Fiat predstavio novi pikap, a jedan njegov detalj možda stigne i do Kragujevca

Automobil je prostraniji od dosadašnjeg modela, a nudi i više bezbednosnih sistema i bogatiju opremu

  • 6
Fiat Strada

Foto: Fiat

Fiat je u Južnoj Americi i zvanično novinarima predstavio novu generaciju svog pikap modela Strada, čija prodaja će na tamošnjem tržištu početi u drugoj polovini godine.

Novi Strada je inače razvijena pod kodnom oznakom 281, dok će se za njenu proizvodnju brinuti fabrika u brazilskom gradu Betim.

Automobil je prostraniji od dosadašnjeg modela, a nudi i više bezbednosnih sistema i bogatiju opremu.

U gami motora će se naći i 1,3 litarski Firefly sa 109KS i 1,4 litarski Fire EVO sa 88KS. Uz manuelni menjač, kupcima će se kao opcija kasnije nuditi i CVT transmisija, prenosi Autoblog.

Što se dimenzija tiče, Double cab varijanta sa četvoro vrata je dugačka 4.474 mm, široka 1.732 mm, visoka 1.608 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.737 mm, dok klirens iznosi 230 mm.

U gami će se naći četiri verzije Working, Endurance, Freedom i Volcano (ova potonja sa 17-inčnim alu felnama, dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru i krovnim nosačima).

Inače, na prednjoj maski novog Fiata Strada uočljiv je i potpuno novi logo, koga čine četiri slova imena FIAT bez ikakve kružne podloge (bilo sa plavom ili crvenom pozadinom). Da li je to novi trend u obeležavanju automobila koji će proizvođač preneti i na ostele nove modele, gde god da se na svetu oni proizvode, ostaje da se vidi...

Neki mediji, međutim, već su objavili "špijunske" fotografije na kojima se novi logo vidi i na restilizovanom modelu Fiat Tipo.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • automobilski ne strucnjak

    8. april 2020 | 16:12

    totalan promasaj sa pikapom bolje da su napravili karavan

  • Kragujevac

    8. april 2020 | 11:07

    Dokle vise pisete o tim glupostima. Kada sam 2011 god pocela da radim u Fiatu petak je bio neradan dan, nije bilo posla, 2012 su se davala mini placena odsustva, 2016 god je ukinuta treca smena a trecina ljudi ostala bez posla. Danas ta fabrika NE RADI. Ja sam istu davno napustila ali moj drug je i dalje tamo zaposlen. Proslog leta je 2 meseca proveo na radu u inostranstvu a da to niko od rukovodioca nije znao. Pitate se kako? Prosto placeno odsustvo je trajalo vise od ta dva meseca u cugu. U proseku svaki fiatov proizvodni radnik u Kragujevcu je tokom prosle godina imao oko 40 radnih dana u toku godine, dakle 2 meseca su radili a 10 proveli na placenom. Sto to neko ne kaze, da ljudi U Srbiji znaju da fabrika u koju je drzava tolike pare ulozila, cini mi se da je investicija bila 700 milona evra, ne radi. Nikada i nije. Kupovanje socijalnog mira. Fiatovi radnici sede kuci i primaju placeno kao sto su nekada zastavini radnici sedeli kuci i primali placeno. Jedino sto to vide nisu zastavini radnici vec njihova deca.

  • Ganimed

    8. april 2020 | 11:12

    Sa tom zapreminom motora sve se mislim da će da leti, hahaha bez 2,0 za takve gabarite bolje da ne pričamo. Ima da bude lenj imaces osećaj da treba da ga bijes da krene.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA