Alibabin glavni konkurent u e-trgovini ozbiljno investira u gejming

Kineska kompanija koja se bavi digitalnom trgovinom, JD.com Inc, znatno povećava ulaganja u gejming biznis, i želi da postane primarna destinacija za mlade kupce koje interesuje roba vezana za video igre.

  • 0

Foto: JD.com

Rival Alibaba Group Holding-a je uspostavio strateško partnerstvo sa kompanijom Tencent Holdings, i fokusiraće se na razvoj turnira i makreting saradnju. Partnerstvo je pokušaj JD-a da napravi ekosistem oko gejminga koji će pokrenuti rast u drugim biznis sektorima kompanije.

Pored Tencent-a, JD.com je najavio i planove za saradnju sa kineskom kompanijom Lenovo, koja će razvijati mobilne telefone za gejming. Saradnja će pomoći e-trgovcu da distribuira telefone kroz svoj sistem prodaje, i ciljati igrače putem aplikacije za kupovinu. JD želi i da unapredi svoje e-sports timove, koje su počeli da formiraju 2017. godine, kao i odsek za mobilni gejming pod nazivom JD Esports.

Predstavnici kompanije vide ogroman potencijal u gejmingu, iako je kompletna industrija u fazi inkubacije. Kompanija želi iz tog razloga da kreira čitav ekosistem, kako bi kasnije unovčila prvobitne investicije.

Foto: Arjun Kharpal - CNBC

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA