Toyota Camry stigla u Srbiju - pogledajte pakete opreme i cenu novih modela
Bogato opremljena poslovna limuzina stiže s hibridnim pogonom (benzinski i elektro motor) ukupnog učinka 160 kW (218 KS)
Osmu generaciju Toyote Camry publika u Srbiji prvi put mogla je da vidi uživo na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, gde je izazvala veliko interesovanje i ozbiljno zapretila direktnoj konkurenciji hibridnim pogonom, niskom potrošnjom goriva, minimalnom štetnom emisijom i visokim nivoom bezbednosti i luksuza.
Camry je do sada prodat u više od 19 miliona primeraka a dostupan je u preko 100 država na globalnom nivou.
Poslovna limuzina, koja se u Evropu vratila u najnovijem izdanju nakon 14 godina odsustva, razvijena je na potpuno novoj TNGA K platformi. Camry s „mekfersonom“ u prednjem i dvostrukim poprečnim ramenima u zadnjem delu nudi poboljšanu upravljivost, udobnost i sigurnost u svim uslovima vožnje. Karoserija dužine 4885 mm i širine 1840 mm, s međuosovinskim razmakom od 2825 mm, nudi i veliki prtljažni prostor od 524 litra koji može dodatno da se proširi obaranjem naslona zadnje klupe.
Pogonsku grupu čini benzinac, radne zapremine 2487 kubika, koji u sadejstvu s elektro motorom isporučuje 160 kilovata, odnosno 218 konja. Prenos snage obavlja se preko e-CVT menjača s opcijom manuelnog biranja stepena.
Hibridni pogon zaslužan je za veoma snažna ubrzanja. Camry 2.5 HSD ubrzava do stotke za samo 8,3 sekunde.
Novi Camry na otvorenom putu troši samo 4,2 l/100 km, u gradskim uslovima 4,8, a u mešovitom ciklusu skromnih 4,3 l/100 km. Sve to uz prosečnu štetnu emisiju od samo 98 grama CO2 po kilometru.
Novi Camry već od osnovne verzije (Style) nudi širok spektar Toyota Safety Sense sistema aktivne i pasivne bezbednosti – kao što su detekcija pešaka i biciklista, prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni „kruz kontrol“, asistencija u slučaju neželjenog napuštanja saobraćajne trake, upozoravanje na vozila u drugim trakama i opasnost od sudara.
Vozačima je u Style paketu na raspolaganju i automatska kontrola dužine snopa Bi-LED svetala, kamera za vožnju unazad, elektronska pomoć pri kretanju na uzbrdici, aluminijumski točkovi od 17 inča, nadzor pritiska u pneumaticima, sistem automatskog otključavanja i startovanja motora bez ključa, dvozonski klima uređaj s jonizatorom vazduha, električno podešavanje vozačevog sedišta, dva TFT ekrana od po sedam inča (za Toyota Touch 2 i između brojila), DAB digitalni radio prijemnik, više USB priključaka i druga atraktivna oprema.
Sledeći korak je Camry Sol koji ima alu točkove od 18 inča, navigacioni sistem i ekran od osam inča za Toyota Touch 2. Camry Executive nudi nadogradnju TSS-a sistemom za nadzor kretanja u mrtvim uglovima s automatskim kočenjem prilikom vožnje unazad, LED zadnja svetla, kožna sedišta i detalje unutrašnjosti, električno podešavanje položaja upravljača i suvozačkog sedišta, grejanje prednjih sedišta i bežični punjač za mobilne telefone.
Na vrhu ponude je Camry Premium sa hed-ap displejom od 10 inča koji projektuje informacije na vetrobran, trozonskim klima uređajem, JBL ozvučenjem sa devet zvučnika, električnim podešavanjem položaja naslona zadnje klupe, električno podesivom zaštitom od sunca u zadnjem delu, kao i višenamenskim naslonom za laktove pozadi s komandama za audio sistem, klimatizaciju i elektro podešavanje zadnje klupe.
Camry Style trenutno može da se nabavi po akcijskoj ceni od 32.900 evra (redovna cena 34.400), dok najopremljeniji Premium košta 41.000 EUR.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Рус
Ovde u Rusiji svaki treci auto je Tyota Carma... ima ih ali bas u fulu i do 300ks.....
Podelite komentar
Jevrem
Sve pohvale za napisan tekst i slqzem se sa svim navedenim.Camry je mnogo dobra limuzina ,samo Camry nije poslovna kako bi neki rekli vec pravi porodicni auto za sve.Hibrid se u Kanadi ,ne mogu da pricam za Ameriku ali u Kanadi se koristi vec duze vremena za taxi umesto Ford Crown Victoria i Chevi-ja.Svi su prezadovoljni njom.Ja licno sam uvek bio odusevljen sa Toyota Camry, sve je za pohvalu sto se u ostalom i ocekuje od Toyote i u zavisnosti od paketa opreme koje odredjeni model nudi uz pouzdanost .Camry jedina konkurencija je Honda Accord sa kojom se uvek bori i donekle Nissan Maxima.Mada po dizajnu i prostoru gledajuci na sve Camry prednjaci jer dosta komponenti koje se ugradjuju u Lexus idu i na Camry.Recimo Toyota Avalon je Lexus iako nosi amblem Tojote ona je Lexus u dusi i svemu ,zato toliko i kosta.Svakom ko moze da sebi priusti ovakvu lepu limuzinu preporucujem da uzme i da ce da bude prezadovoljan istom i on i porodica po pitanju svega a nqjvise pouzdanosti.Iako vozim dosta godina pik up imao sam i limuzine pre licno bi uvek kupio Camry ,vozio sam sve modele i uvek se osecao bezbedno u istoj.
Podelite komentar