"Nemac" ima nov patent: Evo šta će vozilo da uradi u hitnim situacijama

Sistem je povezan na sva četiri točka

  • 1
Mercedes-Benz Concept EQG Foto: Mercedes-Benz

Gume koje nisu naduvane prave mnogo veće trenje, i to je iskusnim vozačima dobro poznato.

Novina iz sveta automobila je da "Mercedes-Benz" sada želi da "izduva" gume automobila brzinom munje, u slučaju nužde. Sistem bi se koristio samo ako se sistem kočenja pokvari.

U opisu patenta stoji da je inovativni sistem kočenja dizajniran za električna vozila i hibride, ali se može koristiti i kod benzinaca, odnosno dizelaša. Razlog zašto "Mercedes" obraća pažnju na električne automobile je taj što e-vozila ne koče preko sajle za kočenje ili hidrauličnog sistema, već koriste tehnologiju drive-by-wire, baš kao i avioni.

To znači da se njima upravlja pomoću električnog impulsa, ali ako sastav drive-by-wire zakaže, posledice mogu biti katastrofalne. Kako sprečio taj problem, "Daimler" je osmislio novi sistem. Ali, opet, caka je u pravilnom doziranju prilikom izduvavanja.

Naime, ako previše spustite pritisak u gumama - ona lako može da spadne sa felne. Meke gume, takođe, mogu uticati na karakteristike upravljanja vozilom. Sistem je povezan na sva četiri točka. Nakon smanjenja pritiska u gumama, najveća brzina automobila je ograničena i uključuje se sistem upozorenja kako bi obavestio vozača.

Video: Mračni vitez iz evroazijske stepe: Momak napravio Betmobil

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Aleskej

    24. novembar 2021 | 14:41

    Sramotno , ECMO nije indikovan kod " stogodišnjaka" i ima stroge indikacije ,osim ako nije privilegija. Šta ćemo sa 30, 40 godišnjacima, nema slobdnog ECMO aparata, izuzetno skupa terapija i sa mnogima koji su imali indikaciju.....!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA