≫ 

Superboul se srozao! Najveću utakmicu američkog sporta gledalo najmanje ljudi u protekloj deceniji

Dva su važna faktora koja su uticala na to da naglo padne interesovanje za najveću utakmicu američkog sporta

  • 11

Minuli, 53. po redu Superboul, ponovo je zaokupio najveću pažnju sportskog dela američke javnosti, ali daleko je to manji broj nego što je to bio slučaj poslednjih godina. 

Merenje gledanosti finala NFL-a između Nju Inglanda i Los Anđeles Remsa, ukazalo je na strmoglav pad interesovanja za omiljeni sport: Superboul odigran u Atlanti uživo je pratilo najmanji broj Amerikanaca u poslednjoj deceniji.

Prema zvaničnim podacima, trijumf Toma Brejdija i drugova ispratilo je, što putem televizije, što preko strima na internetu, 100.7 miliona ljudi na tlu SAD.

Primera radi, finale iz 2015. godine koje su igrali Petriotsi i Sijetl Sihoksi, uživo je pratilo 114.5 miliona Amerikanaca.

Od tada, zanimanje za veliko finale je u konstantnom opadanju.

Za samo četiri godine broj gledalaca uživo je drastično opao, a na to je uticalo nekoliko faktora, od kojih su dva najizraženija na takvav trend.

kolin Kapernik je izazvao zemljotres odlukom da kleči na himnu SAD, posle čega je sebi zatvorio vrata svih klubova u NFL-u Foto: AP/Tanjug

Prvi je dominacija Petriotsa, koji su igrali četiri od pet poslednjih finala, a tri osvojili u tom periodu, pa je došlo do blagog zasićenja navijača.

Drugi razlog je "slučaj Kapernik" koji je odvratio mnoge navijače da uopšte prate NFL u znak solidarnosti sa bivšim kvoterbekom San Franciska, koji je izazvao pravu buru u SAD klečanjem na himnu pre svake utakmice.

Kaprenik je tako ukazao na nasilje američke policije prema Afromaerikancima tih dana, a podršku je dobio od velikog broja ljudi, poznatih sportista i slavnih ličnosti.

Ipak, takav stav mu je doneo nevolju u karijeri jer je sebi zatvorio vrata svakog kluba od odlaska iz San Franciska.

Od tada je bez angažmana.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ko zna zna

    5. februar 2019 | 12:53

    Ovde se radi o gledaocima ispred televizora .razlog je taj sto 30 sekundi reklame za vreme superbola kosta 5.25 miliona $.firme koje se reklamiraju hoce sto vise ljudi da vide taj proizvod sa reklame

  • Sibin

    5. februar 2019 | 13:04

    Po meni, veoma glup sport a nije cudo sto ga ameri obozavaju jer su glupa nacija koja ima srecu da zivi u jakoj drzavi!!!!

  • SerbianHero

    5. februar 2019 | 16:59

    10 sekundi igre - 40 sekundi namestanja za igru.. pod ful opremom... I to im je sport?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA