Puma postaje osmi sponzor organizacije Natus Vincere

Globalni brend sportske opreme i Natus Vincere su sklopili dogovor o partnerstvu koje će trajati naredne tri godine.

  • 0
navi-logo1

Foto: Natus Vincere

Modne marke su počele da se veoma interesuju za esports zadnjih nekoliko meseci, a sponzorske ponude stižu i od kompanija iz drugih industrija. Izgleda da su svi spremni da se ukrcaju na voz zvani esports od kako je industrija zabeležila ogroman rast prošle godine.

Puma je najnovija kompanija koja je takođe uključila esports u ovogodišnju biznis strategiju, a kompanija će dizajnirati nove dresove za Navi i njihove obožavatelje. Novi dres će moći da se uzme na zvaničnom sajtu organizacije, ali i na Puminim veb stranicama.

 

Glavni odgovorni za marketing Pume je prokomentarisao da gotovo da ne postoji neko ko nije čuo za Navi, a Puma je takođe jedan od najvrednijih i najprepoznatljivijih brendova u svojoj sferi. Misija Pume je da postane najbrži sportski brend na svetu, a onda je i za očekivati da kompanija želi da bude deo industrije koja se vrlo brzo razvija.

Navi već ima sedam partnera na svojim dresovima. Puma će se pridružiti Monster Energy, Logitech G, GG.Bet i AndaSeat kompanijama pored ostalih. Organizacija je najavila i specijalan događaj za 27. jun, a više o tome možete saznati u nastavku.

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA