Posle četiri decenije proizvodnje kultni Pajero doživeo svoj Final Edition: Kraj jedne ere!

Poslednjih 800 primeraka dolaze u verziji sa sedam sedišta, imaju bogatiju dodatnu opremu, a pokreće jedan turbo-dizel motor od 3,2 litara sa 192 konjske snage

  • 8
Mitsubishi Pajero Foto: Mitsubishi

Mitsubishi Pajero, jedan je od najstarijih terenca koji se još uvek nalaze u prodaji, a na tržištu se pojavio još 2006. godine. Japanski proizvođač je sada odlučio da okonča njegovu proizvodnju, predstavljajem poslednje verzije modela pod imenom Mitsubishi Pajero Final Edition.

Proizvodnja Pajera u fabrici u japanskom gradu Sakahogiju stala je još u martu, a poslednja serija (MY2022) od 800 primeraka namenjena je prodaji na australijskom tržištu. Svih 800 dolaze u verziji sa sedam sedišta i tri različita "lokalna" paketa opreme, pod oznakama GLS, GLX i Exceed.

Sve verzije pokreće četvorocilindarski turbo-dizel motor zapremine 3,2 litara, sa 192KS i 441 Nm obrtnog momenta, koji snagu na sva četiri točka šanje preko petostepenog automatskog menjača.

Mitsubishi Pajero Final Edition je, inače, standardna verzija čuvenog terenca, samo opremljena rezervoarom za gorivo zapremine 88 litara i bogatijom dodatnom opremom.

Tako je ovaj dugački džip opremljen zadnjom kamerom i parking senzorima, 18-inčnim točkovima sa novim aluminijumskim felnama, novim prednjim sedištima sa grejačima i novim Rockford audio sistemom. Najbolje opremljena Exceed verzija ima još i kožni enterijer, sportske pedale od brušenog aluminijuma i otvor na krovu, piše Motor1.

Mitsubishi Pajero je, od svog debija 1981. godine, do danas proizveden u četiri generacije i prodat u više od 3,3 miliona primeraka. Tokom četiri decenije postojanja, stekao je reputaciju jednog od najboljih terenaca sa pogonom na sva četiri točka na svetu.

Iako je Pajero Final Edition poslednje izdanje tog modela u onakvog kakvog ga poznajemo, njegovo ime će, bar delimično, nastaviti da svoj život sa manjim SUV-om Pajero Sport, zasnovanom na pikap modelu L200.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • M -M

    15. maj 2021 | 12:36

    Meni nije jasno ko vise pravi ovake Aute i ko jos Zeli da ih Kupi.Motor preko tri Hiljade kubika prvo je 4 Cilindra Drugo Tezak i Treće nema Dovoljno Konja.On Naj Manje troši 15 litara a moze i Više.🙄

  • ..

    17. maj 2021 | 08:20

    Pa interventna

  • beast

    15. maj 2021 | 11:33

    Trebali su da ga zavrse pre 5 godina

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA