Ostali ste bez interneta u kući? Ovo bi mogli biti razlozi...

Ako se vaša mreža ne pojavljuje na listi dostupnih, nešto nije u redu...

  • 3
Ruter, internet, Wifi, Vajrles Foto: Profimedia

Odgovor na pitanje šta je tačno uzrok pada kvaliteta internet signala može biti komplikovan: pokvareni ruter, loš pružalac usluge, problemi sa električnom mrežom… Pronalaženje odgovora je postepen proces, u tri koraka.

Zatvorite laptop, pa uzmite telefon

Možda je problem u uređaju, a ne u mreži. Ako na svom pametnom telefonu bez problema možete da učitate neki sajt, a laptop "ne pokazuje znake života", problem je u laptopu. Ako svi vaši bežični uređaji imaju internet, a računar povezan kablom ne može da učita ni Google, problem je ili u njemu, ruteru ili u kablu koji ga povezuje sa ruterom (vezi između računara i kabla ili rutera I kabla).

U svakom slučaju, za početak budite sigurni da vam je Wi-Fi uključen. Ako se vaša mreža ne pojavljuje na listi dostupnih, nešto nije u redu. Dva puta proverite da li ste povezani na mrežu - možda ste predaleko od rutera.

Ako imate smetnju u signalu, videćete manje "crtica" u simbolu bežične mreže. U slučaju da se ispostavi da je signal preslab, predlažemo vam da kupite pojačivač signala ili dodatne habove i da ih rasporedite po kući.

Ako šetnja po stanu ne donosi rezultate, pokušajte ponovno da pokrenete računar ili smartfon. Za kraj, vodite računa o tome da problem ponekada nije samo na vašoj strani, već da je možda došlo do poteškoća na samoj sajtu koji pokušavate da otvorite, piše Tportal. Pokušajte da učitate nekoliko drugih sajtova, da biste videli kako se oni učitavaju. Konačno, proverite na sajtu DownDetector.com da li je sajt na koji pokušavate da se povežete, možda, "pao".

Šta se dešava sa ruterom?

Svaki ruter ima simbole i lampice koje pokazuju šta trenutno radi. Proverite u uputstvima šta tačno koja od njih znači, pa obratite pažnju na onu koja predstavlja internet protok. Ako je lampica isključena, našli ste uzrok problema. Ako želite ponovno da pokrenete ruter, prvo ga isključite. Ako u sebi ima baterije za dodatno napajanje, izvadite ih. Nakon toga, sačekajte 30 sekundi. Uključite modem i, ako je to potrebno, ponovo ubacite baterije. Sačekajte oko 5 minuta i posle toga, ako i dalje nema internet signala, pređite na treći korak.

Tehnička podrška

Ako ruter i modem pokazuju da ste povezani na internet, a ne možete da "surfujete" ni na jednom od vaših uređaja ili ste pokušali ponovno da pokrenuti uređaj, a lampica za internet se ne pali, vreme je da pozvete tehničku podršku.

Video: Iz vršačkog pritvora do sada 50 internet suđenja

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA