Kako iskoristiti LinkedIn za B2C promociju

LinkedIn je moćan alat za oglašavanje, kao i za stvaranje veza koje vam mogu biti od velike koristi u razvoju brenda

  • 0
Ove dve mreže dominiraju Foto: Shutterstock

LinkedIn je odlična mreža za kreiranje poslovnih odnosa. Donedavno, ona je uglavnom služila za to da se brendovi promovišu kao dobri poslodavci i za povezivanje ljudi bez posla sa potencijalnim novim pozicijama u kompanijama.

Danas ova mreža ima jednu od najrazvijenijih oglašivačkih platformi koja, iako skuplja od svih ostalih, daje odlične rezultate kompanijama koje žele da se promovišu i povežu sa drugim firmama i partnerima.

Budući da je reč o novim poslovnim poduhvatima, to se uglavnom odnosi na povezivanje u B2B segmentu. Međutim, imajući u vidu ubrzani razvoj ove društvene mreže, mnogi se pitaju da li je moguće koristiti je i za B2C promociju, odnosno za direktnu promociju proizvoda krajnjim kupcima. Evo kako to možete uraditi.

Potražite širu ciljnu grupu

Klopka u koju brendovi često upadnu jeste to što nemaju jasno definisanu ciljnu grupu sa kojom komuniciraju na ovoj mreži.

Zarad predstavljanja brenda krajnjem kupcu i promocijetog brenda neophodno je pre svega apelovati na interese tog kupca. Istražite dobro ko je vaš krajnji korisnik, čime se bavi i koja interesovanja ima. Zatim, koristeći pažljivo te informacije, putem targetiranog oglašavanja, pronađite idealnog korisnika na LinkedInu i plasirajte sadržaje koji će probuditi njegovu pažnju.

Povećajte svest o brendu

Ako očekujete da ćete prodati nešto putem LinkedIna, varate se. Ova platforma izuzetno je pogodna upravo za građenje imidža brenda, kao i za promociju i osnaživanje njegovih suštinskih vrednosti.

Zato se potrudite da na taj način i formirate strategiju kreiranja sadržaja. Promovišite prirodu vaše kompanije i brenda i predstavite se ljudima u pravom svetlu. Ne forsirajte sadržaje koji prodaju nešto ljudima, jer posetioci nisu na ovoj mreži da bi kupili bilo šta. Bitno je da ovde pre svega čuju za vas, a odluku o prodaji će doneti naknadno, sami.

Planirajte budžet

Istina je da je LinkedIn skupa oglašivačka platforma, ali ovo ne bi trebalo da vas obeshrabri. Činjenica je da su oglasi na platformi Google ili Facebook dosta jeftiniji, ali sa druge strane, na ovim mrežama, kako kažu stručnjaci, ne možete dostići rezultate koje možete na LinkedInu.

Nije neophodno plasirati kampanju koja će trajati beskonačno. Ukoliko imate limitirana sredstva u budžetu, opredelite se za 3 oglasa koji će biti plasirani tokom jednom meseca i neka svaki bude u opticaju po dva dana. Ovo vam neće potrošiti previše resursa, a ostvarićete nekakve rezultate koji će svakako podići svest o vašem brendu.

Istražite opcije oglašavanja

Pored toga što je skupa, oglašivačka platforma LinkedIna je dosta kompleksna.

Zato je bitno da dobro istražite opcije koje LinkedIn ima i otkrijete kako ih možete koristiti da biste uspeli da postignete svoje ciljeve. Bilo da želite da promovišete svoj sajt i povećate broj poseta, istaknete određenu objavu za koju smatrate da je važno da je vidi više ljudi, ili da pokažete novi proizvod – sve to je moguće, kao i još mnogo toga.

Naučite kako

LinkedIn je moćan alat za oglašavanje, kao i za stvaranje veza koje vam mogu biti od velike koristi u razvoju brenda. Međutim, upotreba LinkedIna samo je delić velike strategije koja vam je neophodna. Sve opcije i neophodne korake nikako ne možete da naučite na kratkom kursu od nekoliko meseci, ali posvetite barem godinu profesionalnom usavršavanju.

Upišite internet marketing i napravite ključni korak ka svojoj novoj karijeri.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA