≫ 

Platite da biste videli story: Instagram počinje da testira funkciju pretplate za kreatore sadržaja

Mali broj influensera sada može da sakrije svoje priče (story) ili lajvstrimove iza platnog zida.

  • 2
Instagram, aplikacija, kompanija, logo Foto: Tanjug/AP

Kreatori sadržaja na Instagramu dobijaju još jedan način da ostvare prihod od platforme i to putem pretplate. Mali broj influensera u SAD-u za sada ima pristup ovoj funkciji kako je Instagram još uvek testira.

Na početku će moći da stave neke strimove i priče iza platnog zida (paywall). Te priče, koje se mogu sačuvati samo za pretplatnike, imaju ljubičasti prsten kako bi se istakle, rekao je šef Instagrama Adam Moseri.

Kao i kod Twitch-a i YouTube-a, pretplatnici će dobiti ljubičastu značku pored svojih korisničkih imena. Kreatori mogu da vide značku u komentarima, porukama i drugde. Kao takvi, oni će moći da posvete više pažnje pretplatnicima, ako žele, prenosi Engadget.

Moseri je takođe rekao da njegov tim radi na načinima da kreatori izvezu svoje liste pretplatnika i “prenesu ih sa Instagrama na druge aplikacije i veb lokacije koje su napravile druge kompanije”.

Kreatori će moći da postave mesečnu cenu po svom izboru, a pratioci se mogu pretplatiti preko dugmeta na njihovom profilu. Instagram planira da proširi test na više kreatora u narednim mesecima, a matična kompanija Meta je ranije rekla da neće uzimati deo zarade kreatora najmanje do 2023. godine.

Video: Najveći pad Fejsbuka u istoriji: Sve o apokalipsi na društvenim mrežama i koliko je para izgubljeno

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Chance

    20. januar 2022 | 10:29

    Samo cu reci ahahahahahahaha

  • ime

    20. januar 2022 | 16:31

    Odlična fora da prestanem da ga koristim. Izuzetno dobro za čovečanstvo ako smo pametni.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA