SRPSKI ISTORIČARI LAŽU: Evo kako Albanci dokazuju da je Miloš Obilić bio njihov vitez!

Sudeći po knjizi "Kosovska bitka u albanskom epu" političke analitičarke Ane di Leljo srpski vitez Miloš Obilić je zapravo Miloš ili Mileš Kopilić, junak albanskog porekla rođen u Kopiliću koji je ubio sultana "Murada" i jedno vreme bio "kapedan" Vuka Brankovića

Komentari

  • mikk

    1. septembar 2019 | 14:12

    Ima Srpska Pravoslavna Crkva detaljne podatke i o mestu odakle potiče Miloš Obilić. Ipak su posle boja ostali i potomci kneza Lazara. Stvarno Albanci imaju nekada teorije koje prevazilaze ostale. Ali to je borba sa Deretićem koji takođe ne preza da kaže da je lupam sada, Tramp poreklom Srbin. Turska i Srbija su potpisali sporazume od kada je Vučić došao na vlast! među njima je i razmena arhivskih dokumenata, među kojima je i popis celog balkana od pre kosovskog boja i kasnije. Albanci ili ti morovlasi koji su većina albanije. Nisu bili prisutni pre boja na KiM ne samo na tkz. Kosovo, već ni u Crnoj Gori niti većini Albanije. Znači sami Turci koji su tada vladali i pro-albanski su, jedan od glavnih finansijera nezavisnog Kosova, BiH... pošteno ostavljaju nama originale popisa, ne kasnije kopije. MItropolit Amfilohije jedini iz Crkve iznosi ovaj podatak da je možda bio Albanac, ali to kaže isti čovek koji je podržao Mila Djukanovića umesto Bulatovića, Milo veruje da je Albanac jer potiče od Dukađina-Bijelog Pavla (čoveka iz kasnije regije dukađin) tj. nazivao je sebe Beli Pavle ne Dukađin što mu se pripisuje. POPIS STANOVNIKA nas spasava i jasno dokazuje zapise petrovića da su albanci u više navrata činili genocid na istoku moderne CG i zapadu moderne Albanije. Isto imamo i za KiM. Krađa istorije je na delu, za lokalne političke potrebe i ništa više.

  • mikk

    1. septembar 2019 | 13:45

    Čuo sam priču unutar SPC još ranije, da je Miloš Obilić prepravljeno ime od strane SPC kasnije. Da je pre toga bio Miloš Kopilić jer mu se nije znao otac. Da potiče iz Hercegovine. Zato je umesto očevog imena tipa Nemanjići zbog Nemanjem, Miloš imao sako Kopilić od Kopile. To je nešto što imamo u arhive. Sad to što sam čuo je iz sačuvanih izvora i zapisa iz toga vremena i kasnije kod Srba. ZAto nije čudno da albanci koji istoriju shvataju jako ozbiljno i pokušavaju da izbrišu konstantne migracije svoje populacije. NA način da ih od Tirane plaćeni ljudi, uče istoriju od najstarijeg do najmlađeg u kuću. Tako imamo primer rasprava oko Ilirskih imena, koja su bila obavezna za vreme Envera Hodze u nekom procentu kod stanovnika. Taj fenomen menjnja imena živih ljudi prošlog veka, je jedan od načina kako evropska-akademija suprotno od namere Tirane, odbija teoriju o većinski ilirskom poreklu albanaca. Jer albanci zagovaraju kontinuitet korištenja ilirskih imena, ali su ipak ostali dokumenti o zakonu za obaveznu promenu imena ljudi. Bitno je napomenuti da i Albanci i Crnogorci imaju rodoslov toga Miloševića takav da ispada da su mu preci Albanci, njegovo selo "leva reka" je na samu granicu sa Albanijom. To je po meni, bitnija tema danas, jer ipak oni migriraju u Srbiju i na kraju postaje sudbonosni predsednik za Srbskki narod i druge u Jugoslaviji.

  • hrvoje

    9. oktobar 2016 | 01:17

    Kopilic je anticki naziv z Drenicu stoga Milos ili mihajlo Kopilic iliti Kopilić je isti covjek koji je bio vladar drenice ..

  • budala

    6. decembar 2015 | 14:36

    hahahahagahagahaahagaggagagagagagagagahahahahahaha Miloš Obilić albanac au rodjaci nemaju ništa svoje pa kradu naše

  • Ajk

    2. avgust 2015 | 05:30

    Dok kaže "U ovoj pre svega stručnoj literaturi, uz navođenje obilja izvora, autorka objašnjava ne samo kako je sudeći po albanskim istoričarima, intelektualcima, učiteljima, piscima"...istoričari, intelektualci, pisci...albanski? Pfff....

  • Zikica

    31. jul 2015 | 12:32

    Najnovija verzija, kosovska bitka nije postojala, vec su (severnokorejski)-namerno severno... tvorci igrica to napravili da bi pokazali amerima da je pre postojanja amerike postojala neka druga civilizacija....

  • Brana

    10. maj 2015 | 20:19

    Turci su u Srbiji bili 320 godina a ne 500.Najveci krstasi i hriscani su bili vitezovi reda zmaja kako veliki Srbi tako i Vlad Cepes koji je bio veliki Pravoslavac i jedan od najvecih junaka svog vremena.

  • Serbia ULTRA czv

    10. novembar 2014 | 01:05

    Milos Kobilic je srbin. Ukratko vise!!!

  • refko JANICAR

    9. novembar 2014 | 23:16

    Vi Srbi i Albanci ste stvarno prolupali, vi smo znate o mitovima i to laznim. Prica ide ovako , dosla silna vojska potukla vas do koljena, ostali preko 500 g, izgubili carstvo otislo i to je to

    • 10. novembar 2014 | 13:52

      Zuka

      @refko JANICAR

      Oko 360 god. Druze!!

    • 6. februar 2016 | 03:08

      MM

      @refko JANICAR

      Samo ti refko nemoj nista da pricas,ti si covece potomak nekog ko se prodao za veceru.A mozda ste imali pretka koji je casno poginuo za Kosmet i sad vas se sa neba stidi.

    • 29. april 2016 | 10:17

      Beatrix Kiddo

      @refko JANICAR

      nemas ti ni pretke ni istoriju da bi nesto pricao,poklopi se usima i cuti

  • prizrenac

    9. novembar 2014 | 19:12

    sta reci...a neprozboriti koju....sta reci o narodu koji nezna ni ciji grb nosi..grb danasnje albanije je inace porodicni grb gospodara kosova vuka brankovica,tek da znaju...pa po njima je i stefan decanski-albanac,mozda i car dusan silni i svi srpski kraljevi i carevi koji su rodjeni na kosovu i metohiji!mozda je i banovic strahinja njihov ili i tvrdjava grad zvecan ili dusanova zaduzbina dusanov grad svetih arhangela kod prizrena...nemogu da verujem da nasa vlast a i istoricari nece da objave sve o srpskim vladarima.time bi zaustavili svojatanje nasih predaka i careva i kraljeva.pa i bugari su hteli i pokusali da prisvoje marka kraljevica...dokle vise bre...jedno zelim da dodam...krivim nasu crkvu i drzavu jer se uporno radi na tome da se srbi prikazu samo kao pravoslavni zivalj...nije tako i neslazem se uopste...razlog mog neslaganje je sto identitet jednog naroda nije veroispovest vec nacionalnost a to je srpska nacionalnost...nemozete zabraniti nekome ko je druge vere da nebude srbin..kao sto je to slucaj sa ivom andricem,mesom selimovicem,emirom kusturicom....to je nasa velika greska...zato i izgubismo sve muslimane i pola siptara na kosovu...tolko od mene...

  • Чоек

    9. novembar 2014 | 12:31

    Зашто држава не реагује?!

  • Student istorije

    9. novembar 2014 | 11:32

    Istorija se ne gradi na narodnom predanju. Narodno predanje i istorijska istina jednostavno ne idu zajedno. Nema istorijskih podataka da su tri kosovska junaka (Miloš Obilić, Milan Toplica i Ivan Kosančić) uopšte postojali. Albanci su svojevremeno svojatali i Njegoša i Marka Miljanova, pa im se ceo svet smajao na tome.

    • 9. novembar 2014 | 13:40

      DELIJA

      @Student istorije

      Još malo neće biti podataka da su postojali Car Lazar i Car Dušan. Ja sam siguran na primer da većina ne zna gde su Kosti Braće Jugovića Sahranjene, tako isto i ovo, pa ko ubi Murata, ako nije Miloš???

    • 9. novembar 2014 | 18:37

      .

      @Student istorije

      Nema dokaza jer su to ljudi koji su ubili Sultana ciji je sin defakto postao gospodar Srbije posto je Srbija posle bitke na Kosovu bila turski vazal. Posto su Turci vekovima vladali Srbijom nisu se preterano trudili da sacuvaju podatke o ubicama svog cara niti bilo kakve podatke o istoriji Srbije. Ti ljudi su ipak postojali, sporno je prezime, dal se npr. Milos zaista prezivao Obilic ili Kobilic.... ali je postojao, itekako. Turci imaju praksu da one koji su im naneli zlo izbrisu iz istorije. Tako se npr. do danas ne zna ime coveka koji je ubio Mehmed Pasu Sokolovica vec ga istorija zna kao "pomahnitalog dervisa". Sreca pa Srbija nije odmah okupirana posle Kosova inace verovatno ne bi ni znali da je Murat ubijen. Tako prolaze narodi koje neko okupira, ostaju bez podataka o svojoj istoriji.

    • 29. jun 2016 | 12:01

      Shpend

      @Student istorije

      Albanci i dan danas Crnogorce i Hrvate tretira kao slovenizirane ilire... Citajte Aleksandra Stpcevica....Arhaicni Dalmatinsko-Arbanashki rijecnik. Sve ce vam biti jasno. Pa i akademik Jovan Cvijic indirektno ali sasvim precizno definira naslednike Ilira.

  • srbin

    9. novembar 2014 | 11:25

    ima i medju šiptarima poštenih ljudi,al je sve otišlo u propast dolaskom bandita tita i njegovih pomagača,1974su komunisti srbije glasali da se kosovo odvoji od srbije,hajde malo o tome da se piše.

    • 9. novembar 2014 | 18:41

      -

      @srbin

      Kako da ne. Sto se onda nije odvojilo 1974? Odvojilo se kad su na vlast dosli oni koji nisu smeli ni da se cuju dok je taj "bandit" vladao. Za vreme SFRJ Albancima ni na pamet nije padalo da se dignu na oruzje, ni Republiku im Tito nije dao, al se posle Tita pojavio jedan koji je odlucio da ce da se kaci sa celim svetom i taj je izgubio Kosovo. On i oni njegovi bradati pomagaci koji su pevali o raznim djeneralima i vojvodama pa im sada kriv Tito i 1974. A istina je da je taj Tito Kosovo i sacuvao u Srbiji iako su mnogi posle II sv. rata hteli da ga oduzmu i pripoje Albaniji.

  • Ivanjica

    9. novembar 2014 | 10:02

    Mi Srbi smo, ovim šiptarima i Hrvatima idoli. Dokaz za to je to ,što sve što je srpsko ,oni prisvajaju i svojataju kao da je to njihovo. A poznato je da svi teže da imaju nešto bolje i savršenije nego što već ima. Tako i oni teže savršenstvu, misleći,ako imaju nešto srpsko , da će i oni biti barem približno vredni kao Srbi.

  • samo sarma srbina spasava

    9. novembar 2014 | 09:43

    Zakljucak SVIH ovih komentara je da nas ceka jos jeda veliki medjusobni okrsaj ! Mi imamo Ruse a oni satansku USA ! epilog znamo ! Sv DJORDJE i sv MIHAILO su uz nas

  • Ivanjica

    9. novembar 2014 | 08:45

    Sledeća meta njihovog prisvajanja je, pretpostavljam, Novak Đoković. Šta da rade sirotani kad nemaju svoje velikane !

    • 9. novembar 2014 | 10:34

      samo sarma srbina spasava

      @Ivanjica

      Za par godina ce da tvrde da je Prof.dr .Srpski Vojvoda Seselj - tacijev ( sa malim t ) brat po babine linije

  • Ivanjica

    9. novembar 2014 | 08:42

    Kopilić- tipično Albansko prezime kao i PetrovIĆ

  • Hrvat

    9. novembar 2014 | 05:40

    Pa taj Obilic i je bio albanskog porekla...pa ovo nije nista novo.....Na balkanu su postojale i postoje samo dvije nacije Hrvati i Albanci....srbi u prevodu znaci sluga ili rob....vi uopste nemate povijest ...svi ste vi danas pravoslavni Hrvati

    • 9. novembar 2014 | 11:16

      Lik

      @Hrvat

      Vi jezik nemate frendu naš a govorite o postojanju nacije. Idi bre nasmeja me za medalju

    • 9. novembar 2014 | 13:27

      Ivanjica

      @Hrvat

      Zaboravio si "kompleksan" da popiješ pre uzimanja tastature u ruke!

    • 9. novembar 2014 | 14:15

      Алекса

      @Hrvat

      Зашто би Грк писао на латинском сервус, за Србе, а све остало на грчком??? За тебе као и за све остале необразоване албанац на латинском означава човека беле расе, то јест аријевца, а Шиптари то нису! Не пиши више необразовани.

    • 30. jul 2015 | 22:14

      ogi

      @Hrvat

      Hahahahahahahaha

    • 31. jul 2015 | 12:14

      Z

      @Hrvat

      Povjest ne znaci istorija vec zavesti ili povesti lazima, eto takva je vasa istorija-shodno tvrdnji niko na planeti ne zivi osib brata 'rvata i arnauta... Dakle vi tvrdite da niko ne postoji na planeti osim vas i da ste braca-katolik i musliman, hahahahaha smesna strana istorije-ovo lici na monti pajton komiku

  • ☆☆☆ Panter ☆☆☆

    9. novembar 2014 | 03:32

    I da su postajali u to vreme kao siptari zasto nema nijednog istorisjskog zapisa....pa zato sto su bili nepismeni i ostali do dan danas!!! Fustrirani bednici. Jos ce po njima i Slobodan Milosevic biti da je bio albanac!....osmeh

  • Lik

    9. novembar 2014 | 02:26

    Smešno je što se i njihovi istoričari izgleda školuju iz filmova. Na stranu što im je palo da svojataju Obilića ali ni jedan ozbiljan istoričar neće reci da je Obilić otišao u u njihove redove došao do Murata i ubio ga a upravo to pričaju. Normalno vidi se da ih je na to naterao film pa onda počeli i da izmišljaju njegovo poreklo. Prvo da je krenuo ka tamo na taj način bio bi ubijen sto puta,drugo da mu tadašnja turska vojska dozvoli da naoružan stigne do njega takodje nemoguće. Treće da on leži u jastucima dok se vojska bori,smešno. Četvrto,da je Obilić Srpski sin ubio murata nema sumnje ali se to desilo na bojnom polju a narod što je normalno malo dodao malo oduzeo. Srbija je večna dok su joj deca verna!

    • 9. novembar 2014 | 18:46

      @@@

      @Lik

      Ubio ga je na bojnom polju u toku bitke. Brankovic razbio tursko levo krilo, centar turske vojske se povlacio, jedino se desno krilo pod komandom Bajazita drzalo. Centar gde je bio Murat je bio prakticno oklopljen i nije tesko pretpostaviti da je u toj situaciji Obilic sa grupom vitezova mogao da se probije do sultanovog satora i ubije ga. Uostalom, to mu je i bio jedini cilj jer je godinama pre toga i osnovao Red Zmaja sa jednim jedinim ciljem - ubistvo Murata!

  • NP, Mehmed

    9. novembar 2014 | 02:16

    Bratee koliko je sati . I da nemas slucajno cigaru jednu , ja moje zaboravi u kola

  • Srboljub

    9. novembar 2014 | 02:05

    Ma Aljbanci su Srbi, samo ih mi nećemo...oni su srpski škart, odatle i ime škartari, ali oni to ne znaju da izgovore pa je ispalo Šiptari...

  • Kajafa

    8. novembar 2014 | 21:55

    Zgrozen sam! Ne mogu da verujem sta sve albanski uzurpatori nece izmisliti. Sramota!!!

  • Dus

    8. novembar 2014 | 21:49

    Sta reci,a ne zaplakati,još i cara Dusana da prisvoje,ispasce da smo svi potekli od sladoledzija

    • 9. novembar 2014 | 00:18

      ALBANAC

      @Dus

      Od sladoledzija mozete samo da im lizite . Mislim SLADOLED.

  • vuk

    8. novembar 2014 | 21:48

    Aj nek bude milos siptar sto nije..sto ruse trvdjave i crkve iz te epohe i starije..sto onda ruse sto je "njihovo"...

  • Miles Kopilic

    8. novembar 2014 | 21:37

    I onda sam rekao Muratu : "Semenke, semenke, sport za zube"

    • 8. novembar 2014 | 23:21

      Apolitičan_lik

      @Miles Kopilic

      I proburazio ga kašikom za sladoled?

  • Rodoljub

    8. novembar 2014 | 21:09

    MILOS KOBILIC Sadasnje KOBILJE Opstina Malo Crnice. Zabelezeno u VATIKANU. Ko je i sta je Presudite sami.

    • 8. novembar 2014 | 23:04

      Duck

      @Rodoljub

      Jadan je narod koji nema svoje junake pa mora da prisvaja tuđe!

  • Srbijanac

    8. novembar 2014 | 21:06

    Sve je moguce.U to vreme vojske su cinili placenici,nije se gledalaa nacija i vera.Setite se titule car Serbski i Arbanaski,kralj Bugarske i Grcke ili kako vec.Nacionalna drzava prva u svetu je Francuska.To mnogo bolje znaju istoricari koji cute.Za nas je vazno kako zivimo a zivimo lose svi na Balkanu,osim lopova.

    • 9. novembar 2014 | 02:15

      Алекса

      @Srbijanac

      Краљ Бугарске и Грчке??? Довољно о твом знању.

    • 9. novembar 2014 | 03:39

      Auuu

      @Srbijanac

      Ti decko onda ne znas istoriju kad mozes da pricas takve gluposti.

    • 9. novembar 2014 | 12:04

      Suza

      @Srbijanac

      Sedi, jedan.

  • SIMEON

    8. novembar 2014 | 21:02

    A ko su uopšte Albanci? Da li su Iliri, Arbanasi, Šiptari...Nek prvo to reše sa sobom. Kao i kojoj jezičkoj grupi priadaju, odakle dođoše? Ah, da...Skender Beg..veliki borac za hrišćanstvo..rođen kao katolik, pokršten u muslimansku veru, pa posle opet katolik i kao borac protiv Turaka dobija odlikovanje od Pape...od majke Vojislave i oca Gjona....

    • 8. novembar 2014 | 22:21

      Deks

      @SIMEON

      Oni su arnauti

    • 8. novembar 2014 | 23:31

      Nikolla

      @SIMEON

      Po osno tvrdimo da je bio sin vojsave i gjona tada su albanci i srbi bili skoro u dobrome odnosu ...makar da ne zaboravimo dekret cara dusana da onaj ko je pravoslavac i prelazi u katolicanstvo treba mu zapljeniti svu bogatstvo i zapaliti ...toliko o vasoj krscanskoj ljubavi ...

    • 28. jun 2016 | 20:36

      Shpend

      @SIMEON

      Marin Barleti je covek koji je bio zaduzhen za pisanje dnevnika Gjergja Kastriota. Dakle istorija Skenderbega je pisana svakog dana 25 godina Grob Skenderbega je teshko nac jer je umro u ratu i posle njegove smrti Turci su sakrili telo. Nisu mu valjda spomenik podigli...Isto ko Milesh Kobiliqi ili Milosh Obilc kako hocete...

  • Nikolla

    8. novembar 2014 | 20:58

    Pa i angelina preporodska ..bila je albanka odnosno sestra gjergja kastriota ...cerka gjergja arianita komnenia ...a iako je bila zena srbskoga despota ...djeca su joj bili katolici jedan od njih i beogradski biskup ....

  • игор

    8. novembar 2014 | 20:57

    obilic je siptar kolko je vokri srbin

  • Ziveli cetnici

    8. novembar 2014 | 20:18

    Cetnik do groba

  • стрептомицин

    8. novembar 2014 | 20:01

    Име, презиме, место боравка, рођења, све и може да буде дискутабилно, осим да Милош има икакве везе са овим дивљацима који га својатају. Док је он својим јунаштвом писао историју ове дивљаке су Турци дотерали у српске земље заједно са стоком... Али на нашу жалост нашу баштину нико не брани и штити, тако да све новостворене измишљене нације својатају и присвајају шта пожеле...

  • jovan

    8. novembar 2014 | 19:56

    Naravno... I albanci su bili prvi na mesecu i pronasli su lek za sidu i priznati su kao radan,školovan i veoma zgodan narod.a moje ime nije jovan već princ ferdinand III

    • 8. novembar 2014 | 23:33

      Nikolla

      @jovan

      Johane ...pardon jovane ....gjone ...ivane ...giovanni ...ili kako vec ...sta ne pisac time htio da kaze ...

    • 8. novembar 2014 | 23:35

      Mark

      @jovan

      Nije lek za sidu ali Ferid Murad koji je albanac je izumio Viagru ...i dobio nobelovu nagradu za to ...da albanac to nije izmislio 6 miliona srba nebi mogli imati snosaj ..od starosti ...

  • humanista

    8. novembar 2014 | 19:44

    Uvek sam govorio, ne valja istovremeno prepisivati iz vise knjiga, jer posle nikom pa ni prepisivacu nista nije jasno.Eto to se i dogogodilo ovoj gospodji.

  • Zlaja

    8. novembar 2014 | 19:33

    Interesantno je da su uvek oni culi od nekog od babe dede... gde je zapis ili ste skoro naucili da pisete? I da je kopilic gde je albanski koren u toj reci? Uzurpatori su kakvi ne postoje!!!

  • MILOS

    8. novembar 2014 | 19:28

    Nadite i jednog sa mojim imenom

    • 8. novembar 2014 | 20:07

      ALBANAC

      @MILOS

      Milos Djerdj Nikola poznati albanski pesnik.

  • sinisa

    8. novembar 2014 | 19:19

    Neverovatno je kako balkanski istoricari razlicito gledaju iste dogadjaje. Da li je moguce da se ne postuju naucni peincipivec se istorijske knjige pisu iskljucivo u politicke svrve. Nikoga ne ozdvajam i uveren sam da su i nasi istoricari manipulisali cinjenicama a nas dovodili u razne zablude. Verovatno su realniji bili naucnici iz nekih dalekih zemalja koje nisu imale onterese ovde i cija je etika na visem nivou.

    • 8. novembar 2014 | 19:50

      Алекса

      @sinisa

      Кад научиш разлику између историчара и повесничара, биће ти јасније. Повесничар се бави предањима и митовима које објављује. Историчар на основу извора пише шта се зна о прошлости. Шиптари немају историју, нити историчаре, имају предања, ова г-ђа што пише је социолошкиња, тако да њена писанија за историју су вредна мање од мојих савета Адвокату како да састави тим.

  • @

    8. novembar 2014 | 19:16

    Dal se prezivao Obilic, Kobilic ili nekako drugacije, jedino je sigurno da tom coveku svi dasnji Srbi i svi danasnji Albanci i Turci ni do kolena nisu. Covek je u sred bitke sa najmocnijom vojskom tog vremena, vojskom od koje je drhtala Evropa, odlucio da ubije Sultana koji je do tada bio nepobediv. Svesno je zrtvovao svoj zivot. Zamislite kakav je taj covek morao biti, kakva ljudina je u stanju da pored desetina hiljada do zuba naoruzanih ratnika, i to ne bilo kakvih, vec bukvalno do tada nepobedivih, dodje do samog Murata i ubije ga!!! To je danas nezamislivo, ako je nekada postojao nadcovek, po snazi i hrabrosti, onda je to bio Obilic.

    • 9. novembar 2014 | 04:59

      istoricar

      @@

      to je malo prenapumpana prica buduci da mi istoriju gledamo iz filma o bitci na kosovu. moramo znati cinjenice da je murat bio sultan koji se borio u bitci. on nije sedeo u satoru i cekao vesti o pobedi. on je ubijen u bitci-istorijski gledano ne zna se ko ga je ubio. prema narodnim pesmama njega je ubio milos kobilic-covek koga je kobila dojila. istorjiske cinjenice govore da takva osoba uopste nije postojala, nego je ljudima bio potreban nekakav heroj pa su izmisli pricu o coveku kojeg je kobila dojila i postao zastitnik naroda. nesto slicno romulu u rimskoj istoriji, i slicno herojstvu marka kraljevica koji je bio turski vazal.

  • iskreno

    8. novembar 2014 | 18:53

    Gavrilo Princip je bio Mongol.

    • 8. novembar 2014 | 20:24

      ALBANAC

      @iskreno

      Ne .On je bio srbin .Atentaor ili ubica kako god hocete.

  • rade

    8. novembar 2014 | 18:51

    Picaso,bethoven,tesla,van gogh,michael jackson,tupac,amstrong itd svi su oni bili siptari!

    • 9. novembar 2014 | 10:11

      Arbanas

      @rade

      Ali hitler ...hruscov.hoxha ...i drugi diktatori su basi

    • 11. mart 2019 | 00:15

      Albanac

      @rade

      Papa CLEMENS Xl ,Majka Tereza,,Ferid Murad,John Belushi,Jim Belushi,imah i previše, Ako slusajte slucajno Englesku muziku onda cujete scakodnevno RITA ORA,DUA LIPA,BEBE REXHA itd A vi uzivajte u vaše bajke da nema kao vi...

  • Milos

    8. novembar 2014 | 18:50

    Hahaha.sta sad da radim sa mojim imenom breee???? Ma da znam.za par stotinak godina ce I Novak djokovic biti neki Novlik Djokov.po njihovom je sve moguce.ma terajte se bre u sto p...e m...r..e......

    • 8. novembar 2014 | 19:03

      Matias

      @Milos

      Odi kod albanaca trazi si brata

    • 8. novembar 2014 | 20:56

      Nikolla

      @Milos

      Pa novak je kosovar ...a i prezime gjoka ili gjokovic ...pola kosova se tako preziva bio katolik..musliman ili srbin...

    • 8. novembar 2014 | 21:11

      on

      @Milos

      Ti si Miles

  • Milos

    8. novembar 2014 | 18:46

    Dokraja ce biti da je I Tesla bijo siptar :)

    • 8. novembar 2014 | 19:27

      oooooo

      @Milos

      Cujem u poslednje vreme da je Hrvat bio.. :p

    • 8. novembar 2014 | 21:14

      on

      @Milos

      Ne pise se bijo nego bio, ne znas ni maternji a hoces da komentarises istoriju jadni smo mi sa takvim strucnjacima

  • Kalinovik

    8. novembar 2014 | 18:43

    Miloš je od Oblja kod Kalinovika iz srbskog Zagorja i zbog toga je Obljić

    • 8. novembar 2014 | 21:15

      on

      @Kalinovik

      Sad je I zagorje srpsko e vi ste svi prolupali

  • Nebojsa

    8. novembar 2014 | 18:42

    Narode citam dosta komentara, a retko pisem svoje misljenje, ovog puta moram napisati: bilo koji reziser pod hitno, ali na pravi nacin snimiti film o nasim precima od nemanjica pa nadalje. To je moj predlog, pozdrav iz ZH. Kratko i jasno :)

    • 8. novembar 2014 | 20:06

      ALBANAC

      @Nebojsa

      Slazem se ali kako kaze Velja llic bez kraducanja.

    • 8. novembar 2014 | 21:19

      on

      @Nebojsa

      To jest da izmisle sta se izmisliti moze a mi ce mo to posle metnuti u istoriju kao zvanican dokument kao sto smo seljacke spevove

  • hrvatica_bg

    8. novembar 2014 | 18:40

    OBILIĆU SRBINE!!!

  • Mare

    8. novembar 2014 | 18:36

    Oni su totalno nenormalni, ali svi jbt!!!

  • zoran

    8. novembar 2014 | 18:32

    dok ameri placaju,albanci ce dokazivati i da je zemlja ravna ploca...Guraju ih u takvo stradanje da nece ni jedan ostati

  • Ivan

    8. novembar 2014 | 18:30

    Za vreme Kosovskog boja broj Siptara na Kosovu je bio 1%. I bas od tih 1% je ubica Murata. Obavezno...

    • 8. novembar 2014 | 19:26

      Baraba

      @Ivan

      1389. godine u vreme Kosovskog boja, albanci nisu bili ni 1% stanovništva jer su u to vreme bili još uvek tamo odakle u stvari i potiču, a to je visoravan između Kazahstana i Rusije koja se i dan danas zove albanija.

    • 8. novembar 2014 | 19:29

      Leko

      @Ivan

      A ti znas kolko ih je bilo verovatno po nasoj istoriji a ona je " ziva istina"

  • Suza

    8. novembar 2014 | 18:29

    Ovo sve ludo pa zveci.Jadnici, kako su krenuli ispasce na kraju da je Napoleon branio Kosovo od Dzingis Kana, dok je Marija Terezija vidala rane Klintonu, a svi su bili Albanci. O cemu ljudi uopste da pisu kada nemaju svoju istoriju za ponos, nego ono malo sto imaju, to je za sramotu. Navikli su da sve tudje prisvajaju pa to ti je.

  • ..

    8. novembar 2014 | 18:28

    Jel ima u toj knjizi ikakvih istorijskih cinjenica ili se sve svodi na pripovedanja starih Albanaca koji su rodjeni 500-600 godina posle dogadjaja o kojima pricaju? O Obilicu, tj. coveku koga znamo pod tim imenom postoji mnogo legendi, prica i nagadjanja, ali niko tacno ne zna sve podatke o njemu. To je i logicno. Taj covek je ubio Sultana u boju, jedini je covek u istoriji koji je to uspeo. Naravno da su se Turci pobrinuli da se svako secanje na njega "izgubi". Takodje su se pobrinuli da ubistvo sultana opisu onako kako Turcima odgovara. Samo dan posle bitke na Kosovu, Bajazit (novi Sultan), salje tela Murata i Jakuba (brata kojeg je pogubio da bi preuzeo vlast) nazad u Osmansko Carstvo. On u pismu koje salje jednom od upravnika gradova kroz koje tela prolaze opisuje kako je, dok je Murat posle bitke obilazio bojiste, jedan ranjeni Srbin krenuo ka njemu kao da zeli nesto da mu kaze ili poljubi ruku, Sultanova garda ga zaustavlja ali Sultan im naredjuje da ga puste i onda taj Srbin ubija Murata. To naravno nema nikakvog smisla. Prvo, Sultan nije mogao biti ubijen na kraju bitke, jer je vec sredinom bitke komandu nad celom vojskom preuzeo Bajazit (tako pisu Turci) i preokrenuo tok bitke, izbegavsi potpuni poraz. Zbog toga je i dobio nadimak "Munjeviti". Dok je Sultan ziv NIKO ne moze komandovati celom vojskom osim njega. Dakle, Bajazit je preuzeo vlast dosta pre kraja bitke. Tada Murat nije mogao biti ziv.Drugo, najveca nebuloza je da je Sultan primao svakog neprijateljskog ranjenika i jos razgovarao sa njim. Nema nikakvog smisla ni logike. Turcima je Sultan savrsenstvo, nepobedivi ratnik, savrsen u svakom smislu. Zato i pisu kako je ubijen na prevaru. Jer, kako drugacije ubiti savrsenog coveka!? Jos ispada kako je on sav dobar, naivan, human, zrtva svoje dobrote i zelje da pomogne ranjenom neprijatelju. Njihova verzija istorije ostala je upamcena jer su oni bili jaci. Tesko da su Lazarevi naslednici mogli da se bore za svoju verziju ili da ukazu na neistine u osmanskim izvorima. A kamoli da kazu da je Sultan Bajazit, ciji su vazali bili, nesto slagao. Medjutim, prvi hriscanski opis bitke je zvanicna cestitka koju prima kralj Tvrtko, 15-tak dana posle kosovske bitke. U tom pismu opisuje se 12 VITEZOVA koji su uspeli da se u toku bitke probiju do samog Sultanovog satora, a jedan od njih uspeo je da ubije Sultana Murata!!! Pritom su svi vitezovi izginuli kod Muratovog satora.To nije nemoguce. Iako je Sultan bio odlicno zasticen, ne treba zaboraviti da je Vuk Brankovic na pocetku bitke razbio tursko levo krilo. Samim tim se priblizio i Muratu, koji je bio u centru vojske, tako da nije nemoguce da se neko zaista i mogao probiti do samog Murata i ubiti ga. A po nekim izvorima, Obilic je dosta pre same bitke sa jos 11 vitezova osnovao Red Zmaja, ( zato uvek na slikama na stitu ima zmaja, a i kaciga je cesto ukrasena zmajem) sa jednim jedinim ciljem : ubistvo Murata. Taj Red Zmaja kasnije je imao ugledne clanove, ugarske i evropske kraljeve koji su se borili protiv Turaka. Treba napomenuti da je Murat u hriscanskom svetu posmatran kao Antihrist, covek koji unistava hriscanstvo. On je inace bio jedan od najvecih osmanskih Sultana, prvi veliki osvajac. On je taj koji je od njih stvorio silu, osvojio velike teritorije na Balkanu i u Maloj Aziji. Pre njega, Osmansko Carstvo bilo je malo, manje od Srbije ili Bugarske. Posle njega, bilo je to dosta veliko Carstvo, sa velikim teritorijama na 2 kontinenta. On je tokom vladavine pobedio u 60 velikih bitaka i nikada nije porazen. Zato je Evropa drhtala od samog pomena njegovog imena, i zato su slavili i na sav glas objavljivali da je on, kao najveca pretnja za hriscanstvo, ubijen. Dakle, postoji mnogo prica i teorija o Obilicu i njegovom delu, postoji i mnogo istorijskih cinjenica vezanih za Boj na Kosovu, ali NIKO, NIGDE i NIKADA nije pisao o Muratovom ubici kao o nekom Albancu. Ni Turci, ni Srbi, ni Evropljani. Samo moderna "kosovska istoricarka".

    • 8. novembar 2014 | 18:52

      ..

      @..

      Posto je komentar bio ocigledno predugacak, vidim da je skracen i nepotpun. Izvinjavam se na gresci. Uglavnom, neostaje samo deo u kome se kaze da je Osmansko Carstvo pre Murata bilo manje od Srbije ili Bugarske npr, posle njega je bilo dosta veliko sa znacajnim teritorijama na 2 kontinenta. Tako da je Obilic ubio zaista znacajnog osmanskog sultana. Poenta svega ie da koliko god da postoji teorija o coveku kojeg mi znamo kao Obilica i koliko god da postoji cinjenica i nagadjanja o Kosovskom Boju, niko nikada nije tvrdio da je neki Albanac ubio Murata. Niko! Ni Turci, ni Srbi, ni Evropljani. Niko, osim istoricarke sa Kosova koja istoriju pise na osnovu reci starih Albanki.

    • 9. novembar 2014 | 19:55

      Lazar

      @..

      Nije tačno da Murat nije izgubio ni jednu bitku pre Kosova. Do nogu g ae potukao Lazar u bitci Pločnika 1386. godne

    • 23. jun 2017 | 01:07

      Miloš

      @..

      Moram samo da te ispravim da nije Miloš Obilić formirao viteški red zmaja nego Ugarski kralj Žigmund.

  • NN

    8. novembar 2014 | 18:24

    Zasto bi nas cudila ova tvrdnja.. Toliko toga su prisvojili sto nije njihovo, sto nebi i jednog viteza... Svako zeli da ima ono sto nema, to je opste poznato, tako da u opste ne cudi sto kradu tudju istoriju, kad svoju nemaju... JADNI I SMESNI

  • Đorđe

    8. novembar 2014 | 18:24

    Jednostavno ne mogu da se pomire sa tim da im je Skenderbeg bio Србин.

    • 8. novembar 2014 | 19:45

      Leko

      @Đorđe

      A znaci I on je bio Srbin kao sto je Milos Albanac ma dajte...

  • Boj

    8. novembar 2014 | 18:14

    I ne samo Obilic i Albert Anstajn je bio siptar,zato se oni rasipaju inteligenciju na sve strane!Ajmo kiki-riki,semenke!!!

    • 8. novembar 2014 | 18:51

      Matias

      @Boj

      Nije bio siptar ali posjedovao je albansko drzavljanstbo ..ili putovnicu i time se spasio potovasi u ameriku ...

  • Bakster

    8. novembar 2014 | 18:07

    Albanski "naucnici" potvrdili-"Mars" cokoladica se proizvodi na Marsu...hahahahahaha!

  • Dragan

    8. novembar 2014 | 18:04

    Boze dragi odavno nisam procitao vecu glupost jasno je da heroje svi vole ali da zbog toga pises roman i u njemu prisvajas nesto sto nije tvoje to n ije drskost vec bezobrazluk . predpostavljam da se publika amsjela grohkim smehom cccc....

    • 8. novembar 2014 | 19:51

      Leko

      @Dragan

      Svi vole heroje ali ih nemamo ni mi ni Albanci sve je to izmisljeno u narodu da bi se o necemu pripovedalo dugim zimskim nocima jer tada nije bilo interneta, televizije itd. pa ko je umeo da price bio je cenjen.

  • Filip

    8. novembar 2014 | 18:00

    Hahah. Sve pada u vodu kad se vidi Nemacko Ilirski recnik. Imate na google books. Pogledajte koj je jezik Ilirski ! Naravno da je srpski, svaka rex !!! Prijatno dovidjena

    • 8. novembar 2014 | 18:26

      Hrvatin

      @Filip

      Govoris o rjecniku ...kada je bio ilirski pokret ...odnosno za hrvatski jezik govorilo se ilirski ....Napoleon je uveo ilirsku krainu regiju ...i normalno jezik

    • 8. novembar 2014 | 18:37

      Arbanas

      @Filip

      Ilirski ...kada je napoleon osnovao je regiju ilirik ...a pobuna hrvata od madarske zove se ilirski pokret ...sa grofom draskovicem.ljudevitom gajem petrom preradovicem i drugima ...stoga taj rjecnik se zove ilirski ...

    • 8. novembar 2014 | 18:39

      Dr.Mracni

      @Filip

      Naravno da je bio bosanski.pa iz njega srpski i hrvatski

  • Crnogorac

    8. novembar 2014 | 17:59

    Postoji bratstvo Koprivica u CG koje vuce korijene i direktni su Milosevi potomci. Imaju izvedenu lozu i cijelu istoriju.

    • 8. novembar 2014 | 18:31

      ne pazi

      @Crnogorac

      Moguce je to ali ja sam cuo za drugi region odakle je ne sa Kosova,Albanije ili Crne Gore.A moguce je i jedno i drugo zavisi kako se gleda da li sa muske ili zenske strane rodoslova i preko kog brata.Oni su se prekrstili u Krusevcu tako da i moja prica moze biti tacna da je iz Sumadije ,a moze i tvoja ,a mogu i obe.

  • Nislijka

    8. novembar 2014 | 17:58

    Totalno su bolesni...

  • JA

    8. novembar 2014 | 17:58

    Milos je slovensko ime.Svi su culi za cuvenog reditelja ceskog porekla Milosa Formana.Ne moze ime Milos da bude ime Albanca,posto oni sa Slovenima nemaju ama bas nista!

    • 8. novembar 2014 | 18:27

      Mark

      @JA

      Kako memoze Milo-s-š ili mihill...mihail...

    • 8. novembar 2014 | 19:58

      Leko

      @JA

      Ne zaboravi da oni nisu bili tada Muslimani pa su mogli imati bilo kakva hriscanska imena.

  • salle

    8. novembar 2014 | 17:55

    Sta sve siptarima nece na pamet da padne ,,, skadar sadasnja albanija toiko Srba su primorali da imena promene u albanska ,, a kopilic kako kazu zvuci toliko albansko da i sami nisu svesni svoje gluposti

  • c91

    8. novembar 2014 | 17:51

    Ja ne verujem

  • M.Z

    8. novembar 2014 | 17:49

    Ma ja vodim poreklo direktno od kneza Lazara! Aj sad :D

  • Amin

    8. novembar 2014 | 17:41

    Samo sto tada albanci nisu bili ni u osamstogodišnjem planu! Jel se negde albanci pominju kao narod u tim spisima? Pozdravio Vas srpski kralj Jovan-Vladimir, SRPSKI KRALJ! Pozabavite se gde mu je bilo sedište!

    • 8. novembar 2014 | 18:18

      Markos

      @Amin

      Jovan-Vladimir nije bio srpski kralj niti je tada postojao naziv srbija, srpstvo, srbi i sl. Znam da znas kojim kraljevstvom je stolovao Kralj Jovan-Vladimir pa napisi. Ovamo pricate da albanci kradu istoriju a jedino u srpsko verziji wikipedije pise da je Jovan-Vladimir srpski kralj, koja glupost, kralj srpskog naroda koji tada nije postojao.

  • ALBANAC

    8. novembar 2014 | 17:29

    Pogledajte sliku KOSOVKE DEVOJKE ranjenog ratnika tacnije njegov stit pa cete se uveriti ko krade historiju .

    • 8. novembar 2014 | 17:40

      ddd

      @ALBANAC

      Pa nije sporno. Srbi i Albanci su se zajedno borili protiv Turaka. Ali veci deo Albanaca uzima islam i onda postajemo neprijatelji. A pogledaj za Skender bega ko su mu bili roditelji. On je bio polu srbin, polu albanac.

    • 8. novembar 2014 | 17:51

      MrTwister

      @ALBANAC

      .....ne LUPAJ GLUPOSTI kada nisi informisan,da ne kažem nešto drugo....na štitu je ocilo sa cetiri "S"......da nećeš možda da kažeš da je i to albansko obeležje,ili bi možda želeo da je tako..???

    • 8. novembar 2014 | 17:57

      Deks

      @ALBANAC

      Jel znas zasto su turci naredili svim arnautima da nose kece. I tu je kraj price

    • 8. novembar 2014 | 18:09

      Lolali

      @ALBANAC

      Pa taj vas sadasnji znak je bio nas,to nema nikakve veze sa arbanasima

    • 8. novembar 2014 | 21:06

      Apolitičan_lik

      @ALBANAC

      Štit o kome pričaš je štit Pavla Orlovića, jednog od vitezova cara Lazara. Štit na sebi ima na krvavo crvenoj pozadini crnog orla (zbog prezimena Orlović) sa "krstom i 4 S (C)" na grudima. Koliko sam upoznat u pitanju je jednoglavi orao koji asocira na simboliku Peruna po jednoj verziji, a po drugoj na Vida (staroslovenskog boga rata) pogotovo zbog crvene pozadine. A još jedna stvar, Albanija tada nije postojala niti je imala zastavu. Pogledaj malo karte iz perioda kosovskog boja. Inače, zastava Albanije sa dvoglavim orlom nastaje 1912 godine, a sadašnja verzija zastave je prihvaćena 1992 god. Inače simbolika slike Kosovka devojka je prilično kompleksna ali i vrlo interesantna, pronađi pa prouči.

    • 24. septembar 2018 | 06:27

      Aca

      @ALBANAC

      Ne tropajte gluposti orao dvoglavi je simmbol vizantije i je simbol hriscanstva

  • Dag

    8. novembar 2014 | 17:24

    Dva losa ubise Milosa. Dovoljna je sad i jedna,prica jadna,prica bedna...

    • 8. novembar 2014 | 18:40

      Arbanas

      @Dag

      Ajde objasni ako po vama albanci nisu sudjelovali u kosovskome boju ...a kosovo bilo srbsko ..kako onda loš ubio milosa ...mit ...i glup ritam ...

  • Ime

    8. novembar 2014 | 17:21

    Milos (K)Obilic, po kobili koju je po predanju jahao srpski je vitez. Sciptari naravno imaju svoje kvazi-naucne teze sa ciljem jeftine propagande. Ali to nicemu ne sluzi. Cak mislim da ovakve gluposti ne treba ni zabranjivati. Albanci nisu ni postojali u vreme boja Kosovskog. Relativno mlad narod... Isto vazi za Arbanase. Cujem i da Karadjordja prisvajaju. To ipak ima vise smisla, tad su nastali kao narod, a ne ove gluposti za kosovski boj i Obilica iz 14.veka. Oni su kao hrvati.

    • 8. novembar 2014 | 17:40

      Arbanas

      @Ime

      Isuse kriste ...pa vi ste karajnije neuki...kako nisu postajali ..pa Teodor Muzaka je bio sa svojom vojskom ...u boju ...

    • 8. novembar 2014 | 17:42

      ddd

      @Ime

      Edukuj se i ti malo. Car Dusan im je dao zemlju koju ce obradjivati. Oni su brdjani. Dosli iz azije preko sicilije.

    • 8. novembar 2014 | 18:28

      Mark

      @Ime

      Ako je anticko ime Drenice KOPILIK ...miloš kopilic ...je isto sto danas miloš drenica ...

    • 8. novembar 2014 | 19:02

      Ja

      @Ime

      Obilic je uspeo da izvuce kobilu iz stale za rep,zato prezime obilic-kobilic.tako kaze legenda a ne istorija

    • 9. novembar 2014 | 00:41

      Nikolla

      @Ime

      Za relativno mlad narod jaki su dvije drzavice ..i pola makedonije ..uz to srce srbije su prisvojili ...jaki skidam kapu...

  • Django

    8. novembar 2014 | 17:20

    Povraća mi se više od njihovih lažnih i bolesnih filozofija!

  • DELIJA

    8. novembar 2014 | 17:18

    Albanci imali viteza? Odavno bolji vic nisam čuo hahahahahaha

    • 8. novembar 2014 | 17:29

      BALKANSKI SPIJUN

      @DELIJA

      Samo vitez Koja moze biti njihov i niko drugi ;) e ostavi email delija !

  • Sve otislo u...

    8. novembar 2014 | 17:17

    Aha, a jel znaju ti ''albanski naucnici'' kada je njihova drzava Albanija napravljena? Ili su ih amerikanci ucili i pricali, pa oni prenose sa kolena na koleno. Neka tamo iz ne znam gde resila da pise knjigu o junaku od pre 600 godina, i ona tacno zna sta je bilo, jer boga ti ''starosedeoci albanije'' i ''naucnici albanije'' su joj to rekli???? Iznenadjen sam............... Secam se jednog perioda kada sam voleo istoriju.

    • 8. novembar 2014 | 17:35

      Mile Kitic

      @Sve otislo u...

      Nije ih tad ni bilo odnosno jeste doveli ih Turvi kao roblje

    • 8. novembar 2014 | 18:41

      Arbanas

      @Sve otislo u...

      Pa i maria bell...majka georga washingtona je iz podrucja decana ...a nije pravoslavka nemojte je svojitati ...

  • S.C.

    8. novembar 2014 | 17:10

    Sta siptarima pada napamet.

  • Nenad canovic

    8. novembar 2014 | 17:03

    Pa jel Turski ultan napao Srbiju ili Albaniju ( Iliriju ) i jrl ratovala Srpska vojska ili albanska pa da bude siptar?

    • 8. novembar 2014 | 18:54

      Matias

      @Nenad canovic

      Napao je ilirski poluatok ...krscanski svjet ...sa svim njegovim narodima ...

  • Leki

    8. novembar 2014 | 17:02

    Majko moja mila , koji su samo ovo biseri , covek nezna dali da se smeje ili da place od tih silnih gluposti koje ovi Albanosi svakodnevno izmisljaju , Neka im mili Bog dusu prosti !!!

  • isti su makedonci moza su rod

    8. novembar 2014 | 16:58

    Blizi sam ja rod Mihajlu Obrenovicu nego sto je Obilic(Kobilic) imao veze sa Sipcima.Cak i lakse mogu to dokazati.

  • Knindža

    8. novembar 2014 | 16:52

    Albanci su naša braća - Hrišćani Pravoslavci. Vratite se korijenima pa da opet slavite sa nama slavu Obilićevu.

  • DejanCG

    8. novembar 2014 | 16:48

    Ovi Arnauti su stvarno ološ!

  • neutralan

    8. novembar 2014 | 16:47

    Boze sto se ismijah dobro... hahahahaha

  • Ne lupajte gluposti

    8. novembar 2014 | 16:47

    Albanski "intelektualci" i "istoričali rekli a pričaju i najstariji stanovnici Kosova.Eeej najstariji.A da to ne znači da su savrememici Miloša Obilića? Imaju 600 godina pa se sećaju on im pričao? Mnogo su mi oni kompetentni.Albanija i nauka.Eejj...Vekovima se prenosila istina o Milošu Obiliću Srbinu i svemu drugom na ovim prostorima a onda krajem 80-ih počeli kvazi istoričari nacionalisti da izmišljaju,znamo i svi zbog čega.To su sve gluposti.Miloš Obilić je Srbin,Kosovo je uvek bilo srpsko a šiptari su bili tada neandertalsko pleme.Pa u prvom svetskom ratu smo prošli kroz tu državu po šumama su živeli.

  • Радош

    8. novembar 2014 | 16:45

    Хахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха! Никад већу глупост нисам чуо! Милош Обилић је СРПСКИ ВИТЕЗ а не албански! Само глупости чујемо од ових шиптара!

    • 8. novembar 2014 | 17:30

      Realan

      @Радош

      Bio je srbin ali ne i srpski vitez vec Prvi vitez reda zmajaaa...I nije ga ubio na prevaru vec je vodio napad oklopne konjoce na sultanov logor,gde ga je porazio u borbi...Ima malo istine u nasoj istoriji ali vecini ne znamo...albanci su pre kosovskog boja bili srbii...

  • ironičar

    8. novembar 2014 | 16:44

    Samo mi još to fali, pa da se sikiram šta Aljbanci uče i pričaju... zna se šta je zvanično i šta ceo svet priča, ...a šta sistem jedne male siromašne nebitne i mafijaške države uči, je totalno nebitno.. Aljbanaca na Balkanu je početkom 20. veka bilo tek 1 mil, u 19. veku 400,000, u 18. veku 200,000 .. a za vreme srednjeg veka pitanje je da li su uopšte postojali tada.. Možda kao neka manjina ispod br. 5,000 populacije.

  • BG

    8. novembar 2014 | 16:43

    Milos je iz sela Dvoriste kod Golubca tamo se nalazi i manastir koji je podigao za zivota Tumane,selo se zove Dvoriste jel su tu bili Milosevi dvori,a po pricama bio je vrlo bogat i u svom stadu je imao 100 crnih ovaca,a manastir je podigao jer je u lovu slucajno ubio najboljeg prijatelja.To su price mestana i monahinja iz manastira.

  • Rba1987

    8. novembar 2014 | 16:41

    Boze ti pomozi

  • Crni

    8. novembar 2014 | 16:39

    Bolest je svačija...

  • ✩ Daimonion ✩

    8. novembar 2014 | 16:38

    Albanci odgovorite na ovo pitanje ako znate istinu. Gde su sahranjeni otac i brat Skenderbega?Zašto konstantno izbegavate ovaj odgovor? U Tirani su vodili ekskurziju i vodič je stalno pominjao ime Skenderbega kao najvećeg Albanskog junaka, u jednom momentu turisti većina iz evrope, Nemci, Austrijanci itd su zanemeli kada je jedan od njih pitao vodiča ovo što baš ja pitam. Ako je Skenderbeg bio veliki albanski junak kako to da su mu brat i otac sahranjeni u Hilandaru kao Srbi!? Vodič se postideo. Sad pravite priču o Obiliću hrišćaninu a palite crkve?! Kakvi ste vi pacovi od naroda.. Onaj ko nema svoju istoriju krade tudju! Nisu uzalud srpski vladari dizali manastire, jer to je večnost a to neko pokušava da promeni. Teško!!! Istinu ne možete da sakrijete!

    • 8. novembar 2014 | 17:16

      Arbanas

      @✩ Daimonion ✩

      U Athosu ....su pikopani ali ljepo postoj dokjmenat darovaonica di gjergj kastrioti daruje manastir Atos...grckoj pravoslavnoj crkvi ..

    • 28. jun 2016 | 20:48

      Shpend

      @✩ Daimonion ✩

      Licno sam bio postavio ovo pitanje u Kruji (zamak-muzej). Odgovor je bio jako prost: nakon njegove smrti josh 450 godina su vladali oni shto su ga ubili. Nisu valjda Turci dozvolili da mu se gradi grobnica ili spomenik, naravno da su mozda i sakrili telo, kao i Mileshu Kopiliqiju ili Molosh Obilicu kako hoces...

    • 5. februar 2017 | 01:03

      Gjergj kastrioti

      @✩ Daimonion ✩

      Otac skenderbega gjergj kastriotia je sahranjen u dibru u albaniji vi srbi ste zamjenili skenderbega crnojevica i gjergj kastriotija skenderbega

  • brana

    8. novembar 2014 | 16:38

    A vi, kako te?

  • Srbin

    8. novembar 2014 | 16:38

    Albanski intelektualci ahahaha Drugo Kopilic se zavrsava na ic sto je krakteristicno za Srbe Trece samo kazu sta su im dede bili hriscani a sad izigravaju neke teroriste

  • Bakster

    8. novembar 2014 | 16:37

    Iz sela Kopilica,a?A sto je u najranijim izvorima zabelezen kao Milos Kobila?Hahahaha,eto ode im cela teorija u pm...Uzgred,cak i da potice iz tog sela u Drenici-Drenicu nazivaju "drugom Svetom Gorom" zbog brojnih srpskih manastira i crkvista!Pa tamo Siptari do 18. veka nisu nogom krocili...

  • Бојко

    8. novembar 2014 | 16:36

    Албанци нису ни постојавали у време Косовског воја .Хахахаха

  • Arbanas

    8. novembar 2014 | 16:33

    Anticko ime Drenice je KOPILIK...sto znaci da kopilic ...ne mora doslovno biti taj ić...kopilik-ić...

    • 8. novembar 2014 | 18:12

      Bonaparta3

      @Arbanas

      Aljo teoretičar ti što izmišljaš istoriju pročitaj nešto, ne mlati ko Maksim po diviziji. Srbi su narod najstariji!!!!!!

  • Bokix

    8. novembar 2014 | 16:29

    Ahaaa i Šešelj nije Srbin a Bogami sumljam i na Vuka Karadzica,mozda i cara Lazara a Mladić nije 100%.Za 200 god. me ne bi cudilo da ovi budu Bugari,Albanci,Hrvati itd......zavisi sta ce biti u bliskoj budicnosti.

  • Madaj

    8. novembar 2014 | 16:28

    Hahahahahahahahahaahhahaha

  • Dalibor

    8. novembar 2014 | 16:25

    Miloš Obilić - ime i prezime srpsko. Priče o kojekakvim istoričarima, ženama u 60. godinama koje su doživele smrtonosnu sudbinu, te kojekavkim bunarima i pričama ko je iz čega pio pokazuje nivo albanske inteligencije, odnosno plitkog uma koji nema bilo kakve veze sa realnosti niti sa bilo kakvim činjenicama. Obilić je srpsko prezime, a Miloš jedno od najučestalijih kako u srednjovekovnoj tako i današnjoj Srbiji! To što neko želi da krade tuđi identitet da bi mogli lakše spavati noću su njihove lične stvari i mogu se obrazložiti kao bajke i nebuloze, te sam takav čin patetičan.

  • Vlajko.....

    8. novembar 2014 | 16:25

    Nisam ja to nikad mi pomislio da nije bio albanac.....

  • Danko

    8. novembar 2014 | 16:23

    Vecito su siptari krali

  • Marko

    8. novembar 2014 | 16:23

    Danas svaka budala izda knjigu,pa vi ste bili turske poturice i sada nam dotični pričaju kako su albanci ubili Murata,da nije i Car Lazar albanac,Karađorđe,Miloš Obrenović,Kralj petar,Vojvoda Mišić,Putnik i ostali Srpske velikane...kada nemate svoju istoriju kradite od drugih,albanci su izmišljen narod.

  • Čika Žika

    8. novembar 2014 | 16:23

    Nemaju svoje pa uzimaju naše...

  • ???

    8. novembar 2014 | 16:22

    Al ova lupa gluposti :-P

  • Farsa

    8. novembar 2014 | 16:19

    Prisvojice oni MILOSA OBILICA, kao sto su Makedonci prisvojili Aleksandra Makedonskog. Ovo je strasno kakvim se manipulacijama sluze ljudi...hoce istoriju da nam ukradu. A uspece, jer nismo u mogucnosti da je odbranimo... :(

    • 8. novembar 2014 | 17:20

      Realan

      @Farsa

      E tebra nama je nasa istorija odavno ukradenaa...A u francuskoj imas stare knjigee po 1000 godina i u svakoj od njih se ppminju srbi...A alrksandar makedonski se izjasnjavao kao srbin,odnosno direktni potomak boga serbona(herakle) od koga smo svi mi nastali...I milos jeste iz tih krajeva kako oni tvrde,samo sto se taj kraj u to vreme izjasnjavao da su srbi,a inace mi srbi smo na ovim podrucjima od uvek a iliri(satro danasnji albanci) i tracani su takodje srbii...Znas li sta znaci ono samo sloga srbina spasava?To znaci da je jedini spas srbima da se svi ujedine( Srbijanci,Hrvati,Makedonci,Crnogorci,Bugari,Rumuni,Bosanci,Madjari,Luzicki srbi,Slovenci,Polovina Grka,vise od polovine turaka i vecina Ukrajinaca)...A stari sloveni su rusi koji su nam i nametnuli ovu istorijuu,i ukrali nasuu)...Ceo balkan se nekada izjasnjavao srbima,samo sto smo mi vrlo gord i preponosan narod i radije cemo se poubijati medjusobnoo nego resiti stvari na miran nacin i priznati svako svoje greske i iskreno se pokajati za istee...Proveri sam ovo sto ti pricam imas puno literature koja to dokazuje,samo je moras traziti preko neta jer su kod nas takve knjige nigde neces naci jer ih je tito zabranio a danas idalje nekome neodgovara da se znaju ovakve stvarii...Najvise literature je sacuvano u Francuskoj... E da zaboravio sam da napise veoma bitnu stvar,i dan danas imass more krajeva u Turskoj koji na pitanje sta ste vi,odgovaraju da su po nacionalnosti turci a poreklom srbii...Za sve ovo imas bezbroj neoborivih dokaza koje vrlo lako mozes sam proveriti,samo ti treba malo volje,upornosti,radoznalosti i nazalost nesto malo para...:))Pozz

    • 8. novembar 2014 | 17:31

      Deks

      @Farsa

      Pa sve sto vredi to se i otima.i kosovo su oteli.ispravi te me ako gresim

  • Novi svetski poredak

    8. novembar 2014 | 16:18

    Narodi bez svoje istorije prisvajaju tudju,kradjom ili lukavstvom,sto puta izgovorena laz postaje istina,lepo rece Gebels,nista bolji od Arbanasa nisu ni Hrvati ni "Bosnjaci".Tako je danas i grad gde se uvek govorilo srpskim jezikom i gde su se katolici zvali Srbima-Dubrovnik,postao hrvatski grad,Rudjer Boskovic hrvatski znanstvenik,a s obzirom na veliku prasinu koju dizu oko Tesle,u sledecem veku ce se o njemu govoriti kao Hrvatu.

    • 8. novembar 2014 | 19:39

      Алекса

      @Novi svetski poredak

      Сто пута поновљена лаж постаје истина, то је данас реченица коју приписују Гебелсу. Доказ како лаж постаје истина. Ову реченицу рекао је амерички новинар Елмер Дејвис, поводом објаве Немаца да је ГПУ побио 14 000 пољских официра у Катинским шумама. Дејвис је рекао понављаћемо да Немци лажу, иако не лежу, док не постане истина оно што нама одговара.

  • Mirko

    8. novembar 2014 | 16:16

    Lažu i jedni i drugi, Miloš Obilić je izmišljen lik. Izmislio ga je Mehmed Mula Nešrija 200 godina od Kosovske bitke. Nema ni jednog validnog dokaza da je postojao.

    • 8. novembar 2014 | 17:01

      e pa

      @Mirko

      Ja sam cuo za neko selo odakle ne bih o imenu sada.

    • 8. novembar 2014 | 17:19

      O

      @Mirko

      Ne, niti jednog valjanog dokaza, osim pisma novog Sultana Bajazita napisanog dan posle kosovske bitke u kojem pominje ko je i kako ubio Murata, ili zapisa turskih istoricara koji su bili na Kosovu za vreme bitke i pisali o Obilicu. Bolje znas ti danas od onih koji su bili prisutni i sve videli.

  • neki veliki dr mr

    8. novembar 2014 | 16:16

    Lopovska "nacija" ! Nista nemaju svoje ,ali bas nista pa moraju da svojataju kradu i lazu ! A to im i ne pada tesko jer takvi su po prirodi svojoj !

  • Zdravko

    8. novembar 2014 | 16:14

    Miloš Obilić je srpski sin!!!!

  • Isko

    8. novembar 2014 | 16:14

    Mozda gresim, ali ta prica je legenda. Sultan je poginuo u borbi i nije ga na prevaru ubio Obilic. Jedno pitanje. Ako Albanci smatraju da su crkve i manistiri i njihovo nasledje, zastto ih danas skrnave?

    • 8. novembar 2014 | 18:34

      Arbanas

      @Isko

      Pa eto na svim stari slikama ...upravo su albanci sa kapama po tim slikama kao bogomoljci ....drugo crkva sv.nikole kod prizrena nakon obnove fresaka .ispalo da je puk odnosno narod sa plisom bijelim kapama ...albanski ...

  • Deks

    8. novembar 2014 | 16:14

    Samo sto srbska istorija krije da je skadar bio glavni srpski grad 1000 godina.

    • 8. novembar 2014 | 16:54

      Goxi - oʞɐdoɐu

      @Deks

      Znaci ima ljudi koji znaju istinu. Ziv ti meni bio.

    • 8. novembar 2014 | 19:41

      Алекса

      @Deks

      Ко крије и како крије, када у уџбенику за шести разред, област српске земље у раном средњем веку пише да је Скадар центар српске државе!?

  • Zdravko

    8. novembar 2014 | 16:13

    Miloš Obilić je srpski sin!!!

  • Сима

    8. novembar 2014 | 16:10

    Папир трпи све!

  • Pantagruel

    8. novembar 2014 | 16:09

    Ништа друго, него само не оставити ни камен на камену, ни куче, ни маче.

  • ds

    8. novembar 2014 | 16:09

    Xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

  • Dara

    8. novembar 2014 | 16:09

    Milos je Srbin! Krivi su srpski istoricari koji kazu da nije postojao

  • Detektiv

    8. novembar 2014 | 16:09

    Pa da to je dokaz da ste i vi Albosi Srbi hahahaha

    • 8. novembar 2014 | 16:59

      Goxi - oʞɐdoɐu

      @Detektiv

      Mene interesuje jedno, a to je gde su bili beloglavasi pre Prvog svetskog rata. Ako su oni potomci Italijana, onda mrs na Siciliju, ako nisu, onda su Srbi, jer im njihova "uciteljica" kaze da su bili pravoslavci i da su se prezivali na "ic".

  • Tihi

    8. novembar 2014 | 16:08

    Neka oni provere ko je bio Djordje Kastratovic ili ti Giordi Kastrijati ili ti Skender beg !

    • 8. novembar 2014 | 19:07

      Ja

      @Tihi

      Zasto tihom ovoliko minusa.covek je u pravu grb kastratovica ima dvoglavog orla kao i grb nemanjica.kastratovivi ne mogu da budu iliri.pogledajte heraldicke spise.

  • ĆupričaninSWE

    8. novembar 2014 | 16:07

    Gomila gluposti!

  • nedo

    8. novembar 2014 | 16:07

    Eto im ga! Mi ionako ne postujemo nase junake a sto se tice Obilica ima naznaka da nije ni postojao, kao sto ni Vuk Brankovic nije izdao Lazara! Sta ce jadni siptari sem Skender bega oni nemaju nikog u svojoj siromasnoj istoriji. Nesto slicno hrvatima!

  • IN

    8. novembar 2014 | 16:06

    Boze !!!!!! ????

  • Stefan

    8. novembar 2014 | 16:05

    Pa imamo li mi SANU i sta radi ta institucija? Zasto ne reaguje na ovakve gnusne lazi i pokusaja falsifikovanja Srpske istorije? Albanci su uvek bili uz onog ko je jaci, pa su tada presli na Tursku stranu i ratovali protiv onih koji su im dali teritoriju da se nastane, protiv Srba!

  • Vojin

    8. novembar 2014 | 16:03

    I Aleksandar Makedonski, je prema istoricarima iz BJR Makedonije - predak danasnjih Makedonaca :)

    • 8. novembar 2014 | 18:36

      Arbanas

      @Vojin

      Danasniji makedonci su doseljenici sllovenskoga porijekla ko srbi ..i hrvazi sa bosancima ...jugosllavia ...si zaboravio ...ili se pravis toš

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA