TikTok beleži rast od 125 odsto, YouTube hoće deo kolača
Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja
Nova aplikacija Shorts zamišljena je kao konkurencija sve popularnijem TikToku, i predstavlja novi projekat iza koga stoji YouTube.
Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja.
Budućim korisnicima će se na raspolaganju naći i licencirana muzika koju YouTube Music nudi u svom katalogu, pa će tako pesme bez problema moći da se koriste u kreiranju klipova.
Očigledno je da i YouTube želi svoj udeo na tržištu ovakvih aplikacija, na kome kineski TikTok, aplikacija koju koriste milioni ljudi širom sveta, beleži rast od 125 odsto u protekle dve godine.
Očigledno je da je veliki uspeh TikTok-a uzdrmao mnoge internet kompanije, pa je tako i Facebook razvio Lasso, svoju verziju TikToka koja je se "u tišini" testira na pojedinim tržištima kao što je Brazil.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.