinu dana i opet se vratila na posao. Da vam kazem jos nesto moja snajka je bila 3god. na trudnickom i to je na zapadu dozvoljeno. Na veliku zalost poslodavci u Srbiji hteli bi da zaposle lepe, mlade i zgodne i da budu njihove ljubavnice, a ako ona nece otkaz. Drzava mora da donese zakon kako bi majke bile zasticene od tih poslodavaca koji misle samo na sebe i svoje besne Automobile.

    • 14. septembar 2018 | 09:25

      Stojič Milojko

      @Tomatinjo

      Pisao si da bi nešto napisao. Bolje da nisi jer nisi ništa napisao što znaš. To se kaže da " mlatiš praznu slamu". Ja sam čovek rodjen 1950.god. I za mene je porofica i potomstvo najveća blagoslov - blagodat. Lepo je biti roditelj. Pa roditelji su na zapadu jako zaštićena, čaki mi stranci. Nemoj molim te pisati napamet. Ja sam obišso i živeo u mnogim zemljama

  • Neimar

    13. septembar 2018 | 22:46

    Nasa vlada hoce natalitet ko nekada a da zato nista neplati e nemoze i jare i pareako meko donese jare drzava mora da da pare ako nezna kako vrlo lako dase smanji plata ministrima koji nevrede nionako nista takode i poslanicima kojinerade nijedan poso a praju po dve plate i trece ovoj doticnoj gospodi na ovom pismu svaka cast

  • MmegaStorm

    13. septembar 2018 | 22:27

    Kako god da okrenete nas je sve manje.Rodi ženo četvoro dece pa kad porastu poslodavcu nek iščupaju uši

  • Natasa

    13. septembar 2018 | 22:23

    Ljudi,poslodavci placaju samo prvi mesec. Posle se ide na teret drzave.. Nisu oni krivi nego oni sto nam je drzava go *****.. Sta reci..Ja sam na trudnickom od jula i nista nisam primila jos..Prosto samo da se molim da cu uskoro videti neku crkavicu...A radila sam kao tri crnca prethodnih 5 god sa prijavom. I 8 god bez iste(pre toga). Uzasss

    • 14. septembar 2018 | 07:45

      Sladja

      @Natasa

      Konacno neko obavesten da poslodavci nemaju nista sa placanjem bolovanja,i stvarno ne znam zasto se bune! Drzava hoce natalitet a nista ne radi po tom pitanju! Zastiti majke,smanjiti marze za bebi opremu. Skoro sam gledala torbu za majke,ono da poneses flasicu,pelene,portiklu,ej od 8hilj pa navise obicna torba,samo zato sto je bebi,pa nece sama da mi nahrani i presvuce dete,da ne pricam o prvim cipelicama,pelenama,mleku,garderobi,ma sve zasta god se uhvatis,tu lezi problem,posle prvog i ne pomisljas na drugo,jer minimalac ne moze da ti pokrije osnovne troskove

  • Mama

    13. septembar 2018 | 22:22

    Ljudi ja ne znam sta je sa vama,trudnicko i porodiljsko placa drzava (trudnicko-drzava uplati,poslodavac prebaci trudnici,porodiljsko-poslodovac uplati,drzava mu refundira),ne znam zasto se poslodavci zale,pa ne ide iz njihovog dzepa..jedina obaveza poslodavca je da nadje zamenu,tj neko ko ce raditi dok se zena ne vrati na posao...sveza sam mama i pricam kako je kod mene,sve mi drzava placa a moj poslodavac placa moju zamenu koja mu radi dok se ja ne vratim.

    • 13. septembar 2018 | 22:45

      Nb

      @Mama

      Ako drzava placa zasto onda poslodavac daje otkaze

    • 14. septembar 2018 | 00:12

      tatamata

      @Mama

      Ne želi ni poslodavac da se bakće oko nalaska adekvatne zamene za radnicu na porodiljskome. niti želi da mu za to vreme poao stoji, trpi ili da ima neku štetu. a valja zamenu i obučiti, uvesti u posao isl.

  • Umpah Pah

    13. septembar 2018 | 22:21

    Ljudi pobrkali smo ovde sve... Sistem postavljen od strane države veoma podmuklo, ispada da su nam privatnici za sve krivi. Iz ugla radnika kažem da država može mnogo bolje to da organizuje, da privatnici ne ulaze u minuse zbog toga i da smanji odnos mi protiv njih. Imate premijerku koja je i sama žena i može da se uključi ..nema reakcije, ali bi mogla da poradi na lbgt slobodama kako sama kaže...

  • Dragan

    13. septembar 2018 | 22:15

    Ovo je potpuno pogrešan pristup problemu porodiljskog i trudničkog odsustva. Nema to veze sa odnosom muškarac -žena ni poslodavac - radnik. Stvar je jednostavna, ako država hoće da pomogne natalitet neka ne prevaljuje svoje finansijske obaveze plaćanja doprinosa i plata na poslodavce. Može poslodavac biti žena a na porodiljskog odsustvu otac deteta. To uopšte nije važno. Važno je da država ispunjava svoje obaveze prema trudnicama i majkama.

  • Kako da ne

    13. septembar 2018 | 22:14

    Ti sto mozes sve i ima ko decu da ti cuva jedna si u hiljade jer mnogi nemaju gde decu a i nije zivot posao nego posao zivot.Treba znati uzivati zasto sam rodila dete ako mi ga cuva ko stigne a nema moju najbitniju roditeljsku ljubav... Tvoje je kako vidim imalo bas na pretek pa nema ali zato je moje punooooo ljubavi i paznje i drago mi je zbog toga!!!!!

  • Miloš

    13. septembar 2018 | 22:09

    Osnovna I najvažnija uloga žena u društvu I porodici je rađanje potomstva, sve ostalo je manje bitno. Ozbiljne države stimulišu natalitete tako da se ženama , majkama stvaraju uslovi da rađaju što više. A muškarcima kroz politiku doprinosa I plata po principu manje dece veći porez obezbeđuju sredstva za pidršku natalitetu. Majkama sa troje I više dece stalna primanja + penzija , uslov da su deca uredna, vaspitana I u školi, uključene socijalne službe tamo gde treba . Poslodavcima kojima posao ne trpi duža odsustva porodiljski Iili trudničko, neka zapošljavaju mušku radnu snagu ili gospođe prekp 45 godina I problem rešen

  • Gasa

    13. septembar 2018 | 22:07

    Svaka ti je rec na mestu i apsolutno si u pravu, i ja kao suprug i otac podrzavam sve zene i sve buduce majke i dajem vam podrsku u svim borbama a narocito sa privatnisima

  • Mona

    13. septembar 2018 | 21:53

    Ne razumem zasto se zalite. Meni je trudnicko bilo mesec dana a porodiljsko 3 meseca. Nakon toga bebu je cuvala moja majka sekrva rodjaka (ko je stigao) jos 3 meseca i sa 6 meseci je krenuo u jaslice. I nista mu ne fali. Evo sad krece u drugu godinu. Za vreme porodiljskog sam isto radila ali od kuce. I poslodavac presrecan zbog odradjenog posla, ja placena duplo. Sve se moze kad se hoce..nego bi ste vi 3 godine da sedite kuci a da puna plata stize na racun.

    • 13. septembar 2018 | 22:05

      Vesna

      @Mona

      Mona ti si odlucila da budes rob pa neka te. MI NECEMO

    • 13. septembar 2018 | 22:10

      Kockica

      @Mona

      Postovana Mona....posto ste vi jedna od retko sposobnih zena ....koje odlaze na posao posle tri meseca od porodjaja...zasto zavaravate siroku narodnu masu ..sigurno ste bili uslovljeni da se vratite na posao. Sve zene su jake i sposobne da se veoma brzo vrate na posao...poenta je u tome da je majka potrebna da bude pored deteta...a ne babe , tetke , dadilje....itd. Umesto da se zalazete za prava zena...vi hvalite Vase neznanje!

    • 13. septembar 2018 | 22:18

      Miki Barca

      @Mona

      Bravo za komentar. Svaka ti čast.

    • 13. septembar 2018 | 22:18

      Lepa

      @Mona

      Gde to zivite?

    • 13. septembar 2018 | 22:27

      Cenjena Mono

      @Mona

      Cenjena Mono, nemamo svi mame i svekrve da čuvaju decu. Verovatno ti mama i svekrva kuva ručak muzu. Drugo, svi poslodavci u Srbiji imaju veća prava nego radnici. Mi radnici smo jeftina radna snaga. Plate se u mnogim firmama ograničavaju, osnovna ljudska prava krše, a mnogi ni slobodnog vremena nemaju jer dirince i po dva posla istovremeno. Treće, zene su trenutno na stubu srama po dva osnova : - zašto ne rađaju tj. što nije rasplodna krava pa svake godine po jedno, ili - sta ima da rađa, poslodavcu treba radnik a porodilja. Ova zena je lepo objasnila i dala primer Norveške. Očigledno neshvatate da se ovde otvaraju domaće firme (ne sve) koje gledaju na sve moguće načine da zeznu i drzavu i radnika. Mnogi takvi poslodavci sede u Privrednoj Komori Srbije, (ne)ljudi iza kojih stoji sumnjiva biografija i nikakva poslovnost. Inostranom poslodavcu se nudi sve, pa da i domaći radnik radi za dzabe. Radnici nista bolji, letargija, zivotarenje, mlade generacije u nekom svom svetu. Radi se od danas do sutra, po principu: ćuti, trpi i snađi se. A snalaženje je obično na crno. Vaš ugao gledanja je izrabljuj radnika i zarađuj na njemu. Dobro preduzeće je ono koje ima zadovoljne radnike i zna da stvara profitabilne proizvode. Zadovoljan radnik je produktivan radnik. Najbolji proizvodi su oni koji nastaju u zdravom ambijentu! A što se tiče stranih drzava, primera ima mnogo kako mogu i porodice i poslodavci biti zadovoljni. O ovom problemu, kada bi pricali strancima ne bi nas razumeli, jer toga kod njih ne postoji. Oni imaju probleme druge prirode, a mi se još uvek bakćemo elementarnim stvarima za zivot! Nikad od nas država, zemlja će nam stvarno stati pod jednu šljivu! Sramota!

    • 13. septembar 2018 | 22:29

      Mici

      @Mona

      Ne, samo previse radimo,ne smemo ni da pomislimo da izadjemo ranije sa posla,a kamoli slobodan dan. A za porodiljsko moras da radis 6-7 godina,jer te niko nece prijaviti za stalno. Ja sam frizer, ali svi poslodavci su istiii

    • 13. septembar 2018 | 22:35

      ...

      @Mona

      A gdje je tu dojenje djeteta???

    • 13. septembar 2018 | 23:16

      Iva

      @Mona

      Naravno da ne mozete da razumete,ako ste uspeli da upisete dete u jaslice sa sest meseci.Ja sam svoje dete stavila na listu cekanja sa sest meseci,a primljeno je kada je napunilo sest godina.Svoj posao nisam mogla da donesem kuci,i dodatno zaradim za privatne vrtice.Radila sam na crno i tako preskocila i porodiljsko i trudnicko.I tako dva puta..Broj takvih zena koje bi da rade,i zarade za sebe i svoju decu,a nisu u mogucnosti,je orgroman.Nema poslodavca,nema vrtic,nema svekrve.Ne moze se i kad se hoce.Jel sada malo jasnije?

    • 3. oktobar 2018 | 15:37

      Zana

      @Mona

      Ima nas porodilja i bez majki i svekrva i nema ko da nam cuva decu.Kako da ostavim tek rodjeno dete i kome?Nema te prosecne plate koja moze pokriti troskove zivota,kirije i dadilje dok sam na poslu.Porodiljsko je potreba,a ne trudnicki hir.

  • Zoran Veteran

    13. septembar 2018 | 21:53

    Žene radjajte sa svojim muzevima decu, pustite poslodavce, to su životinje, oni ni svoju decu ne gledaju a kamoli našu, što neko reče u komentarima tražiće se radna snaga svecom u Srbiji ali će kasno biti, za tako dobar rezultat neka se nadležni zapitaju kada na kraju bude nula..

    • 13. septembar 2018 | 23:25

      DD

      @Zoran Veteran

      Neko ti da posao i da ti da zaradiš sebi platu a ti bi ga zvao životinjom? Brale, toga ni u Africi nema.

  • Marija

    13. septembar 2018 | 21:52

    Razumem i muke roditelja, ali i poslodavca. Pa svako svoj interes gleda. Nema tu emocija, ljudskosti i sl, nego svako gleda sebe. Isto kao što bi ti ostvarila porodicu, tako i on želi profit, pa pre zaposli muškarca, nego ženu.

  • Pedja

    13. septembar 2018 | 21:46

    Moja firma - moja pravila. Tvoja materica - tvoja odluka. I sve ok...

    • 13. septembar 2018 | 23:11

      slađa

      @Pedja

      Možeš Pedja i da ostaneš bez firme. A svoja pravila da nabiješ znaš gde. Samo ako Srbija to reši. Iritantne su mi i isfolirane žene koje pišu ova otvorena pisma, ali zbog potrebe da ova država ima više dece to mi je lakše da progutam od nečijih "pravila" koja odišu lokalnim, palanačkim, bez trunke društvene odgovornosti.

  • Opa

    13. septembar 2018 | 21:44

    Predlog za ove malo mladje 20...god. Nekako se dokopajte zapada pa tamo rodite i prozivite kao ljudi.U ovoj usr.noj drzavi nikada nece biti bolje.Ja sam uvek bio protiv odlaska.Da ucim jezik,pa ovo,pa ono...i dodje vreme kad te jednostavno tvoja zemlja tera.I opet sam se dvoumio.Ali kada mi je drugar kod koga sam otisao rekao,dodji bre da se osetis kao covek,da zaradis kao covek....na to sam prelomio i gas.

  • Aleksandra

    13. septembar 2018 | 21:38

    Kraljice, sve si rekla! Neka zaposljvaju KINEZE! Mi trebamo da radjamo, dok nam bioloski sat jos kuca...Novca ce biti, za bebu sigurno!!!! Sve nam se svelo na posaoooo! Gde nam je zivot???

  • Kockica

    13. septembar 2018 | 21:37

    Postovani...sa velikom paznjom sam procitala tekst koji je upucen direktno poslodavcu/ima...odnosno indirektno drzavnim organima. Mogu reci da je sve ovo nasa surova realnost koja je , malo je reci veoma zabrinjavajuca. Od zene se mnogo ocekuje....a malo joj je omoguceno. Plate su smesne, a uslovi rada uzasni. Vreme je da se ukljuce drzavni organi koji su ovo "zakuvali" i da kazne sve poslodavce koji se na ovaj nacin ophode prema zenama-majkama. Bilo da su to zene koje rade sa sss ili vss to nije bitno. Sve zene moraju imati ista prava. Javna je tajna da zene pre potpisivanja ugovora o radu, moraju i da potpisu da u nekom narednom periodu nece radjati...i jos mnogo toga. Konkretno, ja sam majka dvoje dece, zaposlena sa vss i moja plata nije dovoljna samo za hranu i pelene koje su potrebne na mesecnom nivou. Sta reci za ostale zene koje rade za minimalac, uslovljene su sto se tice radjanja...itd. Ni muskarci nisu u dobrom polozaju, da se razumemo. Generalno, stavljeni smo u takav polozaj da radimo da bismo platili racune, kupili hranu...a ostalo ako pretekne. Zasto govorite o potrebama za porast nataliteta kada nas upravo VI(drzava) sputavate u svakom smislu na tom putu napretka u karijeri...prosirenju porodice...itd

  • Ica

    13. septembar 2018 | 21:36

    Da li žene od 50* treba da pocrkaju, i da li su sve što se tiče programskih jezika nepismene, pa treba ad hoc da se opismene? I žene od 50* su diskriminisane, kao i sve ostale ako nemaju moralnopolitičku podobnost. A ako imaju, onda uopšte nema veze kakvo obrazovanje imaju i da li znaju da uključe kompjuter.

  • Maria

    13. septembar 2018 | 21:35

    Sramota za sve vas koji pljujete po poslodavcima,sta mislite to su neki tajkuni,mali broj jeste,ostali su ljudi kao i vi bore se za golu egzistenciju,,,drzava nek resava sta ce sa belom kugom a ne poslodavci!!!!!

    • 14. septembar 2018 | 10:14

      Box

      @Maria

      Pa bore se za egzistenciju tako sto zaposle 10-15 radnika..iskoristavaju ih maximalno a oni i njihova djeca voze skupa auta i trose, uzivaju i boje se da ne bi nekome jos 200€ dali vise. Zasto svoju zenu ne zaposli u toj istoj fitmi da radi..vec je ubacio u drzavnu firmu i to na neko dobro mjesto i ona koristi sve moguce benefite a svojim radnicima uskracuju sto vise mogui pricaju kako one ne mogu da radjaju..njima treba radnik...pa od nekoga mora da se krene..danas jedan..sutra dva..pa ce za neko vrijeme svi da postuju svoje radnike i prije svega obaveze ako vec hoce da budu gazde i drze firme.

  • :|

    13. septembar 2018 | 21:35

    Zatvoriti radnje robovlasnicima koji izrabljuju radnike i jos imaju obraza da se ONI zale!!

  • NN

    13. septembar 2018 | 21:33

    Bravo za radnicu I zivim za dan kada ce u vecini slucajeva privatna da pistane drustvena svojina

  • Cile

    13. septembar 2018 | 21:31

    Podrzavam mladu zenu u potpunosti, sve je lepo rekla. Samo cemu taj stav prema zenama 50+ Zasto misli da zena u tim godinama ne zna sta je viber, i ostala tehnologija danasnjice. Ne bi trebale medjusobno da se omalovazavaju vec da budu snaga i podrska jedna drugoj.

    • 13. septembar 2018 | 22:23

      Buyt

      @Cile

      Meni se malo zgadilo njeno pisanije bas zbog toga. Ajde sto pljuje poslodavce i drzavu, ali cemu pljuvanje zena od 50+ i velicanje sebe zbog zavrsenog fakulteta?

  • Ocim

    13. septembar 2018 | 21:29

    OVDE nema poslodavaca, ovo su poslodavitelji,izrabljivaci,otimaci,paraziti to su zivuljke koje zive od tudje zarade a od radnika koji radi da posteni zaradi platu on stvara sebi mrzitelja koji ima zelju da mu to sve propadne pa makar i sam propao sa njim.Ti bezocni izrodi ne vide da to nece dugo trajati da ce se za kratko vreme sve preokrenuti,nisu svesni sta sebi rade misleci da rade drugim.Zato,izrabljivacu pozuri,izrabljuj,otomaj,da saznas sta te ceka.

  • 🤔

    13. septembar 2018 | 21:29

    Ako poslodavac nije sposoban da obezbedi ravnoravne uslove i prava za muske i zenske radnike..zatvoriti to.

  • VV

    13. septembar 2018 | 21:25

    Lutko,sve si ti to lijepo srocila i sve je to tako ali se obracas pogresnom covjeku. Mejl uputi nadleznima iz drzave da nadju resenje. Ne pravdam poslodavce jer iz iskustva znam da ne postuju radnike ali mislim da se previse oko ovog polemise. Ko bi od vas davao platu godinu dana a radnica odsutna? Poslodavca ta radnica kosta oko 300e mjesecno ako bi joj platu davao a doprinose placa drzava u tom periodu i plus oko 500e njena zamjena sa doprinosima. Ja kad sam ostala trudna dala sam odkaz jer znam da nikakva prava necu imati pa barem da sebe postedim nervoze i svadje

    • 13. septembar 2018 | 23:07

      Đed Đuro

      @VV

      Država plaća, a ne robovlasnik! Ma, nema veze, ionako ne kontaš...

  • Rada

    13. septembar 2018 | 21:24

    Odlicno pismo trebamo mi mame koje su odgajile svoju decu da podrzimo mlade i buduce mame.Dosta vise neko polupismen i sebican planira kad da imamo potomstvo.

  • Beba

    13. septembar 2018 | 21:20

    Žao mi je što vlada veliko nerazumevanje, netolerantnost...imam 11 zaposlenih, uglavnom žene, za posao kojim se bavim, koliko god da neko zna, ne moze da se obuči i upozna klijente za mesec dana...i nije najveci problem trudnoca, detetovo odrastanje traži majku, tu su česta bolovsnja...zakonodavac mi ne toleriše kašnjenje obračuna čak i kada bih rekla da su mlade žene koje imaju decu i smenjuju se na bolovanju pa one koje rade ne mogu stići...nisu svi poslodavci sa 300 zaposlenih...i nije moja nesposobnost da obavljam posao ako dve odu na bolovanje, mali kolektivi tako funkcionišu, kada je sezona godišnjih odmora pa još neko ode na bolovanje, nije lako a ne može se naći zamena...zašto ste svi skočili na poslodavce, evo država od 1.10.stimuliše preduzetnike i osnivače preduzeća, otvorite svoje pa idite na razna bolovanja, svu sreću vam želim!

    • 13. septembar 2018 | 23:00

      Privatnik

      @Beba

      Moje malo preduzece ima 8 zaposlenih od kojih 5 mladih zena.Dve su na porodiljsmom po starom zakonu.jedna 2 god.za 3 dete a druga trudnicko pa porodiljsko.svami mesec za njih dve isplacujem poreze i diprinose plate u iznosu od 97.000.Kod trudnickog je drzava kasnula sa isplatom 5 meseci.sa poridiljskin 3 meseca.Pa da li je nirmalno da poslodavac redovno ispunjava svoje ibaveze i prema porodillj i prema drzavi. I ceka svoje pare mesecima.Taj novac sam mogao da ulozim u robu .To je mrtav novac.Takva je slika i prilika nase drzave.Pomnozite ovu cifru sa mesecima pa vidite koliko je to novac u pitanju.Za mene je veliki.Nije problem u poslodavcima.Problem je u drzavi i sistemu.Nepodize se natalitet nakaradnim zakonima vec dobrum zakonima

  • Lela

    13. septembar 2018 | 21:13

    Odlaze mladi i radno sposobni...trazicete svecom radnika i placati suvim zlatom...bruka za drzavu i drustvo !!!!!BRAVO ZA SVAKU NAPISANU REC I DA SE SRECNO OSTVARIS U ULOZI MAJKE !!!!!!

    • 13. septembar 2018 | 21:27

      PETAR 1

      @Lela

      Da, da odlaze, tamo na zapadu ceka ih med i mleko, na primer u Nemackoj mozete na trudnicko bolovanjo koliko vam volja, da spajate praznike, uzimate slobodne dane (kad god su deca bolesna, kad je rodjendan, slava, meno dani), godisnje odmore u dva tri dela, pauze za topli obrok, kafe i cigaret pauze i td. Sramota sto to kod nas nema, a da sve ova odsustva sto sam nabrojao tamo je debelo placeno.

    • 13. septembar 2018 | 21:49

      👤

      @Lela

      Неће. У току је плански и добро координирани процес расрбљавања Србије. Ово је плански покренуто споља деведесетих и потпомогнуто из саме државе од 5. октобра и фамозних демонкратских промена. Срби ће бити врло јефтина радна снага на западу где ће се са мигрантима за пар година тући за радно место. У нашој држави и њеним богатим равницама, пашњацима, шумама и изворима воде башкариће се неки нови становници који ће нас само мало "прогутати" у "бољи живот". Назовите ме лудаком или параноиком, али само треба сабрати два и два.

  • Ccc

    13. septembar 2018 | 21:03

    Zene su trazile ravnopravnost, i kada im nesto ne odgovara odma se zale. Covek je rekao da radije bira muskarce da mu rade nego zene (zbog eventualne trudnoce) i sta je tu sad problem. Zene treba da radjaju i da ima sto vise dece, ali to treba da resi ova BANANA DRZAVA a ne taj poskodavac.

    • 13. septembar 2018 | 21:40

      Ccc

      @ Ccc

      Uzeo si mi moj Ccc .Devojka je u pravu Ccc . Neka se zali .Ima da plate zene .Zena je stub drustva Ccc. Ja spadam u savremenog Ccc i kazem ne diraj zebe poslodavče. Imam četvoro i faks i super posao uz to odgovoran i zasto da me ne plate dobro Ccc.Zar zato sto što sam žena i majka?

  • Milica

    13. septembar 2018 | 21:03

    Devojka je sve rekla kako i jeste, istina i samo istina.Malo je uvreda za zenu da se tako kaze.Ovo nije nas problem, pojedinca ili narodna, nego drzave.Isto tako, mislim, da je i problem sto jedna porodica nema vise od 1 ili 2 dece taj sto su plate male.Pocela sam sa svojih 18 godina da radim, racunam aha jos 40godina ja moram da radim za penziju i da ispunim godine staza..40 GODINA! Mladost i snagu ostavljam vladajucima drzave.Mada, pravila pise drzava, ali i privatnik!

  • Tamaraa!

    13. septembar 2018 | 20:59

    Svaka cast!Lepo receno!

  • Ljubiša

    13. septembar 2018 | 20:57

    Pozatvarati svim poslodavcima firme bez obzira koliko su uspešni,istog momenta kad trudnicu maltretiraju,i naterati ga da iz svog džepa plati celo trudničko bolovanje,a ako ''nema'',oduzeti mu imovinu i prodati,a budućoj majci država da se obaveže da nadje posao,pa da vidimo da li će se i dalje poslodavci bahatiti.

  • Ana

    13. septembar 2018 | 20:56

    Draga buduca trudnice otvori svoju firmu ,pa tako neces rintati za druge ,javi nam se i primi sto vise mladih zena ,red je ,zar ne!!!!!

  • Dejan

    13. septembar 2018 | 20:54

    Očekivao sam komentare,ali nista...svaka čast,nemam sta da dodam

  • Tara

    13. septembar 2018 | 20:52

    CARICA!

  • Gargamel

    13. septembar 2018 | 20:50

    Treba država da postavi obavezu poslodavcima da uplaćuje doprinose za porodiljsko za trećinu svojih radnika, makar svi zaposleni bili muškarci. Tako da se unapred rešava problem nataliteta a ne kad stomak počne da raste.

  • Dejan

    13. septembar 2018 | 20:47

    Tako treba sestro!!!!

  • Realno

    13. septembar 2018 | 20:44

    To je to. Bravo

  • Miki Barca

    13. septembar 2018 | 20:42

    Pa dobro dal smo toliko nerealni. Prvo tvoje potomstvo nije njegovo prokletstvo. Drugo boli ga uvo za tvoje jajnike. A da ja tebe pitam gospodjo zašto i ti kao i mnoge nećeš da radjaš dok se ne zaposliš za stalno? Kao i tebi što nije bitno kako prolazi poslodavac kad ti odeš 2 godine na odsustvo tako ni njemu nije prijatno da primi ženu koja će posle 3-4 meseca i uhodavanja da zatrudni. Što ti ne izradjaš koliko želiš pa onda se zaposliš? Nije to njegovo prokletstvo nego čovek kao i ti gleda svoj interes. Jednostavna stvar. A ti se lepo zaposli u državnu firmu i tamo idi na trudničko koliko hoćeš.

  • Rade

    13. septembar 2018 | 20:41

    Ostavimo poslodavce tamo gde su jer dobar deo njih nezasluzuje našu reč čak ni u običnoj komunikaciji,Država kao institucija sviju nas treba doneti pravno valjani akt koji bi porodilje za svo vreme porodiljsko odsustva isplaćivan lični dohodak u visini onog koji je primala a poslodavca obavezati da istu vrati na posao koji je privremeno bio zamrznut zbog napred navedenog a ako to ne ispoštuje kroz poresku obavezu mu nametnuti opterećenje koje je imala drzava

  • Sica

    13. septembar 2018 | 20:38

    Drzavu za gusu. Hoce natalitet.

    • 13. septembar 2018 | 21:18

      BCE

      @Sica

      Neka žene odluče o rađanju a država hoće mnogo ali malo daje.

  • Marina

    13. septembar 2018 | 20:37

    Devojko, buduća majko sasvim si u pravu. Ja imam 50+ i rodila sam dva sina 92. i 94. Grozna vremena. Ipak primala sam i trudnucko i porodiljske 100/100 plate. Firma uplaćivala, a država firmu sa zakašnjenjem. Ako je tako moglo tih užasnih godina ne vidim da i danas ne može da se desi. Može se ako država želi ali stvarno želi. Tada je bilo moguće i produženo porodiljske što mi je bilo jako važno. I meni i bebama. Zato puna podrška budućim mamama pa i ako zatrudnjeti odmah posle zasnivanja radnog odnosa. Trebaju Srbiji deca.,👏🍼

  • Mungos

    13. septembar 2018 | 20:33

    Pa lepo mu je žena sročila. Nego mene više brine glupoća naše države. a ne nekih tamo poslodavaca. Oni su bili glupi i pre 30 godina. Na tom nivou su i danas ostali. Njima je najvažnije da za mesec dana zarade novi mercedes pa da se majmunišu po ulicama. A nemaju ni platu radniku da daju. Strašno je to kada država ima ovak nesposobne savetnike i saradnike koji u ministarstvima ništa ne rade ili rade po partijskoj osnovi. Pišu šta im se kaže, pa to njihovi poslanici dižu ruke kako im se kaže. A u stvari neko je namerno doneo takav zakon da bi mi Srbi nestali sa ovoga sveta. Izvolite novinari pa istražujte ko to nama piše zakone...

  • jana

    13. septembar 2018 | 20:33

    Sramota je koliko su zene ponizene u ovoj zemlji, koliko ih omalovazavaju... a sve zato sto zele da budu i dobre radnice i skolovane i da imaju porodicu i decu. Nadam se samo da je ipak vise onih poslodavaca koji podrzavaju svoje zaposlene! Da je srece, privatnici koji imaju velike firme bi trebali da u tim firmama otvore vrtice, tako bi i majkama ( roditeljima) i deci i poslodavcima bilo lakse i bolje.

  • jana

    13. septembar 2018 | 20:33

    Sramota je koliko su zene ponizene u ovoj zemlji, koliko ih omalovazavaju... a sve zato sto zele da budu i dobre radnice i skolovane i da imaju porodicu i decu. Nadam se samo da je ipak vise onih poslodavaca koji podrzavaju svoje zaposlene! Da je srece, privatnici koji imaju velike firme bi trebali da u tim firmama otvore vrtice, tako bi i majkama ( roditeljima) i deci i poslodavcima bilo lakse i bolje.

  • Otac i muz!

    13. septembar 2018 | 20:30

    BRAVO BOGINJO! SVAKA TI JE OD BOGA! Moja zena je zatrudnela i otisla na porodiljsko. Nije bilo pravo poslodavcima,ali su ipak nekako presli preko toga (inace je vaspitacica,znaci ljudi zive od malih beba i nisu bas imali razumevanja). Pustimo se sad poslodavaca, papirologija je paklena,dokazi,cimanje tek zatrudnele zene! Da bi uzela od drzave crkavicu! I to nece da plate vec se ceka po 3,4 meseca da uplate platu na racun! Mi smo cekali preko 5 meseci! Deciji dodatak ha,za to vam trazi krv i kostanu srz da bi isplatili 30000 dinara! Natalitet nece biti nikada u porastu sa ovakvim stavom drzave! ZENE BEZ OBZIRA RADJAJTE NEMA LEPSEG I BOLJEG OSECAJA IMATI MALU BEBU! GENERALNO DECU! Imam 25 godina i najsrecniji sam na svetu!!!

    • 14. septembar 2018 | 09:18

      maja

      @Otac i muz!

      Ne razumem maltretirali su tek zatrudnelu zenu? Zasto je tek zatrudnela zena isla na bolovanje? Nista joj ne fali moze da radi do porodjaja. Toga nigde u svetu nema, svaka kako zatrudni pravo po bolovanje i sve 4 u vis i kuka kako drzava ovo ili ono!

  • PETAR 1

    13. septembar 2018 | 20:30

    Pametnice nasa, molim Vas da tako obrazovani i uspesni otvorite svoj privatan biznis, pa onda radjajte, radjate i to do mile volje,ali u svom preduzecu.

    • 13. septembar 2018 | 21:33

      Hm

      @PETAR 1

      A ti pametnjakovicu nas zatvori svoj biznis ako nisi sposoban da obezbedis osnovna prava tvojim radnicima..

    • 13. septembar 2018 | 23:12

      Đed Đuro

      @PETAR 1

      Klasičan dunđer....

  • Dusanka

    13. septembar 2018 | 20:30

    Pa drzavu koliko je briga za natalitet i radjanje, prodala je JAT, kompaniji u kojoj je zabranjeno radjanje. Svaka stjuardesa ako ostane trudna, bude otpustena i ne postoji ni jedna trudna, niti na porodiljskom. E, tolika je briga vlasti za natakitet

  • Milan

    13. septembar 2018 | 20:27

    Čovek je u pravu 100% , samo me interesuje kako bi se ti ponašala kao poslodavac da si u poziciji vlasnika firme? Mislim da ne.

    • 13. septembar 2018 | 21:27

      viki

      @Milan

      A mene interesuje dali bi tako komentarisao da je tvoja cerka ili unuka u pitanju???

  • NIGOS

    13. septembar 2018 | 20:20

    Zena da radja kad god zeli i koliko zeli. Drzava da oezbedi sve neophodne uslove, a bahate poslodavce kazniti. Zivimo za decu, a ne za platu. Plata nam treba da trosimo na decu. Radimo za svoju decu, ne da bi polodavac bio zadovolja. Deca nisu i nikad nece biti prioritet bogatih. Poslodavac da se razmnozava jer mu se moze, a radnice da rintaju. E nece moci.

  • 👤

    13. septembar 2018 | 20:17

    Да иза бахатих послодавца, који човека третирају као робу и то врло јефтину и безвредну, не стоје исти они који се брину за криминалце-инвеститоре, радник би и имао нека права. Овако, све приче о повећању наталитета падају у воду. Данас када се жене све теже одлучују да рађају, свака која се на то одлучи мора имати подршку друштва. Ако народ не стане на крај овој бахатости, нико неће.

  • pink panter

    13. septembar 2018 | 20:16

    Nedavno je u niksicu zena koja je rodila troje dobila otkaz.bruka i sramota sta drzava radi???

    • 14. septembar 2018 | 09:15

      sale

      @pink panter

      Nije dobila otkaz jer ima troje dece vec jer ne radi dobro svoj posao. I sad poslodavca treba da brine koliki ona kuci ima dece i da drzi loseg radnika? Svasta

  • Bane

    13. septembar 2018 | 20:11

    Sreco moja kada si tako pametna lepo sebi otvori firmu pa placaj sama sebi doprinose zasto bi radila za drugoga kada si tako pametna...

    • 13. septembar 2018 | 21:14

      Ana

      @Bane

      Evo jos jednog ucveljenog "maljusnog"poslodavca,koji verovatno nema vise od 3.razreda srednje.

    • 13. septembar 2018 | 23:14

      Đed Đuro

      @Bane

      Kada ti ulete partizani, ima da samo pitaš, jel treba još nešto?

  • Ana

    13. septembar 2018 | 20:08

    Bravo,bravo za svaku rec koju ste upitili velikom"sefu".Zelim Vam da se sto pre ostvarite u ulozi mame.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA