≫ 

Inovativna platforma “Adnexa” kompanije Comtrade Digital Services dobila jedno od najvećih priznanja

Platforma “Adnexa” kompanije Comtrade Digital Services proglašena za najbolju inovaciju u avio industriji

  • 1

Comtrade Digital Services, jedna od najuspešnijih regionalnih kompanija za softverski inženjering i IT rešenja, postala je bogatija za još jedno stručno priznanje.

Kompanija je na samitu komesara za digitalne i inovacijske poslove u avio kompanijama u Šangaju, prihvatila nagradu za najbolju inovaciju. Adnexa – platforma koja je impresionirala brojne stručnjake iz međunarodne avio industrije, omogućava avio kompanijama da monetizuju podatke.

Organizator ove manifestacije, koja se održava već tri godine, je Šangajsko Vazduhoplovno Društvo (SSA) u saradnji sa avio-kompanijom China Eastern Airlines. Ovogodišnjem skupu su prisustvovali predstavnici više od 40 avio-kompanija koji su razgovarali o digitalnim strategijama i značaju stvaranja pozitivnog iskustva za kupce, kao i dodatnih izvora prihoda.

Samit j eokupio najveća imena među kompanijama iz ove oblasti. Foto: Promo

Pored diskusija i prezentacija, veliku pažnju je privukla dodela nagrada koja je izdvojila nekoliko od najuspešnijih i najperspektivnijih rešenja u ovom domenu. Comtrade Digital Services je dobitnik nagrade za najbolju inovaciju zahvaljujući proizvodu Adnexa – kompletno automatizovanoj platformi koja spaja podatke o putnicima sa relevantnim reklamnim sadržajem, omogućavajući avio kompanijama da povećaju profitabilnost.

Ovo inovativno rešenje, takođe, omogućava kompanijama da kontrolišu reklamni sadržaj kojem su njihovi putnici izloženi i putem kojih kanala, kao što su na primer, avio karta, elektronske potvrde rezervacija ili program zabave tokom leta. Adnexa tako poboljšava iskustvo putnika, dozvoljavajući putnicima da vide samo reklamni sadržaj koji je relevantan za njihov lični profil i preference. Adnexa poseduje kapacitet za upravljanje velikim brojem plasiranih reklama i pomaže da se ovi prikazi pretvore u prihod, bez opterećivanja avio kompanije, oglašivača ili putnika, neželjenim tehnologijama.

Platforma se lako prilagođava i adaptira konkretnim potrebama kompanije. Adnexa koristi napredni algoritam za stvaranje besprekornog i transparentnog prodajnog prostora za digitalni advertajzing, koji funkcioniše po principu aukcije. Ovde oglašivači imaju mogućnost da ponude pripejd kampanje koje su kreirane pomoću vrednih podataka o putnicima. Takođe mogu vršiti sitne izmene i pratiti uspeh kampanje u realnom vremenu.

Prestižna nagrada je potvrda kvaliteta i uspešnosti poslovanja kompanije Comtrade. Foto: Promo

Prema rečima Marka Javornika, VP/GM Mobility & Travel u kompaniji Comtrade Digital Services, "prateći prihodi avio-kompanija su značajno porasli u proteklih 10 godina, do te mere da sada predstavljaju neophodan izvor prihoda. Međutim, ova industrija i dalje podrazumeva jaku konkurenciju, što znači da kompanije moraju biti digitalno inovativne ukoliko žele da se izdvoje i unovče svaku priliku. Adnexa im omogućava da to učine, i velika nam je čast i zadovoljstvo što je njena moć prepoznata u Kini."

Kristofer Kin, Managing Director for Platforms & Products kompanije Comtrade Digital Services, koji je takođe predstavio rešenje Adnexa na samitu, rekao je da je bila privilegija predstaviti Adnexa platformu na konferenciji, u vreme kada je digitalizacija uhvatila brzi korak na vazduhoplovnom tržištu Kine. Identifikovni su jaki lokalni partneri koji će uz njihovu pomoć, iskoristiti prilike u ovoj dinamičnoj industriji i dodao da se raduje implementaciji platforme kao moćnog sredstva koje će pomoći avio-kompanijama u njihovoj potrazi za većim pratećim prihodima.

VIDEO: Cisco i Comtrade na konferenciji novih tehnologija u edukaciji

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA