≫ 

8 najneudobnijih automobila koje danas možete da kupite

Vožnja u njima graniči se sa agonijom

  • 20
voznja, vozac, u automobilu, smorio se, kisa, Foto: Shutterstock

Tržište automobila prepuno je udobnih i zgodnih modela koji su sada pristupačniji negi ikada pre, ali šta je sa onim neudobnim?

Da li postoje vozila koja su toliko neudobna da ih je gotovo nemoguće voziti?

Definitivno postoje, a mi ćeom vam predstaviti neke od najneudobnijih automobila koje i dan danas možete da kupite.

Ford Focus 2011

Ford, Focus Foto: PIxabay.com

Iako je danas ovaj model veoma tražen, raniji modeli imali su problema da putnicima pruže udobnu vožnju.

Najveća mana odnosi se na neudobnu tkaninu sedišta i prilično malu zadnju klupu.

Uprkos tome što su novi modlei mnogo udobniji, mnogi kupci koj isu u potrazi za udobnom vožnjom i dalje su skeptični kada treba sesti u Focus.

Fiat Panda 2004

Fiat Panda Foto: Pixabay.com

Uprkos tome što dobar deo svog izgleda pozajmljuje od "čuvene" Multiple, druga generacija modela Panda ne izgleda loše.

Zapravo, Panda uspeva da napravi balans između jeftinog hatchbacka i SUV-a.

Ali na žalost, takođe je proglašen i jednim od najneudobnijih automobila na tržištu, sudeći po testovima u kojima je učestvovalo preko 60.000 vozača.

Citroen C1 2005

Fiat Panda Foto: Pixabay.com

C1 je mnogo stvari, ali među njima se ne nalazi udobnost.

U pitanju je mali i pristupačan auto koji se mnogima sviđa svog praktičnog dizajna.

Iako ovaj model niko ne kupuje zbog prostranosti, to je verovatno njegov najveći kvalitet.

Ali ako malo više vremena provedete u njemu, vrlo brzo ćete shvatiti i da je jedan od najneudobnijih automobila na svetu.

Jeftina sedišta i gruba plastika čine enterijer nedopadljivim, dok motor postaje veoma bučan pri svakoj brzini većoj od 80 kilometara na sat.

VW New Beetle

New Beetle Foto: Volkswagen

Buba je jedan od modela koji se najduže proizvodi i koji je zaista zaradio status legende.

Međutim, novi model definitivno neće steći sličan status jer sedišta ne pružaju dovoljno prostora i udobnosti.

Uprkos novom dizajnu i brojnim tehnološkim novitetima, enterijer je i dalje veoma mali, a samim tim kabina može da bude prenatrpana, i samim tim veoma neudobna.

Dodajte neudobna sedišta i postaje jasno zašto je mnogima ovo najneudobniji u koji su ikada seli.

Nissan Note 2004

Nissan Versa Note Foto: Nissan

Iako je naišao na priličan entuzijazam kupaca kada se pojavio, Note se vrlo brzo pokazao kao neudoban automobil, pogotovo prilikom dužih putovanja.

Uprkos tome što je unutrašnjost prilično prostrana, ali stanje kvare manjak kvaliteta i udobnosti koje nudi putnicima.

Sedišta su kruta i neudobna, dok instrument tabla pruža samo ono najosnovnije.

Hyundai i20 2008

Hyundai i20 Foto: Hyundai

Istraživanje udobnosti sedišta koje je sproveo Auto Express stavilo je ovaj model u samo dno liste udobnosti sedišta.

Sedišta u prvoj generaciji su loše napravljena i poseduju tvrdo punjenje - što je izuzetno loša kombinacija za duža putovanja.

Stvari ne poboljšava enterijer prepun plastike, kao ni sveokupno kjeftin izgled kabine.

Kia Picanto

Kia Picanto Foto: Kia

Prva generacija ovog modela zamišljena je kao ekonomično rešenje za kratke gradske vožnje.

Samim tim, plastika u unutrašnjosti ne čudi, kao i prisustvo samo najosnovnijih stvari, ali neudobnost pri čak i kraćim vožnjama van grada mnoge je dočekala kao veoma neprijatno iznenađenje.

Sudeći po Which? istraživanju sprovedenom među 39.000 vozača, Picanto je jedan od najgorih automobila za duže vožnje zbog sedišta koja su dizajnirana sam oza kraće relacije.

Ford Ka 1996

Ford Ka Foto: Ford

Iako je bio posmatran kao jeftin mali gradski auto kada se pojavio, Ka se brzo pokazao kao još jedan krut i neudoban Ford.

Prva generacija, koja se proizvodila do 2008. godine, definitivno zaslužuje titulu najneudobnijeg automobila na putevima, ili tako barem tvrdi 39.000 vozača koje je anketirao Which?

Za auto koji ima i zadnje sedište, Ka je noćna mora, a stvari nisu ništa bolje ni napred.

Istina, Ka će vas prevesti od tačke A do tačke B, i to po niskoj ceni, ali tu razliku u potrošenom novcu na gorivo ćete sigurno ostaviti kiropraktičaru.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA