≫ 

Skoro četvrtina pratilaca Elona Maska na Twitteru su lažni nalozi, tvrde istraživačke grupe

Kada se uračunaju neaktivni korisnici, koje su istraživači definisali kao naloge koji nisu tvitovali 90 dana, 70,23% Maskovih pratilaca verovatno nisu "autentični" ili "aktivni korisnici koji vide njegove tvitove"

  • 0
Ilon Mask Foto: Profimedia

Više od 23,42 odsto od 93 miliona pratilaca milijardera Elona Maska na Twitteru su verovatno lažni ili tzv. spam nalozi, prema zajedničkoj reviziji dve istraživačke grupe.

Dve grupe, SparkToro i Followerwonk, rekle su da njihove definicije "lažnih" i "spam" naloga možda nisu iste kao Twitter-ove.

Rekli su da su koristili sistem od 17 signala upozorenja, zasnovan na algoritmu koji je prošao kroz 35.000 lažnih Twitter naloga koje je kupio SparkToro i 50.000 naloga koje su timovi označili kao ne-spam.

Ako je jedan od Maskovih pratilaca bio označen zbog više neželjenih signala, taj nalog bi bio označen kao niskog kvaliteta ili lažni, kažu istraživači.

Kada se uračunaju neaktivni korisnici, koje su istraživači definisali kao naloge koji nisu tvitovali 90 dana, 70,23% Maskovih pratilaca verovatno nisu "autentični" ili "aktivni korisnici koji vide njegove tvitove", rekli su.

Analizirajući svih Maskovih skoro 100 miliona pratilaca, otkrili su da 73% ima ključne reči povezane sa spamom na svojim profilima i da 71% koristi lokacije koje se ne podudaraju ni sa jednim poznatim imenom mesta.

A 41% ovih naloga koristi imena koje odgovaraju obrascima spam naloga, rekli su. Značajno je da je 69% takođe bilo neaktivno više od 120 dana, dodaju grupe.

Istraživačke grupe su takođe istakle da je 83 odsto Maskovih pratilaca imalo "sumnjivo mali broj pratilaca", a 78 odsto prati "neobično mali broj naloga".

Ovo je donekle u korealciji sa pričom koju je Telegraf.rs nedavno radio, a u kojoj se govorilo o tome da su Twitter botovi pomogli da se izgradi kult Elona Maska i Tesle.

Početkom novembra 2013. godine, vesti koje su se ticale kompanije Tesla nisu bile baš najbolje. Niz izveštaja je dokumentovao slučajeve požara u Modelu S, što je dovelo do pada cena akcija proizvođača električnih automobila.

Zatim, 7. novembra uveče, u roku od 75 minuta, osam automatizovanih Twitter naloga je “oživelo” i počelo da objavljuje pozitivne stvari o Tesli.

Tokom narednih sedam godina, ovi nalozi objaviće više od 30.000 takvih tvitova.

Ova analiza dolazi u periodu kada američki preduzetnik i milijarder nagoveštava da će možda tražiti nižu cenu za kupovinu Twittera, ocenivši da je moguće da na toj društvenoj ima najmanje četiri puta više lažnih naloga nego što kompanija tvrdi.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA