Grčki kuvar proslavio avio-kompaniju iz zemlje šeika: Zahvaljujući njemu, ona je danas najluksuznija

"Moje detinjstvo, ljubav prema majčinom kuvanju i očeva strast prema poljoprivredi oblikovali su moju želju da postanem kuvar i budem tu gde sam danas!"

  • 0
Emirates, avio kompanija Foto: Pixabay

Nagrađivana avio-kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata je sasvim sigurno postala sinonim za udobnost i luksuzno putovanje. U svetu poznata po svojoj neverovatnoj usluzi, avio-kompanija Emirates ima i neke od najneverovatnijih karakteristika za poslovnu klasu. Vremenom je postala i najveća međunarodna avio-kompanija na svetu.

Više od 56 miliona putnika je prevezla ova kompanija na čak 157 odredišta u toku finansijske 2019-2020 godine. Svim svojim putnicima je na dnevnom nivou u periodu pre pandemije korona virusa isporučila neverovatnih 225.000 obroka.

Posebno je zanimljiva informacija da sva jela, koja odgovaraju reputaciji ove avio-kompanije kreira grčki kuvar po imenu Dokis Bekris, koji je pomoćnik potpredsednika za razvoj koncepta u Emirates flight keteringu. Njegov tim sarađuje sa ugostiteljskim delom ove avio-kompanije i pravi fenomenalna jela.

Rođen je na grčkom ostrvu Rodos, a zatim se preselio na Peloponez, gde je njegova porodica na sopstvenoj zemlji gajila voće i povrće. Bekris se u izjavi za Greek reporter prisetio da je njegova porodica uzgajala najpre kukuruz i paradajz, ali i pravila svoje maslinovo ulje i vino, što čini i danas.

Iako je Bekris jedini kuvar od četvoro braće i sestara, siguran je da mu je upravo od malih nogu porodica usadila ljubav prema hrani, ali i prema kuvanju.

Instagram theatrena Άμεσα στην Ροδιακή Εφημερίδα Τίποτα στη ζωή δεν είναι τυχαίο.Όταν πρόκειται να μιλήσεις ή να...Objavljuje Ρενα ΠαπακωνσταντινουUtorak, 11. kolovoza 2020.

- Moje detinjstvo i ljubav prema majčinom kuvanju i očeva strast prema poljoprivrednom životu oblikovali moju želju da postanem kuvar i budem tu gde sam danas. Na tome sam im veoma zahvalan.

Najmanje dva puta godišnje ovaj maestralni kulinar posećuje svoju otadžbinu, ali ovom prilikom kod kuće nije bio poslednjih devet meseci zbog pandemije korona virusa. Svakako se nada da će uskoro moći da poseti Grčku, kako bi dodatno dobio inspiraciju iz svoje zemlje i stvorio još interesantnija jela za sve putnike.

Upravo je grčke korene koristio kao jedinstvenu inspiraciju tokom karijere.

Trenutno se na jelovnicima za letove avio-kompanije Emirates nalazi i širok spektar grčkih proizvoda. Osim čuvenog grčkog jogurta, tu su i maslinovo ulje, feta sir i, naravno, grčke masline. A u skladu sa sezonom, Bekris koristi i različito voće i povrće, kao i taramu i med, ali i druge grčke specijalitete.

Tokom cele godine se na letovima ove avio-kompanije služi i grčka salata, zatim čuveni tzatziki, keftedes i grčka musaka, ali i punjeno povrće poznato kao gemista i drugi specijaliteti grčke kuhinje.

Objavljuje Doxis BekrisPonedjeljak, 13. studenoga 2017.

Iako je smatrao da su razlike između kuhinje u Grčkoj i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ogromne, vremenom je shvatio da to baš i nije tako. Samim tim, uspeo je da na najbolji mogući način prilagodi ponudu jela u ovoj avio-kompaniji.

Naveo je da kuhinje u obe zemlje imaju dosta sličnosti, a naročito kada se posmatra priprema jela od jagnjetine, zatim morskih plodova i korišćenje povrća poput tikvica, patlidžana i paradajza. Zahvaljujući tome što je primetio da postoji značajna sličnost, uspeo je da prilagodi svoje kulinarsko umeće i fascinira sve putnike koji koriste usluge kompanije Emirates.

U toku trajanja pandemije korona virusa se osetila razlika, budući da je bezbednost bila na mnogo višem nivou, a istovremeno su se svi trudili da održe kvalitet obroka na istom nivou. Zato su jela morala da pretrpe određene izmene, ali Bekrisu to nije predstavljalo nikakav problem.

Povećana potražnja za avionskim putovanjima nedavno je omogućila njemu i njegovom timu da prošire i razviju nove menije, koji se svakog meseca ažuriraju. Interesantno je i da kompanija Emirates takođe nudi jedinstvene regionalne menije u skladu sa izborom destinacija.

Naravno da razvoj novih menija i jela često može biti proces koji traje po nekoliko meseci ili čak čitave godine, jer se moraju uzeti u obzir svi značajni faktori, ali cilj uvek biva ispunjen, tako da su putnici ove avio-kompanije i više nego zadovoljni ponudom.

(Aleksandra Blažević/Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA