Alibabin glavni konkurent u e-trgovini ozbiljno investira u gejming
Kineska kompanija koja se bavi digitalnom trgovinom, JD.com Inc, znatno povećava ulaganja u gejming biznis, i želi da postane primarna destinacija za mlade kupce koje interesuje roba vezana za video igre.
Rival Alibaba Group Holding-a je uspostavio strateško partnerstvo sa kompanijom Tencent Holdings, i fokusiraće se na razvoj turnira i makreting saradnju. Partnerstvo je pokušaj JD-a da napravi ekosistem oko gejminga koji će pokrenuti rast u drugim biznis sektorima kompanije.
Pored Tencent-a, JD.com je najavio i planove za saradnju sa kineskom kompanijom Lenovo, koja će razvijati mobilne telefone za gejming. Saradnja će pomoći e-trgovcu da distribuira telefone kroz svoj sistem prodaje, i ciljati igrače putem aplikacije za kupovinu. JD želi i da unapredi svoje e-sports timove, koje su počeli da formiraju 2017. godine, kao i odsek za mobilni gejming pod nazivom JD Esports.
Predstavnici kompanije vide ogroman potencijal u gejmingu, iako je kompletna industrija u fazi inkubacije. Kompanija želi iz tog razloga da kreira čitav ekosistem, kako bi kasnije unovčila prvobitne investicije.
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.