Kako da razvijete igricu koju će ljudi voleti

Razvoj igrica je proces koji zahteva angažman velikog broja ljud

  • 0
Biznis, sastanak Foto: Shutterstock

Jeste li razmišljali o tome ko osmišljava priču iza cele igre i čija je odluka na koji će se način odmotavati sve radnje koje bi trebalo da se dese pred vašim očima i nakon određene vaše akcije? Pored onih koji su zaduženi za osnovni dizajn i pisanje koda, tu su i kreativci.

Dakle, za jednu prosečnu igricu potrebno je angažovati dizajnera, programera, kopirajtera, stratega, igrača, testera i veliki broj „pešaka” koji će asistirati svim ovim centralnim umovima.

Nije uvek jasno odakle treba početi i kako valja završiti video-igru. Zato smo pripremili nekoliko saveta za to kako možete da napravite dobru igricu.

Razumite šta je igrica

Najveće neuspehe u kreiranju igrica doživeli su oni koji su želeli to da se ovim poslom bave samo zbog novca i zato što su videli poslovnu priliku u tome. Za njih je proces pravljenja igrice predstavljao napor.

Ono što nikako ne smete smetnuti s uma jeste činjenica da su igrice zabavne i da to moraju ostati, šta god da napravite. Ljudi će ih pokretati kada žele da naprave pauzu, napune svoje baterije ili ne razmišljaju o nekim problemima i izazovima sa kojima se svakodnevno sreću.

Iako je u pitanju zahtevan proces, većina dizajnera video-igara će vam reći da se ovim poslom bavila sa uživanjem upravo zato što su i sami želeli da igraju baš takvu igricu koja još nije postojala.

Zato ni vi ne smete od ovog procesa napraviti svoju obavezu ili problem, jer će se ta emocija osetiti i tokom igranja.

Testirajte!

Na svakom koraku, u svakom trenutku, pri svakom pomaku – testirajte!

Izuzetno je važno da znate tačno kako ljudi reaguju, ne samo na igricu, već i na ideju o njoj.

Pre svega, pronađite nekoga ko će vam dati svoje nepristrasno mišljenje. Majk Ambinder je to sjajno objasnio rečenicom da je „svaki aspekt igrice hipoteza, a svaki njen segment čist eksperiment”. Zato da bi taj eksperiment bio uspešan na kraju, morate isprobavati sve varijante kako biste došli do finalnog proizvoda koji će doneti uspeh svima.

Deca nisu jedina ciljna grupa

Iako su svima prva asocijacija na korisnike igrica – deca, važno je imati u vidu da nisu oni jedini koji će ih igrati.

Gejming industrija raste iz dana u dan, a za to u najvećoj meri nisu zaslužna deca. Zato morate razmišljati o odraslima. O svim onim ljudima koji se bave stresnim poslovima kao što su IT ili marketing, pa im je potrebno da s vremena na vreme imaju određeni ventil.

Posvetite njima svoju ideju i radite na tome da zadržite njihovu pažnju.

Posvetite igru igraču

Mnogi kreatori igrica prave grešku da prvo naprave proizvod, pa tek onda razmišljaju o tome kome će ga prodati.

Najbolji način da znate da ćete imati uspeha jeste da obrnete situaciju i da prvo pronađete ciljnu grupu kojoj je potreban ventil, a da onda osmislite igricu koja će savršeno da se uklopi u njihov životni stil i način rada.

To znači da ćete kroz osmišljavanje i kreiranje priče već početi polako da integrišete neke zanimljivosti koje će njima biti od koristi. Tako ćete na kraju znati tačno šta da oglašavate i na koji način.

Naučite kako

Proces građenja priče koja stoji iza igrice je izuzetno kompleksan. Ovaj posao ne možete naučiti na kratkim kursevima, od osoba koje sa tim nemaju iskustva. Iskoristite trenutnu krizu i posvetite barem godinu dana pripremi i usavršavanju. Tek onda možete reći da znate odakle treba da počnete.

Upišite obuku za razvoj igrica i realizujte neku od svojih sjajnih ideja.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA