Poznati reper, Trevis Skot, zaradio $20 miliona za Fortnite koncert
Izvor blizak poznatom američkom magazinu, otkrio je da je hip-hop umetnik zaradio ozbiljne pare za ''Astronomical'' događaj koji je orghanizovan u igri Epic Games-a.
Predstavnici Epic-a su izjavili da je marketing počeo da se transformiše, i da morate da ponudite nešto sjajno ili u suprotnom ste napravili samo još jednu reklamu. A kao što znamo većina nas uglavnom više gleda kroz takve reklame, nego pravo u njih. Upravo je to bio razlog zašto su se udružili sa muzičarem i napravili performans koji je pratilo 12 miliona igrača širom sveta.
Prisutni su dobili i sitnice u igri, kao što su emotikoni inspirisani Trevisovom prepoznatljivom pozom sa njegovih performansa. Reper je već ranije testirao slične promotivne strategije potpivanjem velikih ugovora sa korporacijama McDonals's i Sony. Lanac brze hrane je u saradnji sa njim napravio obrok u ograničenoj količini pod nazivom Cactus Jack Meal, u nadi da će povećati prodaju koja je drastično opala za vreme pandemije. Ono što je najzanimljivije je da je strategija uspela jer je McDonalds zabeležio rast od 4.8% posle dužeg vremena.
Trevis je postao tek druga poznata ličnost koja je ikada dobila obrok posvećen njima u McDonaldsu, a pre njega se to desilo 1992 kada je Majkl Džordan dobio McJordan. Pored toga napravljeno je nekoliko pratećih marketinških sitnica, poput jastuka, jedinstvane košarkaške lopte i slično, koje su mušterije mogle da kupe. Trevis za sada krije šta će obožavateljima predstaviti kolaboracijom sa Sonijem.
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.