≫

Promocija najboljeg iz Srbije kroz film "Hotel Beograd"

Nakon uspešne premjere u Moskvi, romantična komedija "Hotel Beograd” premijerno je prikazana u Sava Centru

• 1
Premijera Hotel Beograd Foto: Časlav Vukojičić

Domaća publika je sa velikim interesovanjem ispratila novi film rusko-srpske produkcije u kojem glavne uloge tumače Miloš Biković i ruska glumica Dijana Požarskaja uz brojne kolege iz obe zemlje. Glumac i producent Biković, koji sa Požarskajom igra u seriji "Hotel Eleon", objasnio je da su odlučili da taj projekat osveže i ponude ruskom tržištu nešto novo.

Došli smo na jednu ideju kako da osvežimo projekat i ponudimo nešto novo za rusko tržište. Iz toga se stvorila ideja da uradimo film i seriju, koji bi bio nastavak franšize i koji bi se dešavao u Beogradu i u Srbiji kako bismo bismo dodali srpski kolorti, promovisali srpsku kulturu i Srbiju kao zemlju i kao destinaciju", istakao je Biković posebno se zahvalivši generalnom sponzoru filma, brendu Gorki List, uz čiju pomoć su uspeli da ovaj veliki projekat donesu u srpsku prestonicu.

Kroz film "HOTEL BEOGRAD" predstavljeno je najlepše i najbolje iz Srbije. Opredeljujući se za podršku filmu, generalni sponzor GORKI LIST je pokazao vizionarstvo i želju da sa ostalim kreatorima filma, Srbiju pokaže i učini atraktivnijom kao destinaciju.

- Gorki list već više od dve decenije podržava umetnost i zato nam je veliko zadovoljstvo, što smo deo ovog projekta, jer se premijera filma "Hotel Beograd" poklopila sa razvojnim planovima Gorkog Lista za Rusiju, na čijem tržištu smo prisutni već 4 godine. Rusi su prepoznali izuzetan kvalitet čuvenog srpskog  bitera, zbog čega će Gorki List u budućnosti imati još kvalitetniju distribuciju u ovoj zemlji, što je postignuto potpisivanjem ugovora sa poznatom distributerskom kućom.Tako da smo zajedno sa izuzetnom ekipom filma „Hotel Beograd“ prestavili Rusiji najlepši deo naše zemlje, ističući u prvi plan samo ono najbolje što dolazi iz Srbije - istakao je kreator brenda Gorki List, Vojin Đorđević.

Urnebesna Komedija “Hotel Beograd”nakon premijere naći će se na redovnom repertoaru bioskopa širom Srbije i regiona, a moći će da se pogleda i u odabranim bioskopima Evrope, SAD i Kanade.

(Telegraf.rs/PR)