Šta sve uspeh protiv Olimpijakosa donosi Zvezdi? Osam stvari zbog kojih je ovo meč godine!

Ukoliko se iz Pireja vrati neporažen, šampion Srbije će imati višestruku korist, koja se neće meriti samo u novcu

Komentari

  • Dreka

    Sta glodara.... Zvezdu prate Jer im muka od partizana Jbgg Ajmo sad 200...300 dislajka

  • Boba 1

    Nemogu da shvatim pojedine ljude, alo igra nas tim iz Srbije. Sutra se ne gleda dal si zvezdas ili partizanovac. Nema veze ali ako pobedimo gde cete se sakriti ko gubi ima pravo da se ljuti. POZZZ i ocekujemo pobedu.

    • Uter

      @Boba 1

      Ne tako davno igrali su Partizan i oly. I vi ste javno, na nacinalnoj televiziji, redom izjavljivali da navijate za oly. Sta je sad problem da i mi navijamo za oly?

  • ⚽⚽⚽

    Dole crveni projekat iz Gospica!

  • Br@nko

    Šta se ovo dešava, toliko grobara na vestima o Crvenoj Zvezdi. Da li je moguće da vas više interesuje šta se dešava sa Zvezdom? Ja lično nemam ništa od toga što Partizan nije uspeo u Evropi,zbog toga me ne bole manje porazi od Bajerna i Totenhema. Ako vas grobari manje boli ne uspeh Partizana u Evropu zbog debakla Zvezde onda nekako, možda, mogu da razumem. Poslednjih 15 godina se namešta besomučno što za jedne što za druge domaćem prvenstvu i Evropa je jedino merilo a i jedni i drugi smo katastrofa, neko manja a neko veća. Sutra da li 1:0 ili 8:0 je katastrofa. Taj mentalitet "izgubili smo ,a nismo se obrukali" meni je ne shvatljiv, igram valjda da bih pobedio.

    • ♦️⭐⭐

      @Br@nko

      Dolazi ZIMA duga i hladna ... 🌨⛄⛄⛄⛄🌨🌨🌨🌨

    • Yolly

      @Br@nko

      Ko bre cita tolike poruke!? Nisam procitao celu, ali sam shvatio da pises da se namesta za zvezdu sve u nasoj ligi. U pravu si potpuno.

    • Grobari NS

      @Br@nko

      Kme, kmw, kmeee... Vec si poceo da places, a utakmica je tek sutra. Mada,ima logike, i mi vec slavimo vas piraz iako je sutra.

    • Br@nko

      @Br@nko

      Nisam očekivao za 10min 71 dislike. Svaka čast grobari baš ste prisutni.😁😁😁

    • Br@nko

      @Br@nko

      Za 15 min. 210 negativnih

    • Br@nko

      @Br@nko

      Usporili ste za 45 min samo 300 negativnih.

    • Br@nko

      @Br@nko

      319 negativnih, taman vas toliko i ima u sve tri frakcije.😁😁😁

  • Seoul

    2 : 1 tacan rez

    • Master

      @Seoul

      Ne, nego 3:1. Iz dvojke ide. Zapamti.

    • Blok 2

      @Seoul

      Malo je to. Bar 5:1. 🏁🏁🏁

  • Kodax

    Ko pobedi magarac. Ko izgubi, jos veci. Znaci, ne moraju ni da igraju.

  • Rule

    Stavio sam 100e zvezda daje dva gola pa sta bude tako sam ubo i protiv Salzburga cuda se desavaju ) pozz

    • Low

      @Rule

      Bolje da si te pare bacio u bunar. Mogao si da se nagledas utakmica na Makaroni za taj novac celu godinu i pomognes klubu. Ovako, i neka si bacio.

    • XXL

      @Rule

      Skupi lekovi, a?

    • 🏴🏳🏴

      @Rule

      Verovatno si onda stavljao i na Bajern, Totenhem, Partizan. Hahahaaaa.... Sutra novo otreznjenje. 5:0.

  • 🚩🚩🚩

    Ajde Grobari, dovoljno nam je tesko i bez vas. Nemojte nam pominjati te silne poraze, tu bruku po Evropi, 3:0, 5:0, 6:0... Onda nam je jos teze.

    • Baster

      @🚩🚩🚩

      Ne mislim nego sam siguran da mnogo više boli vaših 2:2 sa "čuvenim" i "nikad jačim fudbalskim gigantom" AZ. Ali i pored tog bola,NAPREDAK u igri Partizana je očigledan. Pravda za Savu i mustafu!

    • Realno navijač Zvezde

      @🚩🚩🚩

      Pošto je u Beogradu već Terza dogovorio da se igra 3 za 3...To jest,da se dogovore za azijsko tržište nešto u kladionici...U BG-u je bilo iz 2 u 1...Na pireju će recimo biti iz 1-1 sa 3+ ili 4+...Staviš 200.000€ na kineskoj kladionici eto zarade veće nego od pobede u grupnoj fazi LŠ (1.200.000€)...

    • Kostas

      @🚩🚩🚩

      Pa bas zato vam i piminjemo. Dole crvena braca iz Pireja i Zeleznika.

  • Zmija

    Auuuu, glodari, pa, baš dosta vas prati Zvezdu i mogu vam reći da mi se to sviđa.. Kompleksaši jedni, gledajte u vaše dvorište. Pozdrav iz Kruševac 😂😂😂😂

    • 🏴🏳🏴🏳

      @Zmija

      Naravno da i jedni i drugi gledamo zvezdanu, vi placete, a mi joj se smejemo. I sutra cemo. Ovako: ahahahaaa...

  • NBG

    Sutra zlo protiv zla. Neka pobedi manje zlo, odnosno ono sto je dalje od nas.

    • ♦⭐♦⭐

      @NBG

      Tako je. Dole crveni projekat!

  • Nikola🇷🇸

    Sastaju se dva tima iz predgradja velikih gradova. Neka izgube i jedni i drugi. Ne znam kako, nek nadju nacin.

    • 🏆PARTIZAN🏆

      @Nikola🇷🇸

      Hahahahaaa, tako je, nek nadju nacin.

  • ⚫⚪🇷🇸⚪⚫

    Ko bi rekao da mogu na nekoj tekmi da navijam za Oly. Eto, desilo se. Svim srcem protiv zla!

    • Maja

      @⚫⚪🇷🇸⚪⚫

      Tako jeeeee... ⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪🇷🇸⚫⚪

  • I

    Za Zvezdu ce biti uspeh ako primi manje od 6 gola.

    • MilanT

      @I

      Ili 2 za 4 minuta sa igracem vise...ili od ekipe koja 77 puta jeftinija 2 za 4 minuta... 😜😜😜

    • Goran D.

      @I

      Nemoj da uspeju. Neka prime bar 7.

    • Mickey

      @I

      Zeks Panticu,ti li si?

  • Partizan pa Bog

    Treba zvezdana da igra u formaciji 5-4-1 da proba iz kontre da dodje do gola , ako odigra X - taj X ce biti velik kao cela Srbija . Sa srecom komsinice .

  • Dane

    Petokrakasi, jel se tresu kolena od novih 5:0? Ako, i treba. Sutra uzivanje uz pice, klopu i tv. Gaziiii projekat!

    • ⚫⚪⚫🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏁🏁🏆🏆🏆

      @Dane

      Nema tamo njihovih sudija. Novo otreznjenje sutra. Idemooo...

  • PETAR 1

    Lepo receno, "ako" se zvezda vrati neporazena, a to ocekivati je isto kao da Partizan osvoji ligu sampiona.

  • Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

    Оно кад гледаш како твој мали пртз "сатире" АЗ, или још горе Крушевац, па сав гнев хоћеш да пребациш на велику Звезду...хммм, баш им није лако

    • ♦️⭐⭐

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      Kako je tebi tesko u zivotu... jbg stize zima brrr ⛄⛄⛄🌨🌨🧣🧣🧣🧣🧤🧤🧤

    • Kole NBG

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      Smesan si. Kako mislis da nas "satire AZ"! Pa mi smo bar igrali muski i hrabro, i nesrecno izgubili. Pa sta? I vas smo i nadigrali i pobedili. Igrate kao p... Izbrukali ste Srbiju ove godine vise nego iko ikada. Najmanje ste golova dali u istoriji, a najvise primili u grupu. Alo, o cemu pricad!? Pa koliko jos treba da gubite po Evropi, tamo gde nema vasih sudija, da shvatis gde ste!

    • Pax

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      Ti zaboravio derbi? Zaboravio kako ste se nabili u 16 i kako ste razbijeni.

    • Gargo

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      Niste izgubili nesrećno, a da ste najveća nesreća srpskog fudbala, jeste.

  • S

    Ako Zvezda nije povela sa sobom njene sudije iz LL lige onda sledi bruka kao dosad u LS.

  • Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

    Веома ми је драго што фракције немају кога да прате него двоструког учесника ЛШ који још има шансе за евро пролеће...шта ће мукице, кад се боре за 4 место у првенству, па им тешко...туга и јад и чемер, и клуб и фракцијаштво, а тек управа...

    • ♦️⭐⭐

      @Звезда🇷🇸🇷🇸🇷🇸🏅🏅🏅🏆🏆🏆⚽⚽⚽

      SPREMI SE SUTRA BICE ZIMEEE BRRRR🧤🧤🧣🧣🧣🌨🌨🌨⛄⛄⛄⛄⛄🐩🐩🐩🐩🐩🐩🐩🐩🐩🐩🐩

  • 😎😎😎😎

    DOLE ZVEZDA

  • BOBA

    Auuuu, ponizice nas sutra i braca. Nema dalje...

    • Leoben

      @BOBA

      Pa samo oni jos nisu. Partizan, Bajern i Totenhem bas jesu. Ali, sutra novi potop. Gaziiii...

    • Blok 2

      @BOBA

      I treba. Idemo 8:0. Ova godina je za obaranje rekorda.

  • Бранислав

    реално је да Звезда нема шта да тражи сутра у Атини...али не би било први пут да се догоди нешто непредвиђено...чуда се дешавају а ове године, за разлику од прошле године са Ливерпулом, чуда још није било у лиги шампиона (победа у Београду је резултат играча више и срећних околности)...зато чудо очекујем сутра у Пиреју...нерешено је таман то...

    • Rade Zemun

      @Бранислав

      Nema nereseno. 6:0 sutra.

  • Boba 1

    Pobedjuje Zvezda mozda budu penali pa vidimo se sutra. Delije dodjite u sto vecem broju. Srecno momci

    • ♦⭐♦⭐

      @Boba 1

      Da, da vas sto vise vidi kraj. Pun Milos Sestic nedavno imao sta da gleda. Dole projekat.

  • TETAK

    Ovo vam je tiket Iz1u1,čist 1i 5+. Sigurica,lagano.

  • CZ NBG

    Zvezdas sam i zelim da nam uklone petokraku sa grba simbol antisrpstva.

    • Mickey

      @CZ NBG

      Da, zanimljivo je sto kvazi bastion srpstva fura petokraku, ahahahaaaa...

    • GG

      @CZ NBG

      Pa vama grb i jeste samo petokraka hahahha

  • sljivovitza_ljuta

    Da se kladimo da je dogovoreno da mi pobedimo kod nas a oni kod njih .

  • Czvforever

    X/1 rukajte pare zaradite budite realni...

  • YYY

    Kvota 1,55 na OLY, stavljeno 200 eura, ko ne veruje saljem sliku tiketa.

    • Baster

      @YYY

      Niko ti ne veruje.

    • Bajker

      @YYY

      Daće Bog da izgubiš kad već igraš protiv svoje zemlje

  • Delija

    Boze koliko su jadni ovi grobari,umrecete od pakosti,a necete izbrisati istoriju....male ste vi komsije,bolje gledajte svoje dvoriste...jadani doveka

  • Prsan

    Na svakoj vesti o zvezdi 99% grobari i sve jedni drugima daju pluseve.Pratitel vi partizan uopšte?

  • Dimitrije

    100% 1:2 za Crvenu Zvezdu volim czv 😘😘😘😘

    • TETAK

      @Dimitrije

      Bilo to više nego lepo i odlično ali nije realno.

  • Panemoguce

    Grobar on zvezda's news counter=over 9k hahahahahaha jadare

  • ♦️⭐⭐

    🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🔐🔒🔒🔒⛓⛓⛓⛓⛓

  • Maja

    ⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

    • Naj

      @Maja

      Sta je ovo???Neka kuga?

    • Mikelandjelo13

      @Maja

      AZ Alkmar 😍😍😍

  • NAPRED PARTIZAN

    NAPRED PARTIZAN

  • Gox

    Sve dogovoreno. Mora Zvezda da vrati 3 boda Grcima. Moj predlog iz 2 u 1. Krajnji rezultat 1:3.

    • Pixell

      @Gox

      Pises 1:3, a drhti ti ruka jer znas da se smesi 5:0 za OLY. Ili malo trazis alibi za ocekivani poraz...

  • Srbin-nikad jugosloven

    Dobro je i ovo, plasirali smo se u LŠ drugu godinu zaredom, skinuli dugove, uzeli lovu, i povrh svega franjevci su ispali iz LE, i to najsladje, u poslednjem minutu, kao protiv Augsburga... gradimo tim polako i podigli smo se iz mrtvih vrativši dugove.

    • CZ

      @Srbin-nikad jugosloven

      O cemu ti pises, pa smeje nam se cele Evropa, a tebi to super. Strasno.

    • BOBA

      @Srbin-nikad jugosloven

      Ti znaš ko nam se smeje, da li i Totenhemu koji je primio 7 golova, šuplja ti priča. Kada ne budemo igrali sem kvalifikacija biće praznoglavima jasno kakav je uspeh pistignut zadnje tri godine

  • Sinisa

    Kao dan je jasno da su igrali 1 za 1.Zvezda gubi 200%

    • pfc

      @Sinisa

      300%.

    • BOBA

      @Sinisa

      Nisi obavešten, predaće Zvezda parforfe 3-0 za grke. Šta imate u glavi, pitam se.

    • Milos

      @Sinisa

      Pa singlaj keca, 1,5 kvota, obogati se. 1,70 je bila kvota na Partizan na 0-2, rekli bi poklon, kad ono izgleda da i kladionice znaju nas mentalitet.

    • Gargo

      @Sinisa

      Pa stavi 1000 eura kad je sigurica.

  • Zarko

    Malo ko prati fudbal zna da "Bratski" klubovi su se dogovorili 3 za 3 boda. Ne postavlja se pitanje dali ce Olimpijakos da pobedi nego samo da ih ne ponize kao Totenhem. Kvota je pala na Grke od 1,7 na 1,5 ali moja preporuka je da odigrajte 1&2-5 kvota je 2 😘

    • BOBA

      @Zarko

      Kako da ne stručnjače za pasivne krajeve. I Partizan se dogovorio sa holanđanima iz 2 u x, trebao si u kladionicu da naplatiš "znanje". Mozak na rezervi.

  • CZ 🚩🚩🚩

    Mali smo jadni i crveni, kao i oni. Svejedno je ko ce ispasti. Mrtva trka. Bolje da ispadnemo nego da nas i dalje svi pune sa 5 razlike.

    • Pp

      @CZ 🚩🚩🚩

      Vi franjevci jeste jadni i crveni, od šamara u poslednjem minutu. Mi smo već ispali iz grupe u LŠ, ali možemo da nastavimo u LE, da uzmemo još love, i sa tim parama da nastavimo da napredujemo i gradimo što jači tim pa da za nekoliko godina budemo konkurentni i u LŠ. Ovo je veliki uspeh, Bajern i Totenhem su ekipe u koje su ulozene milijarde i nije bilo realno da ponovimo uspeh kao sa Liverpulom. Ali imamo šanse u LE, vi nemate, ni u prvenstvu...

    • Laky

      @CZ 🚩🚩🚩

      Da, dobro si vas opisao, bas takvi ste.

  • Red Arny

    Realno, bice tesko. Ne volim sto ce bas braca da nas izbace, ali nije im prvi put. Setimo se Printezisa.

    • Stella Rossa PA

      @Red Arny

      Jaka su to braca.

    • BOBA

      @Red Arny

      To je sport i nije sportski očekivati da te neko pusti da pobediš, a sada je suludo o tome pričati jer je u igri ogroman novac.

  • CZ

    Ne verujem vise u bajke. Rasturice nas i ovi.

  • nesa cz

    Ajmo opet 6:0 da izgubi projekat.

    • Dane

      @nesa cz

      Nedovoljno, hocemo 8:0.

    • BOBA

      @nesa cz

      Ti iz CZ a si dokon u zatvoru i možeš da izigravaš stručnjaka, oprošteno ti je.

  • Sasa

    Au sto su se ,,Krusevljani" nameracili protiv Zvezde!!!

  • Sasa

    Zvezda ce ostvariti povoljan rezultat.

    • Trtoguz

      @Sasa

      Da, nece izgubiti sa 5, nego sa 6:0.

  • Milan

    Nego, kako ste prosli protiv neugodnihKrusevljana?

  • ALCTZ

    Gazi...

  • Yalla

    Pregazice ih njihova braca kao plitak potok.

    • Mickey

      @Yalla

      Zvezda je gubila od Bajerna i Totenhema a Patlidzan od AZ Alkmara,Asrane....

  • Jelmoze

    Moze neki grobar da mi kaze kako se zove sajt koji automatski lupa pluseve, vidim jedan je udario sebi 100tinak 2 minuta od kad je napisao komentar, treba mi za neki drugi sajt ako radi na ovom portalu radi vrv i na drugima.

    • XXL

      @Jelmoze

      Nestasica lekova, a?

    • PuKu

      @Jelmoze

      Kompleksi udaraju, garavi?

  • Zante

    Neka izgube i jedni i drugi. Fuj.

    • Tišljer 036

      @Zante

      Pa čoveče ti se ne sastavi u jednoj rečenici...

    • MareNS

      @Zante

      Oni su izgubleni oduvek.

    • Blok 2

      @Zante

      Braca po Indiji.

  • Milan

    Kako ste vi glodari iskomplesitani...

    • Laky

      @Milan

      Skupi lekovi, drugar, a?

    • LLL

      @Milan

      Ma ko nam rece. Neko iz predgradja?

  • 🏆PARTIZAN🏆

    Limenjaci puca petarda i veceras, a?

    • Tišljer 036

      @🏆PARTIZAN🏆

      Možda večeras a sutra si igra tako dečače zaključujem da si budak.

  • Blik 2

    Ajmo opet neki od rezultata 5:0, 6:0, 4:0. Nek se Evropa smeje i dalje vama kao u poslednje vreme. Gazi samo limene.

  • Dane

    Ajmo, jos jednom 6:0. Idemo po Ginisa u primljenim golovima...

  • pobro_bez_majke

    Daće Bog da izgube

    • PAOK

      @pobro_bez_majke

      Slazem se. I to bar 5 razlike, nek se nastavi tradicija.

    • Strasno

      @pobro_bez_majke

      Uzas nasta je spao srpski narod samo prezir na braću, zavist, zelja da i drugi prodju sto gore kako bi njihov neuspeh izgledao manji.

    • ⚫⚪⚫⚪

      @pobro_bez_majke

      Dace Bog.

  • petarda je vase ime

    Grcka oblijepljena plakatima..Kolorado beograd u grckoj..cirkus u srbiji sprdnja u evropi to je nekadasnja zvezda..prizeljkujemo 5 komada da retardi shvate za koga navijaju..

    • Thessaloniki

      @petarda je vase ime

      Ne 5, nego 6 komada. Gazi samo...

    • duci

      @petarda je vase ime

      Sta ovi velikani evropskog fudbala imaju zajednicko DinamoZ,Slavia,Rapid,MaccabiTikva i AtlBilbao svi dali 5️⃣ instituciji iz dobrog vladanja ajde sad malo oladite svi odreda

    • Gargo

      @petarda je vase ime

      Duci, pa patlidžanovci nabrojane svrstavaju u kategoriju Bajerna i Totenh.

  • Pex

    Ajde, cekam vas "3 za 3" grobari ocajni jer znate koliko lako mozemo da prezimimo da dodjete na nasu vest aj odbrojavam 3.. 2...1...

    • Oki

      @Pex

      Od Partizana 2 Bajern 3 kom pa 6 kom Totenhem 4 kom pa 5 kom Sve je popunjeno od 2 do 6 Sad birajte 1 ili 7

  • Mrki

    Ide li Zvezda u Grčku da kalkuluše ili da igra?

  • Knez

    Sve je to lepo ali sutra mora da se vrati 3 boda jbg, evropski put je gotov.

  • Nusknvp

    Kakav bre uspeh...pa bice jos jedna goleada i to do poluvremena vec

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima