Platio je 4.000 evra da ode na najveće orgije na svetu i sada opisuje kako je tačno bilo: Seks, droga i alkohol po ceo dan i noć. 4 dana smo divljali kao ludi

Seks žurke i orgijanje su veoma popularne

Privatna plaža Margarita (Venecuela) okuplja ljude željne avanture, a gartantuje im intimne momente, seks i orgije  i potpunu diskreciju tokom njihovog boravka na ovoj plaži.

Rajan, oženjeni zubar iz Njujorka, platio je 5.200 evra za 4 dana neograničenih žurki, orgijanja i drodiranja. Seks ostrvo krije mnoge vrele avanture i orgije. Rajan je vodio dnevnik o tome šta mu se sve desilo od momenta kada je stigao u trinidad i Tobago pa sve do poslednje noći na ostrvu do polaska nazad u topli porodični dom.

Orgijanje na ostrvu uz zagarantovanu diskreciju. Foto-ilustracija: Profimedia

Na plažu je stigao luksuznom jahtom, a nakon dva sata vožnje stigao je na ostrvo gde su ga dočekale devojke i opijati. Evo šta je on zapisao o svom putovanju.

- Na jahti su nas dočekale prezgodne devojke. Mnogi gosti su bili nervozni kada su ih videli, a jedan gospodin je bukvalno drhtao. Kako sam bio ovde i prošle godine znao sam šta treba da radim. Ušao sam na jahtu i odabrao dve najlepše devojke koje će mi praviti društvo naredna 4 dana. Alkohol se već sipa, a ja odvodim moje dve devojke ispod palube.

Po dolasku na ostrvo dobijamo ključeve soba u velikom hotelu koji je samo za nas. Otišao sam u sobu sa devojakma i zaspao jer sam bio umoran. Oko 18 časova sam otišao na večeru, a kako je jednom od momaka bio rođendan sve devojke su mu plesale u krilu dok smo ga mi ljubomorno gledali.

U 21 čas se otvara noćni klub. Neki od momaka su uzeli drogu pa sam i ja potražio dilera. Imao je sve vrste droge koje možete da nabrojite. Uzeo sam malo kokaina sa mojim devojkama. U klubu su neki uveliko počeli da imaju seks. Onda smo napravili velike orgije. Ja sam toliko droge uzeo da sam se u jednom momentu samo onesvestio.

Seks, droga i alkohol ovde su u neograničenim količinama. Foto-Ilustracija: Profimedia/Corbis

Sutradan sam se probudio u 13 časova bez ideje kako sam sa devojakama došao do sobe. Posle ručka odlazim na golf orgije u kojim anisam pobedio. Kasnije su organizovali toples salsa časove. Zvučalo mi je dosadno pa sam pitao mog prijatelja Samuela da dođe sa svojim devojkama kod mene u sobu i da napravimo mini orgije. Čak smo se i slikali za uspomenu, ali te slike moram da sakrijem da ih moja žena ne vidi.

Među gostima ima mnogo advokata, lekara i zubara, čak je bio i jedan Arapin sa telohraniteljima koji su ga svuda pratili. U klubu smo se opet do zore provodili.

Sutradan na ručku saznajem za veliku tuču koja je izbila prethodne noći. Dva para svingera koji su bili sa nama imali su zajedno seks, ali su žene odjednom postale ljubomorne jer su njihovi muževi mnogo oralno zadovoljavali devojke. Svi su čuli da se svađaju i sada ne razgovaraju međusobno.

Odigrao sam strip tenis. Oko 19 časova počinje zabava i stiže nova tura droge. Ovo nam je poslednje veče ovde zato će biti duga i luđa nego ikad pre. Ko zna šta nas sve čeka večeras, napisao je u svom dnevniku Rajan.

(Telegraf.rs/mirror.co.uk)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.