≫ 

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Istraživanje je pokazalo kakav će dizajn biti u 2019. godini

  • 0

Nova godina je stara vest, ali se o planovima za 2019. još mnogo govori, jer je prvi mesec bio rezervisan za rešavanje zaostalih izazova i problema iz prethodne godine.

Zato je Shutterstock, najpoznatije digitalno skladište fotografija na internetu, odlučilo da tek sada obelodani svoje istraživanje i predviđanja o dizajnerskim tendencijama koje nas očekuju.

Naime, analitičari koji rade za ovu kuću iskoristili su milijarde podataka i slika koje su im dostupne, kao i istraživanja o ponašanju njihovih korisnika i složili nekoliko predviđanja koja će verovatno oblikovati vizuelna rešenja koja ćemo gledati u 2019. godini.

Shutterstock ima kredibilitet dovoljno jak da u njihova predviđanja istinski i poverujemo, a evo šta je to što oni očekuju da će nas posmatrati sa kanala na društvenim mrežama.

Jučerašnja budućnost

Foto: Pixabay.com

Setite se naučnofantastičnih filmova iz devedesetih godina. Svi su bili prepuni tehnoloških inovacija, letećih automobila, neonskih svetala i jarkih boja. Kreativci su tada upravo na taj način videli doba koje mi danas živimo.

Shutterstock predviđa da će nas takvi vizuelni trendovi pratiti kroz 2019. godinu, kao svojevrsni omaž ovim idejama prošlog vremena. Ako danas već živimo u nekadašnjoj budućnosti, onda bi trebalo da pokušamo da opravdamo očekivanja koja su ljudi tada imali od nas i da zato i koristimo sve boje i kostime, kada već nemamo leteće automobile.

Zine kultura

Ovaj neobičan pravac rodio se u nišama vrlo specifičnih vizuelnih ukusa i afiniteta umetnika širom Amerike.

Naime, prvo se pojavio na društvenim mrežama, a potom su mladi kreativci širom sveta počeli da se pridružuju pokretu i stvaraju svoja vizuelna rešenja po sličnom principu.

Reč je o grafikama sa slovima isečenim iz magazina, zrnastim strukturama i tragovima foto-kopir mašine. Budući da koristi neke od ovih elemenata, deluje kao da i ovaj pravac crpi inspiraciju iz vizuelnog pravca iz prošlosti.

Svakako, već sada je izuzetno popularan na mrežama, a videćemo kako će se ovaj trend razvijati tokom godine.

Dobro došle, vesele osamdesete

Foto: Pixabay.com

I još malo prošlosti da začini kompletnu godinu retrospektive.

Moglo bi se reći da je zaštitni slogan ovog vizuelnog pravca – zaboravite na dobar ukus i setite se dobrih vremena. Dovoljno je spomenuti zlatne lančiće, životinjske šare na garderobi, šljašteće ukrase, perje i rese i biće vam jasno.

Kada su vizuelna rešenja u pitanju, posebno ona na društvenim mrežama, nekada je i dobro da vrište sa ekranima, jer će tako na najbolji način doći do najvećeg broja ljudi.

Zato istražite ovaj pravac, isprobajte upadljive boje, potražite relevantne glavne elemente i napravite svoje prvo remek-delo. U ovom slučaju, deviza – manje je više – ne važi. Naprotiv, više je više.

Ekološka svest

A sada je vreme da se vratimo u sadašnjost i razmišljamo o vremenu koje je pred nama i za koje moramo da se borimo.

Izuzetno veliki broj dizajnera širom sveta odlučio je da iskoristi svoje veštine kako bi na kreativan način radili na osvešćenosti ljudi po pitanju zaštite životne sredine. Zato će se ubuduće sve više vizuelnih rešenja vezivati za ekologiju, odnosno za materijale koji su prijateljski nastrojeni prema planeti na kojoj živimo.

Verovatno ste na ulicama primetili zanimljive, dizajnirane, platnene torbe i cegere koji sve češće zamenjuju plastične kese. Godina pred nama nam donosi mnogo više toga.

Naučite kako

Foto: Pixabay.com

Očigledno je da nam predstoji izuzetno kreativna i šarena godina kada su u pitanju dizajnerski trendovi. Ukoliko želite da se uključite u njen razvoj, važno je da znate osnove ovog posla.

U tome vam sigurno neće pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već se morate posvetiti tome ozbiljnije i odvojiti barem jednu godinu, uz pomoć kompetentnih mentora i kroz rad na realnim projektima.

Upišite obuku za dizajnera i napravite pravi korak ka uspešnoj godini, a potom i ka budućnosti.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA