• 1

Vozače uopšte ne interesuju nove tehnologije koje proizvođači uvode u automobile...

Čak 61 odsto vlasnika novih automobila nikada nije koristilo rešanja kao što je tehnologija digitalne kupovine u vozilima, dok 51 odsto smatra da je to potpuno bespotrebno

  • 1
Kola, Komandna tabla, Kilometri

Foto: Pixaby.com

Američka analitička kuća J.D. Power nedavno je objavila istraživanje koje je otkrilo je da mnogi vlasnici novih automobila uopšte nisu zaiteresovani da koriste neke od novih tehnologija u automobilima.

Prema njihovom "Amričkom indeksu tehnološkog iskustva" (U.S. Tech Experience Index - TXI), manje od jedne polovine vlasnika novih automobila je zainteresovano za više od jednog od tri napredna tehnološka rešenja koja se nalaze u njihovim novim vozilima. Odnosno, manje do polovine vlasnika je to jedno rešenje koristilo u prvih 90 dana od kupovine automobila.

Mercedes-Benz MBUX Hyperscreen, komandna tabla, digitalni instrumenti, infotejnment sistem

Foto: Mercedes-Benz

Ukupno 61 odsto ispitanika se izjasnilo da nikada nije koristilo npr. tehnologiju digitalne kupovine u vozilima, a 51 odsto smatra da za tim uopšte nema potrebe.

Studija je otkrila da su među najtraženijim tehnološkim rešenjima u novim automobilima parkirne kamere za gledanje unazad i oko vozila. Sa druge strane, rešenja zasnovana na tehnologiji upravljanja pokretima vozačima prave probleme zbog čestog nenamernog aktiviranja, pa zbog njih prijavljuju čak 41 problem na 100 vozila.

U poređenju sa tim, tehnologija vožnje sa korišćenjem jedne pedale kod nekih električnih vozila dobila je visoke ocene na osnovu zadovoljstvu korisnika, a vlasnici su kod nje prijavili samo 8 problema na 100 vozila.

Kako su proizvođači automobila rangirani prema indeksu tehnološkog iskustva, odnosno prema tome koliko kupci prihvataju njihova inovativna tehnološka rešenja, možete pogledati u tabeli:

koliko vlasnici koriste nove tehnologije u autu

Grafika: Printscreen/J.D. Power

Razultati studije indeksa tehnološkog iskustva, koju je sproveo J.D. Power, zasnovani su na odgovorima 110.827 vlasnika 2.021 vozila koji su anketirani posle prvih 90 dana vlasništva nad svojim novim vozilima.

Studija ispituje stepen usvojenosti novih tehnologija od strane kupaca za pojedinačne brendove i njihovu uspešnost u primeni. Osim toga, ispituje se i to koliko se vlasnicima sviđa nova tehnologija i koliko im problema stvara kada je koriste.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima