≫ 

Otkrijte kako najbolji HR menadžeri motivišu svoj tim

Ključni saveti koje svaki HR menadžer mora da usvoji ako želi da ima motivisan tim

  • 0

Osnova svakog uspešnog poslovnog modela jesu zaposleni koji su zadovoljni svojim poslom.

Ukoliko su oni srećni, i vlasnik biznisa će biti srećan s rezultatima koje donose. Da bi do toga došlo, oni moraju biti motivisani i ispunjeni, pa samim tim i produktivni i efikasni u obavljanju svog posla.

Osnovno zaduženje HR menadžera je da se brinu o tome da u kompaniji rade srećni ljudi. Na njima je da mere i unapređuju zadovoljstvo ljudi sa kojima sarađuju i da brinu o tome da li neko ima problem i kako se taj problem može rešiti. Jedan od njihovih najvažnijih zadataka jeste da  osmisle na koji način će da motivišu ljude sa kojima rade.

Ako radite u sektoru ljudskih resursa ili ste vlasnik malog biznisa, evo nekoliko saveta od kojih možete početi.

Održavajte otvorenu komunikaciju

Foto: Pixabay.com

U svakom trenutku morate da podsećate sebe da su zaposleni ljudi. Isto kao i vi, oni imaju svoje potrebe, želje i živote van zidova firme.

Zato ne smete da pravite distancu između njih i sebe, već morate da održavate sve linije komunikacije otvorenim. Za njih je važno da znaju da u svakom trenutku mogu da vam se obrate u vezi sa bilo kojim problemom ili idejom koju imaju i da ćete ih vi saslušati i pružiti im odgovor na to.

Gledajte na to kao da ste vi njihova podrška na radnom mestu, gde im je često najpotrebnija.

Pokažite im da ih cenite

Važno je da članovi vašeg tima i zaposleni znaju da vi cenite i to što su tu, kao i sve što rade za firmu.

Naravno, taj osećaj ne sme biti lažan, pa je zato neophodno da sagledate značaj svakog zaposlenog ponaosob, kako biste mogli da im pristupite na pravi način.

Prilikom komunikacije, uvek pokažite dodatno interesovanje, raspitujte se u vezi sa projektima na kojima rade, ali i u vezi sa privatnim planovima. Ponudite savet ili ideju kako da se izbore sa izazovima i iskrenu brigu koju će oni zaista osetiti.

Ukažite na značaj balansa privatnog i poslovnog

Foto: Pixabay.com

Sigurno ste i sami bili u situaciji da ne možete na najbolji način da razdvojite poslovno i privatno. Odnos vremena provedenog na poslu i onog kod kuće često nije nešto što vam odgovara.

Vaš posao je da pomognete svojim zaposlenima da bolje rasporede ovo vreme.

To ćete najpre uraditi tako što ćete u okviru sistema nagrađivanja početi da koristite i slobodne dane kao instrument za motivaciju. Ukažite članovima tima na to da razumete da je vreme sa porodicom i prijateljima važnije od vremena provedenog na poslu.

Uključite svoje zaposlene

Da bi vaše kolege bile motivisane za rad i da bi znali da njihova reč nešto znači, morate i njih da uključite u proces donošenja odluka.

Sledeći put kada naiđete na problem ili izazov koji bi trebalo rešiti, a da je na nivou cele firme, sazovite sastanak i dozvolite članovima tima da daju predloge. Tako će se osećati uključenim i motivisanim za to da i sami doprinesu napretku celog kolektiva.

Ovo je jedini način da im dozvolite da napreduju i rastu kao individualni profesionalci. A na kraju dana, kada dođe vreme da se vide rezultati, na vama je da kreirate što napredniji i kvalitetniji tim.

Posao HR menadžera je da navode ljude da se razvijaju samostalno i postanu kvalitetan kadar koji će biti poželjan u svakom kolektivu. Takođe, njihov posao je da ih navedu da ne požele da promene firmu za koju rade, jer su baš tu najsrećniji i najviše ostvareni.

Zato je ovaj posao jedan od izazovnijih, ali i veoma zahvalnih, budući da možete i sami da budete ponosni na svaki poduhvat i uspeh svakog od članova vašeg tima, jer ste upravo vi doprineli tome. Ukoliko je to karijera koju želite da ostvarite, upišite obuku za menadžment u ljudskim resursima.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA