≫ 

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

U ljudskoj prirodi je da uvek tragaju za svojim identitetom. Zato ne čudi da je vizualni identitet neophodan da bi se definisala priroda određenog brenda.

  • 0

Osnovni element od kog mnogi polaze je definitivno logo koji će ljudi najpre zapamtiti i podsvesno vezati za ideju i proizvode kojima se konkretna kompanija bavi.

Analizirali smo tredove koji su obeležili prethodnu godinu i na osnovu toga definisali šta je to što nas čeka 2019.

Jednostavnost

Foto: Pixabay.com

Dok su trendovi u dizajnu sve komplikovaniji i komplikovaniji, logotipi su sve jednostavniji i svedeniji.

Ovaj trend je neprolazan i čini se kao da ne možete da pogrešite kada je reč o jasnim linijama i oblicima koji bi trebalo da predstave vaš brend.

Čini se da su velike kompanije odavno to shvatile, pa su mnoge od njih već postavile nove identitete koji se svode na dve ili tri boje, upečatjive fontove i elemente koje će ljudi jednostavnije zapamtiti i povezati sa njihovim proizvodima ili uslugama.

Pokušajte i sami da testirate to na svom brendu.

“Fleksibilni” logotipi

Adaptabilnost, odnosno responsivnost logotipa u vremenu digitalnih vizuala predstavlja nešto što je često od presudnog značaja za to kako će sam logo biti prihvaćen u javnosti.

Ukoliko pogledate sajt responsive logos biće vam jasnije zašto je to toliko važno. Naime, kako veličine ekrana na kojima će se vaš brend prikazivati ljudima zaviše od toga da li oni koriste mobilne telefone ili računare, tako i sama ikonica koju budu videli mora odgovarati i prikazivati se na najbolji način u svim rezolucijama.

Razmišljajte i o tome prilikom dizajna.

Autentičnost

Foto: PIxabay.com

Iako je jednostavnost nešto čime većina brendova teži, ukoliko to nije vaš stil i ukoliko ne priča priču vašeg brenda na pravi način, onda svakako to nije put kojim bi trebalo da idete.

Budite autentični i ne plašite se da uradite nešto što će ljudi pamtiti.

Neka to bude tipografija koju ćete sami definisati, a ne izabrati među ponuđenima, ili oblik koji vas lično asocira na nešto u vezi sa vašom kompanijom.

Uvek imajte na umu da morate pre svih ostalih vi verovati u to što saopštavate i što poručujete ljudima.

Samoodrživ identitet

Nakon svih ovih predstavljenih trendova, ostaje samo dobra stara klasika.

Pomislite na brendove kao što su Koka Kola ili Karlsberg koji nisu promenili svoj logo decenijama, a i dalje su moderni i pričaju sjajnu priču o svakom od ovih brendova ponaosob.

Iako se dizajn razvija i menja iz godine u godinu, morate imati u vidu da je vaš vizualni identitet nešto što se neće menjati dugo. Idealno bi trebalo da vas predstavlja narednih nekoliko godina, ako ne i desetina godina.

Zato dobro razmislite pre nego što se opredelite za moderne oblike.

Naučite kako

Dizajn logotipa je nešto čime se ljudi bave godinama. Samo dizajneri sa ozbiljnim i bogatim iskustvom mogu ovakve zadatke ispuniti bez problema. Zato je važno da pre svega steknete dobru teorijsku osnovu kako biste mogli da kreirate identitete koji će trajati i mnogo nakon vas. To znanje nećete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već posvetite tome bar godinu dana života uz pomoć profesionalnih mentora.

Upišite obuku za grafičkog dizajnera i napravite odlučujući korak za vašu buduću karijeru.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA