≫ 

Koliko zadovoljstava vredi 6.000 života?! Da li će Srbija uspeti da protera stare polovnjake?

 ≫ 

Polovnjaci se u svetu šalju na otpad. Mi uvozimo one stare po 17 godina, a tempo kojim to radimo je dramatičan. Oni su i jedan od glavnih uzročnika zagađenja, zbog čega Srbija stavlja rampu na iste. Pitali smo predstavnike auto-industrije kako najbrže da rešimo problem?

Komentari

  • Grof

    19. januar 2020 | 02:24

    Svi vi koji mislite da vozila nisu uzrok ovom zagadejnju, zamolio bih vas da odete, recimo, na Avalu kada nije grejna sezona (prolece, leto, jesen) u kasnim popodnevnim satima i da bacite pogled ka gradu. Kada budete videli sta je iznad grada mislim da cete promeniti misljenje! A nadleznima jedan predlog, da izmere zagadjenje leti iznad grada, jer smog je leti cesto gore-iznad grada, a zimi cesto dole. Klimatski uslovi uticu gde ce se pozicionirati! I kada se leti izmere cestice iznad grada, mislim da ce sve biti jasno kao dan!

  • GP

    8. januar 2020 | 09:43

    Mislite li vi da je narod zaista toliko glup??? "Polovnjaci najveci zagadjivaci", ma nemojte molim vas! Ma gospodo bezobrazan, niko nije toliko glup niti toliko slep da ne vidi kada se zagadjenost u Srbiji poveca iznad svih granica. Evo sada cu ja vama da objasnim ako vi to do sada niste primetili: Zagadjenost vazduha u Srbiji se u svim gradovima znatno poveca pocetkom GREJNE SEZONE i smanji odmah nakon prestanka GREJNE SEZONE. Nemojte da se pravimo ludi jer automobili sa euro 3 motorom su ne tako davno proglasavani za ekolosko cudo. Sta je to bilo odjednom? Mislim stvarno kako vas nije sramota da tako bezocno lazete narod.

  • Paja

    8. januar 2020 | 08:22

    Kad se uvede dodatna taksa onda je zagadjenje manje. Koga be oni za.bavaju. Pitajte one koji su stalno na drumu ko je veci uzrocnik nesreca . Stari polovnjak ili Mobilni telefon. Tacno mozete odrediti kad vozite iza nekog ko koristi Mobilni. Menja brzinu kretanja pravac prelazi na suprotnu stranu kolovoza. Te potencijalne ubice vi sprecite.

  • Nikola

    8. januar 2020 | 08:01

    A plate sta ce oni sa manjom platom samo lupate gluposti hocete kao ovi iz evrope pa daj evropskuu platu znamo i mi kupiti dobar auto a u bh je i euro 4 zabranjen za uvoz

  • Zemun

    8. januar 2020 | 06:19

    Teraj te krsine na otpad! A ne mi se bahate po ulicama sa brendiranim kantama, od po par soma evra..

  • Živac

    7. januar 2020 | 23:24

    Pre par godina momak napravio automobil na električni pogon. Nisu hteli da mu odobre registraciju. Tražili dozvolu od pežoa za korišćenje karoserije, dobio dozvolu, nisu registrovali. Obećala Mihajlovićeva da će urgirati. Ništa. E tako se subvencionira uvođenje električnih vozila u Srbiji.

  • Vreme

    7. januar 2020 | 21:01

    Nisam znao da je vazduh podeljen sa pregradama? Ako mi stanemo, ovi pored nas ne? Sta bude sa casom punom vode, preliva ili? Nije rec o kolima, koliko drugih zagadjivaca ima, a ne zna se i cuti. glad pojedinih ne moze zasititi svet.🙋‍♂️

  • Уа политичари

    7. januar 2020 | 19:55

    Немамо времеплов да се њиме вратимо у прошлост али имамо сећање. Значи памтимо како је некада било. А некада, у не тако далекој прошлости, када су излазили нови Еуро 3 мотори они су били "чудо", "зелена технологија", итд. Ма само што нису препоручивали удисање издувних гасова из аспуха плућним болесницима колико је то била чиста и напредна технологија! Сада, двадесетак година касније, они су "тровачи", "загађивачи" и сл. Добро, да ли сам ја луд или шта је у питању? Ко лаже? Тадашњи произвођачи, новинари, "научници" и остали или садашњи "научници", трговци и остали лихвари? Ко лаже? Ја сам збуњен. Тотално.

  • Igor

    7. januar 2020 | 19:17

    Zasto onda nema subvencija na ugradnju TNG? Koji je ekoloski znatno cistiji? Nego je skracen atest sa 10 na 5 godina i jos je poskupeo? Samo su nam kese i auta problemi.....

    • 8. januar 2020 | 00:10

      нс

      @Igor

      60% возача одустало од тнг због намета!

  • Maja

    7. januar 2020 | 17:58

    Pa da ne placamo poreze redovno, na nase bedne plate i redovno racune ,mozda bi i radnicka klasa kupovala dzipove i vozila kao ovi sto su na ko je kakvim funkcijama i bahata novopecena gospoda koja neplaca nista redovno i eto njima novog voznog parka.

  • Ja

    7. januar 2020 | 16:28

    Samo probajte.. To bi vam bilo zadnje

  • A

    7. januar 2020 | 15:43

    Kad budemo imali normalne plate... A ne da krpimo za golfa i jugica

  • Linda

    7. januar 2020 | 14:49

    Ma koji polovnjaci. Zabranite lozenje uglja i svega i svacega pa cete videti razliku. Jedna ulica u kuci nalozi kotlovnicu i ne mozes da dises od samo jedne kuce

  • djuksna

    7. januar 2020 | 14:45

    Ukinite i PDV na nova vozila pet godina pa onda vidite vozni park i zagadjenje

  • Bosiljka

    7. januar 2020 | 14:22

    Sta ste zapeli za auta?Sve ste resili i ocistili Srbiju samo vam jos stari automobili smetaju.Kako ste cinicni a znate dobro da bi svako kupio bolji da ima platu normalnu.A ovako pisete gluposti a pre svega osvrnite se malo pa pogledajte sta nas truje i vise od auta.

  • SRBIN

    7. januar 2020 | 14:18

    Kontrolisite gorivo koje sipate u auta.. To je uzas koliko je lose gorivo.

  • Tiši

    7. januar 2020 | 13:36

    Polovnjaci su osobe starije od 30 godina. Uspece sigurno.

  • Građanin

    7. januar 2020 | 13:14

    Postoji rešenje i za to, stavite minimalne plate kao na zapadu i vozićemo svi nove automobile

  • Vukodlak

    7. januar 2020 | 12:41

    Kod nas su svi pametni. Zato smo uvek na zacelju.

  • Mare

    7. januar 2020 | 12:16

    Gospodo, a registracija ima popust na starost 20 godina! Moj auto je kao nov, benzinac euro 3. Sa ugradnim gasom gotovo da bi minimalno zagadjivao! Registracija kosta 800e 2.600 kubika, daleko je to od luksuza. Plin skup i papirologija jos 700e.kad vidim starije dizel i tamove, fapove, pa ove da povadjenim katalizatorima, dpf, itd... Zakljucak je koga briga za ekologiju daj PARE I TO JE TO!!!

  • Srdan

    7. januar 2020 | 11:09

    Kolinda je pp svojim statistikama na izborima trebala imati ubedljivu podrsku i mnogo toga je bila najavila sta ce preduzeti i uraditi pa vidismo kako se izbori zavrsise. Samo tako nastavite to je pravi put koji vodi ka pobedi 😂

  • Milan

    7. januar 2020 | 11:05

    A kud bi vozili te nove automobile od par destina hiljda eu i ako bi mogli sebi da ih priustimo?, da placamo po par desetina hiljada registracije i da skacemo iz rupe u rupu i sa zakrpe na zakrpu ?, obezbedite vi prvo normalne uslove kakvi su u civilizovanom svetu pa onda pricajte sta valja a sta ne jer nasim putevima je steta voziti i unistavati automobi od 1000 eu a da ne govorim o skupljim.

  • Tatjana

    7. januar 2020 | 11:02

    Srbija ima dosta neiskorišćenih termalnih voda koje mogu da se koriste za daljinsko grejanje bez zagađivanja životne okoline.Ali ih ne koristi.Zašto? Pa ti nema ugrađivanja i krađe jao u Kolubari koja je zagađivač broj 1 u Srbiji.Sva polovna kola u Srbiji da se skupe ne zagađuju kao Kolubara.Drugo,uvežena je iz EU najprljavija tehnologija koja je proterana iz EU.I to su najveći zagađivači.

  • Dule V

    7. januar 2020 | 10:52

    A sto svakodnevno gledamo pomor ribe po rekama zasto niko ne odgovara a ljudima ako upecaju jednu ribu ispod dozvoljene mere naplacujete po par desetina hiljada dinara i to po vama doprinose automobili, proizvodjaci prehrambenih namirnica ciji kvalitet ne zadovojava ni minimum od svetskog standarda , fabrike zeljezera, tnt, krusik i mnoge druge od cijih dimnjaka se ne vide celi gradovi itd itd i za to sve su vam krivi automobili ? Daj ne mlatite bre nismo mi maloumni.

  • Neki

    7. januar 2020 | 10:48

    A sto nas trujete iz vazduha, prskate iz aviona? To nam ne steti??? Srecan Bozic!

  • Zvele

    7. januar 2020 | 10:42

    Alo bre pa jel mialite da smo mi veverice .Koji bre automobili zagađivači , šta radi železara , šta rade Kinezi u Boru , šta radi uopšte industrija u Srbiji.Osuli paljbu samo po našim automobilima iza svega toga stoji uvoznički lobi jer im je stala prodaja novih automobila i sad aajde udri po sirotinji MORE BRE !!!!!!!!

  • Drasko

    7. januar 2020 | 10:40

    Neka nam ti pametnjakovici koji se bote za zastitu sredine obezbede licne dohodke od par hiljada EU umesto sadasnjih 200-300 i mi ce mo znati sta ce mo voziti. Lako je biti pametan i voziti novo preko grbace naroda i donositi zakone. Voleo bi da to pokusaju sto pre jer to bi znacio i definitivno njihov kraj.

  • higar

    7. januar 2020 | 10:38

    zelezara u smederevu nema nikakve filtere ni elektrane na ugalj i mazut.... narod osiromasio totalno a takse uvedene na sve moguce i nemoguce najnovija za vodu je za sistem sta vise nece izmisliti samo da od naroda uzmu i zadnju paru.... auto u EU se moze kupiti na kredit gde vam je mesecna rata 20e za polovni star oko 7 do 8 godina i nov gde je rata visa ali podnosljiva za njihov standard..... uvoznicki lobi.. mafijasi slabo im ide prodaja novih automobila pa sad vrsi pritisam mars bando lopovsks

  • Ljuba

    7. januar 2020 | 10:38

    Nophodna je savesnija kontrola izduvnih gasova prilikom registracije.

    • 7. januar 2020 | 10:43

      Drasko

      @Ljuba

      Neophodna je kontrola gasova dimnjaka koje izpustaju fabrike i otpada koji se pusta u reke gde svakodnevno gledamo pomor ribe u vodama i za to niko ne odgovara kao i kontrola proizvodjaca prehrambenih namirnica koje jedu nasa deca , to su daleko opasnije stvari od automobilskih gasova.

  • Ziks

    7. januar 2020 | 10:37

    Ja sa platom od 30000 ne mogu da registrrujem auto moram da idem da molim ove da mi daju na rate. Kupujem polovne gume.... Plata 100 000. I to je malo!

    • 7. januar 2020 | 10:43

      534

      @Ziks

      Kupuješ li polovne cipele? Gume koje nisu bile više dobre nekome tebi su dobre?

  • Coole

    7. januar 2020 | 10:28

    Pa zar vam nije jasno da iza svega stoji uvoznicki lobi. Stala im je prodaja novih automobila,a i bankari su ostali bez kredita za kupovinu novih automobila.

  • Čiča

    7. januar 2020 | 10:20

    1 000 € minimalac. Svi će voziti nov auto. Prosto. Zar ne?

  • Dejan

    7. januar 2020 | 10:06

    Zelezara u Smederevu nema nikakav filter, apsolutno nista, i niko ne postavlja pitanje. A ovo sa vozilima je smesno, oko euro standarda. Tehnicki jednostavno ne radi svoj posao.

  • Juso

    7. januar 2020 | 09:50

    sta zagadjuje kad je industrija unistena 70 godina svaka zgrada kotlarnica pa nije bilo zagadjenja vise zagadi kisa sa zapada no sve u srbiji.

  • Baki

    7. januar 2020 | 09:40

    Ocekuje se obracanje prepametnog Okanovica

  • Schomi

    7. januar 2020 | 09:40

    Problem je u tome što država Srbija, šta god da radila, ima samo jedan cilj: da uzme što više para od svojih građana. Evo na primer, da nisu počeli besomučno da nas deru sa akcizama i preskupim atestima, danas bi skoro svi vozili na ekološki prihvatljiv TNG.

  • Ђура

    7. januar 2020 | 09:36

    Стварајте услове за веће плате па неће бити куповине таквих старих аутомобила . Повећајте загађење већим платама и решите проблем . Дисаћемо широких плућа .

  • Bek

    7. januar 2020 | 09:35

    Dajte ljudima pristojne zarade ,nemaju ljudi hleba da jedu a ne za automobile,banana od drzave ,cirkus

  • 534

    7. januar 2020 | 09:27

    Za sve gužve, zagadjenje, manjak parkinga... je kriv Tehnički pregled automobila kojih imamo na svakom trećem ćošku a koji ne rade svoj posao. Da ga rade onako kako se to radi u ostatku Evrope, 70% vozila u Srbiji ga ne bi prošlo. Od tih 70% u 20% se isplati uložiti novac i otkloniti nedostatke a 50% bi završilo u Smederevu u visokim pećima. 50% manje gužve, 50% više parkinga, manje zagadjenje i manje nastradalih. A pri tome u celu priču ne treba uložiti ni jedan jedini dinar.

    • 7. januar 2020 | 09:40

      Zis

      @534

      Šta je ima se malo vise para pa se pravimo pametni !!

    • 7. januar 2020 | 10:14

      JO

      @534

      Apsolutno tačno. Odnos lajkova i dislajkova pokazuje i odnos ispravnih i neispravnih automobila u Srbiji.

    • 7. januar 2020 | 10:29

      Beograd

      @534

      Nije tačno!!! Odnos lajkova i dislajkova pokazuje odnos bogatih i siromašnih u Srbiji!!! Umesto da se podigne standard stanovništvu, skreće se sa teme kao i uvek. Dajte narodu normalna primanja, smanjite carine i poreze, pa u narednom periodu od 3 do 5 godina postavljajte uslove i brinite se o ekologiji.

  • Sasa

    7. januar 2020 | 09:27

    Kao u mnogim gradovima Evrope ,uvesti taksu za voznju po gradu.Pa izvolte.

    • 7. januar 2020 | 09:29

      534

      @Sasa

      U tim gradovima su svi automobili tehnički ispravni pa je ta taksa jedini način. Kod nas bi tehnički pregled kakav je u tim gradovima rešio problemi bez taksi.

  • Lemi

    7. januar 2020 | 09:21

    O ovome mozemo u nedogled, ,,ova'' drzava uvela akcizu na struju, tek tako, nikom ne smeta, neke dodatne obaveze na auto gas... samo daj,lupe ideju da placamo ekolosku taksu na vazduh koiji udisemo i ....tako to ,neka,neka

  • Realista

    7. januar 2020 | 09:19

    Koliko gluposti i laži slušam i kod nas u BiH i kod vas u Srbiji. Pa više puta sam bio u Njemačkoj i tamo se vozi svašta. Niko ti ne brani da uvoziš i kupuješ šta hoćeš samo što plaćaš veći porez. Ne možeš ući u centar u nekim gradovima i ti je to. Dajte vi nama veće plate, niko zdravog razuma ne bi vozio auto starije od 5-6 godina, ovako sad ćemo imati sve starije i starije jer se noviji teško mogu kupiti.

    • 7. januar 2020 | 11:08

      Minhen

      @Realista

      Ljudi bolja i novija kola se voze u Češkoj nego u Nemačkoj.Čista je laž da se ovde voze novi automobili.Polovnjaci na sve strane,samo naše gedže kad krenu kući uzimaju dobar rentakar.Ja sam inženjer u Minhenu i vozim običan BMV star 14 godina.

  • Oktar

    7. januar 2020 | 09:16

    Treba pitati pametne uvoznike, što pre prodaje vozila poskidaju katalizatore, i prodaju ih za 200€? Mi slepci kad kupujemo kako možemo znati da li je katalizator uklonjen ili nije. Sutra će nam država naplaćivati ekološku taksu, mi ni krivi ni dužni. Država dobro zna šta uvoznici rade, a ceh na kraju zna se, uvek plati sirotinja raja.

  • Ja

    7. januar 2020 | 09:00

    Visokorizicni posao koji radim u nemackoj se placa 5000e drzavo meni daj bar 2000 i odmah kupujem nov auto do tada vozim euro3 dizela i golfa 2 iz 87 godine toliko eh da golfic je na gas ne zagadjujem vas

    • 7. januar 2020 | 09:19

      Vozi Misko

      @Ja

      Radis u nemackoj za platu 5.000 e a vozis golfa 2 starog 30 i kusur god.kako god masno si slagao jer ti je komentar od pocetka do kraja bez ikakve logike,malo ti je 5.000 e plata u nemackoj da bi vozio bolji auto od golfa 2 ali bi ti bilo dovoljno 2.000 e da kupis nov.

  • Sistem

    7. januar 2020 | 08:50

    Vas laže

  • 123

    7. januar 2020 | 08:39

    Trebali bi pod hitno da zabranimo uvoz starih automobila,biciklisticke staze da napravimo i vise da koristimo gradski prevoz,a gradski da bude na struju

  • Skg

    7. januar 2020 | 08:36

    Problem nisu automobili...ali nije problem ni njih zabraniti,problem su individualna lozista i to sto ljudi u njih ubacuju i preradjeno ulje,ivericu,i razne odpadke koji u njma sadrze razne lepkove i farbe. To nema ko da kontrolise i da kaznjava. Samo kad bi to malo kontrolisali vazduh bi ovde bio puno zdraviji,ovako smo osudjeni na izumiranje jer od toga nema bezanja

    • 7. januar 2020 | 09:03

      Kizza

      @Skg

      Evo sad baš kroz prozor gledam, komšija taksista loži na staro ulje, ne vidi se ništa napolju.... a mi o vozilima pričamo. Pa sva vozila Beograda ne mogu da zadime ovoliko....

  • Milos

    7. januar 2020 | 08:36

    Pa standard gradjana se u dobroj meri i vidi po vozilima koje posedujemo i sve je to spram standarda, jer da imamo za nova i novija vozila, vozili bi ih sa mrakom, ovako smo u proseku starosti od 16 do 20.godina

  • Rop

    7. januar 2020 | 08:36

    A šta je sa termoelektranama koje truju nas i celu Evropu? Šta je sa seljacima koji pale useve, grejanje na ugalj i drva? Saobraćaj, skinuti DPF filteri na dizelaašima što nije kažnjivo... EU proteruje dizele pada cena pa uvaljuju nama a nas briga...nek se voze krševi

    • 7. januar 2020 | 09:15

      Jovan

      @Rop

      U toj istoj evropi ljudi skifaju dpf filtere... inace dpf filter zadrzava cestice dok ne krenes van grada ili na otvoreno i opet ispusti sve sto je zadrzao... tako da on ispusta pa ispusta cadj samp ne odjednom

  • đorđe

    7. januar 2020 | 08:29

    pa našim primanjima okrpani golf 2 je neki plafon standarda vožnje

  • Marko cg primorje

    7. januar 2020 | 08:29

    Kod nas 80% euro 6 ..od ove god na granici iz srb nece pustati jugice na primorje

    • 7. januar 2020 | 09:04

      Kizza

      @Marko cg primorje

      Neće više biti gužve u tom smeru tako da ne moraš da brineš

    • 7. januar 2020 | 09:17

      Dr

      @Marko cg primorje

      Hahahaha video sam letos....ma sve nova auta Euro 9 hahahahaha

    • 7. januar 2020 | 09:22

      RashaNS

      @Marko cg primorje

      Ne brini, ko god ode na tu kamenitu plažu jednom, nikad se više ne prevari. Grčka je zakon. Bolje je čak i u Bugarsku. Sa njima znaš na čemu si.

  • Zis

    7. januar 2020 | 08:26

    Ovo su vam price za malu decu,glumimo kao neku stabilnu zemlju a nema zasta pas da nas ujede.O zagadjenju neću ni da pricam,ono sto zagade Pancevo i Bor to ne mogu da zagade svi automobili u okruzenju .

    • 7. januar 2020 | 09:08

      Pančevac

      @Zis

      Da zagadjeno to Pančevo, sve od Beograda stize. Nazalost, mnogo smo blizu.

  • Duka

    7. januar 2020 | 08:24

    Naravno da treba kontrola uvoza za to i postom carina i policija da kazu ovaj je los ne moze da se uveze a ne samo pare da se uzimaju. Nije problem u polovnjacima koji su svakako bolji od onih koji se sada voze po Srbiji, problem je samo u glavama onih koji voze.