≫ 

Svaki drugi Kinez koji prati fudbal podjednako uživa u realnom fudbalu i fudbalskim igrama

Sportske igre su jedna od najpopularnijih esports disciplina na svetu, a posebno na najvećem gejming tržištu, Kini.

  • 0
Brazil - Kina Foto: AP/Tanjug

Kineski obožavatelji fudbala ne prave veliku razliku između realne stvari i digitalnih zvezda, a prema poslednjim istraživanjima njih 52% podjednako uživa u oba oblika sporta. To je drastično više u poređenju sa velikom evropskom petorkom (Španija, Engleska, Nemačka, Italija i Francuska), gde se brojevi kreću u proseku oko 29%.

Žanr sportskih igara je veoma popularan u esports ekosistemu, a FIFA i Pro Evolution Soccer su dva naslova koja predvode žanr. Mnogi igrači su obožavatelji sporta, a u isto vreme vole i da prate virtuelna takmičenja, tako da razlika između ove dve ”discipline” postaje sve zanemarljivija. Međutim ne dele svi navijači mišljenje sa kineskom publikom.

Oko 36% francuskih fudbalskih navijača izjednačava realni fudbal sa esportsom, i to je najveći procenat u poređenju sa drugim većim evropskim zemljama. Ovo poređenje se najmanje sviđa Nemcima, koji beleže stopu od 23%.

Još jedna zanimljiva statistika je da su ljubitelji fudbala iz Kine i SAD najzainteresovaniji za esports. Oko 84% fudbalskih navijača iz Kine, je prema istraživanjima, zainteresovano da gleda esports, dok u SAD oko 66% bi pratilo ista takmičenja. Na starom kontinentu navijači su uzrdržaniji. U Španiji 58% ljubitelja fudbala interesuje fudbalske igre, dok je u Velikoj Britaniji i Nemačkoj taj broj 47%.

Kineski pratioci fudbala najviše i igraju fudbalske simulacije. Oko 11% je deo esportsa na neki način. Sa druge strane, američki ljubitelji fudbala najviše na svetu gledaju esports, dok kinezi gledaju i igraju esports za 25% više od drugoplasiranih Amerikanaca.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA