Otkriveno ogromno i veoma opasno jezero ispod površine Amerike: Izazvaće katastrofu na planeti Zemlji (FOTO) (VIDEO)

Velika količina rastopljenog ugljenika koja bi značila katastrofu za planetu kada bi se proširila, pronađena je ispod američkog tla.

Iza poslednjeg Fejsbuk statusa devojčice krije se uzrok misteriozne smrti šestoro tinejdžera (FOTO)

Nučnici su je otkrili na površini od 1.8 miliona kvadratnih kilometara. To je povšina celog Meksika, a istraživači smatraju da može da izazove veliku štetu za okolnu prirodu.

Ovo otrkiće bi moglo da promeni naše dosadašnje poimanje koliko ugljenika ima na Zemlji i sugeriše da ga ima mnogo više nego što smo ranije verovali.

Bilo bi nemoguće da kopamo dovoljno duboko da bi to mogli fizički da vidimo, tako da je grupa naučnika koristila masivne senzore da bi uspeli da naslikaju ugljenik ispod povšine zemlje.

Ugljenik ispod površine će u jednom momentu dospeti na površinu uz vulkanske erupcije i uticaće na klimatske promene, sporo, ali uz velike krajnje posledice.

Na osnovu ovog otkrića naučnici veruju da naša planeta sadrži 100 triliona metričkih tona CO2.

Pogleddajte video: