Šta izrešetani bombarder iz Drugog svetskog rata radi na plakatu jednog tehnološkog giganta?

Izdržljivost tog jurišnog bombardera, koji je tokom Drugog svetskog rata stekao nadimak "leteći tenk", postala je legendarna...

  • 3
Iljušin Il-2

Printscreen: Twitter/@Secret_Beijing

Na internetu se ovih dana pojavio novi reklamni plakat kompanije Huawei kojim taj tehnološki gigant želi da pokaže da je u stanju da odoli pritiscima Amerike. Na plakatu se nalazi sovjetski jurišni avion iz Drugog svetskog rata Iljušin Il-2, koji iako sav izrešetan nastavlja da leti.

- Bez ožiljaka nema gurbe kože i jakih mišića. Heroji su se uvek nosili sa takvim izazovima! - piše na plakatu koji je ubrzo postao viralan.

U poslednjih godinu dana Huawei je pod sankcijama Trampove administracije, koja je vladinim strukturama u SAD zabranila da koriste opremu koju proizvodi Huawei, dok je američkim tehnološkim kompanijama takođe zabranjeno da sa kineskim gigantom sarađuju.

 

Inače, avion Il-2 ovde je upotrebljen kao jasan simbol, budući da je izdržljivost tog jurišnog bombardera, koji je tokom Drugog svetskog rata stekao nadimak "leteći tenk", postala legendarna. Letelice ovog tipa su se iz akcije vraćale sa desetinima rupa na krilima, da bi odmah posle remonta ponovo letele u borbu.

Tajna neuništivosti Il-2 bila je u oklopnoj kapsuli koja je štitila segmente od vitalne važnosti, kabinu, motor i rezervoar, piše Russia Beyond. Krila od duraluminijuma i rep su mogli da istrpe poprilično "rešetanje". Točkovima nikada nisu bili potpuno uvučeni u oklopljeni trup, pa je "leteći tenk" mogao je da se spusti "na stomak".

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bojan

    19. maj 2020 | 21:08

    Il- 28 je izabran za reklamu i označava kvalitet, čvrstinu uz kvantitet i borbu za prestiž, uz mogućnost kvalitetne nadogradnje. Sviđa mi se. Ovu reklamu je netko dubokoumno osmislio i pogodio pravo u centar.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA