≫ 

Toyota Camry stigla u Srbiju - pogledajte pakete opreme i cenu novih modela

Bogato opremljena poslovna limuzina stiže s hibridnim pogonom (benzinski i elektro motor) ukupnog učinka 160 kW (218 KS)

  • 2
Toyota Camry Foto: Toyota

Osmu generaciju Toyote Camry publika u Srbiji prvi put mogla je da vidi uživo na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, gde je izazvala veliko interesovanje i ozbiljno zapretila direktnoj konkurenciji hibridnim pogonom, niskom potrošnjom goriva, minimalnom štetnom emisijom i visokim nivoom bezbednosti i luksuza.

Camry je do sada prodat u više od 19 miliona primeraka a dostupan je u preko 100 država na globalnom nivou.

Poslovna limuzina, koja se u Evropu vratila u najnovijem izdanju nakon 14 godina odsustva, razvijena je na potpuno novoj TNGA K platformi. Camry s „mekfersonom“ u prednjem i dvostrukim poprečnim ramenima u zadnjem delu nudi poboljšanu upravljivost, udobnost i sigurnost u svim uslovima vožnje. Karoserija dužine 4885 mm i širine 1840 mm, s međuosovinskim razmakom od 2825 mm, nudi i veliki prtljažni prostor od 524 litra koji može dodatno da se proširi obaranjem naslona zadnje klupe.

Toyota Camry Foto: Toyota

Pogonsku grupu čini benzinac, radne zapremine 2487 kubika, koji u sadejstvu s elektro motorom isporučuje 160 kilovata, odnosno 218 konja. Prenos snage obavlja se preko e-CVT menjača s opcijom manuelnog biranja stepena.

Hibridni pogon zaslužan je za veoma snažna ubrzanja. Camry 2.5 HSD ubrzava do stotke za samo 8,3 sekunde.

Novi Camry na otvorenom putu troši samo 4,2 l/100 km, u gradskim uslovima 4,8, a u mešovitom ciklusu skromnih 4,3 l/100 km. Sve to uz prosečnu štetnu emisiju od samo 98 grama CO2 po kilometru.

Novi Camry već od osnovne verzije (Style) nudi širok spektar Toyota Safety Sense sistema aktivne i pasivne bezbednosti – kao što su detekcija pešaka i biciklista, prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni „kruz kontrol“, asistencija u slučaju neželjenog napuštanja saobraćajne trake, upozoravanje na vozila u drugim trakama i opasnost od sudara.

Toyota Camry Foto: Toyota

Vozačima je u Style paketu na raspolaganju i automatska kontrola dužine snopa Bi-LED svetala, kamera za vožnju unazad, elektronska pomoć pri kretanju na uzbrdici, aluminijumski točkovi od 17 inča, nadzor pritiska u pneumaticima, sistem automatskog otključavanja i startovanja motora bez ključa, dvozonski klima uređaj s jonizatorom vazduha, električno podešavanje vozačevog sedišta, dva TFT ekrana od po sedam inča (za Toyota Touch 2 i između brojila), DAB digitalni radio prijemnik, više USB priključaka i druga atraktivna oprema.

Sledeći korak je Camry Sol koji ima alu točkove od 18 inča, navigacioni sistem i ekran od osam inča za Toyota Touch 2. Camry Executive nudi nadogradnju TSS-a sistemom za nadzor kretanja u mrtvim uglovima s automatskim kočenjem prilikom vožnje unazad, LED zadnja svetla, kožna sedišta i detalje unutrašnjosti, električno podešavanje položaja upravljača i suvozačkog sedišta, grejanje prednjih sedišta i bežični punjač za mobilne telefone.

Toyota Camry Foto: Toyota

Na vrhu ponude je Camry Premium sa hed-ap displejom od 10 inča koji projektuje informacije na vetrobran, trozonskim klima uređajem, JBL ozvučenjem sa devet zvučnika, električnim podešavanjem položaja naslona zadnje klupe, električno podesivom zaštitom od sunca u zadnjem delu, kao i višenamenskim naslonom za laktove pozadi s komandama za audio sistem, klimatizaciju i elektro podešavanje zadnje klupe.

Camry Style trenutno može da se nabavi po akcijskoj ceni od 32.900 evra (redovna cena 34.400), dok najopremljeniji Premium košta 41.000 EUR.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Рус

    25. septembar 2019 | 14:49

    Ovde u Rusiji svaki treci auto je Tyota Carma... ima ih ali bas u fulu i do 300ks.....

  • Jevrem

    29. septembar 2019 | 17:36

    Sve pohvale za napisan tekst i slqzem se sa svim navedenim.Camry je mnogo dobra limuzina ,samo Camry nije poslovna kako bi neki rekli vec pravi porodicni auto za sve.Hibrid se u Kanadi ,ne mogu da pricam za Ameriku ali u Kanadi se koristi vec duze vremena za taxi umesto Ford Crown Victoria i Chevi-ja.Svi su prezadovoljni njom.Ja licno sam uvek bio odusevljen sa Toyota Camry, sve je za pohvalu sto se u ostalom i ocekuje od Toyote i u zavisnosti od paketa opreme koje odredjeni model nudi uz pouzdanost .Camry jedina konkurencija je Honda Accord sa kojom se uvek bori i donekle Nissan Maxima.Mada po dizajnu i prostoru gledajuci na sve Camry prednjaci jer dosta komponenti koje se ugradjuju u Lexus idu i na Camry.Recimo Toyota Avalon je Lexus iako nosi amblem Tojote ona je Lexus u dusi i svemu ,zato toliko i kosta.Svakom ko moze da sebi priusti ovakvu lepu limuzinu preporucujem da uzme i da ce da bude prezadovoljan istom i on i porodica po pitanju svega a nqjvise pouzdanosti.Iako vozim dosta godina pik up imao sam i limuzine pre licno bi uvek kupio Camry ,vozio sam sve modele i uvek se osecao bezbedno u istoj.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA