≫ 

5 tehnoloških podviga u 2019. godini koji Comtrade čine tehnološkim gigantom u regionu

Comtrade je ove godine nastavio da pomera tehnološke granice i dodatno učvrstio svoju poziciju vodeće IT kompanije u regionu

  • 2

Brojna dostignuća u 2019. godini pokazuju da su naporan rad, ideje i prava vizija, u koje Comtrade godinama ulaže, dobitna kombinacija.

Naporan rad, talenat i trud svih zaposlenih u kompaniji doveli su do nekoliko izvanrednih dostignuća koja će predstavljati temelj za dalji razvoj Comtrade-a, ali i svih njegovih partnera u godinama koje nam predstoje.

Kompanija je u 2019. godini dobila veoma važno priznanje Microsoft partnera godine.

Microsoft, Comtrade

Foto: Promo

Na ovaj način Comtrade i Microsoft obeležili su još jedan značajan trenutak u partnerstvu koje traje više od 15 godina. Naime, kompanija Comtrade je proglašena za partnera godine kompanije Microsoft za 2019.

Ovo je treći put da Comtrade osvaja ovu prestižnu nagradu, što potvrđuje veliki uspeh u razvoju inovacija i implementaciji rešenja zasnovanih na Microsoft tehnologiji.

Najveća IT kompanija u regionu, koja se našla među više od 2.900 kandidata iz 115 zemalja širom sveta, izdvojila se zahvaljujući odličnom poslovanju, kao i sve većem broju Comtrade rešenja zasnovanih na Microsoft tehnologiji.

Pored toga, Microsoft Competence Center unutar kompanije Comtrade neguje tim stručnjaka koji je posvećen razvoju znanja i veština klijenata kroz blisku saradnju i edukaciju.

Ovaj tim pomaže organizacijama da digitalno transformišu svoj biznis i usvoje inovacije i Microsoft rešenja koja nude dodatnu vrednost njihovom poslovanju.

Nagrada Microsoft partnera godine je osvojena manje od godinu dana nakon što je kompanija Comtrade, pored Srbije i Slovenije, uspešno ostvarila i status zvaničnog Microsoft LSP partnera u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Albaniji i Crnoj Gori.

Uz izuzetne rezultate i dugogodišnja partnerstva, tandem Microsoft-Comtrade se godinama unazad pokazuje kao dobitna kombinacija za razvoj i implementaciju Microsoft tehnologija u regionu.

A to pokazuje i dodatno širenje cloud inovacija.

Comtrade. Microsoft

Foto: Promo

Bosna i Hercegovina, Makedonija, Albanija i Crna Gora su nova tržišta na kojima će kompanija Comtrade System Integration (Comtrade SI) ponuditi kompletan portfolio Microsoft cloud rešenja.

Potpisivanjem partnerskih LSP ugovora za Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Albaniju i Crnu Goru, Comtrade System Integration otvara novo poglavlje u dugogodišnjoj saradnji sa Microsoftom i nastavlja sa ekspanzijom

Microsoft cloud rešenja u regionu.

Kompanija Comtrade System Integration je za klijente u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji pripremila kompletan portfolio Microsoft cloud servisa i konsultantskih usluga. Kako bi obezbedila maksimalnu podršku u primeni cloud tehnologija i promovisala najnovije IT trendove, ova kompanija je osnovala i regionalno sedište - Microsoft Competence Centar.

Comtrade Microsoft Competence Center na jednom mestu okuplja čak 150 Microsoft inženjera sa više od 350 sertifikata i predstavlja ekspertsku platformu za saradnju sa lokalnom poslovnom zajednicom.

Saradnja sa zemljama u regionu dodatno je ojačana iskorakom na fin-tech tržište BiH.

Comtrade, Raiffeisen banka

Potpisivanje ugovora o osnivanju kompanije ESP BH d.o.o. između predstavnika Raiffeisen banke, BH Telecoma te kompanija Comtrade i QSS Foto: Promo

Comtrade je u Sarajevu potpisao ugovor o osnivanju kompanije ESP BH d.o.o. između predstavnika Raiffeisen banke, BH Telecoma i kompanija Comtrade i QSS.

Delatnost novoosnovane kompanije je izgradnja i implementacija jedinstvene platforme koja će pravnim i fizičkim licima omogućiti povezivanje u cilju vršenja plaćanja roba i usluga, režijskih računa, kao i slanje novca drugim korisnicima putem posebne mobilne aplikacije.

Aplikacija će biti dostupna fizičkim licima koja su korisnici bilo koje od mobilnih mreža u BiH, paralelno uz otvaranje tekućeg računa ili vezivanjem za postojeći tekući račun u Raiffeisen banci.

Uprkos priznanju za svoj rad, Comtrade nastavlja da uvodi inovacije u IT svet, a možda najbolji pirmer toga jeste saradnja HYCU-a i Nutanixa koji su predstavili "nevidljivo" bekapovanje podataka koje će promeniti način na koji velike kompanije funkcionišu.

Nutanix, HYCU

Foto: Pixabay

HYCU, kompanija koja je u vlasništvu Comtrade-a i koja je potpuno redefinisala bekapovanje podataka unutar clouda, najavila je poptunu integraciju svojih cloud rešenja sa Nutanix Mine platformom.

U pitanju je najnovije rešenje za sve Nutanix/HYCU klijente koji traže performanse, sigurnost i jednostavnost kada je u pitanju bekap podataka.

Do sada je HYCU cloud postojao kao dodatna softverska opcija za sve koji koriste Nutanix hardverska rešenja, a sada je on potpuno integrisan u Nutanix Mine platformu, kako bi omogućio gotovo neprimetno bekapovanje važnih podataka na cloud.

Drugim rečima, Nutanix Mine & HYCU integriše HYCU bekap servis sa Nutanix Cloud platformom za poslovne korisnike, kako bi im ponudio kompletnu sveobuhvatnu platformu za bekap podataka unutar clouda.

Zahvaljujući integraciji HYCU clouda, korisnici sada za svega nekoliko minuta mogu da podese bekap svojih podataka koji će se automatski obavljati u pozadini na osnovu zadatih parametara, bez ikakve potrebe za kompleksnim i kontinuiranim nadzorom. Na ovaj način sam bekap postaje nevidiljiv jer ne zahteva nikakvo dalje angažovanje korisnika nakon osnovnog podešavanja servisa, jer je ceo proces automatizovan.

Ali ovo je samo jedan od mnogih primera koji pokazuju da stručnjaci unutar Comtrade-a prate najnovije tehnološke trendove i unapređuju ih.

A rad Comtrade-ove kompanije HYCU dobio je i priznanje Google-a, koji je njena cloud rešenja svrstao među najvažnija na posebnom događaju koji organizuje američka tehnološka kompanija.

Ova konferencija je poznata po tome što privlači šarenoliku publiku, u kojoj su klijenti, influenseri, developeri i svi oni koji su strastveni prema cloud tehnologiji.

Ovom prilikom, Google Cloud je predstavio nekolicinu novih, vrlo interesantnih proizvoda, sa ciljem da naglasi viziju budućnosti „cloud computing“ izvršnog direktora Tomasa Kuriana: "Da na globalnom nivou pruži infrastrukturu, digitalnu platformu za transformaciju i specifična rešenja koja će pomoći digitalnoj transformaciji društva". Među tada promovisanim cloud partnerskim tehnologijama našao se i Comtrade-ov HYCU.

Najbolji primer za ovo jeste i strateško partnerstvo sa najvećom blockchain kompanijom na svetu.

Blockchain, Bitcoin

Foto: Pixabay.com

ConsenSys je najveća blockchain kompanija u svetu, sada sa više od 1.000 ljudi na svim kontinentima. Ova kompanija započela je saradnju i sa kompanijom Comtrade.

Comtrade se brzo prilagodio potrebama projekta i tehnologiji koja se koristi.

- Kada imate partnere, radije ih brzo izložite aplikacionom sloju, nego tehnologiji koja je u srži, ali su se oni vrlo brzo prilagodili ne samo aplikacionom sloju, već su i razumeli glavnu tehnologiju, koja je u našem slučaju blockchain - navodi Emanuel Maršal.

ConsenSys uvodi blockchain tehnologiju koja je inovativna.

- Najveći talenti žele da rade na inovativnim stvarima. Comtrade uvodi svoju stručnost u preduzetništvu, ideja je da ceo tim radi na nečemu inovativnom, kao što je blockchain - kaže Mark Ugboma.

Pored velikog angažmana na polju cloud i blockchain tehnologija, Comtrade je svoje znanje i stručnost proširio i na potpuno novi ogranak za sektor putovanja i mobilnost.

Voyego

Foto: Telegraf.rs

Comtrade grupa, vodeći pružalac usluga softverskog inženjeringa i sofverskih rešenja, uspostavila je samostalni ogranak za sektor putovanja (transporta i mobilnosti) pod nazivom Voyego.

Kompanija je izrasla iz nekadašnje poslovne celine usmerene na sektor transporta i mobilnosti. Ova poslovna jedinica je u poslednjih 12 meseci imala rast prihoda od 40 odsto, kroz partnerstva sa vodećim kompanijama u tom sektoru, uključujući Ryanair, Aer Lingus i Daimler.

Oko 250 zaposlenih Comtradea činiće novi Voyego tim. Njihova glavna delatnost biće pomoć avio-kompanijama i raznovrsnim organizacijama iz domena kopnenog transporta da unaprede korisnička iskustva u svojim delatnostima. Bilo da se radi o unapređenju putničkih interfejsa, poboljšanju procesa plaćanja ili ubrzavanju izlaska na tržište, u Voyegu su tehnološke inovacije ključna strateška orijentacija i osnova svih projekata.

Voyego će se baviti razvojem mobilnih aplikacija, responsivnih veb-sajtova za avio-industriju i inovativnim platnim rešenjima, koja bi omogućila avio-kompanijama da nove metode plaćanja uvode brzo i da smanje troškove obrade plaćanja. Originalna Voyegova rešenja otvaraju avio-kompanijama nove tokove ancilarnog (pomoćnog) prihoda. Na primer, online platforma Adnexa olakšava avio-kompanijama da podešavaju i usmeravaju oglase ka precizno određenim grupama putnika, kroz različite kanale, u koje spadaju boarding karte, programi za razonodu tokom leta i slično.

Za tržište u domenu kopnenog transporta, Voyego pravi platforme za upravljanje voznim parkovima i inovativna prodajna rešenja. Takođe, nudi konsultantske usluge i usluge brze izrade prototipova. Ogranak je pokrenuo i svoju laboratoriju za digitalni transport, gde testira inovativne poslovne modele i tehnologije u nastajanju, uključujući veštačku inteligenciju, chatbotove i blockchain.

U Voyegu planiraju da nastave sa uspesima iz faze internog razvoja i da udvostruče prihod do 2021. godine. Kombinujući najsavremeniju tehnologiju sa detaljnim poznavanjem sektora transporta i mobilnosti, omogućavaće vodećim igračima u toj sferi da je inoviraju, kroz jedinstvena ciljana rešenja. Očekuje se da će predviđeni rast stvoriti značajan obim novih radnih mesta, kako u Irskoj, tako i u drugim zemljama, tokom sledeće tri godine.

Iako ogranak tek zvanično počinje sa radom, neki od ključnih igrača u sektoru transporta i mobilnosti, koji opslužuju milione putnika širom sveta, već koriste Voyegova tehnološka rešenja. Istaknuti primeri su oglasna platforma Adnexa i Avan2Go, platforma za vozni park električnih vozila, koja je u upotrebi u pet gradova širom Slovenije.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA