≫ 

Evo zašto su titule najbržih automobila na svetu zapravo potpuno beskorisne

Rekordi maksimalne brzine koriste samo prouizvođačima automobila

  • 4
Bugatti Chiron Foto: Bugatti

Sa maksimalnom brzinom od 489 kilometara na čas, Bugatti Chiron je najbrži fabrički automobil na svetu.

Barem, dok taj rekord ne obori automobil nekog drugog proizvođača željnog dokazivanja i ove laskave titule jer je vrlo teško tvrditi da ovaj rekord neće biti skoro oboren usled brzine kojom se tehnologija kreće.

Međutim, ova trka je zapravo potpuno beskorisne za obične vozače i zaista ne bi trebalo da obraćamo previše pažnje na nju.

Nikada sami to nećete pokušati

Bugatti Chiron Foto: Bugatti

Čak iako odlučite da kupite neki od ovih rekordera, nikada sami nećete moći da dostignete ovu brzinu zbog ograničenja brzine koja postoje u svakoj zemlji.

Zbog toga postoji tačka u kojoj ovi superbrzi automobili postaju potpuno neiskoristivi.

Čak i ubrzanje od o do 100 kilometara na sat nema nikakvu važnost u stvarnom životu.

Možda na svetu postoji nekoliko puteva na kojima možete da idete 320 na sat, ali sve preko toga je potpuno druga priča,

Bugatti je ovaj rekord postigao na pisti dužine preko 8 kilometara, a čak i tada je kompanija preduzela velike bezbednosne mere.

Nijedan kupac tog auta neće imati slične uslove, resurse i savršeno vreme kako bi se približio rekordu.

Tako da su ovi brojevi tu samo kako bi se kompanije hvalile, a ne vozači testirali.

Vaš auto to zapravo ne može da to postigne

Bugatti Chiron Foto: Bugatti

Kada se sprovode ovi testovi, postoji siva zona unutar koje se definiše "fabrički automobil".

Kako bi oborio rekord, Bugatti je morao da snizi i skrati automobil, pojača gume, produži auspuh, zameni vazdušnu kočnicu i dodatno podesi W16 motor kako bi on mogao da postigne 1.578 konjskih snaga.

Drugim rečima, u pitanju je bio automobil koji nije ni približno sličan onom koji se nudi "regularnim" kupcima.

A isto rade i svi ostali proizvođači automobila.

Ma koliko svaki vozač voleo da se hvali specifikacijama svog ljubimca, mnogo je važnije uživanje koje automobil nudi u vožnji.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • xyz

    9. septembar 2019 | 11:36

    Procitao ovo i odustao od kupovine.

  • Goran

    9. septembar 2019 | 11:36

    Tekst gadja pravo u centar u voznji treba uzivati cemu brzina preko 400 i gde voziti toliko

  • 1111

    9. septembar 2019 | 13:25

    Nisan GTR ide toliko. Dodushe malko preradjen i ne koshta ni 10ti deo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA