Nova "trojka na struju" je mnogo moćniji BMW nego što se to na prvi pogled čini

BMW je u finalnoj fazi testiranja svog novog električnog modela i4, koji bi trebalo da debituje sredinom godine

  • 56

Nakon što se sa SUV modelom iX vratio proizvodnji čisto električnih automobila (prvenac je bio model i3), BMW nastavlja sa proširenjem ponude, a prvi na redu jeste model i4, koji bi na tržište trebalo da stigne tokom ove godine.

Radi se o električnoj limuzini sa četvoro vrata koja bi trebalo da bude pandan "klasičnoj" Seriji 3, odnosno Seriji 4 Gran Coupe, koja takođe tek treba da debituje ove godine.

U međuvremenu, BMW je prikazao novi set fotografija "maskiranog" prototipa i video tokom finalnih ispitivanja vozne dinamike.

Ukupna snaga elektromotora koji će pokretati i4 je 530 "konja", što će biti dovoljno da se do 100 km/h stigne za svega 4 sekunde! Energija će se dobijati iz baterija kapaciteta 80 kWh, koje bi trebale da pruže autonomiju od oko 600 kilometara.

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Roki

    27. januar 2021 | 11:29

    Pa el motori i jesu za usisavace, miksere i za upalit pravi motor a ne za pogon ozbiljnog automobila, to svi znaju!

  • Jevrem

    27. januar 2021 | 10:37

    Svi ste se uhvatili za ubrzanje ko da cu da se trkam sa Sumaherom 🙄 a niko domet da pomene, nesto najvaznije,smesno a realno ispod 600 km jos kad stegne zima i vetar nikad taj domet nece taj da vidi....A cena sitnica $ 50,000 i to za onaj bez svih opcija isto ko i sada , a kad krene da se kvare senzori i elektrika videcemo....

  • Boki

    25. januar 2021 | 18:32

    Treba imati na umu da električni automobil nema pauzu u ubrzanju koju ima običan auto prilikom promene brzine. Tako da je ubrzanje od 0 bolje i zbog toga, ali elastičnost od 60 do 100 ili 80 do 120 je nešto drugo, gde nije potrebno menjati stepen prenosa, tu ipak električni auto nije toliko bolji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA