≫ 

Avio-kompanije uvode niz bezbednosnih mera: Evo šta vas čeka već na prvom letu

Neke od najvećih avio-kompanija su uvele brojne zdravstvene i higijenske mere

  • 3
avion bele boje

foto: pixabay.com

Iako se svet postepeno vraća u normalu nakon pandemije korona virusa, avioni ponovo počinju da lete, a restriktivne mere ublažavaju, trebaće da prođe dosta vremena da bi se ljudi osećali dovoljno bezbedno da ponovo putuju.

Upravo je to razlog zbog čega svaka velika avio-kompanija nije samo upotpunila protokole za dezinfekciju letelica, već je usvojila i nove bezbednosne mere u avionu, kao i na aerodromu kako bi se prilagodila aktuelnoj situaciji.

Dakle, kako tačno to izgleda? Većina avio-kompanija je saopštila da uvodi upotrebu visokoefikasnih HEPA filtera, koji eliminišu oko 99,9% virusnih kontaminanata u vazduhu. Neki su zamenili uniforme kabinskog osoblja za PPE, dok su drugi uveli procedure beskontaktne prijave i ukrcavanja.

Putnici mogu da očekuju produženi vreme čekanja na aerodromu, kao i obaveznu upotrebu maski za lice od poletanja do sletanja.

U nastavku vam otkrivamo koje sve zdravstvene, higijenske i bezbednosne mere su uvele neke od najvećih avio-kompanija:

aerodrom, avion, putovanje

Foto: Pixabay.com

Izidžet (EasyJet)

 

Izidžet (EasyJet) je uveo nekoliko novih bezbednosnih mera kako bi obezbedili dobrobit putnika i posade, a to su svakodnevna dezinfekcija aviona i obavezno nošenje maski za lice. Takođe, uvedeni su automatizovani objekti za predaju prtljaga i beskontaktna prijavu na odabranim aerodromima. Low cost avio-kompanija se takođe udružila s irskim umetnikom Villom Slinijem, poznatim po svom radu na filmu Spiderman i franšizi Star Wars, te su obezbeđene maske za lice inspirirane stripovima koje će dobijati sva deca.

Etihad ervejz (Etihad Airways)

 

Etihad Airways je uveo „velness ambasadore“ kako bi putnike informisao o tome kako će kriza koju je uzrokovao Covid-19 uticati na njihovo putovanje. Velness ambasadori će obaveštavati putnike o poboljšanim merama bezbednosti avio-kompanije i uputiti ih kroz mere predostrožnosti pre, za vreme i posle putovanja.

Avion

Foto: Pixabay

Britiš ervejz (British Airways)

 

Avio-kompanija British Airways je najavila da je nošenje maski obavezno tokom leta. Osim toga, prilagođene su procedure prijavljivanja i ukrcavanja kako bi se smanjio kontakt između putnika i posade. Od 16. juna British Airways će putnicima davati „zaštitne pakete“ koji uključuju antibakterijske maramice i sredstva za čišćenje ruku. Takođe je prilagođena usluga hrane, što znači da dečji obroci i posebni obroci više nisu dostupni. Putnici se savetuju da izbegavaju šetnju i da ne prave gužvu ispred toaleta.

let, putnici, avion

Foto: Pixabay

Er Frans (Air France)

 

U maju mesecu, kompanija Air France je uvela kontrolu telesne temperature. Provere se obavljaju pre polaska pomoću beskontaktnog infracrvenog termometra. Svakom putniku sa telesnom temperaturom iznad 38 stepeni može se uskratiti ukrcavanje, ali imaju mogućnost da svoj let pomere za drugi datum bez ikakve doplate. Francuski nacionalni prevoznik je takođe uveo obavezno nošenje maski za lice za putnike i za kabinsko osoblje. Kad je to moguće, razdvojiće putnike kako bi mogli da se pridržavaju mera socijalne distance.

Avion, putovanje

Image by Orna Wachman from Pixabay

KLM

 

KLM Royal Dutch Airlines, nacionalna avio kompanija Holandije, najavila je obavezno nošenje hirurških maski za lice na svim svojim letovima od 11. maja do 31. avgusta. Samo deca mlađa od deset godina ne moraju da poštuju ovu meru. Putnici koji lete iz područja „visokog rizika“ takođe moraju da popune "izjave o zdravstvenom stanju" (Health Declaration Form) kako bi potvrdili da su sposobni za letenje.

Video: Pre nekoliko meseci igla nije mogla da padne: Ovako izgleda svet kada avioni skoro da ne lete

(K.M./Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • felix

    20. jun 2020 | 12:31

    Dosao Avionom avion je bio pun pun nikakva distaca nije postojala sva mesta su bila puna!!!!

  • Sasa

    20. jun 2020 | 14:01

    Pogresno je da putnici budu vise vremena na aerodromu... Treba vise ljudi na cekin salterima tako da se smanji vreme cekiranja, vise ljudi na pasoskoj i sigurnosnoj kontroli da to sve bude brze. Naravno da to ne odgovara aerodromima jer bi morali da zaposle vise ljudi... Voleo bih da cujem tog strucnjaka koji trazi da dodjemo ranije sta da se radi na aerodromu toliko vremena a ne praviti guzvu bezpotrebno

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA